Witam,
mam zamiar kupić w najbliższym czasie w/w samochów, używany (4-5 letni) Diesel, najlepiej z automatyczną skrzynią biegów. Niestety w moim mieście nikt nie ma takie autka, a chciałbym się co nieco o nim dowiedzieć, czy ten silnik diesla jest wystarczający dla tego samochodu? jakie części się zużywają, czy części są drogie itp.
Ogólnie byłoby super jakby jakiś użytkownik w/w Nissana coś o nim napisał :)
pozdrowienia,
--
Rafał Jeżak
e-mail : rjezak(AT)gmail(DOT)com
GG/Jabber :
2 |
Data: Marzec 23 2007 15:27:03 |
Temat: Re: Nissan X-TRAIL |
Autor: PaweL |
mam zamiar kupić w najbliższym czasie w/w samochów, używany (4-5 letni) Diesel, najlepiej z automatyczną skrzynią biegów. Niestety w moim mieście nikt nie ma takie autka, a chciałbym się co nieco o nim dowiedzieć, czy ten silnik diesla jest wystarczający dla tego samochodu? jakie części się zużywają, czy części są drogie itp.
Ogólnie byłoby super jakby jakiś użytkownik w/w Nissana coś o nim napisał :)
4-5 letni XTrail będzie miał słabszy silnik niż te sprzedawane dzisiaj.
Nowym XTrailem 2.2dci jeździłem - całkiem żwawy samochód.
Samochód raczej się nie psuje, ale jeżeli już to części tanie nie są.
Jeżeli kupisz taki samochód to najprawdopodobniej będzie powypadkowy - tylko takie mają "okazyjne" ceny, tylko takie opłaca się sprowadzać. Więc zapewne różne drobne rzeczy będą powiązane drutem, sklejone lutownicą, albo ich po prostu nie będzie. I uzupełnienie takich "drobiazgów" może "trochę" kosztować.
Chyba że sprowadzisz go osobiście, ale w zachodnich komisach pracują cwaniaki nie gorsze od naszych.
Paweł
3 |
Data: Marzec 23 2007 15:34:13 | Temat: Re: Nissan X-TRAIL | Autor: Rafał Jeżak |
PaweL napisał(a):
4-5 letni XTrail będzie miał słabszy silnik niż te sprzedawane dzisiaj.
Nowym XTrailem 2.2dci jeździłem - całkiem żwawy samochód.
Samochód raczej się nie psuje, ale jeżeli już to części tanie nie są.
Jeżeli kupisz taki samochód to najprawdopodobniej będzie powypadkowy - tylko takie mają "okazyjne" ceny, tylko takie opłaca się sprowadzać. Więc zapewne różne drobne rzeczy będą powiązane drutem, sklejone lutownicą, albo ich po prostu nie będzie. I uzupełnienie takich "drobiazgów" może "trochę" kosztować.
Chyba że sprowadzisz go osobiście, ale w zachodnich komisach pracują cwaniaki nie gorsze od naszych.
Dzięki za odpowiedz, akurat ojciec będzie sprowadzał to autko, a on już robi to 5 lat, więc raczej bubla mu nie wciśna i tak, będzie to auto z zagranicy, najprawdopodobniej z Niemiec.
Przeglądając fora nissana spotkałem się z problelem intercoolera, ściągania na prawo i takie tam, może ktoś coś więcej o tym napisać?
Pozdrowienia,
--
Rafał Jeżak
e-mail : rjezak(AT)gmail(DOT)com
GG/Jabber :
4 |
Data: Marzec 23 2007 19:38:23 | Temat: Re: Nissan X-TRAIL | Autor: Grzesio |
Dzięki za odpowiedz, akurat ojciec będzie sprowadzał to autko, a on już
robi to 5 lat, więc raczej bubla mu nie wciśna i tak, będzie to auto z
zagranicy, najprawdopodobniej z Niemiec.
Przeglądając fora nissana spotkałem się z problelem intercoolera,
ściągania na prawo i takie tam, może ktoś coś więcej o tym napisać?
Pozdrowienia,
--
Rafał Jeżak
e-mail : rjezak(AT)gmail(DOT)com
GG/Jabber :
Jestem posiadaczem Nissan Xterra 2006 x-trail to bewnie jego brat na europe.
Automat 4.0 V-6 benzyna. Swietnie sie nim jezdzi wysoko sie siedzi dobra
widocznosc. Dobrze go mozna zapakowac miejsca jest sporo. Troszke pali z
galona benzyny robi srednio 19 mil. Przejechane dopiero 20k mil narazie nic
sie nie psuje. Maly mankament z systemem sprawdzajacym cisnienie opon,
czasami nie wiadomo dlaczego powiadamia ze malo powietrza jest w oponie a po
kilku dniach (bez dopompowywania) jest znowu wszystko jak ma byc. Dealer
juz zagladal nic nie znalazl.
Pozdrowiena
Grzesio
e-mail : grzesio(AT)cox(DOT)net
5 |
Data: Marzec 26 2007 06:46:39 | Temat: Re: Nissan X-TRAIL | Autor: Marek Barbaszyński |
Grzesio wrote:
[...]
Jestem posiadaczem Nissan Xterra 2006 x-trail to bewnie jego brat na
europe.
X-Terra jest raczej odpowiednikim europejskiego Terrano.
Od X-Traila jest zdecydowanie solidniejsza (i bardziej toporna),
ma reduktor, opocjonalną blokadę tylnego mostu....
--
Marek "Barbidu" Barbaszyński
-- -- The signature has been optimized away
-- -- www.modele.civ.pl
6 |
Data: Marzec 26 2007 14:03:16 | Temat: Re: Nissan X-TRAIL | Autor: Leszek 'LECHU' Foss |
Marek Barbaszyński wystukał(a):
X-Terra jest raczej odpowiednikim europejskiego Terrano.
Od X-Traila jest zdecydowanie solidniejsza (i bardziej toporna),
ma reduktor, opocjonalną blokadę tylnego mostu....
A czy w europejskich wersjach Terrano też ta blokada występuje? Bo redukotr napewno, ale z blokadą to się nie spotkałem :/
--
[ Leszek 'LECHU' Foss ]
[ SQ9MLP ]
[ GG:#9816 ]
[ lechu[at]tkdami.ten ]
7 |
Data: Marzec 26 2007 14:22:30 | Temat: Re: Nissan X-TRAIL | Autor: Marek Barbaszyński |
Leszek 'LECHU' Foss wrote:
Marek Barbaszyński wystukał(a):
X-Terra jest raczej odpowiednikim europejskiego Terrano.
Od X-Traila jest zdecydowanie solidniejsza (i bardziej toporna),
ma reduktor, opocjonalną blokadę tylnego mostu....
A czy w europejskich wersjach Terrano też ta blokada występuje? Bo
redukotr napewno, ale z blokadą to się nie spotkałem :/
W Europie jest chyba tylko LSD, a nie pełna blokada.
--
Marek "Barbidu" Barbaszyński
-- -- The signature has been optimized away
-- -- www.modele.civ.pl
8 |
Data: Marzec 26 2007 14:47:35 | Temat: Re: Nissan X-TRAIL | Autor: Leszek 'LECHU' Foss |
Marek Barbaszyński wystukał(a):
W Europie jest chyba tylko LSD, a nie pełna blokada.
Masz może gdzieś opis jak to dokładnie działa? Google mi tylko narkotyki wyrzuca :P
--
[ Leszek 'LECHU' Foss ]
[ SQ9MLP ]
[ GG:#9816 ]
[ lechu[at]tkdami.ten ]
9 |
Data: Marzec 26 2007 08:15:54 | Temat: Re: Nissan X-TRAIL | Autor: PaweL |
....wysoko sie siedzi dobra
widocznosc...
A w Żuku jak wysoko się siedzi... A w traktorze...
Ciekawe jak sobie radzą biedacy w niskich sportowych autach?
10 |
Data: Marzec 26 2007 08:12:36 | Temat: Re: Nissan X-TRAIL | Autor: PaweL |
Przeglądając fora nissana spotkałem się z problelem intercoolera, ściągania na prawo i takie tam, może ktoś coś więcej o tym napisać?
Wycieki z intercoolera dotyczą raczej nowych aut - ze zwiększona mocą. I jest to problem raczej kosmetyczny.
O ściąganiu nie słyszałem. Dobrze ustawiona geometria, dobrze dobrane opony i nie ma prawa ściągać.
Paweł
| | | | | | | | |