Grupy dyskusyjne   »   Nowy Fiat Bravo, a silniki MultiJet 1.9 - 120 vs 150 KM

Nowy Fiat Bravo, a silniki MultiJet 1.9 - 120 vs 150 KM



1 Data: Lipiec 01 2007 10:08:54
Temat: Nowy Fiat Bravo, a silniki MultiJet 1.9 - 120 vs 150 KM
Autor: BiGoSs 

 No wlasnie... czy warto doplacac do wersji 150KM, roznica mocy nie jest
znaczna, ale czy:
1. Kultura pracy jest lepsza?
2. Czy jest cichszy?
3. Czy bardziej skomplikowany silnik nie jest bardziej awaryjny?
4. Jakie sa zalety tego diesla 16 zaworowego w porownaniu do 8 zaworowego
pomijajac wyzsza moc i wiekszy moment? Czy to jego jedyne zalety?

pzdr
Michu



2 Data: Lipiec 01 2007 12:29:40
Temat: Re: Nowy Fiat Bravo, a silniki MultiJet 1.9 - 120 vs 150 KM
Autor: Zdenek 

"BiGoSs"  wrote in message

No wlasnie... czy warto doplacac do wersji 150KM, roznica mocy nie jest
znaczna, ale czy:
1. Kultura pracy jest lepsza?
2. Czy jest cichszy?
3. Czy bardziej skomplikowany silnik nie jest bardziej awaryjny?
4. Jakie sa zalety tego diesla 16 zaworowego w porownaniu do 8 zaworowego
pomijajac wyzsza moc i wiekszy moment? Czy to jego jedyne zalety?

Niedawno przejechałem 2200km wersją 120KM - była to nówka sztuka wynajęta na
2 tygodnie
we Włoszech, parę subiektywnych spostrzeżeń:

- silnik jest głośny powyżej 3000rpm, a poniżej 2000rpm nie "ciągnie", więc
użyteczny zakres obrotów jest dosyć niski
- auto jest zadziwiająco mało dynamiczne jak na turbodiesel'a 120KM w
kompakcie - np. Focus 1.8 TDCi 115KM zbiera się ZNACZNIE lepiej
- najwyższego (V-go) biegu nie ma sensu wrzucać poniżej 100km/h, bo auto
niemal nie przyspiesza

Wersja 150KM ma skrzynię VI biegową, więc może (powinno?) to wyglądać nieco
inaczej.
Ja wersji 120KM bym nie kupił.

Pozdrawiam,

Z

Nowy Fiat Bravo, a silniki MultiJet 1.9 - 120 vs 150 KM



Grupy dyskusyjne