"BiGoSs" wrote in message
No wlasnie... czy warto doplacac do wersji 150KM, roznica mocy nie jest
znaczna, ale czy:
1. Kultura pracy jest lepsza?
2. Czy jest cichszy?
3. Czy bardziej skomplikowany silnik nie jest bardziej awaryjny?
4. Jakie sa zalety tego diesla 16 zaworowego w porownaniu do 8 zaworowego
pomijajac wyzsza moc i wiekszy moment? Czy to jego jedyne zalety?
Niedawno przejechałem 2200km wersją 120KM - była to nówka sztuka wynajęta na
2 tygodnie
we Włoszech, parę subiektywnych spostrzeżeń:
- silnik jest głośny powyżej 3000rpm, a poniżej 2000rpm nie "ciągnie", więc
użyteczny zakres obrotów jest dosyć niski
- auto jest zadziwiająco mało dynamiczne jak na turbodiesel'a 120KM w
kompakcie - np. Focus 1.8 TDCi 115KM zbiera się ZNACZNIE lepiej
- najwyższego (V-go) biegu nie ma sensu wrzucać poniżej 100km/h, bo auto
niemal nie przyspiesza
Wersja 150KM ma skrzynię VI biegową, więc może (powinno?) to wyglądać nieco
inaczej.
Ja wersji 120KM bym nie kupił.
Pozdrawiam,
Z