> niemożliwa , dealer nie mial nawet golfa, jazdę odbyliśmy natomiast 
> Passatem
> (TDI 170 KM z DSG).Autem jezdzi glownie żona i musi byc niezawodne ,
a golfa tez chcesz z automatem DSG ?
no bo jak nie to juz zupelnie bez sensu...
przejechales sie turbodieslem  z automatem
chcac kupic wysilona turbobenzyne z manualem ;P
Myślę o Golfie Variant ze skrzynią manualną, albo o wersji 122 KM 1,4 TSI, 
albo o jej wersji mocniejszej.(z kompresorem).Passata chcieliśmy sprobowac z 
silnikiem 1,8 TSI i ze skrzynią manualną, niestety mieli  tylko wersje TDI 
170KM z DSG.Pewnie, ze to zupelnie inne doznania, mocny Diesel, DSG a benzyna 
w manualu.To, że Golf Variant bazuje na Golfie 5 to mi nie przeszkadza, moze 
jest bardziej dopracowany przez te pare ostatnich lat?Chodzi mi bardziej o 
jakieś opinie dotyczace niezawodnosci (lub jej zawodnosci) Varianta, (bo te 
dotyczące golfa mozna latwiej znależć).Silnik 1,4 TSI z turbiną (122KM) i z 
kompresorem (140 lub 170KM wg volkswagena) hmmm, wydają sie trochę 
skomplikowane(?).Z silnikiem 1,4 TSI 122 KM mialem okazje sie przejechac Skodą 
Octavią i nie byla to jakaś rewelacja.Czy 1,4 TSI powiedzmy 160 KM  jeżdzi 
odczuwalnie lepiej?Różnica w cenie do przelkniecia, ważniejsze, by na trasie 
przy wyprzedzaniu mial zapas mocy.Bylbym nawet skory pomyslec o Octavii 1,8 
TSI , ale mojej żonie wybitnie nie podpasowaly tam siedzenia uciskajace jej  
nogi i ....skupiliśmy sie na VW.
--  
Wysłano z serwisu OnetNiusy: 
http://niusy.onet.pl