Grupy dyskusyjne   »   O ma造 w這s...

O ma造 w這s...



1 Data: Wrzesien 10 2014 22:10:28
Temat: O ma造 w這s...
Autor: Grzegorz Tomczyk 

http://youtu.be/EPTyH5k1v3Q?t=12s

Na wykop.pl toczy si dyskusja - czy wiadomie omija,
czy si zagapi i ucieka na przeciwny pas.

--
Grzegorz Tomczyk



2 Data: Wrzesien 11 2014 00:36:23
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Tomasz Pyra 

W dniu 2014-09-11 00:10, Grzegorz Tomczyk pisze:

http://youtu.be/EPTyH5k1v3Q?t=12s

Na wykop.pl toczy si dyskusja - czy wiadomie omija,
czy si zagapi i ucieka na przeciwny pas.

Tu bdzie dyskusja czy to wina bardziej tego Nissana czy pieszych ;)

Ja bym stawia 瞠 wiadomie omija/wyprzedza przed przejciem.
To si dzia這 na zakrcie w lewo, gdyby si zagapi i nie mia miejsca na wyhamowanie za filmujcym, to raczej nie potrafi豚y zacieni skrtu do lewej, zw豉szcza 瞠 jak wida opanowanie samochodu raczej s豉be.
Czyli gdyby to by這 zagapienie, to zablokowa豚y ko豉 ju na hamowaniu i wylecia z drogi w prawo, albo trafi w ty filmujcemu.

3 Data: Wrzesien 11 2014 08:27:21
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: ToMasz 

W dniu 11.09.2014 00:36, Tomasz Pyra pisze:

W dniu 2014-09-11 00:10, Grzegorz Tomczyk pisze:
http://youtu.be/EPTyH5k1v3Q?t=12s

Na wykop.pl toczy si dyskusja - czy wiadomie omija,
czy si zagapi i ucieka na przeciwny pas.

Tu bdzie dyskusja czy to wina bardziej tego Nissana czy pieszych ;)

Ja bym stawia 瞠 wiadomie omija/wyprzedza przed przejciem.
te tak sdz.
Jedziesz autem, myslisz o niebieskich migda豉ch i nagle wiszisz ze przed tob stoj inne auta. raczej nie da si wyhamowa bo mokro lisko, ale jednoczenie m霩g (jak si go ma) podpowiada ze jak 2 auta stoj to jest jaka wa積a przyczyna. mo積a nawet dostrzec znak informujcy o przejciu dla pieszych. wiec czy podj by ryzyko do這瞠nia sobie do drogi hamowania 4 metr闚 (przez zjechanie nalewy pas) ale kosztem zycia pieszych? Ja nie. ja bym wola przywali w kufer poprzednika, albo jakby umiejtnoci i czasu wystarczy這 to kraw積ik i ldowanie na trawniku.
Reasumujc, wyglda na to 瞠 facet podj decyzje o hamowaniu bdc na lewym pasie, olewajc przejcie dla pieszych

ToMasz

4 Data: Wrzesien 11 2014 08:52:25
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Shrek 

On 2014-09-11 08:27, ToMasz wrote:

wiec czy podj by ryzyko do這瞠nia sobie do drogi
hamowania 4 metr闚 (przez zjechanie nalewy pas) ale kosztem zycia
pieszych? Ja nie.

Myl, 瞠 ty te. I nie by豉by to decyzja - po prostu odruch wciskania hebla i omijania przeszkody jest bardzo silny. Najpierw odbijesz (zwykle na heblach) potem pomylisz. Dlatego tak wa積y jest ABS - jak ju zd篡sz pomyle, to masz czasem jeszcze szanse co skorygowa - na zacinitych heblach ju nie bardzo. Oczywicie s ludzie co zdaj sobie z tego spraw i w ostatniej chwili odpuszcz hamulce. Ale jak m闚i m鎩 instruktor - ty do nich pewnie nie nale篡sz, ty pewnie zreszt te nie.

Wic ostro積ie z sdami co by zrobi - najprawdopodobniej wcisn豚y hebel i odbija tam gdzie nie widzisz (co nie znaczy 瞠 nie ma) zagro瞠nia.

A kolo na filmiku na m鎩 gust si nie zagapi, a po prostu wyprzedza na przejciu. W tym wypadku to rzeczywicie hardkor, bo przeci cig傍 i wyprzedza "pod prd", ale przera瘸jce jest jak du穎 kierowc闚 sdzi, 瞠 jak s dwa pasy, to 瘸dne wyprzedzanie i mo積a ci. Ile razy mnie z ty逝 strbili, jak omija貫m skrcajcy autobus hamujc prawie do zera.

Shrek.

5 Data: Wrzesien 13 2014 08:19:11
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Tengu 

On 2014-09-11 08:52, Shrek wrote:


A kolo na filmiku na m鎩 gust si nie zagapi, a po prostu wyprzedza na
przejciu. W tym wypadku to rzeczywicie hardkor, bo przeci cig傍 i
wyprzedza "pod prd", ale przera瘸jce jest jak du穎 kierowc闚 sdzi,
瞠 jak s dwa pasy, to 瘸dne wyprzedzanie i mo積a ci. Ile razy mnie z
ty逝 strbili, jak omija貫m skrcajcy autobus hamujc prawie do zera.


Dok豉dnie. Kierowca si nawet nie przej - po awaryjnym hamowaniu po prostu objecha pieszych i dalej gaz do dechy - wed逝g mnie zachowa si jak psychopata.

--
Tengu

6 Data: Wrzesien 14 2014 13:03:24
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor:

W dniu 13.09.2014 08:19, Tengu pisze:

On 2014-09-11 08:52, Shrek wrote:
>
>A kolo na filmiku na m鎩 gust si nie zagapi, a po prostu wyprzedza na
>przejciu. W tym wypadku to rzeczywicie hardkor, bo przeci cig傍 i
>wyprzedza "pod prd", ale przera瘸jce jest jak du穎 kierowc闚 sdzi,
>瞠 jak s dwa pasy, to 瘸dne wyprzedzanie i mo積a ci. Ile razy mnie z
>ty逝 strbili, jak omija貫m skrcajcy autobus hamujc prawie do zera.
>
Dok豉dnie. Kierowca si nawet nie przej - po awaryjnym hamowaniu po
prostu objecha pieszych i dalej gaz do dechy - wed逝g mnie zachowa si
jak psychopata.

A co mia zrobi? Wycign z baga積ika dy簑rn w這sienic, za這篡, klkn, posypa sobie g這w popio貫m?

p. m.

7 Data: Wrzesien 14 2014 13:52:10
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Tengu 

On 2014-09-14 13:03, m wrote:

W dniu 13.09.2014 08:19, Tengu pisze:
On 2014-09-11 08:52, Shrek wrote:
>
>A kolo na filmiku na m鎩 gust si nie zagapi, a po prostu
wyprzedza na
>przejciu. W tym wypadku to rzeczywicie hardkor, bo przeci cig傍 i
>wyprzedza "pod prd", ale przera瘸jce jest jak du穎 kierowc闚 sdzi,
>瞠 jak s dwa pasy, to 瘸dne wyprzedzanie i mo積a ci. Ile razy mnie z
>ty逝 strbili, jak omija貫m skrcajcy autobus hamujc prawie do zera.
>
Dok豉dnie. Kierowca si nawet nie przej - po awaryjnym hamowaniu po
prostu objecha pieszych i dalej gaz do dechy - wed逝g mnie zachowa si
jak psychopata.

A co mia zrobi? Wycign z baga積ika dy簑rn w這sienic, za這篡,
klkn, posypa sobie g這w popio貫m?


Jak to co? Zwolni! Normalny cz這wiek zrozumia豚y, 瞠 tym razem przegi - ale w tym przypadku by這 zero refleksji i dalej "gaz do dechy". Jeli uwa瘸sz jego zachowanie za normalne, to jeste takim samym psychopat jak on.

--
Tengu

8 Data: Wrzesien 14 2014 16:27:46
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor:

W dniu 14.09.2014 13:52, Tengu pisze:

On 2014-09-14 13:03, m wrote:
W dniu 13.09.2014 08:19, Tengu pisze:
On 2014-09-11 08:52, Shrek wrote:

A kolo na filmiku na m鎩 gust si nie zagapi, a po prostu
wyprzedza na
przejciu. W tym wypadku to rzeczywicie hardkor, bo przeci cig傍 i
wyprzedza "pod prd", ale przera瘸jce jest jak du穎 kierowc闚 sdzi,
瞠 jak s dwa pasy, to 瘸dne wyprzedzanie i mo積a ci. Ile razy mnie z
ty逝 strbili, jak omija貫m skrcajcy autobus hamujc prawie do zera.

Dok豉dnie. Kierowca si nawet nie przej - po awaryjnym hamowaniu po
prostu objecha pieszych i dalej gaz do dechy - wed逝g mnie zachowa si
jak psychopata.

A co mia zrobi? Wycign z baga積ika dy簑rn w這sienic, za這篡,
klkn, posypa sobie g這w popio貫m?


Jak to co? Zwolni! Normalny cz這wiek zrozumia豚y, 瞠 tym razem przegi

No i je瞠li zrozumia, to sobie zanotowa w g這wie "wicej nie grzeba w kom鏎ce w czasie jazdy", "nie zamyla si" czy co tam by這 przyczyn. I tyle. Nie widz tutaj miejsca na jakie bardziej uzewntrznione gesty zrozumienia sytuacji, zw豉szcza jak si stoi na przeciwleg造m pasie ruchu.

- ale w tym przypadku by這 zero refleksji i dalej "gaz do dechy". Jeli
uwa瘸sz jego zachowanie za normalne, to jeste takim samym psychopat
jak on.

Dzikuj. Ale ja tam nie widz jakiego specjalnego gazu do dechy. Odjecha sprawnie ale niezbyt szybko.

p. m.

9 Data: Wrzesien 14 2014 17:19:23
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Tengu 

On 2014-09-14 16:27, m wrote:

W dniu 14.09.2014 13:52, Tengu pisze:
On 2014-09-14 13:03, m wrote:
W dniu 13.09.2014 08:19, Tengu pisze:
On 2014-09-11 08:52, Shrek wrote:

A kolo na filmiku na m鎩 gust si nie zagapi, a po prostu
wyprzedza na
przejciu. W tym wypadku to rzeczywicie hardkor, bo przeci
cig傍 i
wyprzedza "pod prd", ale przera瘸jce jest jak du穎 kierowc闚
sdzi,
瞠 jak s dwa pasy, to 瘸dne wyprzedzanie i mo積a ci. Ile razy
mnie z
ty逝 strbili, jak omija貫m skrcajcy autobus hamujc prawie do
zera.

Dok豉dnie. Kierowca si nawet nie przej - po awaryjnym hamowaniu po
prostu objecha pieszych i dalej gaz do dechy - wed逝g mnie zachowa
si
jak psychopata.

A co mia zrobi? Wycign z baga積ika dy簑rn w這sienic, za這篡,
klkn, posypa sobie g這w popio貫m?


Jak to co? Zwolni! Normalny cz這wiek zrozumia豚y, 瞠 tym razem przegi

No i je瞠li zrozumia, to sobie zanotowa w g這wie "wicej nie grzeba w
kom鏎ce w czasie jazdy", "nie zamyla si" czy co tam by這 przyczyn. I
tyle. Nie widz tutaj miejsca na jakie bardziej uzewntrznione gesty
zrozumienia sytuacji, zw豉szcza jak si stoi na przeciwleg造m pasie ruchu.


"Zwolni".

- ale w tym przypadku by這 zero refleksji i dalej "gaz do dechy". Jeli
uwa瘸sz jego zachowanie za normalne, to jeste takim samym psychopat
jak on.

Dzikuj. Ale ja tam nie widz jakiego specjalnego gazu do dechy.
Odjecha sprawnie ale niezbyt szybko.


Po prostu samoch鏚 s豉by - delikatnie przyspieszanie jednak to nie by這 - por闚naj z samochodem filmujcego.

Ten kierowca przestrzeli hamowanie o ponad 2 d逝goci samochodu wic jecha _stanowczo_ za szybko (albo po prostu postanowi objecha samochody stojce przed przejciem) - nie m闚imy tu o 2-3 metrach ale kilkunastu. Brak poczucia podjtego ryzyka to cecha psychopaty. No i ten brak wahania po tym jak o ma這 nie zabi ma貫go dziecka - omin "przeszkod" i "sprawnie" przyspieszy - jeli uwa瘸sz, 瞠 kto taki jest normalny, to nie mamy o czym rozmawia.

--
Tengu

10 Data: Wrzesien 14 2014 19:36:58
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor:

W dniu 14.09.2014 17:19, Tengu pisze:

ak to co? Zwolni! Normalny cz這wiek zrozumia豚y, 瞠 tym razem przegi
>
>No i je瞠li zrozumia, to sobie zanotowa w g這wie "wicej nie grzeba w
>kom鏎ce w czasie jazdy", "nie zamyla si" czy co tam by這 przyczyn. I
>tyle. Nie widz tutaj miejsca na jakie bardziej uzewntrznione gesty
>zrozumienia sytuacji, zw豉szcza jak si stoi na przeciwleg造m pasie ruchu.
>
"Zwolni".

No ale on ju przecie sta. V=0km/h. Nie da si zwolni. Za to warto przypieszy bo si stoi pod prd.

[...] No i ten
brak wahania po tym jak o ma這 nie zabi ma貫go dziecka - omin
"przeszkod" i "sprawnie" przyspieszy

Sta pod prd. Stojc i wahajc si stwarza zagro瞠nie. Stanie i stwarzanie zagro瞠nia nijak nie usprawiedliwia jego nagannego postpku, nijak nie zmienia faktu 瞠 by這 gorco. No ale to by這. Teraz jest niebezpiecznie i trzeba sie szybko zwija na prawy pas 瞠by tym razem nie by這 "niewiele brakowa這 瞠by nikomu si nic nie sta這".

p. m.

11 Data: Wrzesien 14 2014 20:31:15
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Tengu 

On 2014-09-14 19:36, m wrote:

W dniu 14.09.2014 17:19, Tengu pisze:
ak to co? Zwolni! Normalny cz這wiek zrozumia豚y, 瞠 tym razem przegi
>
>No i je瞠li zrozumia, to sobie zanotowa w g這wie "wicej nie
grzeba w
>kom鏎ce w czasie jazdy", "nie zamyla si" czy co tam by這
przyczyn. I
>tyle. Nie widz tutaj miejsca na jakie bardziej uzewntrznione gesty
>zrozumienia sytuacji, zw豉szcza jak si stoi na przeciwleg造m pasie
ruchu.
>
"Zwolni".

No ale on ju przecie sta. V=0km/h. Nie da si zwolni. Za to warto
przypieszy bo si stoi pod prd.


Gdy napisa貫 "nie zamyla si" te mia貫 na myli moment, w kt鏎ym ju sta? Nie manipuluj.

[...] No i ten
brak wahania po tym jak o ma這 nie zabi ma貫go dziecka - omin
"przeszkod" i "sprawnie" przyspieszy

Sta pod prd. Stojc i wahajc si stwarza zagro瞠nie. Stanie i
stwarzanie zagro瞠nia nijak nie usprawiedliwia jego nagannego postpku,
nijak nie zmienia faktu 瞠 by這 gorco. No ale to by這. Teraz jest
niebezpiecznie i trzeba sie szybko zwija na prawy pas 瞠by tym razem
nie by這 "niewiele brakowa這 瞠by nikomu si nic nie sta這".


Masz racj - nic go nie usprawiedliwia. Naprawd sdzisz, 瞠 kto kto par sekund wczeniej jecha jak wariat nagle dosta przeb造sku empatii i myla o czyimkolwiek bezpieczestwie? Jasne - a nastpnie jecha tak ostro積ie, 瞠 zacz znika z pola widzenia kamery w samochodzie jadcym za nim - bo tak przecie jest sprawnie i bezpiecznie...

--
Tengu

12 Data: Wrzesien 14 2014 20:34:26
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Cavallino 


U篡tkownik "Tengu"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:

Masz racj - nic go nie usprawiedliwia. Naprawd sdzisz, 瞠 kto kto par sekund wczeniej jecha jak wariat

A skd to wiesz, skoro na nagraniu tego nie ma?
liska jezdnia, mo瞠 po prostu si zagapi i zamiast przy這篡 w poprzednik wykona PRAWIDOWY i SKUTECZNY manewr obronny, zyskujc dok豉dnie tyle przestrzeni, ile potrzebowa 瞠by si zatrzyma.

13 Data: Wrzesien 14 2014 20:49:41
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Tengu 

On 2014-09-14 20:34, Cavallino wrote:


U篡tkownik "Tengu"  napisa w wiadomoci grup
dyskusyjnych:

Masz racj - nic go nie usprawiedliwia. Naprawd sdzisz, 瞠 kto kto
par sekund wczeniej jecha jak wariat

A skd to wiesz, skoro na nagraniu tego nie ma?
liska jezdnia, mo瞠 po prostu si zagapi i zamiast przy這篡 w
poprzednik wykona PRAWIDOWY i SKUTECZNY manewr obronny, zyskujc
dok豉dnie tyle przestrzeni, ile potrzebowa 瞠by si zatrzyma.

Od momentu kiedy kierowca przed nim zacz hamowa mia ponad 5 sekund, 瞠by si zorientowa w sytuacji - to musia這by by naprawd d逝ugie zagapienie.

--
Tengu

14 Data: Wrzesien 15 2014 16:58:51
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Cavallino 


U篡tkownik "Tengu"  napisa w wiadomoci grup

On 2014-09-14 20:34, Cavallino wrote:

U篡tkownik "Tengu"  napisa w wiadomoci grup
dyskusyjnych:

Masz racj - nic go nie usprawiedliwia. Naprawd sdzisz, 瞠 kto kto
par sekund wczeniej jecha jak wariat

A skd to wiesz, skoro na nagraniu tego nie ma?
liska jezdnia, mo瞠 po prostu si zagapi i zamiast przy這篡 w
poprzednik wykona PRAWIDOWY i SKUTECZNY manewr obronny, zyskujc
dok豉dnie tyle przestrzeni, ile potrzebowa 瞠by si zatrzyma.

Od momentu kiedy kierowca przed nim zacz hamowa mia ponad 5 sekund, 瞠by si zorientowa w sytuacji - to musia這by by naprawd d逝ugie zagapienie.

Nie wiesz ile czasu mia, nie widzia貫 jak jecha, kiedy m鏬 zauwa篡, a ju tym bardziej co robi, 瞠 nie zauwa篡.
Ale nie przeszkadza Ci to bezpodstawnie za這篡, 瞠 jecha jak wariat, bo to przecie jedyna mo磧iwa przyczyna wszystkiego.
Z policji jeste?
Oni te na wszystko maj jedn przyczyn.

15 Data: Wrzesien 15 2014 18:41:56
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Tengu 

On 2014-09-15 16:58, Cavallino wrote:


U篡tkownik "Tengu"  napisa w wiadomoci grup

On 2014-09-14 20:34, Cavallino wrote:

U篡tkownik "Tengu"  napisa w wiadomoci grup
dyskusyjnych:

Masz racj - nic go nie usprawiedliwia. Naprawd sdzisz, 瞠 kto kto
par sekund wczeniej jecha jak wariat

A skd to wiesz, skoro na nagraniu tego nie ma?
liska jezdnia, mo瞠 po prostu si zagapi i zamiast przy這篡 w
poprzednik wykona PRAWIDOWY i SKUTECZNY manewr obronny, zyskujc
dok豉dnie tyle przestrzeni, ile potrzebowa 瞠by si zatrzyma.

Od momentu kiedy kierowca przed nim zacz hamowa mia ponad 5
sekund, 瞠by si zorientowa w sytuacji - to musia這by by naprawd
d逝ugie zagapienie.

Nie wiesz ile czasu mia, nie widzia貫 jak jecha, kiedy m鏬 zauwa篡,
a ju tym bardziej co robi, 瞠 nie zauwa篡.
Ale nie przeszkadza Ci to bezpodstawnie za這篡, 瞠 jecha jak wariat,
bo to przecie jedyna mo磧iwa przyczyna wszystkiego.
Z policji jeste?
Oni te na wszystko maj jedn przyczyn.


Nawet jeli jecha powolutku (chocia wtpi patrzc na tempo w jakim si oddali), to kto, kto pope軟ia takie b傍dy stanowczo odbiega od normy. Min skrzy穎wanie, min przejcie dla pieszych z wysepk (i z tzw. "Agatk") a dalej kolejne przejcie. Samoch鏚 przed nim mia mn鏀two miejsca na spokojne hamowanie - i wszystko to by這 dla niego za ma這. Zrozumia豚ym gdyby przestrzeli o par metr闚 (bo mu np. mucha wpad豉 do oka) - ale on przestrzeli o prawie 3 d逝goci samochodu.

--
Tengu

16 Data: Wrzesien 15 2014 19:27:03
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Cavallino 


U篡tkownik "Tengu"  napisa w wiadomoci grup

On 2014-09-15 16:58, Cavallino wrote:

U篡tkownik "Tengu"  napisa w wiadomoci grup

On 2014-09-14 20:34, Cavallino wrote:

U篡tkownik "Tengu"  napisa w wiadomoci grup
dyskusyjnych:

Masz racj - nic go nie usprawiedliwia. Naprawd sdzisz, 瞠 kto kto
par sekund wczeniej jecha jak wariat

A skd to wiesz, skoro na nagraniu tego nie ma?
liska jezdnia, mo瞠 po prostu si zagapi i zamiast przy這篡 w
poprzednik wykona PRAWIDOWY i SKUTECZNY manewr obronny, zyskujc
dok豉dnie tyle przestrzeni, ile potrzebowa 瞠by si zatrzyma.

Od momentu kiedy kierowca przed nim zacz hamowa mia ponad 5
sekund, 瞠by si zorientowa w sytuacji - to musia這by by naprawd
d逝ugie zagapienie.

Nie wiesz ile czasu mia, nie widzia貫 jak jecha, kiedy m鏬 zauwa篡,
a ju tym bardziej co robi, 瞠 nie zauwa篡.
Ale nie przeszkadza Ci to bezpodstawnie za這篡, 瞠 jecha jak wariat,
bo to przecie jedyna mo磧iwa przyczyna wszystkiego.
Z policji jeste?
Oni te na wszystko maj jedn przyczyn.


Nawet jeli jecha powolutku (chocia wtpi patrzc na tempo w jakim si oddali), to kto, kto pope軟ia takie b傍dy stanowczo odbiega od normy.

Panie doskona造, nigdy nie zdarzy這 Ci si zagapi, uspokaja dzieciaka, wyciga osy zza koszuli, albo dozna jakiej innej przyczyny znacznie op騧niajcej reakcje za kierownic?
Jeli nigdy, to albo masz prawko od bardzo niedawna, albo wcale.

17 Data: Wrzesien 15 2014 20:28:00
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Tengu 

On 2014-09-15 19:27, Cavallino wrote:


U篡tkownik "Tengu"  napisa w wiadomoci grup

On 2014-09-15 16:58, Cavallino wrote:

U篡tkownik "Tengu"  napisa w wiadomoci grup

On 2014-09-14 20:34, Cavallino wrote:

U篡tkownik "Tengu"  napisa w wiadomoci
grup
dyskusyjnych:

Masz racj - nic go nie usprawiedliwia. Naprawd sdzisz, 瞠 kto kto
par sekund wczeniej jecha jak wariat

A skd to wiesz, skoro na nagraniu tego nie ma?
liska jezdnia, mo瞠 po prostu si zagapi i zamiast przy這篡 w
poprzednik wykona PRAWIDOWY i SKUTECZNY manewr obronny, zyskujc
dok豉dnie tyle przestrzeni, ile potrzebowa 瞠by si zatrzyma.

Od momentu kiedy kierowca przed nim zacz hamowa mia ponad 5
sekund, 瞠by si zorientowa w sytuacji - to musia這by by naprawd
d逝ugie zagapienie.

Nie wiesz ile czasu mia, nie widzia貫 jak jecha, kiedy m鏬 zauwa篡,
a ju tym bardziej co robi, 瞠 nie zauwa篡.
Ale nie przeszkadza Ci to bezpodstawnie za這篡, 瞠 jecha jak wariat,
bo to przecie jedyna mo磧iwa przyczyna wszystkiego.
Z policji jeste?
Oni te na wszystko maj jedn przyczyn.


Nawet jeli jecha powolutku (chocia wtpi patrzc na tempo w jakim
si oddali), to kto, kto pope軟ia takie b傍dy stanowczo odbiega od
normy.

Panie doskona造, nigdy nie zdarzy這 Ci si zagapi, uspokaja dzieciaka,
wyciga osy zza koszuli, albo dozna jakiej innej przyczyny znacznie
op騧niajcej reakcje za kierownic?
Jeli nigdy, to albo masz prawko od bardzo niedawna, albo wcale.

Owszem, zdarza這 mi si zagapi w r騜nych, mniej lub bardziej niebezpiecznych sytuacjach. Ale a tak, 瞠by nie zauwa篡 _dw鏂h_ przej dla pieszych jednego za drugim i przestrzeli hamowanie o kilkanacie metr闚 to nigdy. A Tobie zdarzy這 si co podobnego? Bo ja po czym takim uzna豚ym, 瞠 jestem ju za stary na siadanie za kierownic.

Ja jestem po stronie ludzi na przejciu - oni najwyra幡iej nie podzielaj Twojego zdania.

--
Tengu

18 Data: Wrzesien 15 2014 20:48:59
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Shrek 

On 2014-09-15 20:28, Tengu wrote:

Owszem, zdarza這 mi si zagapi w r騜nych, mniej lub bardziej
niebezpiecznych sytuacjach. Ale a tak, 瞠by nie zauwa篡 _dw鏂h_
przej dla pieszych jednego za drugim i przestrzeli hamowanie o
kilkanacie metr闚 to nigdy.

Gwoli cis這ci, to on raczej dw鏂h przej nie przestrzeli, bo zaliczy豚y czo堯wk.

Shrek.

19 Data: Wrzesien 15 2014 21:09:10
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Tengu 

On 2014-09-15 20:48, Shrek wrote:

On 2014-09-15 20:28, Tengu wrote:

Owszem, zdarza這 mi si zagapi w r騜nych, mniej lub bardziej
niebezpiecznych sytuacjach. Ale a tak, 瞠by nie zauwa篡 _dw鏂h_
przej dla pieszych jednego za drugim i przestrzeli hamowanie o
kilkanacie metr闚 to nigdy.

Gwoli cis這ci, to on raczej dw鏂h przej nie przestrzeli, bo
zaliczy豚y czo堯wk.


Nie pisa貫m, 瞠 przestrzeli dwa przejcia (miedzy nimi jest wicej ni kilkanacie metr闚). Chodzi o to, 瞠 na przejciu nale篡 zachowa ostro積o (zw豉szcza na takich z "Agatk") - kierowca przed hamowaniem awaryjnym mia przecie to pierwsze przejcie wic czasu na "zachowanie ostro積oci" mia du穎.

--
Tengu

20 Data: Wrzesien 16 2014 17:14:05
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Cavallino 


U篡tkownik "Tengu"  napisa w wiadomoci grup

On 2014-09-15 20:48, Shrek wrote:
On 2014-09-15 20:28, Tengu wrote:

Owszem, zdarza這 mi si zagapi w r騜nych, mniej lub bardziej
niebezpiecznych sytuacjach. Ale a tak, 瞠by nie zauwa篡 _dw鏂h_
przej dla pieszych jednego za drugim i przestrzeli hamowanie o
kilkanacie metr闚 to nigdy.

Gwoli cis這ci, to on raczej dw鏂h przej nie przestrzeli, bo
zaliczy豚y czo堯wk.


Nie pisa貫m, 瞠 przestrzeli dwa przejcia (miedzy nimi jest wicej ni kilkanacie metr闚). Chodzi o to, 瞠 na przejciu nale篡 zachowa ostro積o

Masz w kocu to prawo jazdy czy nie?

21 Data: Wrzesien 16 2014 18:19:51
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Tengu 

On 2014-09-16 17:14, Cavallino wrote:


U篡tkownik "Tengu"  napisa w wiadomoci grup

On 2014-09-15 20:48, Shrek wrote:
On 2014-09-15 20:28, Tengu wrote:

Owszem, zdarza這 mi si zagapi w r騜nych, mniej lub bardziej
niebezpiecznych sytuacjach. Ale a tak, 瞠by nie zauwa篡 _dw鏂h_
przej dla pieszych jednego za drugim i przestrzeli hamowanie o
kilkanacie metr闚 to nigdy.

Gwoli cis這ci, to on raczej dw鏂h przej nie przestrzeli, bo
zaliczy豚y czo堯wk.


Nie pisa貫m, 瞠 przestrzeli dwa przejcia (miedzy nimi jest wicej
ni kilkanacie metr闚). Chodzi o to, 瞠 na przejciu nale篡 zachowa
ostro積o

Masz w kocu to prawo jazdy czy nie?



A Ty masz? Co robisz przed przejciem? Czytasz ksi磬? Piszesz SMSa? A mo瞠 jednak patrzysz na to co si dzieje? Faktycznie; formu趾a o "zachowaniu szczeg鏊nej ostro積oci" przed przejciem jest bardzo oklepana - jednak zbyt wiele zrobi貫m kilometr闚 瞠by nie bra jej na powa積ie. Wystarczy jedno "nieprzyjemne" zdarzenie i perspektywa si zmienia.

--
Tengu

22 Data: Wrzesien 16 2014 19:00:05
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Cavallino 


U篡tkownik "Tengu"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:

Nie pisa貫m, 瞠 przestrzeli dwa przejcia (miedzy nimi jest wicej
ni kilkanacie metr闚). Chodzi o to, 瞠 na przejciu nale篡 zachowa
ostro積o

Masz w kocu to prawo jazdy czy nie?



A Ty masz? Co robisz przed przejciem?

Jad do przodu, ktem oka sprawdzajc czy jaki samob鎩ca nie pr鏏uje pope軟i swojego niecnego uczynku akurat przed moj mask.
Ale jak kto nadambitny z przodu wykona awaryjune hamowanie, 瞠by przypadkiem nikt nie posta 10 sekund zanim wejdzie na pasy, to mo積a by zdziwionym.
I w takim przypadku lepiej 瞠by skoczy這 si skutecznym wyhamowaniem, choby i na drugim pasie, ni wepchniciem nadambitnego w pieszych, nie uwa瘸sz?

23 Data: Wrzesien 16 2014 19:31:49
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Shrek 

On 2014-09-16 19:00, Cavallino wrote:

Ale jak kto nadambitny z przodu wykona awaryjune hamowanie, 瞠by
przypadkiem nikt nie posta 10 sekund zanim wejdzie na pasy, to mo積a
by zdziwionym.

Jeli pijesz do filmiku, to poprzednicy raczej awaryjnie nie hamowali;)

Shrek.

24 Data: Wrzesien 16 2014 19:46:41
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Tengu 

On 2014-09-16 19:00, Cavallino wrote:


U篡tkownik "Tengu"  napisa w wiadomoci grup
dyskusyjnych:

Nie pisa貫m, 瞠 przestrzeli dwa przejcia (miedzy nimi jest wicej
ni kilkanacie metr闚). Chodzi o to, 瞠 na przejciu nale篡 zachowa
ostro積o

Masz w kocu to prawo jazdy czy nie?



A Ty masz? Co robisz przed przejciem?

Jad do przodu, ktem oka sprawdzajc czy jaki samob鎩ca nie pr鏏uje
pope軟i swojego niecnego uczynku akurat przed moj mask.
Ale jak kto nadambitny z przodu wykona awaryjune hamowanie, 瞠by
przypadkiem nikt nie posta 10 sekund zanim wejdzie na pasy, to mo積a
by zdziwionym.
I w takim przypadku lepiej 瞠by skoczy這 si skutecznym wyhamowaniem,
choby i na drugim pasie, ni wepchniciem nadambitnego w pieszych, nie
uwa瘸sz?

A na filmiku widzia貫 takiego "nadambitnego"?

--
Tengu

25 Data: Wrzesien 16 2014 17:13:35
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Cavallino 


U篡tkownik "Tengu"  napisa w wiadomoci grup

On 2014-09-15 19:27, Cavallino wrote:

U篡tkownik "Tengu"  napisa w wiadomoci grup

On 2014-09-15 16:58, Cavallino wrote:

U篡tkownik "Tengu"  napisa w wiadomoci grup

On 2014-09-14 20:34, Cavallino wrote:

U篡tkownik "Tengu"  napisa w wiadomoci
grup
dyskusyjnych:

Masz racj - nic go nie usprawiedliwia. Naprawd sdzisz, 瞠 kto kto
par sekund wczeniej jecha jak wariat

A skd to wiesz, skoro na nagraniu tego nie ma?
liska jezdnia, mo瞠 po prostu si zagapi i zamiast przy這篡 w
poprzednik wykona PRAWIDOWY i SKUTECZNY manewr obronny, zyskujc
dok豉dnie tyle przestrzeni, ile potrzebowa 瞠by si zatrzyma.

Od momentu kiedy kierowca przed nim zacz hamowa mia ponad 5
sekund, 瞠by si zorientowa w sytuacji - to musia這by by naprawd
d逝ugie zagapienie.

Nie wiesz ile czasu mia, nie widzia貫 jak jecha, kiedy m鏬 zauwa篡,
a ju tym bardziej co robi, 瞠 nie zauwa篡.
Ale nie przeszkadza Ci to bezpodstawnie za這篡, 瞠 jecha jak wariat,
bo to przecie jedyna mo磧iwa przyczyna wszystkiego.
Z policji jeste?
Oni te na wszystko maj jedn przyczyn.


Nawet jeli jecha powolutku (chocia wtpi patrzc na tempo w jakim
si oddali), to kto, kto pope軟ia takie b傍dy stanowczo odbiega od
normy.

Panie doskona造, nigdy nie zdarzy這 Ci si zagapi, uspokaja dzieciaka,
wyciga osy zza koszuli, albo dozna jakiej innej przyczyny znacznie
op騧niajcej reakcje za kierownic?
Jeli nigdy, to albo masz prawko od bardzo niedawna, albo wcale.

Owszem, zdarza這 mi si zagapi w r騜nych, mniej lub bardziej niebezpiecznych sytuacjach. Ale a tak, 瞠by nie zauwa篡 _dw鏂h_ przej dla pieszych jednego za drugim

Skd wniosek 瞠 nie zauwa篡?
By mo瞠 nie zauwa篡 tylko 瞠 auta przed nim hamuj i musia si broni przed kolizj.

i przestrzeli hamowanie o kilkanacie metr闚 to nigdy.

Jakie znowu kilkanacie metr闚?
Czemu nie kilkadziesit?

Albo kilkaset?

26 Data: Wrzesien 16 2014 18:21:00
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Tengu 

On 2014-09-16 17:13, Cavallino wrote:


U篡tkownik "Tengu"  napisa w wiadomoci grup

On 2014-09-15 19:27, Cavallino wrote:

U篡tkownik "Tengu"  napisa w wiadomoci grup

On 2014-09-15 16:58, Cavallino wrote:

U篡tkownik "Tengu"  napisa w wiadomoci
grup

On 2014-09-14 20:34, Cavallino wrote:

U篡tkownik "Tengu"  napisa w wiadomoci
grup
dyskusyjnych:

Masz racj - nic go nie usprawiedliwia. Naprawd sdzisz, 瞠
kto kto
par sekund wczeniej jecha jak wariat

A skd to wiesz, skoro na nagraniu tego nie ma?
liska jezdnia, mo瞠 po prostu si zagapi i zamiast przy這篡 w
poprzednik wykona PRAWIDOWY i SKUTECZNY manewr obronny, zyskujc
dok豉dnie tyle przestrzeni, ile potrzebowa 瞠by si zatrzyma.

Od momentu kiedy kierowca przed nim zacz hamowa mia ponad 5
sekund, 瞠by si zorientowa w sytuacji - to musia這by by naprawd
d逝ugie zagapienie.

Nie wiesz ile czasu mia, nie widzia貫 jak jecha, kiedy m鏬
zauwa篡,
a ju tym bardziej co robi, 瞠 nie zauwa篡.
Ale nie przeszkadza Ci to bezpodstawnie za這篡, 瞠 jecha jak wariat,
bo to przecie jedyna mo磧iwa przyczyna wszystkiego.
Z policji jeste?
Oni te na wszystko maj jedn przyczyn.


Nawet jeli jecha powolutku (chocia wtpi patrzc na tempo w jakim
si oddali), to kto, kto pope軟ia takie b傍dy stanowczo odbiega od
normy.

Panie doskona造, nigdy nie zdarzy這 Ci si zagapi, uspokaja dzieciaka,
wyciga osy zza koszuli, albo dozna jakiej innej przyczyny znacznie
op騧niajcej reakcje za kierownic?
Jeli nigdy, to albo masz prawko od bardzo niedawna, albo wcale.

Owszem, zdarza這 mi si zagapi w r騜nych, mniej lub bardziej
niebezpiecznych sytuacjach. Ale a tak, 瞠by nie zauwa篡 _dw鏂h_
przej dla pieszych jednego za drugim

Skd wniosek 瞠 nie zauwa篡?
By mo瞠 nie zauwa篡 tylko 瞠 auta przed nim hamuj i musia si broni
przed kolizj.

Nie wiem jak Ty, ale ja, gdy si zbli瘸m do przejcia, to jestem bardziej skupiony ni gdy jad przez przys這wiowe "pole". Kierowca gdy doje盥瘸 do pierwszego przejcia mia czas, 瞠by si skoncentrowa zanim zosta "zaskoczony" przez samochody stojce na kolejnym. Jeli faktycznie nie jecha za szybko, to tym gorzej o nim wiadczy jeli chodzi o zdolnoci percepcyjne. Mamy dwie mo磧iwoci: facet conajmniej przez kilka sekund nie kontrolowa tego co si wok馧 niego dzieje albo jecha stanowczo za szybko (albo jedno i drugie).


i przestrzeli hamowanie o kilkanacie metr闚 to nigdy.

Jakie znowu kilkanacie metr闚?
Czemu nie kilkadziesit?

Albo kilkaset?

Ale dodawa umiesz? Tak? To dodaj d逝goci samochod闚 stojcych przed przejciem oraz odleg這 midzy nimi.

--
Tengu

27 Data: Wrzesien 16 2014 19:05:22
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Cavallino 


U篡tkownik "Tengu"  napisa w wiadomoci grup

On 2014-09-16 17:13, Cavallino wrote:

U篡tkownik "Tengu"  napisa w wiadomoci grup

On 2014-09-15 19:27, Cavallino wrote:

U篡tkownik "Tengu"  napisa w wiadomoci grup

On 2014-09-15 16:58, Cavallino wrote:

U篡tkownik "Tengu"  napisa w wiadomoci
grup

On 2014-09-14 20:34, Cavallino wrote:

U篡tkownik "Tengu"  napisa w wiadomoci
grup
dyskusyjnych:

Masz racj - nic go nie usprawiedliwia. Naprawd sdzisz, 瞠
kto kto
par sekund wczeniej jecha jak wariat

A skd to wiesz, skoro na nagraniu tego nie ma?
liska jezdnia, mo瞠 po prostu si zagapi i zamiast przy這篡 w
poprzednik wykona PRAWIDOWY i SKUTECZNY manewr obronny, zyskujc
dok豉dnie tyle przestrzeni, ile potrzebowa 瞠by si zatrzyma.

Od momentu kiedy kierowca przed nim zacz hamowa mia ponad 5
sekund, 瞠by si zorientowa w sytuacji - to musia這by by naprawd
d逝ugie zagapienie.

Nie wiesz ile czasu mia, nie widzia貫 jak jecha, kiedy m鏬
zauwa篡,
a ju tym bardziej co robi, 瞠 nie zauwa篡.
Ale nie przeszkadza Ci to bezpodstawnie za這篡, 瞠 jecha jak wariat,
bo to przecie jedyna mo磧iwa przyczyna wszystkiego.
Z policji jeste?
Oni te na wszystko maj jedn przyczyn.


Nawet jeli jecha powolutku (chocia wtpi patrzc na tempo w jakim
si oddali), to kto, kto pope軟ia takie b傍dy stanowczo odbiega od
normy.

Panie doskona造, nigdy nie zdarzy這 Ci si zagapi, uspokaja dzieciaka,
wyciga osy zza koszuli, albo dozna jakiej innej przyczyny znacznie
op騧niajcej reakcje za kierownic?
Jeli nigdy, to albo masz prawko od bardzo niedawna, albo wcale.

Owszem, zdarza這 mi si zagapi w r騜nych, mniej lub bardziej
niebezpiecznych sytuacjach. Ale a tak, 瞠by nie zauwa篡 _dw鏂h_
przej dla pieszych jednego za drugim

Skd wniosek 瞠 nie zauwa篡?
By mo瞠 nie zauwa篡 tylko 瞠 auta przed nim hamuj i musia si broni
przed kolizj.

Nie wiem jak Ty, ale ja, gdy si zbli瘸m do przejcia, to jestem bardziej skupiony ni gdy jad przez przys這wiowe "pole". Kierowca gdy doje盥瘸 do pierwszego przejcia mia czas, 瞠by si skoncentrowa

Ale skd wiesz 瞠 mia, skoro nie masz 驍ADNEGO pojcia co si dzia這 ZA kamer?
Powinien mie - ale to mocno nie to samo co "mia".
wiat rzeczywisty to nie Twoje gra komputerowa i nie ka盥y jest mistrzem w przewidywaniu i koncentracji.

Ale dodawa umiesz? Tak? To dodaj d逝goci samochod闚 stojcych przed przejciem oraz odleg這 midzy nimi.

4,5+4,5+1=10
Mo瞠 by? :-)

Teraz policz jak d逝go s造cha pisk hamowania, bdziesz wiedzia jak gociu musia "zasuwa" 瞠 jednak zd篡 zahamowa na tak ma貫j odleg這ci.

A na przysz這 przeprowad tak analiz do jakiej Ci teraz sk這ni貫m kilkoma postami, ZANIM zaczniesz wydawa swoje jednoznaczne sdy typu: "jecha jak wariat".

Myl, 瞠 nie ma co dalej tego cign, EOD.

28 Data: Wrzesien 16 2014 19:46:45
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Tengu 

On 2014-09-16 19:05, Cavallino wrote:


U篡tkownik "Tengu"  napisa w wiadomoci grup

On 2014-09-16 17:13, Cavallino wrote:

Owszem, zdarza這 mi si zagapi w r騜nych, mniej lub bardziej
niebezpiecznych sytuacjach. Ale a tak, 瞠by nie zauwa篡 _dw鏂h_
przej dla pieszych jednego za drugim

Skd wniosek 瞠 nie zauwa篡?
By mo瞠 nie zauwa篡 tylko 瞠 auta przed nim hamuj i musia si broni
przed kolizj.

Nie wiem jak Ty, ale ja, gdy si zbli瘸m do przejcia, to jestem
bardziej skupiony ni gdy jad przez przys這wiowe "pole". Kierowca gdy
doje盥瘸 do pierwszego przejcia mia czas, 瞠by si skoncentrowa

Ale skd wiesz 瞠 mia, skoro nie masz 驍ADNEGO pojcia co si dzia這 ZA
kamer?
Powinien mie - ale to mocno nie to samo co "mia".
wiat rzeczywisty to nie Twoje gra komputerowa i nie ka盥y jest mistrzem
w przewidywaniu i koncentracji.


Przecie nie pisz o jaki ultraszybkich czasach reakcji - przejcie by這 wida z daleka. Tego nie mo積a wyt逝maczy "much w oku" - kole albo si "wy傍czy" albo je wiadomie ola - w obu przypadkach mentalnie odbiega od normalnego/przecitnego kierowcy.

Ale dodawa umiesz? Tak? To dodaj d逝goci samochod闚 stojcych przed
przejciem oraz odleg這 midzy nimi.

4,5+4,5+1=10
Mo瞠 by? :-)


Nie; midzy pierwszym a drugim samochodem by這 ponad 3 metry ;)

Teraz policz jak d逝go s造cha pisk hamowania, bdziesz wiedzia jak
gociu musia "zasuwa" 瞠 jednak zd篡 zahamowa na tak ma貫j odleg這ci.


S造cha kiedy zablokowa ko豉 ale a nie kiedy zacz hamowa.

A na przysz這 przeprowad tak analiz do jakiej Ci teraz sk這ni貫m
kilkoma postami, ZANIM zaczniesz wydawa swoje jednoznaczne sdy typu:
"jecha jak wariat".


Ty mnie zmusi貫? LOL! Jakbym nie mia ochoty na ma造 flejmik, to bym nie zaczyna tak dyskusji. Tyle lat na grupach dyskusyjnych a taki jeste naiwny.

Myl, 瞠 nie ma co dalej tego cign, EOD.

Eee... Tak szybko?

--
Tengu

29 Data: Wrzesien 11 2014 20:33:22
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Liwiusz 

W dniu 2014-09-11 08:27, ToMasz pisze:

wyglda na to 瞠 facet podj decyzje o hamowaniu bdc na lewym pasie

To nawet s造cha po odg這sie rozpoczcia hamowania.

--
Liwiusz

30 Data: Wrzesien 12 2014 20:03:53
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Tom N 

Liwiusz w


W dniu 2014-09-11 08:27, ToMasz pisze:
wygl康a na to 瞠 facet podj掖 decyzje o hamowaniu b璠帷 na lewym pasie

To nawet s造cha po odg這sie rozpocz璚ia hamowania.

ROTFL

Muzyka napierdziela w samochodzie nagrywaj帷ego a Ty us造sza貫 kiedy zacz掖
hamowa...


--
'Tom N'

31 Data: Wrzesien 12 2014 20:39:52
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Liwiusz 

W dniu 2014-09-12 20:03,  (Tom N) pisze:

Liwiusz w


W dniu 2014-09-11 08:27, ToMasz pisze:
wyglda na to 瞠 facet podj decyzje o hamowaniu bdc na lewym pasie

To nawet s造cha po odg這sie rozpoczcia hamowania.

ROTFL

Muzyka napierdziela w samochodzie nagrywajcego a Ty us造sza貫 kiedy zacz
hamowa...

Mo瞠 inne filmy ogldamy?

--
Liwiusz

32 Data: Wrzesien 13 2014 08:20:39
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Tengu 

On 2014-09-12 20:03,  (Tom N) wrote:

Liwiusz w


W dniu 2014-09-11 08:27, ToMasz pisze:
wygl康a na to 瞠 facet podj掖 decyzje o hamowaniu b璠帷 na lewym pasie

To nawet s造cha po odg這sie rozpocz璚ia hamowania.

ROTFL

Muzyka napierdziela w samochodzie nagrywaj帷ego a Ty us造sza貫 kiedy zacz掖
hamowa...


S造cha to bardzo wyra幡ie.

--
Tengu

33 Data: Wrzesien 12 2014 17:16:28
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Shrek 

On 2014-09-11 08:27, ToMasz wrote:

wiec czy podj by ryzyko do這瞠nia sobie do drogi
hamowania 4 metr闚 (przez zjechanie nalewy pas) ale kosztem zycia
pieszych?

Jak to przemyla貫m, to jednak odruch jest prawid這wy. Zje盥zajc na przeciwny pas (jak pusty) masz dodatkowe 4 metry do hamowania. Wje盥zajc w dup poprzednika wysy豉sz go w ludzik闚 na przejciu.

Shrek.

34 Data: Wrzesien 14 2014 18:40:45
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: J.F. 

Dnia Fri, 12 Sep 2014 17:16:28 +0200, Shrek napisa(a):

On 2014-09-11 08:27, ToMasz wrote:
wiec czy podj掖 by ryzyko do這瞠nia sobie do drogi
hamowania 4 metr闚 (przez zjechanie nalewy pas) ale kosztem zycia
pieszych?
Jak to przemy郵a貫m, to jednak odruch jest prawid這wy. Zje盥zaj帷 na
przeciwny pas (jak pusty) masz dodatkowe 4 metry do hamowania.

Tu nawet z 10.

Wje盥zaj帷 w dup poprzednika wysy豉sz go w ludzik闚 na przej軼iu.

ale juz sporo wolniej. Jak jeszcze trzyma noge na hamulcu i ciezki,
to moze zwolnic sporo ... i zamiast 80km/h bedzie 40, a to ponoc
gwarantuje zycie. A tu ich dwoch stalo ...

Tak wiec trudno ocenic - jesli ominiecie uniknie wypadku to oczywiscie
omijac, jesli nie uniknie, to moze lepiej walic.


J.

35 Data: Wrzesien 15 2014 08:49:55
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Shrek 

On 2014-09-14 18:40, J.F. wrote:

Wje盥zaj帷 w dup poprzednika wysy豉sz go w ludzik闚 na przej軼iu.

ale juz sporo wolniej. Jak jeszcze trzyma noge na hamulcu i ciezki,
to moze zwolnic sporo ...

A ty trzymasz nog na hamulcu? Bo ja raczej nie - mo瞠 powinienem zacz望...

i zamiast 80km/h bedzie 40, a to ponoc
gwarantuje zycie. A tu ich dwoch stalo ...

Jak dw鏂h to jest szansa.

Tak wiec trudno ocenic - jesli ominiecie uniknie wypadku to oczywiscie
omijac, jesli nie uniknie, to moze lepiej walic.

ζtwo ocenia za klawiatury, po kilkukrotnym obejrzeniu filmu. Jak ju pisa貫m - w praktyce to jest odruch - heble, a potem omini璚i tam gdzie nie widzisz zagro瞠nia. Dobrze jest jak samoch鏚 ma ABS i tam gdzie nie widzia貫 zagro瞠nia rzeczywi軼ie go nie ma - wtedy ko鎍zy si jak na filmie. W praktyce nie znam kogo kto by w takiej sytuacji na ch這dno przeanalizowa, a potem 鈍iadomie zadzia豉. Oczywi軼ie nie w徠pie, ze jest tu sporo mistrz闚 co by tak zdobili, a jakby im abs nie przeszkadza, to nawet na swoim pasie by si zatrzymali - w ko鎍u z tego co pami皻am bez abs zatrzymuj si na lodzie na 4 metrach (moje osobiste zdanie jest takie, 瞠 cz瘰to abs rzeczywi軼ie wyd逝瘸 drog hamowania - bez niego zatrzymujesz si znacznie szybciej - ino na przeszkodzie;) Ale ja do nich nie nale輳, ty pewnie te:P

Pozostaje si cieszy, 瞠 w wyniku odruch闚 bezwarunkowych sytuacja si sko鎍zy豉 tak a nie inaczej. Poniewa to debil, co wyprzeda na przej軼iu, to ja ju wole wierzy w jego odruch nie IQ;)

Shrek.

36 Data: Wrzesien 17 2014 15:31:25
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Zenowik6 


U篡tkownik "Grzegorz Tomczyk"  napisa w wiadomoci

http://youtu.be/EPTyH5k1v3Q?t=12s

Na wykop.pl toczy si dyskusja
-- Grzegorz Tomczyk

Szkoda, 瞠 marna jako nagrania, aby to wys豉 do policji.
Nie ma czasu, daty ani nr rejestracyjnego.

37 Data: Wrzesien 17 2014 17:00:47
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Cavallino 


U篡tkownik "Zenowik6"  napisa w wiadomoci grup


U篡tkownik "Grzegorz Tomczyk"  napisa w wiadomoci

http://youtu.be/EPTyH5k1v3Q?t=12s

Na wykop.pl toczy si dyskusja
-- Grzegorz Tomczyk

Szkoda, 瞠 marna jako nagrania, aby to wys豉 do policji.

Nastpny kapelusz z dusz ormowca.
Wyjazd na grup o polucjantach.
PLONK WARNING

38 Data: Wrzesien 18 2014 01:20:13
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Zenowik6 


U篡tkownik "Cavallino"  napisa w wiadomoci


Nastpny z dusz ormowca.

Ty, z rozumem p馧g堯wka, na z這 mamie odmrozisz sobie uszy ?

39 Data: Wrzesien 18 2014 17:31:24
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: Cavallino 


U篡tkownik "Zenowik6"  napisa w wiadomoci grup


U篡tkownik "Cavallino"  napisa w wiadomoci


Nastpny z dusz ormowca.

Ty, z rozumem p馧g堯wka,

PLONK

40 Data: Wrzesien 18 2014 21:35:28
Temat: Re: O ma造 w這s...
Autor: John Koalsky 


U篡tkownik "Zenowik6"


Na wykop.pl toczy si dyskusja
-- Grzegorz Tomczyk

Szkoda, 瞠 marna jako nagrania, aby to wys豉 do policji.
Nie ma czasu, daty ani nr rejestracyjnego.


I pa趾i...

































.... znaczy 瞠 Ci jej nie utrci kto

O ma造 w這s...



Grupy dyskusyjne