Octavia I analiza błędów VAG
1 | Data: Pa?dziernik 30 2011 16:23:01 |
Temat: Octavia I analiza błędów VAG | |
Autor: X-Man | Witam 2 |
Data: Pa?dziernik 30 2011 23:38:56 | Temat: Re: Octavia I analiza błÄ™dów VAG | Autor: Lewis | W dniu 2011-10-30 17:23, X-Man pisze: Witam Poszukaj pod maskÄ… przekaĽnika który odpowiada za grzanie Ĺ›wiec i odciÄ™cie paliwa. Nie pamiÄ™tam jego numeru a w różnych autach ma on różny numer ale chyba coĹ› w okolicy 109. Nie masz przy tym problemu że po uruchomieniu silnika gaĹ›nie on po kilku sekundach? SprawdĽ połÄ…czenia masowe silnika, akumulatora i ogólnie elektroniki. -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis 3 |
Data: Pa?dziernik 30 2011 23:30:43 | Temat: Re: Octavia I analiza błÄ™dów VAG | Autor: X-Man | "Lewis" wrote in message W dniu 2011-10-30 17:23, X-Man pisze: testowałem zawór odciÄ™cia paliwa VAGiem i działa poprawnie wiÄ™c przekaĽnik chyab też jest sprawny Nie pamiÄ™tam jego numeru a w różnych autach ma on różny numer ale chyba coĹ› w okolicy 109. do Ĺ›wiec jest chyba osobny czy siÄ™ mylÄ™ ? tego 109 nie mogÄ™ znaleĽÄ‡ ale poszukam jakiejĹ› serwisówki Nie masz przy tym problemu że po uruchomieniu silnika gaĹ›nie on po kilku sekundach? nie auto odpala i chodzi normalnie nigdy nie gaĹ›nie samo z siebie SprawdĽ połÄ…czenia masowe silnika, akumulatora i ogólnie elektroniki. hmm przyjrzÄ™ siÄ™ im ale dziwne auto ma 6 lat dopiero i juz by masy były kiepskie ? Pzdr Piotrek 4 |
Data: Pa?dziernik 31 2011 11:46:25 | Temat: Re: Octavia I analiza błÄ™dów VAG | Autor: Lewis | W dniu 2011-10-31 00:30, X-Man pisze: "Lewis" wrote in message Od Ĺ›wiec jest właĹ›nie przekaĽnik "109" OIDP odcina on również zawór N109 na pompie. Nie masz przy tym problemu że po uruchomieniu silnika gaĹ›nie on po Hmm poszukaj tej 109 dobrze siÄ™ przyjrzyj czy nie widać syfu, jakiejĹ› Ĺ›niedzi w okolicy tego przekaĽnika, rozbierz go i zobacz czy styki w Ĺ›rodku sÄ… w dobrym stanie. SprawdĽ połÄ…czenia masowe silnika, akumulatora i ogólnie elektroniki. Jak miało jakiegoĹ› dzwonka czy ktoĹ› je np nadgorliwie mył karcherem pod maskÄ… to i owszem. -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis 5 |
Data: Pa?dziernik 30 2011 23:44:57 | Temat: Re: Octavia I analiza błÄ™dów VAG | Autor: Lewis | W dniu 2011-10-30 17:23, X-Man pisze: Witam A zrób jeszcze logi dynamiczne dla bloku nr 003, 010 i 011 w momencie trybu awaryjnego. -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis 6 |
Data: Pa?dziernik 30 2011 23:34:50 | Temat: Re: Octavia I analiza błÄ™dów VAG | Autor: X-Man | "Lewis" wrote in message W dniu 2011-10-30 17:23, X-Man pisze: hmmm nie wyobrażam se tego za bardzo bo musiałbym wszÄ™dzie laptopa ze sobÄ… wozić i czekać aż siÄ™ tryb awaryjny włÄ…czy logi 3,8,11 zrobione jakieĹ› 2 tygodnie temu: Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/kawasaki750_59114.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kawasaki750_59115.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kawasaki750_59116.html Pzdr Piotrek 7 |
Data: Pa?dziernik 31 2011 11:39:52 | Temat: Re: Octavia I analiza błÄ™dów VAG | Autor: Lewis | W dniu 2011-10-31 00:34, X-Man pisze: "Lewis" wrote in message Te wyglÄ…dajÄ… na wzorowe. Dobrze by było jakbyĹ› jednak złapał logi w chwili usterki, obstawiam że bÄ™dzie problem z wystarczajÄ…cÄ… iloĹ›ciÄ… powietrza tylko fajnie by było zobaczyć w jakiej pozycji wówczas jest EGR i aktuator od turbo. -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis 8 |
Data: Pa?dziernik 31 2011 14:50:05 | Temat: Re: Octavia I analiza błÄ™dów VAG | Autor: Bugatti | Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomoĹ›ci: Te wyglÄ…dajÄ… na wzorowe. Wzorowe ? Jak nie do koĹ„ca wiesz o czym piszesz to nie pisz wcale. X-Man, logi pokazujÄ… że autko nie jest zdrowe. Z kanału 008 wynika że komp tnie wymaganÄ… dawkÄ™ ON. Maksymalnie masz 38,4 mg/suw a powinno być ponad 41 i ponad 42 przy maksymalnym momencie obr. i dawka nie powinna spadać poniżej 39 mg w wyższej partii obrotowej a u ciebie spada. Wskazuje to na niedomagania przepływomierza (ale czytaj niżej! ), który Ľle mierzy powietrze. CóĽ z tego że grupie 003 jest strumieĹ„ masy powyżej 850 mg (choć od 3400 obr/min spada). Ponadto jak już jesteĹ›my w grupie 003 to widać że od 1800 do 2500 przepływka pokazuje za duży strumieĹ„. W połÄ…czeniu z grupÄ… 011, która pokazuje że w ww. zakresie turbo przeładowuje. Wskazuje to na zapieczone kierownicxe VNT. SprawdĽ czy sztanga od gruszki pracuje płynnie w swoim zakresie, czy "gruszka" od tej sztangi nie jest skorodowana. Proponuje przegonić auto do wysokich prÄ™dkoĹ›ci obr. na najlepiej najwyższych mozliwie biegu (no ale wiadomo ograniczenia prÄ™dkoĹ›ci wiÄ™c trzeba bacznie uważać - nie zachÄ™cam ciÄ™ do łamania przepisów tylko proponuje rozwiÄ…żanie problemu). JeĹ›li butowanie nie pomoże to trzeba wyczyĹ›cić turbo. Albo wpierw lepiej sprawdzić wszystkie wÄ™żyki podciĹ›nieniowe do sterowania turbem (idÄ…ce do tej "gruszki") i konieczenie zawór N-75. Pozdr. Bugatti 9 |
Data: Pa?dziernik 31 2011 15:12:25 | Temat: Re: Octavia I analiza błÄ™dów VAG | Autor: X-Man | "Bugatti" wrote in message Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomoĹ›ci: OK no wiÄ™c tak żeby wszystko było jasne: sztanga turbiny chodzi lekko - sprawdzane kilkakrotnie, zawór N75 wymieniony na nowy, EGR jest odłÄ…czony (w przyszłosci mam go zaĹ›lepić) poprzez zaĹ›lepienie przewodu podciĹ›nienia, wtryski niedawno wstawione z koĹ„cówkami 0.216 (nie wiem czy to jakoĹ› by mogło wpływac na dawkÄ™ paliwa ale raczej powinna byc wiÄ™ksza i zdecydowanie na nowych wtryskach auto ma wiÄ™cej mocy), katalizator wyciÄ™ty, żadna z powyższych modyfikacji raczej nie ma wpływu na te błÄ™dy bo pokazywały siÄ™ one już wczeĹ›niej z różnÄ… czÄ™stotliwoĹ›ciÄ…. Tak czy inaczej mam już zregenerowana turbinÄ™ która leży w kartonie i czeka na montaż wiÄ™c chyba wtedy przy okazji wymieniÄ™ wÄ…ż podciĹ›nienia z turbo do N75, przeczyszczÄ™ przepływkÄ™ i posprawdzam masy i zrobiÄ™ nowe logi. DziÄ™ki za rzeczowÄ… odpowiedĽ jak bym wiedział że siedzisz w temacie to na b3d bym dał posta :P Pzdr Piotrek 10 |
Data: Pa?dziernik 31 2011 16:57:10 | Temat: Re: Octavia I analiza błÄ™dów VAG | Autor: Bugatti | Użytkownik "X-Man" napisał w wiadomoĹ›ci: OK no wiÄ™c tak żeby wszystko było jasne: sztanga turbiny chodzi lekko - sprawdzane kilkakrotnie, zawór N75 wymieniony na nowy, EGR jest odłÄ…czony (w przyszłosci mam go zaĹ›lepić) poprzez zaĹ›lepienie przewodu podciĹ›nienia, wtryski niedawno wstawione z koĹ„cówkami 0.216 (nie wiem czy to jakoĹ› by mogło wpływac na dawkÄ™ paliwa ale raczej powinna byc wiÄ™ksza i zdecydowanie na nowych wtryskach auto ma wiÄ™cej mocy), To zmienia postać rzeczy. Owszem to raczej nie jest przyczyna powstawania błÄ™dów ale na wskazania w grupach VCDSa ma wpływ - trzeba pojechać do tunnera na korekte softu bo chyba nie wymieniałeĹ› wtryskiwacze na wiÄ™ksze tylko dla +20 Nm ;]. katalizator wyciÄ™ty, żadna z powyższych modyfikacji raczej nie ma wpływu na te błÄ™dy bo pokazywały siÄ™ one już wczeĹ›niej z różnÄ… czÄ™stotliwoĹ›ciÄ…. Tak czy inaczej mam już zregenerowana turbinÄ™ która leży w kartonie i czeka na montaż wiÄ™c chyba wtedy przy okazji wymieniÄ™ wÄ…ż podciĹ›nienia z turbo do N75, przeczyszczÄ™ przepływkÄ™ i posprawdzam masy i zrobiÄ™ nowe logi. Skoro napisałeĹ› że wymieniałeĹ› zawór odcinajÄ…cy paliwo na pompie VP N109 i dalej błÄ™dy siÄ™ pojawiajÄ… to ja bym posprawdzał "połÄ…czenie masy" na pompie VP oraz jeszcze przeczyĹ›cił kabel, który może być zaĹ›niedziały. http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=27763 DziÄ™ki za rzeczowÄ… odpowiedĽ jak bym wiedział że siedzisz w temacie to na b3d bym dał posta :P Nie pisuje już tam wĹ›ród troli ;-P Pzdr Pozdr. Bugatti 11 |
Data: Pa?dziernik 31 2011 17:36:48 | Temat: Re: Octavia I analiza błÄ™dów VAG | Autor: X-Man | "Bugatti" wrote in message Użytkownik "X-Man" napisał w wiadomoĹ›ci: zgadza siÄ™ i taki mam zamiar ale najpierw chciałem turbo wyminić tudzież uporać siÄ™ z tymi wszystkimi błÄ™dami. Zasadniczo w silniku ALH same wtryski dajÄ… 15-25km i naprawdÄ™ czuć sporÄ… różnicÄ™ a z tego co czytałem na forach korekta softu nie jest konieczna (poza tym błÄ™dy pojawiały siÄ™ już wczeĹ›niej przed wtryskami) katalizator wyciÄ™ty, żadna z powyższych modyfikacji raczej nie ma wpływu na te błÄ™dy bo pokazywały siÄ™ one już wczeĹ›niej z różnÄ… czÄ™stotliwoĹ›ciÄ…. Tak czy inaczej mam już zregenerowana turbinÄ™ która leży w kartonie i czeka na montaż wiÄ™c chyba wtedy przy okazji wymieniÄ™ wÄ…ż podciĹ›nienia z turbo do N75, przeczyszczÄ™ przepływkÄ™ i posprawdzam masy i zrobiÄ™ nowe logi.Skoro napisałeĹ› że wymieniałeĹ› zawór odcinajÄ…cy paliwo na pompie VP N109 dziwne bo zawór działa za każdym razem jak go testuje VAGiem no ale masy i tak muszÄ™ posprawdzać DziÄ™ki za rzeczowÄ… odpowiedĽ jak bym wiedział że siedzisz w temacie toNie pisuje już tam wĹ›ród troli ;-P znalazł siÄ™ "pożÄ…dny" :P Pzdr Piotrek 12 |
Data: Marzec 05 2012 13:21:59 | Temat: Re: Octavia I analiza błÄ™dów VAG | Autor: X-Man | "Bugatti" wrote in message Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomoĹ›ci: Hej, wymieniłem przepływomierz na nowy(remanufactured) oryginał Bosha gdybyĹ› mógł zerknąć w te logi: http://vaglog.rtnet.pl/kawasaki750_74939.html to byłbym wdziÄ™czny (wiem wielki Ĺ›mietnik ale nie miałem nikogo do obsługi laptopa i dla przypomnienia EGR odłoÄ…czony i zaĹ›lepiony jest) + nadal pojawiajÄ… siÄ™ błÄ™dy : Monday,05,March,2012,12:26:22:46862 VCDS Version: Release 10.6.0 Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.lbl Control Module Part Number: 038 906 012 HA Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0740SG 4922 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 73430 Additional Info: TMBDG41U558790796 SKZ7Z0D2711307 VCID: 56A88406DE5D4BAC 4 Faults Found 19461 - Relay for High-Output Preheating of Coolant (J360): Short to Plus P3005 - 35-10 - - - Intermittent 18065 - A/C System Input/Output: Short to Plus P1657 - 35-10 - - - Intermittent 19459 - Relay for Low-Output Preheating of Coolant (J359): Short to Plus P3003 - 35-10 - - - Intermittent 17954 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Short to Plus P1546 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 1 1 0 0 1 i co jakiĹ› czas zaĹ›wieca siÄ™ kontrolka silnika lub po prostu tryb awaryjny (max 2200rpm pomaga wyłÄ…czenei i włÄ…czenie zapłonu) JeĹ›li chodzi o tryb awaryjny to dzieje siÄ™ to zbyt nieregularnie zebym go mógł złapać podczas krótkiego logowania ale jeĹ›li możesz mi podpowiedzieć jakie grupy logować to mogÄ™ któregoĹ› dnia po prostu jeĽdzić z lapkiem aż do skutku. BTW jak byĹ› mógł jakiĹ› kontakt na priv podać to nie bÄ™dÄ™ zaĹ›miecał grupy chyba że ma ktoĹ› jakieĹ› pomysły co dalej z tym robić. Pzdr Piotrek 13 |
Data: Pa?dziernik 31 2011 09:08:03 | Temat: Re: Octavia I analiza błędów VAG | Autor: redi |
19461 - Relay for High-Output Preheating of Coolant (J360): Short to Plus To na 99% jest jaka¶ usterka w układzie dogrzewania silnika, takie trzy ¶wiece żarowe wkręcone w króciec wychodz±cy z silnika mniej więcej pod pomp± VAC. pozdr. Radek 14 |
Data: Listopad 03 2011 00:18:56 | Temat: Re: Octavia I analiza błędów VAG | Autor: venioo | Nie przypalila ci sie jakas wiazka? Albo jakis lokalny spec nie dlubal w elektryce? Gdzies przy przekaznikach? Albo wilgoc sie nie dostala? 15 |
Data: Listopad 03 2011 01:49:25 | Temat: Re: Octavia I analiza błędów VAG | Autor: X-Man | "venioo" wrote in message Nie przypalila ci sie jakas wiazka? w±tpię... Albo jakis lokalny spec nie dlubal w elektryce? Na pewno nie... Gdzies przy przekaznikach? Albo wilgoc sie nie dostala? hmmm nie mogę wykluczyć wilgoci bo komora silnika hermetyczna nie jest ale ale sprawdzałem kostki i raczej nigdzie nic za¶niedziałe nie było Nie mialem Octavii, ale komunikaty bledow wlasnie na to by wskazywaly - czesc czujnikow ma zwarcie na masie, czesc na +. Bledy od razu nie wyskakuja tylko jak sie przejedziesz - zatrzesie autem i cos jest luzne, "dynda" i sie zwiera. Dzisiaj zdj±łem akumulator i wyczy¶ciłem poł±czenia mas pod nim może to co¶ skasuję jutro błędy i się okaże. Pzdr Piotrek |
Octavia I analiza błędów VAG

