Grupy dyskusyjne   »   Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D

Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D





5 Data: Sierpien 01 2009 22:18:08
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: Czarek Daniluk 

Użytkownik STranger napisał:


Przy okazji, w tej Octavi z roku 2000 jest silnik 1.9 TDI.
Czy to dokładnie taki sam silnik 1.9 TDI jaki jest montowany obecnie w silnikach grupy Volkswagen, m.in. w Skodach?
Pytam, bo zastanawiam się nad zmianą auta na jakieś z takim własnie silnikiem i nie wiem czy warto inwestować w starą technologicznie jednostkę napędową..



Mam porównanie starej technologicznie jednostki TDI 90KM z 1250ccm Multijetem 75KM.
Oba silniki mają bardzo porównywalny moment obrotowy - 190Nm Multijet w.g książki pojazdu nawet niżej niż TDI bo od 1750RPM.

90KM jest w Golfie 3 Variancie, Multijet jest w Doblo.

W.g dowodów oba pojazdy mają proównywalną masę.

Jednak za nic nie zamieniłbym Golfowskiego 1,9 na tego Multijeta ... a dlaczego - chociażby dlatego że jak obydwoma jadę 60km/h na 4 biegu ( oba mają wtedy około 2000RPM) to wciśnięcie gazu do deski w Golfie powoduje natychmiastowy odjazd, a Multijet zastanawia się i zastanawia i nim osiągnie jakieś 2500-3000RPM to jedzie jak jakiś straszliwy muł.
Stary Golf na 2 biegu na wolnych obrotach ciągnie nawet pod górę bezproblemowo, Multijet zaczyna szarpać na płaskim ...

Tak sobie dumam gdzie te jego 190Nm ... a gdzie Golfowe 190Nm ... jak w Golfie czuć je na wolnych obrotach tak w tym ni chu chu ;)

Ja tam wolę swoje stare TDI które jest głośne jak cholera, ale na trasie spokojnie mieszczę się poniżej 6l biodiesla (nie oszczędzając go w ogóle)  :), a Doblo ledwo schodzi w.g komputera na 6,8 - 7 - 7,5 to normalne jego zużycie ...

Pozdrawiam !!

6 Data: Sierpien 01 2009 22:49:17
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: virtual 


Użytkownik "Czarek Daniluk"  napisał w wiadomości

Użytkownik STranger napisał:


Mam porównanie starej technologicznie jednostki TDI 90KM z 1250ccm
Multijetem 75KM.

Bardzo złe porównanie. Jakkolwiek w Golfie 90 koni mogę zrozumieć, to w
Doblo 75 to już porażka.
Porównaj sobie 105koni klekota z VW i 105 koni doblowskiego (lub innego) JTD
a wtedy na pewno zmienisz zdanie.

Pozdrawiam,

--
Virtual.

7 Data: Sierpien 01 2009 23:12:41
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: STranger 

virtual pisze:

Doblo 75 to już porażka.
Porównaj sobie 105koni klekota z VW i 105 koni doblowskiego (lub innego) JTD a wtedy na pewno zmienisz zdanie.


Jak byłem w Anglii w czerwcu turystycznie to pewien dobry polski mechanik który naprawia Seaty w ASO w Yorku opowiadał mi że jakoś zmodyfikował swój silnik 1.9 TDI ze 105 KM na 135 KM (chyba 135). Mówił, że to kwestia tylko jakiegoś chipa w sterowaniu silnikiem (?) i te same jednostki diesla 1.9 są po prostu bardziej wysilone w innych wersjach Seatów i VW. Wszystko to tylko kwestia sterowania elektroniką i większego spalania. Mówił, że miał wersję wzmocnioną przez kilka miesięcy, ale potem wrócił do "spokojnych 105KM" bo za dużo mu auto paliło.




--
pozdrawiam
STranger
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2515435

9 Data: Sierpien 02 2009 22:05:31
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: virtual 


Użytkownik "Czarek Daniluk"  napisał w wiadomości


Porównuję 190Nm w Multijecie nawet niżej niż w Golfie.
Czyli w.g wszelakich prawideł powinien lepiej ciągnąć od dołu - a on wcale
nie ciągnie od dołu - zachowuje się jak stary TD.

Z tymi Nm to trzeba uważać. Kupowałem ostatnio auto z dizelkiem, objeździłem
salony większości marek  i powiem, że jazda próbna to konieczność.
Przesiadłem się z Doblo 1.9 jtd, który porównywałem do: 1.9 tdi - 105km w
Caddy (turbo dziura), 1.3 cdti - 85km w Astrze, czyli właściwie fiatowski
1.3 jtd (dramat - zaczynał wogóle jechać od 2300 obr), 1.8 tdci - 125km w
Mondeo (prawie jak w moim Doblo czyli dostępnośc niezłęj dawki mocy przy
newielkich obrotach), 1.6 hdi - 110km w Grand Picasso (całkiem nieźle) i 1.6
multijet - 105km w Bravo (bardzo, bardzo fajnie). Mój wniosek: moment
momentem, konie końmi ale musi być odpowiednia pojemność silnika aby miał
on, powiedziałbym, "naturalną" elastyczność. Ostatecznie kupiłem Grand
Picasso ale największa radocha z jazdy była w Bravo. Zaskoczony byłem wysoką
przyzwoitą kulturą pracy klekota VW, generalnie kupiłbym go gdyby nie
"chora" cena. I np. pomimo większych mocy większości motorków zdecydowanie
przy pojemności Doblaka 1.9 lepiej mi się nim jeździło.

Pozdraiwam,

--
Virtual.

10 Data: Sierpien 03 2009 08:46:02
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: kamil 


"Czarek Daniluk"  wrote in message



Pozdrawiam,

Porównuję 190Nm w Multijecie nawet niżej niż w Golfie.
Czyli w.g wszelakich prawideł powinien lepiej ciągnąć od dołu - a on wcale
nie ciągnie od dołu - zachowuje się jak stary TD.

Wg wszelkich prawidel do duszy takie porownanie 1.9 z 1.25.



Pozdrawiam
Kamil

13 Data: Sierpien 04 2009 08:54:50
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: kamil 


"Czarek Daniluk"  wrote in message

Użytkownik kamil napisał:

Porównanie 1,9 konstrukcja rodem z 1991 roku do silnika rodem z 21 wieku
;)
Jakbym zaczął porównywać 1,9D 64KM do Multijeta 1,25 to też być pisał że
do duszy takie porównanie ??

1,9D 64KM przynajmniej nie miał zadyszki do jakichś licznikowych 160 :) w
Passacie B3 kombiaku.

A ile Passat B3 wazyl? :-)



Pozdrawiam
Kamil

14 Data: Sierpien 04 2009 19:37:06
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: Czarek Daniluk 

Użytkownik kamil napisał:


A ile Passat B3 wazyl? :-)



Pozdrawiam
Kamil



A tego to ja nie wiem.
Biorę natomiast 2 dowody rejestracyjne od Doblo i od Golfa 3 kombi i tam w polu G - czyli masa własna w obydwu przypadkach napisano 1270kg ;)

Choć z drugiej strony ten fiatowski silnik to raczej do klasy 1200 się zalicza bo to 1248ccm ;) pewnie rozwinięcie 1250 benzyniaka ;)

Pozdrawiam !!

15 Data: Sierpien 04 2009 19:38:50
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: Czarek Daniluk 

Użytkownik kamil napisał:


1,9D 64KM przynajmniej nie miał zadyszki do jakichś licznikowych 160 :) w Passacie B3 kombiaku.


A ile Passat B3 wazyl? :-)



Pozdrawiam
Kamil


W wersji sedan 1285kg - variant zapewne odpowiednio więcej :)

Pozdrawiam !!

16 Data: Sierpien 04 2009 19:49:49
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: Artur Maśląg 

Czarek Daniluk pisze:

Użytkownik kamil napisał:
1,9D 64KM przynajmniej nie miał zadyszki do jakichś licznikowych 160 :) w Passacie B3 kombiaku.
A ile Passat B3 wazyl? :-)
W wersji sedan 1285kg - variant zapewne odpowiednio więcej :)

Variant z silnikiem 1Y (1.9D 68KM) 1205 - sedan 1180.
Jeździło się tym naprawdę bardzo miło (w porównaniu do tych małych
doładowanych), ale Carina E z 2.0D biła go na głowę chyba wszystkim :)
(potwierdzone organoleptycznie na przebiegach idących w setki tysięcy
kilometrów :) )

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

17 Data: Sierpien 01 2009 22:44:19
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

Czarek Daniluk pisze:

Mam porównanie starej technologicznie jednostki TDI 90KM z 1250ccm Multijetem 75KM.
Oba silniki mają bardzo porównywalny moment obrotowy - 190Nm Multijet w.g książki pojazdu nawet niżej niż TDI bo od 1750RPM.

90KM jest w Golfie 3 Variancie, Multijet jest w Doblo.

W.g dowodów oba pojazdy mają proównywalną masę.

Jednak za nic nie zamieniłbym Golfowskiego 1,9 na tego Multijeta ... a dlaczego - chociażby dlatego że jak obydwoma jadę 60km/h na 4 biegu ( oba mają wtedy około 2000RPM) to wciśnięcie gazu do deski w Golfie powoduje natychmiastowy odjazd, a Multijet zastanawia się i zastanawia i nim osiągnie jakieś 2500-3000RPM to jedzie jak jakiś straszliwy muł.
Stary Golf na 2 biegu na wolnych obrotach ciągnie nawet pod górę bezproblemowo, Multijet zaczyna szarpać na płaskim ...

Tak sobie dumam gdzie te jego 190Nm ... a gdzie Golfowe 190Nm ... jak w Golfie czuć je na wolnych obrotach tak w tym ni chu chu ;)

Ja tam wolę swoje stare TDI które jest głośne jak cholera, ale na trasie spokojnie mieszczę się poniżej 6l biodiesla (nie oszczędzając go w ogóle)  :), a Doblo ledwo schodzi w.g komputera na 6,8 - 7 - 7,5 to normalne jego zużycie ...

To wszystko wynika po prostu z charakterystyki silnika. Multijet to jednostka 16V, a takie (niezależnie od rodzaju paliwa) lubią wyższe obroty. Wszelkie silniki 8V mają generalnie "lepszy dół".
Moja Laguna ma silnik 1.8 8V 90KM i 144Nm przy 2750RPM, a np. poliftingowe miały 1.8 16V 120KM i wprawdzie 168Nm ale dopiero przy 3750RPM. I różnica też jest widoczna - 16V jeździ wprawdzie lepiej, ale tylko wtedy gdy się go trzyma na wyższych obrotach.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.
GG: 291246, skype: kenickie_PL
"W życiu liczą się tylko szybkie wozy, szybkie kobiety i bary szybkiej obsługi."

18 Data: Sierpien 01 2009 22:55:58
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: STranger 

Czarek Daniluk pisze:

Jednak za nic nie zamieniłbym Golfowskiego 1,9 na tego Multijeta ... a dlaczego - chociażby dlatego że jak obydwoma jadę 60km/h na 4 biegu ( oba mają wtedy około 2000RPM) to wciśnięcie gazu do deski w Golfie powoduje natychmiastowy odjazd, a Multijet zastanawia się i zastanawia i nim osiągnie jakieś 2500-3000RPM to jedzie jak jakiś straszliwy muł.
Stary Golf na 2 biegu na wolnych obrotach ciągnie nawet pod górę bezproblemowo, Multijet zaczyna szarpać na płaskim ...

Tak sobie dumam gdzie te jego 190Nm ... a gdzie Golfowe 190Nm ... jak w Golfie czuć je na wolnych obrotach tak w tym ni chu chu ;)

Ja tam wolę swoje stare TDI które jest głośne jak cholera, ale na trasie spokojnie mieszczę się poniżej 6l biodiesla (nie oszczędzając go w ogóle)  :), a Doblo ledwo schodzi w.g komputera na 6,8 - 7 - 7,5 to normalne jego zużycie ...


Jeździłem do tej pory rożnymi silnikami benzynowymi, ale słyszałem że turbodiesle są bardzo elastyczne i już na niskich obrotach nieźle ciągną, co się potwierdza w tym co piszesz :)
No to się muszę przyjrzeć bliżej 1.9 TDI w nowej Octavi 2. Musze się umówić na jazdę próbną. Ten 1.9 TDI ma 105 KM więc powinno być chyba dość dynamicznie, ale oszczędnie.





--
pozdrawiam
STranger
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2515435

19 Data: Sierpien 02 2009 10:28:48
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: zkruk [Lodz] 

STranger wrote:

Jeździłem do tej pory rożnymi silnikami benzynowymi, ale słyszałem że
turbodiesle są bardzo elastyczne i już na niskich obrotach nieźle
ciągną, co się potwierdza w tym co piszesz :)
No to się muszę przyjrzeć bliżej 1.9 TDI w nowej Octavi 2. Musze się
umówić na jazdę próbną. Ten 1.9 TDI ma 105 KM więc powinno być chyba
dość dynamicznie, ale oszczędnie.

na 3 posty - 2 zawierają jakieś (serio) bzdurne przemyślenia...
ja rozumiem, że można wszystkiego nie wiedzieć...
ale pisać na grupie samochodowej w tonie rewelacji "o jakimś chipie" co robi rakiete... albo że
diesle są elastyczne ...eeeee... to nie wypada... ;]


--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk
www.zbigniewkruk.com <-- prywatna strona
www.foto.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych
www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Łodzi

20 Data: Sierpien 02 2009 10:43:50
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: STranger 

zkruk [Lodz] pisze:


na 3 posty - 2 zawierają jakieś (serio) bzdurne przemyślenia...
ja rozumiem, że można wszystkiego nie wiedzieć...
ale pisać na grupie samochodowej w tonie rewelacji "o jakimś chipie" co robi rakiete... albo że
diesle są elastyczne ...eeeee... to nie wypada... ;]


Heh... Nie bierz siebie i wszystkiego tak bardzo poważnie.
To nie jest rynek mądrości i grupa adoracyjna na której należy się chwalić jakim to sie jest ekspertem. :) ja nie jestem ekspertem, a Ty jesteś?
Znam się dość dobrze na sprzęcie komputerowym, a na motoryzacji tylko na tyle na ile mi pozwala doświadczenie z jady różnymi autami benzynowymi. Dieslem nigdy w życiu jeszcze nie jeździłem więc pytam, bo poważnie nie mam pojęcia o tych silnikach.
A co do chipowania 1.9TDI to może się wypowiesz i sprostujesz/potwierdzisz/zanegujesz/wyśmiejesz/oburzysz się?! :)




--
pozdrawiam
STranger
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2515435

21 Data: Sierpien 02 2009 11:49:13
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: zkruk [Lodz] 

STranger wrote:

zkruk [Lodz] pisze:


na 3 posty - 2 zawierają jakieś (serio) bzdurne przemyślenia...
ja rozumiem, że można wszystkiego nie wiedzieć...
ale pisać na grupie samochodowej w tonie rewelacji "o jakimś chipie"
co robi rakiete... albo że
diesle są elastyczne ...eeeee... to nie wypada... ;]


Heh... Nie bierz siebie i wszystkiego tak bardzo poważnie.
To nie jest rynek mądrości i grupa adoracyjna na której należy się
chwalić jakim to sie jest ekspertem. :) ja nie jestem ekspertem, a Ty
jesteś?
Znam się dość dobrze na sprzęcie komputerowym, a na motoryzacji tylko
na tyle na ile mi pozwala doświadczenie z jady różnymi autami
benzynowymi. Dieslem nigdy w życiu jeszcze nie jeździłem więc pytam,
bo poważnie nie mam pojęcia o tych silnikach.
A co do chipowania 1.9TDI to może się wypowiesz i
sprostujesz/potwierdzisz/zanegujesz/wyśmiejesz/oburzysz się?! :)

nie jestem ekspertem...
ale staram się czytać, czytać, czytać...
po 2 latach na grupie wiem więcej...

a diesle - nie są elastyczne - choć niektórzy eksperci nawet tak twierdzą ;]


chipy - chyba połowa 1.9 TDI jest zavirusowana - to wręcz chleb powszedni tych silników


--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk
www.zbigniewkruk.com <-- prywatna strona
www.foto.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych
www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Łodzi

22 Data: Sierpien 02 2009 15:14:49
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: Artur Maśląg 

zkruk [Lodz] pisze:
(...)

nie jestem ekspertem...
ale staram się czytać, czytać, czytać...
po 2 latach na grupie wiem więcej...

a diesle - nie są elastyczne - choć niektórzy eksperci nawet tak twierdzą ;]

To teraz poczytaj gdzieś co to elastyczność silnika i nie opowiadaj,
że diesle nie są elastyczne. Teorie grupowe bywają bardzo interesujące,
tylko często są nieprawdziwe.

chipy - chyba połowa 1.9 TDI jest zavirusowana - to wręcz chleb powszedni tych silników

Tak, a później sadzą piardami dookoła.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

23 Data: Sierpien 02 2009 16:54:35
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: zkruk [Lodz] 

Artur Maśląg wrote:

a diesle - nie są elastyczne - choć niektórzy eksperci nawet tak
twierdzą ;]

To teraz poczytaj gdzieś co to elastyczność silnika i nie opowiadaj,
że diesle nie są elastyczne. Teorie grupowe bywają bardzo
interesujące, tylko często są nieprawdziwe.

no to podaj definicję...

bo może masz co innego na myśli ;]


--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk
www.zbigniewkruk.com <-- prywatna strona
www.foto.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych
www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Łodzi

24 Data: Sierpien 02 2009 17:39:45
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: Artur Maśląg 

zkruk [Lodz] pisze:
(...)

no to podaj definicję...

Bez problemu znajdziesz hasło: elastyczność silnika spalinowego.
Znajdziesz trochę teorii, wzory, dla sportu możesz wziąć
charakterystykę kilku silników, podstawić dane do wzorów
i zobaczyć wynik.

bo może masz co innego na myśli ;]

Nie wiem co Ty masz na myśli, ale hasło "elastyczność silnika"
jest dość jednoznaczne.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

25 Data: Sierpien 02 2009 19:50:20
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: J.F. 

On Sun, 02 Aug 2009 17:39:45 +0200,  Artur Maśląg wrote:

zkruk [Lodz] pisze:
(...)
no to podaj definicję...

Bez problemu znajdziesz hasło: elastyczność silnika spalinowego.
Znajdziesz trochę teorii, wzory, dla sportu możesz wziąć
charakterystykę kilku silników, podstawić dane do wzorów
i zobaczyć wynik.

Podaj dla sportu jakis wzor i zrodlo ..

bo może masz co innego na myśli ;]
Nie wiem co Ty masz na myśli, ale hasło "elastyczność silnika"
jest dość jednoznaczne.

A to podaj dwa wzory :-)

J.

27 Data: Sierpien 03 2009 08:32:03
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: J.F. 

On Sun, 02 Aug 2009 20:40:49 +0200,  Artur Maśląg wrote:

J.F. pisze:
(...)
Podaj dla sportu jakis wzor i zrodlo ..
Np. Elastyczność tłokowych silników spalinowych - Mysłowski, Kołtun,
WNT.

Ale wzor tam jakis jest ?

Cala ksiazka .. to pewnie nie jeden :-)

J.

28 Data: Sierpien 04 2009 21:52:21
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: Artur Maśląg 

J.F. pisze:
(...)

Ale wzor tam jakis jest ?  Cala ksiazka .. to pewnie nie jeden :-)

Oczywiście.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

30 Data: Sierpien 03 2009 10:52:12
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: zkruk [Lodz] 

Artur Maśląg wrote:

J.F. pisze:
(...)
Podaj dla sportu jakis wzor i zrodlo ..

Np. Elastyczność tłokowych silników spalinowych - Mysłowski, Kołtun,
WNT.

wiesz - pewnie będzie ciężko sprawdzić - bo dostępność książki dość kiepska...
więc jakbyś mógł trochę bardziej konkretnie to dyskusja nabrałaby merytoryki...
bo póki co jest jedynie zaprzeczeniem mojej tezy - bez jakiejkolwiek sensownej argumentacji ;)


dla mnie elastyczność to zdolność pracy w różnym zakresie obrotowym bez charakterystycznego "duszenia" silnika poprzez zbyt niskie obroty - czyli zbyt małą moc dla danego obciążenia
i jak dla mnie silnik benzynowy zdecydowanie wygrywa tutaj swoją kulturą pracy... a także większym zakresem obrotowym...
ale być może miałem do czynienia z wyjątkowymi silnikami benzynowymi...


--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk
www.zbigniewkruk.com <-- prywatna strona
www.foto.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych
www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Łodzi

34 Data: Sierpien 03 2009 22:27:35
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: Artur Maśląg 

DoQ pisze:
(...)

Mysle ze czas nadrobic jakims promilem?:)

Znaczy się Tobie wzrośnie moc, a mi moment? ;)

No co ty, ekonomiczne i przejezdzi 100kkm bez remontu -  w sumie kto bedzie chcial wiecej ? ;) :)))

Skoro większość lubi zakupu w Stonce, to te osiągi są wystarczające :)

Otoz to:)
A pare dni temu moja F padlina obsmyczyla nowiutkie A5 2,7TDI i to bez schylania sie po mydlo ;>

Spoko, napiszą Ci, że tamten nie wiedział, że chcesz się ścigać ;)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

35 Data: Sierpien 03 2009 22:32:53
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: DoQ 

Artur Maśląg pisze:

Mysle ze czas nadrobic jakims promilem?:) 
Znaczy się Tobie wzrośnie moc, a mi moment? ;)

Tak, tym razem upije Cię w moment;>

A pare dni temu moja F padlina obsmyczyla nowiutkie A5 2,7TDI i to bez schylania sie po mydlo ;>
Spoko, napiszą Ci, że tamten nie wiedział, że chcesz się ścigać ;)

Bingo, a nawet biegi pomylil najpewniej ;)



Pozdrawiam
Pawel

36 Data: Sierpien 04 2009 23:05:09
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

DoQ pisze:

Artur Maśląg pisze:

Elastyczność to niekoniecznie dynamika, ale to temat raczej na
dyskusje przy piwie, a nie w netowym otoczeniu agresywnych frustratów ;)

Mysle ze czas nadrobic jakims promilem?:)


Ja w tym temacie, po rozmowie z Adamem P.
Może zjawicie się w Kęszycy w ten weekend? :>
Trafić się może niepowtarzalna okazja podyskutowania z echem w tunelach MRU. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.
GG: 291246, skype: kenickie_PL
"W życiu liczą się tylko szybkie wozy, szybkie kobiety i bary szybkiej obsługi."

37 Data: Sierpien 12 2009 23:23:38
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: DoQ 

Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

Ja w tym temacie, po rozmowie z Adamem P.
Może zjawicie się w Kęszycy w ten weekend? :>
Trafić się może niepowtarzalna okazja podyskutowania z echem w tunelach MRU. ;)


Rychlo w czas przeczytalem :P

Pozdrawiam
Pawel

38 Data: Sierpien 17 2009 22:05:13
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: Adam Płaszczyca 

Dnia Wed, 12 Aug 2009 23:23:38 +0200, DoQ napisał(a):

Trafić się może niepowtarzalna okazja podyskutowania z echem w tunelach
MRU. ;)

Rychlo w czas przeczytalem :P

Wiesz, ja tam jestem co weekend, w najbliższy nawet przedłużony pobyt
będzie aż do wtorku. Chcesz, to przyjedź :D

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

39 Data: Sierpien 04 2009 19:56:25
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: Czarek Daniluk 

Użytkownik Artur Maśląg napisał:


Ba - gdzieś w otchłaniach archiwum znajdziesz moje wypowiedzi w tej
materii. Dziwnie się pokrywają z tym co piszesz ;) - duża, wolnossąca
benzyna jest nie do pobicia jeżeli chodzi o przyjemność i kulturę
pracy takiej jednostki. Oczywiście zaraz się pojawią głosy, że
doładowana benzyna potrafi to samo, albo że diesel itd. Takie mamy
czasy, że księgowi rządzą i R4 170 KM 1.4 TSI ma być alternatywą
dla 3 litrowych V6. Na papierze może i to podobnie wygląda, ale
to nie jest to samo.

BTW - ta Twoja benzynowa V6 jest nic nie warta, ponieważ napędza
wyrób samochodopodobny na F - gdybyś posiadał coś ze stajni VW ;)


A jeździliście kiedy dolnozaworową Warszawą z 3 biegową skrzynią ??
Najwyższy bieg można było wrzucić praktycznie przy 30km/h i bez protestów nawet najmniejszych przyspieszała :)

To się nazywała elastyczność i moment obrotowy "nisko" :)

Pozdrawiam !!

40 Data: Sierpien 04 2009 20:09:42
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: Artur Maśląg 

Czarek Daniluk pisze:
(...)

A jeździliście kiedy dolnozaworową Warszawą z 3 biegową skrzynią ??
Najwyższy bieg można było wrzucić praktycznie przy 30km/h i bez protestów nawet najmniejszych przyspieszała :)

Proszę kolegi:
http://www.futrzak.net/gallphoto,userfiles/image/futrzak/rodzinka/pancera10.jpeg,0.html

Zgadnij kto siedzi za kierownicą :)

To się nazywała elastyczność i moment obrotowy "nisko" :)

M-20 2120cm^2 52KM/3600 122Nm/2200
S-21 2120cm^2 70KM/4000 150Nm/2500

Zimą ciągnąłem tym kuligi i ciągałem 115 i 123 znajomych :)
Jak przychodził większy mróz (taki poniżej 20) to wiedziałem, że
rano ktoś zadzwoni :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

41 Data: Sierpien 04 2009 20:42:39
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: Czarek Daniluk 

Użytkownik Artur Maśląg napisał:

Czarek Daniluk pisze:
(...)

A jeździliście kiedy dolnozaworową Warszawą z 3 biegową skrzynią ??
Najwyższy bieg można było wrzucić praktycznie przy 30km/h i bez protestów nawet najmniejszych przyspieszała :)


Proszę kolegi:
http://www.futrzak.net/gallphoto,userfiles/image/futrzak/rodzinka/pancera10.jpeg,0.html Zgadnij kto siedzi za kierownicą :)

To się nazywała elastyczność i moment obrotowy "nisko" :)


M-20 2120cm^2 52KM/3600 122Nm/2200
S-21 2120cm^2 70KM/4000 150Nm/2500

Zimą ciągnąłem tym kuligi i ciągałem 115 i 123 znajomych :)
Jak przychodził większy mróz (taki poniżej 20) to wiedziałem, że
rano ktoś zadzwoni :)

Nie chce mi się szukać moich zdjęć w M20 ;)

Ja z takich wynalazków jeździłem tylko podłogą od garbusa :)
Co ciekawe nijak nie chciały się podnieść przednie koła do góry :)

115 i 123 to chyba chodzi Ci o mietki ?

Ja tam z Warszawami miałem tyle wspólnego że koledze pomagałem przy 2 sztukach robić sporo rzeczy :)

Jedno co można powiedzieć o Warszawie - czołg na kołach.

Pozdrawiam !!

42 Data: Sierpien 04 2009 21:04:06
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: Artur Maśląg 

Czarek Daniluk pisze:
(...)

Nie chce mi się szukać moich zdjęć w M20 ;)

Mi po kilku przeprowadzkach niestety gdzieś poginęły zdjęcia
po kapitalnych remontach/restauracji.

Ja z takich wynalazków jeździłem tylko podłogą od garbusa :)

To akurat miało pojechać na złom, więc koledzy pomogli mi zrobić
kabriolet i pojechaliśmy tym nad wodę na dziewczyny ;)

Co ciekawe nijak nie chciały się podnieść przednie koła do góry :)

Cóż, gorzej jak pękł tunel za przednim zawieszeniem i okazało się
po zdjęciu budy, że jazda była delikatnie powiedziawszy mocno
ryzykowna :(

115 i 123 to chyba chodzi Ci o mietki ?

Oczywiście :) Kultowe pojazdy - oczywiście powered by diesel.
Inna sprawa, że oba modele MB wspominam bardzo miło :)

Ja tam z Warszawami miałem tyle wspólnego że koledze pomagałem przy 2 sztukach robić sporo rzeczy :)

Ja zrobiłem nimi mnóstwo kilometrów - po restauracji/remoncie.
Wcześniej też, ale to inna historia.

Jedno co można powiedzieć o Warszawie - czołg na kołach.

Czołg jak czołg - prawie 1400kg na pusto. A jakie było zainteresowanie
płci przeciwnej :) Stare dzieje :(

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

43 Data: Sierpien 02 2009 13:48:49
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: Przembo 

*zkruk [Lodz]* napisal(a) w

a diesle - nie są elastyczne - choć niektórzy eksperci nawet tak
twierdzą ;]

Na szczescie nie jestem ekspertem... definicja mowi o zakresie obrotow uzytecznych, w praktyce istotniejsze jest to w jakim zakresie predkosci mozemy jezdzic. I tu mamy dwie opcje: starsze diesle, ktore zbieraja sie od dolu i IMHO sa elastyczne, oraz nowe, ktore ladnie pracuja w bardzo waskim zakresie obrotow. Wg. definicji oczywiscie zaden diesel nie jest elastyczny, ale czy mozna brac pod uwage jedynie obroty silnika?

chipy - chyba połowa 1.9 TDI jest zavirusowana - to wręcz chleb powszedni tych silników

Jesli czerpiesz te dane z PMS, to pewnie jeszcze wiekszy odsetek klekotow jest podkrecony...
Pozdr

44 Data: Sierpien 02 2009 13:25:29
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: Marek P. 

 a Doblo ledwo schodzi w.g komputera na 6,8 - 7 - 7,5
to normalne jego zużycie ...



<oże dlatego że jest o jakieś 30 % wyższe ?

1,9 z PSA potrafi zejś do 5 l w osobówkach a w Berlingo/Partnerze nie ma na
to szans przy takiej samej jeździe :)
To samo z 2,0 HDI

45 Data: Sierpien 01 2009 22:28:55
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: Adam Foton 

Przy okazji, w tej Octavi z roku 2000 jest silnik 1.9 TDI.
Czy to dokładnie taki sam silnik 1.9 TDI jaki jest montowany obecnie w silnikach grupy Volkswagen, m.in. w Skodach?

Dokladnie taki sam nie jest, bylo kilka zmian do dzis. W ksiazce o Octavi mozesz poczytac - ja nie napisze, bo super-specem nie jestem.




Pytam, bo zastanawiam się nad zmianą auta na jakieś z takim własnie silnikiem i nie wiem czy warto inwestować w starą technologicznie jednostkę napędową..

Stara ale znana i ceniona. I raczej sie spiesz, bo Skoda wycofuje sie z 1.9TDI, bedzie w zamian nowy 1.6TDI/CR - co wart, dopiero czas pokaze. Bo 2.0TDI jest juz duzo drozszy.

Spojrz jeszcze na benzynowy 1.4TSI - pojemnosc budzi usmiech, ale wrazenia z jazdy zgola odmienne, musisz uwierzyc albo przejechac sie. Do tego spalanie na trasie raptem o 1L wieksze niz 1.9tdi, a parametry lepsze (cicho, brak turbo-dziury, ciagnie bez ryczenia do 5000obr/min, <10s do setki,  elastyczny)


AF

46 Data: Sierpien 01 2009 23:00:07
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: STranger 

Adam Foton pisze:


Stara ale znana i ceniona.

No ba! Dlatego pytam, bo słyszałem że to ponoć świetny silnik, ale nic konkretnego na jego temat nie słyszałem. Teraz ten silnik ma 105KM.


I raczej sie spiesz, bo Skoda wycofuje sie z
1.9TDI, bedzie w zamian nowy 1.6TDI/CR - co wart, dopiero czas pokaze. Bo 2.0TDI jest juz duzo drozszy.

OK. A kiedy wycofa się Skoda z tych silników? Ba razie jest cały czas w ofercie i to tańszy o kilka tysięcy od common raila.

Spojrz jeszcze na benzynowy 1.4TSI - pojemnosc budzi usmiech, ale wrazenia z jazdy zgola odmienne, musisz uwierzyc albo przejechac sie. Do tego spalanie na trasie raptem o 1L wieksze niz 1.9tdi, a parametry lepsze (cicho, brak turbo-dziury, ciagnie bez ryczenia do 5000obr/min, <10s do setki,  elastyczny)


Ok. Dzięki za radę. Ale chciałbym ze względów ekonomicznych przesiąść się na diesla. :)





--
pozdrawiam
STranger
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2515435

47 Data: Sierpien 02 2009 10:09:46
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: J.F. 

On Sat, 01 Aug 2009 22:28:55 +0200,  Adam Foton wrote:

Spojrz jeszcze na benzynowy 1.4TSI - pojemnosc budzi usmiech, ale
wrazenia z jazdy zgola odmienne, musisz uwierzyc albo przejechac sie. Do
tego spalanie na trasie raptem o 1L wieksze niz 1.9tdi, a parametry

A ile w miescie ?

lepsze (cicho, brak turbo-dziury, ciagnie bez ryczenia do 5000obr/min,
<10s do setki,  elastyczny)

eee .. nie ma turbo dziury ?

J.

48 Data: Sierpien 02 2009 10:15:37
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: STranger 

J.F. pisze:

On Sat, 01 Aug 2009 22:28:55 +0200,  Adam Foton wrote:
lepsze (cicho, brak turbo-dziury, ciagnie bez ryczenia do 5000obr/min, <10s do setki,  elastyczny)

eee .. nie ma turbo dziury ?



A co to jest "turbo dziura"? :)





--
pozdrawiam
STranger
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2515435

51 Data: Sierpien 02 2009 10:47:39
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: Adam Foton 

On Sat, 01 Aug 2009 22:28:55 +0200,  Adam Foton wrote:
Spojrz jeszcze na benzynowy 1.4TSI - pojemnosc budzi usmiech, ale wrazenia z jazdy zgola odmienne, musisz uwierzyc albo przejechac sie. Do tego spalanie na trasie raptem o 1L wieksze niz 1.9tdi, a parametry

A ile w miescie ?

Zalezy - gdy silnik zagrzany, to 8-9 z klima i kilkoma korkami. Gdy niedogrzany, krotkie odcinki, ciagle stawanie, to dojdzie do 12.
Bardzo spokojna jazda, bez klimy i korkow - da sie zejsc do 7.


AF

55 Data: Sierpien 02 2009 22:14:46
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: Artur Maśląg 

Czarek Daniluk pisze:
(...)

A szlag ich wie - tak mówili o tych TSI jak je wprowadzali ;)

Tak mówili - pierwsza z brzegu informacja o "kastracji" z kompresora:
http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=856

Trzeba kupić G60 i dołożyć turbinę :)

Profanacja - inna sprawa, że znaleźć coś z G60 w dobrym stanie
jest raczej nierealne.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

57 Data: Sierpien 02 2009 13:36:39
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: to 

Adam Foton wrote:

Spojrz jeszcze na benzynowy 1.4TSI - pojemnosc budzi usmiech, ale
wrazenia z jazdy zgola odmienne, musisz uwierzyc albo przejechac sie. Do
tego spalanie na trasie raptem o 1L wieksze niz 1.9tdi

Pali 7-8 litrów w mieście? Jasne...

--
cokolwiek

59 Data: Sierpien 02 2009 22:03:57
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: to 

Adam Foton wrote:
 

Srednia mam 8,3L po miescie (Krk). Wakacje, mniejsze korki (srednia
szybkosc 28km/h), klima przez 70% przebiegu, rowniez odcinki 5km.

Coś niska ta średnia...

--
cokolwiek

60 Data: Sierpien 03 2009 00:51:04
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

to pisze:

Adam Foton wrote:
 
Srednia mam 8,3L po miescie (Krk). Wakacje, mniejsze korki (srednia
szybkosc 28km/h), klima przez 70% przebiegu, rowniez odcinki 5km.

Coś niska ta średnia...


Zrób dużo wyższą po centrum miasta.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.
GG: 291246, skype: kenickie_PL
"W życiu liczą się tylko szybkie wozy, szybkie kobiety i bary szybkiej obsługi."

61 Data: Sierpien 03 2009 04:05:13
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: to 

Marcin \"Kenickie\" Mydlak wrote:

Srednia mam 8,3L po miescie (Krk). Wakacje, mniejsze korki (srednia
szybkosc 28km/h), klima przez 70% przebiegu, rowniez odcinki 5km.

Coś niska ta średnia...


Zrób dużo wyższą po centrum miasta.

Po Warszawie mam około 48-50, fakt, że nie po samym centrum...

--
cokolwiek

62 Data: Sierpien 03 2009 09:40:10
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: J.F. 

Użytkownik "to"  napisał w wiadomości

Marcin \"Kenickie\" Mydlak wrote:
Srednia mam 8,3L po miescie (Krk). Wakacje, mniejsze korki (srednia
szybkosc 28km/h), klima przez 70% przebiegu, rowniez odcinki 5km.
Coś niska ta średnia...

Zrób dużo wyższą po centrum miasta.

Po Warszawie mam około 48-50, fakt, że nie po samym centrum...

Srednia wedlug komputera, bez wyjazdow w trasy ? Pogratulowac .. ale to przeciez nieprawda :-)

J.

63 Data: Sierpien 03 2009 08:06:55
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: to 

J.F. wrote:

Srednia wedlug komputera, bez wyjazdow w trasy ? Pogratulowac .. ale to
przeciez nieprawda :-)

Zrobić fotkę? ;)

--
cokolwiek

64 Data: Sierpien 03 2009 11:14:24
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: Marcin Stankiewicz 

Dnia Mon, 3 Aug 2009 08:06:55 +0000 (UTC), to na pl.misc.samochody
napisał(a):

J.F. wrote:

Srednia wedlug komputera, bez wyjazdow w trasy ? Pogratulowac .. ale to
przeciez nieprawda :-)
 
Zrobić fotkę? ;)

Zrób, zrób ... tylko dystans niech będzie większy niż 1 km. :P

--
Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
"Kupą tu, waszmościowie, kupą! Henryk Sienkiewicz (1846 - 1916)"

70 Data: Sierpien 03 2009 22:33:24
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: to 

'Tom N' wrote:

Tobie na plaster miszczu prostej

Zdecyduj się wreszcie -- jeżdżÄ™ w kółko po torze czy jestem mistrzem
prostej?

Przecież napisałem od razu, że byłem: <q>
Więc postanowiłem słuch sprawdzić i podjechałem pod stację Pogotowia --
te ich wyjce ustawione są bardziej na boki, a megafony w sukach przód
tył bardziej.</q>

I co pod tą stacją pogotowia robiłeś? Laryngolog przyjął Cię na trotuarze?

Naprawdę nie widzisz jak żałosne są te Twoje teorie o syrenach
ustawionych na bok, których niby nie słychać?

--
cokolwiek

71 Data: Sierpien 03 2009 09:35:28
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: masti 

Dnia pięknego Mon, 03 Aug 2009 04:05:13 +0000, osobnik zwany to wystukał:

Marcin \"Kenickie\" Mydlak wrote:

Srednia mam 8,3L po miescie (Krk). Wakacje, mniejsze korki (srednia
szybkosc 28km/h), klima przez 70% przebiegu, rowniez odcinki 5km.

Coś niska ta średnia...


Zrób dużo wyższą po centrum miasta.

Po Warszawie mam około 48-50, fakt, że nie po samym centrum...

i nawet nie poza Centrum, tylko same obrzeża



--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

72 Data: Sierpien 03 2009 08:52:40
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: kamil 


"Adam Foton"  wrote in message

Spojrz jeszcze na benzynowy 1.4TSI - pojemnosc budzi usmiech, ale
wrazenia z jazdy zgola odmienne, musisz uwierzyc albo przejechac sie. Do
tego spalanie na trasie raptem o 1L wieksze niz 1.9tdi

Pali 7-8 litrów w miescie? Jasne...

Srednia mam 8,3L po miescie (Krk). Wakacje, mniejsze korki (srednia
szybkosc 28km/h), klima przez 70% przebiegu, rowniez odcinki 5km.


Czyli srednia w stosunkowo niewielkim wakacyjnym ruchu masz 8.3. Wiec gdzie
tu 7-8?

Nastepny bajkopisarz, ktoremu zlowione ryby rosna o pol metra, a spalanie o
dwa litry spada.



Pozdrawiam
Kamil

73 Data: Sierpien 03 2009 08:55:51
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: kamil 


"kamil"  wrote in message


Nastepny bajkopisarz, ktoremu zlowione ryby rosna o pol metra, a spalanie
o dwa litry spada.


Z ciekawosci sprawdzilem dane oficjalne, Skoda w ruchu miejskim dla Octavii
1.4TSI podaje 8.8 litra. Z kilkunastu samochodow jakie w zyciu mialem, ani
jeden nie palil mniej niz (bardzo optymistyczne) dane producenta, a tu
prosze - prawie 2 litry w miescie potrafisz z tego urwac.

Cuda panie, cuda!




Pozdrawiam
Kamil

74 Data: Sierpien 03 2009 18:07:25
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: Adam Foton 

Spojrz jeszcze na benzynowy 1.4TSI - pojemnosc budzi usmiech, ale
wrazenia z jazdy zgola odmienne, musisz uwierzyc albo przejechac sie. Do
tego spalanie na trasie raptem o 1L wieksze niz 1.9tdi
Pali 7-8 litrów w miescie? Jasne...
Srednia mam 8,3L po miescie (Krk). Wakacje, mniejsze korki (srednia szybkosc 28km/h), klima przez 70% przebiegu, rowniez odcinki 5km.


Czyli srednia w stosunkowo niewielkim wakacyjnym ruchu masz 8.3. Wiec gdzie tu 7-8?

Przesledz watek - to nie ja pisalem o 7-8 po miescie !
Wspominalem o trasie...


AF

75 Data: Sierpien 03 2009 08:49:57
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: kamil 


"Adam Foton"  wrote in message



Spojrz jeszcze na benzynowy 1.4TSI - pojemnosc budzi usmiech, ale wrazenia
z jazdy zgola odmienne, musisz uwierzyc albo przejechac sie. Do tego
spalanie na trasie raptem o 1L wieksze niz 1.9tdi, a parametry lepsze
(cicho, brak turbo-dziury, ciagnie bez ryczenia do 5000obr/min, <10s do
setki,  elastyczny)

Okolice 10s do setki i "wrazenia z jazdy zgola odmienne" w jednym akapicie
niezbyt dobrze wygladaja.

Jak ten maluch jezdzi pod obciazeniem? Moje 6s do setki owszem osiagam, ale
samemu. Z dwoma pasazerami i bagaznikiem pelnym namiotow i jedzenia na kilka
dni, byle diesel bedzie zrywniejszy. A to 2.0 z turbina, nie 1.4, wiec
naprawde watpie w cudowne historie o tym silniku.




Pozdrawiam
Kamil

76 Data: Sierpien 01 2009 23:44:07
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: jarek 


Użytkownik "zinek"  napisał w wiadomości

http://umietka.otomoto.pl/skoda-fabia-1-9-tdi-sprowadzony-C9454341.html

sprzedajacy nie wie jeszcze ile cofnac - ale pracuja nad tym - bo jak
wynika z rozmowy tel
"oni w ogole nie biora aut powyzej 200 tys"

530 to bylo w lutym :) Moze jeszcze z 50 nakrecil :)
Ale rzeczywiscie wynik godny podziwu, zrobia z tego 200tys km i jeszcze
pochula do 500tys km :)

Jarek



__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4222 (20090707) __________

The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com

77 Data: Sierpien 02 2009 18:30:10
Temat: Re: Octavie dobre auta - ta ma 530 tys i zyje :D
Autor: .Peeter 

"zinek"  wrote in message

http://umietka.otomoto.pl/skoda-fabia-1-9-tdi-sprowadzony-C9454341.html

sprzedajacy nie wie jeszcze ile cofnac - ale pracuja nad tym - bo jak wynika z rozmowy tel
"oni w ogole nie biora aut powyzej 200 tys"

Eh ten Starogard Gdański... :-)

Pozdrawiam
..Peeter



Grupy dyskusyjne