Od nowego roku szybciej
1 | Data: Listopad 22 2010 08:55:32 |
Temat: Od nowego roku szybciej | |
Autor: Tomasz Pyra | Prezydent podpisał umowÄ podnoszÄ
cÄ
limity prÄdkoĹci i minimalnÄ
prÄdkoć za którÄ
jest mandat. 2 |
Data: Listopad 22 2010 09:25:01 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Andrzej Lawa | W dniu 22.11.2010 08:55, Tomasz Pyra pisze: Prezydent podpisał umowÄ podnoszÄ cÄ limity prÄdkoĹci i minimalnÄ Czyli na zakazie ruchu można poruszaÄ siÄ z prÄdkoĹciÄ 10km/h? ;-> 3 |
Data: Listopad 22 2010 09:45:28 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Axel | "Andrzej Lawa" wrote in message Wiec od nowego roku po ekspresówkach 120, autostradach 140, a doCzyli na zakazie ruchu mozna poruszac sie z predkoscia 10km/h? ;-> Jezeli zakaz poruszania uda Ci sie zinterpretowac, jako limit 0 km/h, to tak. Ale raczej trudno bedzie... -- Axel 4 |
Data: Listopad 22 2010 09:01:58 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: to | begin Tomasz Pyra Prezydent podpisał umowÄ podnoszÄ cÄ limity prÄdkoĹci i minimalnÄ Co za bzdura, polski naród po raz kolejny pokazuje, że daleko mu do nowoczesnej europy. Szwedzcy naukowcy już dawno ustalili, że optymalna prÄdkoć w mieĹcie to 30 km/h, po za nim 50 km/h, a na autostradach 80 km/ h. A mimo to w Polsce zapadajÄ haniebne decyzje podnoszÄ ce limit, a zarazem zwiÄkszajÄ ce nie tylko iloć Ĺmiertelnych wypadków, ale też wydłużajÄ ce czas przejazdu (paradoks). -- ignorance is bliss 5 |
Data: Listopad 22 2010 10:16:07 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Arek (G) | W dniu 2010-11-22 10:01, to pisze: begin Tomasz Pyra ZapomniałeĹ daÄ uĹmiecha na koniec. KtoĹ jeszcze potraktuje to poważnie. A. 6 |
Data: Listopad 22 2010 10:46:42 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: BaX |
Prezydent podpisał umowę podnoszącą limity prędkości i minimalną No tak, bo teren zabudowany to tylko miasto. LOL 7 |
Data: Listopad 22 2010 09:53:58 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: to | begin BaX No tak, bo teren zabudowany to tylko miasto. Dlaczego tak uważasz? -- ignorance is bliss 8 |
Data: Listopad 22 2010 13:52:59 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: BaX |
Ja? To w/g Ciebie i jakiś "badan" komuś wyszło, że w terenie zabudowanym "optymalna" prędkość to 30km/h. U mnie optymalna w terenie zabudowanym to 50-60km/h. 9 |
Data: Listopad 22 2010 14:14:51 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Wiesiaczek |
U nmnie jest jeszcze gorzej: w zabudowanym jadę optymalnie 80-120 km/h -- Pozdrawiam - Wiesiaczek "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" 10 |
Data: Listopad 22 2010 14:38:05 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: BaX | No tak, bo teren zabudowany to tylko miasto. Nie chciałem aby wypalił, że przekraczam przepisy ale 50-60km/h to jade z musu jak peleton prowadzi "L" ;) 11 |
Data: Listopad 22 2010 06:03:27 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Czarek Daniluk | On 22 Lis, 14:38, "BaX" wrote: > U nmnie jest jeszcze gorzej: w zabudowanym jad optymalnie 80-120 km/h Po DC optimum to 80-100km/h, więc nie jesteś wyjątkiem :D Pozdrawiam ! 12 |
Data: Listopad 22 2010 15:29:24 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Wiesiaczek |
> U nmnie jest jeszcze gorzej: w zabudowanym jad optymalnie 80-120 km/h Po DC optimum to 80-100km/h, więc nie jesteś wyjątkiem :D Uff, a już szykowałem się do zebrania zjebki :) -- Pozdrawiam - Wiesiaczek "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" 13 |
Data: Listopad 22 2010 17:58:26 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Artur Maśląg | W dniu 2010-11-22 15:29, Wiesiaczek pisze: "Czarek Daniluk" napisał: Tzw. pieprzenie kotka i opowieści z mchu i paproci. Gdzie Ty masz takie optimum i kiedy? Jakoś zasadniczo jeżdżę codzienie i nawet w niedzielę jest z tym problem. -- Jutro to dziś - tyle że jutro. 14 |
Data: Listopad 22 2010 18:00:44 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: to | begin Artur MaĹlÄ
g Po DC optimum to 80-100km/h, wiÄc nie jesteĹ wyjÄ tkiem :D Dokładnie, w Warszawie nie ma sensu przekraczaÄ 30 km/h bo do takiej prÄdkoĹci skonfigurowana została tzw. fala zieleni. -- ignorance is bliss 15 |
Data: Listopad 22 2010 19:45:11 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Artur MaĹlÄ
g | W dniu 2010-11-22 19:00, to pisze: begin Artur MaĹlÄ g LOL - wiem do czego dÄ żysz, ale słabiutki Ci idzie. A co do zielonej "fali" - jak ktoĹ mi napisze gdzie i na ile jest ustawiona to chÄtnie poczytam. W wiÄkszoĹci wypadków ostatnimi czasy to i tak bez znaczenia. -- Jutro to dziĹ - tyle że jutro. 16 |
Data: Listopad 22 2010 20:47:58 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: to | begin Artur MaĹlÄ
g LOL - wiem do czego dÄ żysz, ale słabiutki Ci idzie. A co do zielonej Jest ustawiona w wielu miejscach ale do przeciÄtnych prÄdkoĹci, a nie dozwolonych. -- ignorance is bliss 17 |
Data: Listopad 22 2010 21:51:05 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Artur MaĹlÄ
g | W dniu 2010-11-22 21:47, to pisze: begin Artur MaĹlÄ g No cóż - znów słabo. TrollowaÄ też trzeba umieÄ. -- Jutro to dziĹ - tyle że jutro. 18 |
Data: Listopad 22 2010 20:54:44 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: to | begin Artur MaĹlÄ
g Jest ustawiona w wielu miejscach ale do przeciÄtnych prÄdkoĹci, a nie Ale tym razem pisałem zupełnie poważnie. Nawet na tej Twojej Puławskiej chyba jest. -- ignorance is bliss 19 |
Data: Listopad 22 2010 21:59:04 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Artur MaĹlÄ
g | W dniu 2010-11-22 21:54, to pisze: Artur MaĹlÄ g Nie - to ja pisałem poważnie, a Ty nie odpowiedziałeĹ na pytanie. -- Jutro to dziĹ - tyle że jutro. 20 |
Data: Listopad 23 2010 21:02:16 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: to | begin Artur MaĹlÄ
g Jest ustawiona w wielu miejscach ale do przeciÄtnych prÄdkoĹci, a nie Czy ja jestem inżynierem ruchu, żeby Ci powiedzieÄ dokładnie? W wielu miejscach da siÄ przejechaÄ kilka, może nawet kilkanaĹcie km na zielonym. -- ignorance is bliss 21 |
Data: Listopad 23 2010 22:53:16 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Cavallino | Użytkownik "to" napisał w wiadomoĹci news: W wielu Mnie siÄ udało raz. W Berlinie. 22 |
Data: Listopad 23 2010 21:57:31 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: to | begin Cavallino Mnie siÄ udało raz. Mi siÄ udaje codziennie w Warszawie. ;-) -- ignorance is bliss 23 |
Data: Listopad 23 2010 23:01:57 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Cavallino | Użytkownik "to" napisał w wiadomoĹci begin Cavallino Rzadko jeżdżÄ autem przez WarszawÄ, wiÄc nie zweryfikujÄ. 24 |
Data: Listopad 23 2010 22:09:09 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: masti | Dnia piÄknego Tue, 23 Nov 2010 21:57:31 +0000 osobnik zwany to wystukał: begin Cavallino chyba po trawniku -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mówiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett 25 |
Data: Listopad 24 2010 08:23:06 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Artur MaĹlÄ
g | W dniu 2010-11-23 23:09, masti pisze: Dnia piÄknego Tue, 23 Nov 2010 21:57:31 +0000 osobnik zwany to wystukał: SÄ różne metody. Niektórym wystarczy np. zamkniÄcie oczu co Ĺwiatła. W sumie wielu takich widujÄ... 26 |
Data: Listopad 24 2010 07:08:20 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Pszemol | "to" wrote in message begin Artur MaĹlÄ g Zanim siÄ reszta ludzi obudzi lub jak wszyscy pójdÄ spaÄ? :) 27 |
Data: Listopad 27 2010 02:52:29 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: kietlak | >>>> Jest ustawiona w wielu miejscach ale do przeciętnych prędkości, a nie Na Al. Niepodległości: od początku do Rakowieckiej - fala ustawiona na ok 80 km/h. Polecam testowanie w godzinach wieczornych, gdy już nie ma korków. Ja oczywiście z taką prędkością po mieście nie jeżdżę, ale taksówkarze mi to wielokrotnie pokazali :) 28 |
Data: Listopad 27 2010 16:33:44 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Gotfryd Smolik news | On Sat, 27 Nov 2010, kietlak wrote: [...]Jest ustawiona w wielu miejscach ale do przeciętnych prędkości, a nie Na Al. Niepodległości: od początku do Rakowieckiej - fala ustawiona na ok 80 Niekoniecznie. A raczej "na pewno nie". Polecam testowanie w godzinach wieczornych, gdy już nie ma korków. Weź co innego pod uwagę. Oczywistym jest, że zgodność świateł z prędkością jazdy (w tym rozumieniu że załapie się "zawsze na zielone"), o ile taki rozkład jest (ze względu na odległości między światłami) w ogóle możliwy, wystąpi dla wielu prędkości jazdy. A raczej: "podwielokrotności". I wcale nie ta najwyższa z możliwych, dla podziału 1:1, musi być "projektową"! :P Powiadasz 80 kmph? To weź i sprawdź, co się będzie działo jak pojedziesz 40 kmph. Możesz sobie również narysować/zasymulować ;) Niemal na pewno to *ta* prędkość jest w projekcie! (zakładając iż "pomiar" 80 kmph dla utrzymania się w fali jest prawidłowy). Bo powinna to być prędkość < dopuszczalnej, z drobnym zapasem. Dla równowagi ducha możesz również namalować co wyjdzie z "fali" przy 26,67 kmph (rowerzysta lekko z górki :P) Ja oczywiście z taką prędkością po mieście nie jeżdżę No dobra, przyjąłem ;) pzdr, Gotfryd 29 |
Data: Listopad 23 2010 07:53:49 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Karolek | W dniu 2010-11-22 19:45, Artur MaĹlÄ
g pisze: W dniu 2010-11-22 19:00, to pisze: Bystrzacha z ciebie. -- Karolek 30 |
Data: Listopad 22 2010 21:11:33 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Wiesiaczek |
W dniu 2010-11-22 15:29, Wiesiaczek pisze: Trasa Toruńska i Wisłostrada - z wyjątkiem szczytu można się rozpędzić do 140 bez problemów. W razie wątpliwości zapraszam na przejażdżkę:) -- Pozdrawiam - Wiesiaczek "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" 31 |
Data: Listopad 22 2010 21:23:06 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Artur Maśląg | W dniu 2010-11-22 21:11, Wiesiaczek pisze:
Tak, tak, oczywiście - można się rozpędzić do 140kh/h bez problemów poza szczytem. Można i więcej. Optimum po DC, no, niesamowite uzasadnienie. Znaczy dokładnie jak napisałem... W razie wątpliwości zapraszam na przejażdżkę:) Nie, dziękuję. -- Jutro to dziś - tyle że jutro. 32 |
Data: Listopad 23 2010 08:23:02 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: komar | W dniu 2010-11-22 15:03, Czarek Daniluk pisze: On 22 Lis, 14:38, wrote: zwłaszcza w porannym i popołudniowym szczycie 33 |
Data: Listopad 22 2010 15:29:16 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Cavallino | Użytkownik "BaX" napisał w wiadomości No tak, bo teren zabudowany to tylko miasto. Spoko. Każdy normalny tak ma. 34 |
Data: Listopad 22 2010 15:48:30 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: to | begin BaX Ja? To w/g Ciebie i jakiÂś "badan" komuÂś wyszÂło, Âże w terenie zabudowanym Czy mógłbyĹ przedstawiÄ metodologiÄ swoich badaĹ? -- ignorance is bliss 35 |
Data: Listopad 22 2010 11:40:30 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Pszemol | "to" wrote in message Czy mógłbyĹ przedstawiÄ metodologiÄ swoich badaĹ? Fajnie byłoby gdybyĹ Ty nam przedstawił metodologiÄ badaĹ Szwedów według której ustalili optymalnÄ prÄdkoć poruszania siÄ w mieĹcie na 30km/h... Bo w USA majÄ hopla na punkcie dzieci i pod szkołami sÄ dodatkowe limity prÄdkoĹci na 20 i 25 mph ale nawet te 20mph to wiÄcej niż 30km/h... wiÄc nie wyobrażam sobie aby ktoĹ poważnie potraktował propozycjÄ jazdy po szosach mieĹcie z prÄdkoĹciÄ 30km/h. Powiedz, że jaja sobie robisz... 36 |
Data: Listopad 22 2010 18:02:02 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: to | begin Pszemol Fajnie byłoby gdybyĹ Ty nam przedstawił metodologiÄ badaĹ Szwedów według O to pytaj Szwedów. Bo w USA majÄ hopla na punkcie dzieci i pod szkołami sÄ dodatkowe limity W mieĹcie nie ma szos. Szosy sÄ po za miastem. -- ignorance is bliss 37 |
Data: Listopad 22 2010 12:58:11 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Pszemol | "to" wrote in message begin Pszemol Ja pytam Ciebie, bo to Ty siÄ powołujesz na ich badania... Nie robiłbyĹ chyba tego, nie znajÄ c metodologii?? Bo w USA majÄ hopla na punkcie dzieci i pod szkołami sÄ dodatkowe limity Trzeba było od razu napisaÄ że nie masz zielonego pojÄcia o temacie. 38 |
Data: Listopad 22 2010 11:21:43 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: arek.pp | Generalnie: nie ma nakazu jazdy 140 km/h, więc głupie są komentarze 39 |
Data: Listopad 23 2010 09:12:11 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: BaX | Ja? To w/g Ciebie i jaki? "badan" komu? wysz3o, ?e w terenie zabudowanym A co mam badać, dziś specjalnie skasowałem licznik prędkości średniej, zgadnij ile mi wyszło na przejechanych 18km w terenie zabudowanym. Jazda wręcz wycieczkowa bo było mokro, a temp ok 3-4stopni. Ruch jak na 8:30 średni. 40 |
Data: Listopad 22 2010 10:16:07 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Robert Rędziak | On 22 Nov 2010 09:01:58 GMT, to wrote: Szwedzcy naukowcy już dawno ustalili, że optymalna Optymalna dla czasu pokonania danego odcinka, czy dla przepustowości danego odcinka? ale też W jakich warunkach? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 41 |
Data: Listopad 22 2010 10:29:45 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: to | begin Robert RÄdziak Szwedzcy naukowcy już dawno ustalili, że optymalna prÄdkoć w mieĹcie Po prostu optymalna. Także z punktu widzenia ekologii. ale też W każdych. -- ignorance is bliss 42 |
Data: Listopad 22 2010 11:33:47 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Tadeusz |
nie istnieje optymalnoć "po prostu", może istnieÄ optymalnoć dla okreĹlonych kryteriów i akurat z punktu widzenia ekologii optymalnym jest całkowity brak samochodów i ich ruchu niezaleznie od prÄdkoĹci :) 43 |
Data: Listopad 22 2010 15:51:09 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: to | begin Tadeusz nie istnieje optymalnoć "po prostu", może istnieÄ optymalnoć dla Tym kryterium jest oczywiĹcie ruch drogowy. i akurat z punktu widzenia ekologii optymalnym jest całkowity brak Dlatego należy dÄ żyÄ do całkowitego zakazu ruchu samochodów w miastach (rower jest w takich warunkach wygodniejszym i szybszym Ĺrodkiem transportu) i ograniczenia ruchu miÄdzymiastowego (tiry na tory, europejska kolej TGV dla pasażerów). -- ignorance is bliss 44 |
Data: Listopad 23 2010 09:35:08 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Tadeusz |
Dlatego należy dÄ żyÄ do całkowitego zakazu ruchu samochodów w miastach tiaaaa.... wygodniejszym zwłaszcza w czasie opadów deszczu lub Ĺniegu, w upale, w czasie mrozów albo silnego wiatru czyli przez 3/4 albo 5/6 roku w PL... Jednak jesteĹ masakrycznie ciÄżkim debilem 45 |
Data: Listopad 23 2010 09:43:22 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Artur MaĹlÄ
g | W dniu 2010-11-23 09:35, Tadeusz pisze:
OczywiĹcie - w wielu krajach używa siÄ tego Ĺrodka lokomocji z parasolem w rÄku, ciÄ gnÄ c przyczepkÄ z dwójkÄ dzieci. Bardzo fajne rozwiÄ zanie. Do tego podobno nie ma obowiÄ zku jazdy 24h na Ĺwiatłach. Jednak jesteĹ masakrycznie ciÄżkim debilem ROTFL 46 |
Data: Listopad 23 2010 10:22:58 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Tadeusz |
W dniu 2010-11-23 09:35, Tadeusz pisze: a w których krajach o pogodzie zbliżonej do PL rower jest tak masowym Ĺrodkiem transportu?????? 47 |
Data: Listopad 22 2010 11:42:06 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Pszemol | "Tadeusz" wrote in message Po prostu optymalna. Także z punktu widzenia ekologii. Weź poprawkÄ na to, że rozmawiasz z gostkiem dla którego życiowe motto to "ignorance is bliss" :-)) Po prostu optymalna - ja siÄ polejÄ ze Ĺmiechu... 48 |
Data: Listopad 22 2010 10:50:27 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Robert Rędziak | On 22 Nov 2010 10:29:45 GMT, to wrote: Optymalna dla czasu pokonania danego odcinka, czy dla przepustowości Z punktu widzenia nauki o strukturze i funkcjonowaniu przyrody? W jakich warunkach? Chcesz powiedzieć, że jadąc z maksymalną 80km/h zrobisz odcinek węzeł Emilia-węzeł Poznań Wilda w półtorej godziny? Ba, zrób go ponizej dwóch godzin, nie przekraczając oczywiście 80km/h. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 49 |
Data: Listopad 22 2010 11:06:12 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: to | begin Robert RÄdziak Chcesz powiedzieÄ, że jadÄ c z maksymalnÄ 80km/h zrobisz odcinek wÄzeł Niestety nie znam dobrze tego odcinka, generalnie odsyłam CiÄ do pogłÄbionej lektury szwedzkich badaĹ, które nieraz były tu cytowane. -- ignorance is bliss 50 |
Data: Listopad 22 2010 11:18:31 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Robert Rędziak | On 22 Nov 2010 11:06:12 GMT, to wrote: Chcesz powiedzieć, że jadąc z maksymalną 80km/h zrobisz odcinek węzeł Ale jesteś pewien, że nie da się go pokonać w czasie krótszym niż dwie godziny i piętnaście minut, bo przekraczanie 80km/h wydłuży czas przejazdu. To da się, czy nie? generalnie odsyłam Cię do Link? MID? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 51 |
Data: Listopad 22 2010 13:48:01 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: neoniusz | W dniu 10-11-22 12:18, Robert Rędziak pisze: Niestety nie znam dobrze tego odcinka, LITOSCI! Czemu nie chwytacie, ze "to" ostatnio po prostu trolluje z pelna tego swiadomoscia. Swoja droga to tez mam na to ochote, bo dosc nudno tutaj. 52 |
Data: Listopad 22 2010 13:50:11 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Cavallino | Użytkownik "neoniusz" napisał w wiadomości W dniu 10-11-22 12:18, Robert Rędziak pisze: Raczej wiernie pariodiuje brednie powtarzane co chwilę przez bandę kapeluszników. 53 |
Data: Listopad 22 2010 13:05:02 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Robert Rędziak | On Mon, 22 Nov 2010 13:48:01 +0100, neoniusz LITOSCI! Czemu nie chwytacie, ze "to" ostatnio po prostu trolluje z Sam twierdzisz, że jest nudno. A ja dziś w domu siedzę, a za oknem jest szaro i smutno :) r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 54 |
Data: Listopad 22 2010 15:52:21 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: to | begin Robert RÄdziak Niestety nie znam dobrze tego odcinka, Wynika to wprost z badaĹ szwedzkich naukowców, o których wspomniałem. generalnie odsyłam CiÄ do Nie leĹ siÄ i sam poszukaj. -- ignorance is bliss 55 |
Data: Listopad 22 2010 15:56:35 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Robert Rędziak | On 22 Nov 2010 15:52:21 GMT, to wrote: Ale jesteś pewien, że nie da się go pokonać w czasie krótszym niż dwie Zastanawiam się, czy właśnie odkryłem anomalię czasową, czy też nie istnieję. Obie wersje są niezmiernie ciekawe, pewnie da się je przekuć na jakieś pieniądze. Link? MID? URL or STFU. r. PS. Kiepskim trollem jesteś. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 56 |
Data: Listopad 22 2010 16:04:35 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: to | begin Robert RÄdziak PS. Kiepskim trollem jesteĹ. A Ty lepszym? -- ignorance is bliss 57 |
Data: Listopad 22 2010 16:13:32 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Robert Rędziak | On 22 Nov 2010 16:04:35 GMT, to wrote: PS. Kiepskim trollem jesteś. Widzisz, trollu, ja wielokrotnie przejechałem odcinek Emilia-Poznań w czasie krótszym od dwóch godzin, ty utrzymujesz, że to niemożliwe. Nic się nie starasz. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 58 |
Data: Listopad 22 2010 17:45:58 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: to | begin Robert RÄdziak Widzisz, trollu, ja wielokrotnie przejechałem odcinek Emilia-PoznaĹ w Ja siÄ w ogóle, trollu, nie wypowiadam na temat jazdy po tej trasie bo nie znam jej zbyt dobrze. -- ignorance is bliss 59 |
Data: Listopad 22 2010 17:50:51 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Robert Rędziak | On 22 Nov 2010 17:45:58 GMT, to wrote: Widzisz, trollu, ja wielokrotnie przejechałem odcinek Emilia-Poznań w A co tu znać? Zwykła, polska autostrada. Dwie nitki po dwa pasy, dwie bramki po drodze, bywały zwężki, ale chyba już jest czysto. Ale przecie twoi ulubieni szwedzcy naukowcy powiedzieli, że się nie da. To da się, czy nie? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 60 |
Data: Listopad 22 2010 15:50:39 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: The_EaGle | W dniu 2010-11-22 11:29, to pisze: begin Robert RÄdziak Z punktu widzenia ekologii optymalna prÄdkoć to 0km/h, wtedy wysiadasz i poruszasz siÄ ekologicznie 4km/h maszerujÄ c. ale też 80km/h na autostradzie ... a bÄdÄ montowaÄ w samochodach blue-ray z filmami ? Bo jak bÄdÄ chciał jechaÄ do Krakowa z Wa-wy to 2 filmy sobie na drogÄ wypożyczÄ ... a i tak nie wiem czy nie zasnÄ za kierownicÄ . Przy 130 km/h można sobie na szerokiej wygodnej drodze zasnÄ Ä z nudów a co dopiero jak bym miał jechaÄ 80... Samoloty też wg Ciebie powinny lataÄ wolniej? Wtedy przecież mniej paliwa zużyjÄ ... to samo pociÄ gi... W zasadzie możemy siÄ pochwaliÄ że mamy najbardziej ekologicznÄ kolej w Europie... Pozdrawiam Rafał 61 |
Data: Listopad 22 2010 15:41:45 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: The_EaGle | W dniu 2010-11-22 10:01, to pisze: begin Tomasz Pyra ROTFL -- Pozdrawiam Rafał 62 |
Data: Listopad 22 2010 17:07:52 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: J.F. | Użytkownik "to" napisał w Co za bzdura, polski naród po raz kolejny pokazuje, że daleko mu do Jak juz w calej Europie wiadomo - Szwedzi sie czesto myla. Chocby w sprawie swiatel. Albo co jest dobre hen daleko na polnocy, wcale nie jest dobre w centrum. J. 63 |
Data: Listopad 22 2010 18:11:23 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Artur MaĹlÄ
g | W dniu 2010-11-22 17:07, J.F. pisze: Jak juz w calej Europie wiadomo - Szwedzi sie czesto myla. LOL - jakoĹ nie zauważyłem. Statystyki też mówiÄ co innego. Chocby w Znaczy jak zwykle. -- Jutro to dziĹ - tyle że jutro. 64 |
Data: Listopad 23 2010 08:33:08 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: komar | W dniu 2010-11-22 18:11, Artur MaĹlÄ
g pisze: W dniu 2010-11-22 17:07, J.F. pisze: łał, twierdzisz, że Szwedzi siÄ nie mylÄ w ogóle? a co do statystyk, to one nic nie mówiÄ , jedynie ludzie interpretujÄ cy je mogÄ coĹ mówiÄ, zwykle, zeby udowodniÄ własnÄ tezÄ. 65 |
Data: Listopad 22 2010 11:14:24 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Pszemol | "to" wrote in message Co za bzdura, polski naród po raz kolejny pokazuje, że daleko mu do Optymalna prÄdkoć jak jest w tamtym przypadku zdefiniowana? 66 |
Data: Listopad 22 2010 17:55:28 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: to | begin Pszemol Optymalna prÄdkoć jak jest w tamtym przypadku zdefiniowana? Optymalna = możliwie najlepsza. -- ignorance is bliss 67 |
Data: Listopad 22 2010 13:03:24 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Pszemol | "to" wrote in message begin Pszemol Ty naprawdÄ taki ciemny jesteĹ czy tylko ciemnego zgrywasz? NaprawdÄ nie rozumiesz, że słowo "najlepszy" albo "optymalny" BEZ PODANIA KRYTERIĂW OCENY, które przecież nie sÄ zawsze jednoznaczne, jest bezwartoĹciowe? Dam Ci przykład: Jaki jest najlepszy samochód? Idiota od razu coĹ odpowie - poda jakaĹ tam markÄ, model. Człowiekowi mÄ dremu nasuwa siÄ pytanie: "najlepszy do czego?" czyli pytanie o kryteria oceny... Inny samochód bÄdzie najlepszy dla matki z 4 dzieci inny dla nastolatka na wyĹcigi a jeszcze inny do pracy dla hydraulika który musi woziÄ zestaw rur i zaworów plus drabina... Teraz rozumiesz czy dalej cienko? 68 |
Data: Listopad 22 2010 19:30:28 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: to | begin Pszemol Ty naprawdÄ taki ciemny jesteĹ czy tylko ciemnego zgrywasz? NaprawdÄ nie Podałem już kryterium -- ruch drogowy. Dam Ci przykład: Jaki jest najlepszy samochód? Idiota od razu coĹ Najlepsza jest oczywiĹcie ekologiczna Toyota Prius, ponieważ emituje najmniej trujÄ cych zwiÄ zków jak np. dwutlenek wÄgla. -- ignorance is bliss 69 |
Data: Listopad 22 2010 21:17:26 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Wiesiaczek |
begin Pszemol Dwutlenek wÄgla nie jest trujÄ cym zwiÄ zkiem, wchodzi w skład atmosfery ale także zaaawierajÄ go napoje gazowane. Ale czy Ty w to uwierzysz? -- Pozdrawiam - Wiesiaczek "Ja pijÄ tylko przy dwóch okazjach: Gdy sÄ ogórki i gdy ich nie ma" 70 |
Data: Listopad 22 2010 20:49:00 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: to | begin Wiesiaczek Dwutlenek wÄgla nie jest trujÄ cym zwiÄ zkiem, wchodzi w skład atmosfery Gdyby dwutlenek wÄgla nie był trujÄ cy, to Unia Europejska nie ograniczałaby jego emisji. -- ignorance is bliss 71 |
Data: Listopad 22 2010 21:57:52 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Wiesiaczek |
begin Wiesiaczek Czułem, że nie pojmiesz. Ogórki o zakrzywieniu wiÄkszym niż 10 mm na 10 cm sÄ też trujÄ ce! Wszak Unia zakazała ich dystrybucji! Idź lepiej odrobiÄ lekcje i spaÄ, bo do szkoły siÄ spóźnisz. Jak to powiedział Stanisław Lem, dopóki nie zajrzał do internetu, nie miał pojÄcia, że jest na Ĺwiecie tylu idiotów! (cytat z pamiÄci). -- Pozdrawiam - Wiesiaczek "Ja pijÄ tylko przy dwóch okazjach: Gdy sÄ ogórki i gdy ich nie ma" 72 |
Data: Listopad 22 2010 21:58:30 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: PrzemysĹaw Czaja |
Dwutlenek wÄgla nie jest trujÄ cym zwiÄ zkiem, wchodzi w skład atmosfery Dzieje siÄ tak, ponieważ UE wie doskonale, że roĹliny zielone czyli odbijajÄ ce Ĺwiatło o okreĹlonej długoĹci fali źrÄ CO2 i zamieniajÄ w tlen, który jak wiadomo przyczynia siÄ w znacznym stopniu do spalania benzyny. ZmniejszajÄ c emisjÄ CO2 UE skutecznie zmniejsza emisjÄ O2, co przekłada siÄ na mniejsze zuzycie benzyny i o to chodzi. 73 |
Data: Listopad 22 2010 22:30:59 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Adam Płaszczyca | Dnia 22 Nov 2010 20:49:00 GMT, to napisał(a): Gdyby dwutlenek węgla nie był trujący, to Unia Europejska nie Jakby to miało rozum... -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 74 |
Data: Listopad 22 2010 20:47:23 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Pszemol | "to" wrote in message begin Wiesiaczek Nie, no zestawienie głupot jakie wypisujesz tu nieustannie z Twoim motto z sygnaturki jest po prostu bezbłÄdne... 75 |
Data: Listopad 23 2010 08:34:41 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: komar | W dniu 2010-11-22 21:17, Wiesiaczek pisze: i, co chyba najważniejsze, jest niezbÄdny roĹlinom do życia (a roĹliny nam) 76 |
Data: Listopad 23 2010 08:42:39 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Mirek Ptak | Dnia 2010-11-22 21:17, *Wiesiaczek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: Najlepsza jest oczywiście ekologiczna Toyota Prius, ponieważ emituje Jest trujący - w dużym stężeniu. Na początek: http://pl.wikipedia.org/wiki/Dwutlenek_w%C4%99gla Lub: http://en.wikipedia.org/wiki/Carbon_dioxide_poisoning źródła podane. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ 77 |
Data: Listopad 23 2010 07:48:57 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: masti | Dnia piÄknego Tue, 23 Nov 2010 08:42:39 +0100 osobnik zwany Mirek Ptak Dnia 2010-11-22 21:17, *Wiesiaczek* napisał, a mnie coĹ podkusiło, żebyw odpowiednim stÄżeniu i iloĹci to wiÄkszoć substancji jest trujÄ ca -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mówiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett 78 |
Data: Listopad 23 2010 09:02:27 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Artur MaĹlÄ
g | W dniu 2010-11-23 08:48, masti pisze: Dnia piÄknego Tue, 23 Nov 2010 08:42:39 +0100 osobnik zwany Mirek Ptak Tak jak usenet - co widaÄ po efektach u niektórych ;) 79 |
Data: Listopad 23 2010 12:21:04 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Mirek Ptak | Dnia 2010-11-23 08:48, *masti* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: ^^^^^^Jest trujący - w dużym stężeniu.w odpowiednim stężeniu i ilości to większość substancji jest trująca Z podkreśleniem zgoda - bez nie :) Poza tym z tym dużym stężeniem to przesadziłem 20% wystarczy, żeby uśmiercić człowieka po kilku minutach, 30% to natychmiastowa śmierć. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ 80 |
Data: Listopad 23 2010 10:08:35 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: komar | W dniu 2010-11-23 08:42, Mirek Ptak pisze: Dnia 2010-11-22 21:17, *Wiesiaczek* napisał, a mnie coĹ podkusiło, żeby odpisaÄ: woda w dużym stÄżeniu też - nawdychanie siÄ wody nazywa siÄ potocznie utopieniem. 81 |
Data: Listopad 23 2010 12:28:25 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Mirek Ptak | Dnia 2010-11-23 10:08, *komar* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: Dwutlenek węgla nie jest trującym związkiem, wchodzi w skład atmosfery Natomiast opicie się zaledwie 60% wodą nazywa się upiciem :) - w większych ilościach też zabójcze :) Podobna analogia :) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ 82 |
Data: Listopad 23 2010 11:09:56 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Wiesiaczek |
Dnia 2010-11-22 21:17, *Wiesiaczek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby Czysta woda też jest trucizną w dużym stężeniu! http://kopalniawiedzy.pl/woda-zatrucie-odszkodowanie-8894.html źdródła podane. -- Pozdrawiam - Wiesiaczek "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" 83 |
Data: Listopad 23 2010 12:22:55 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Mirek Ptak | Dnia 2010-11-23 11:09, *Wiesiaczek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: Czysta woda też jest trucizną w dużym stężeniu! Czysta jest i to nawet mocno, ale mimo 100% stężenia nie zabija od razu tak jak 30% CO2. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ 84 |
Data: Listopad 22 2010 20:46:12 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Pszemol | "to" wrote in message begin Pszemol Co to znaczy??? Czy 13-tonowy TIR nie jest czÄĹciÄ ruchu drogowego? Czyż nie jest on lepszy do przewożenia towarów niż Twój Prius? Zaczynam dochodziÄ do wniosku, że Ty ciemnego nie udajesz... :-( Dam Ci przykład: Jaki jest najlepszy samochód? Idiota od razu coĹ Widzisz - czyli DLA CIEBIE, subiektywnie, "najlepszy" znaczy emitujÄ cy najmniej trujÄ cych zwiÄ zków... Zastanawiam siÄ właĹnie dlaczego nie podróżujesz elektrycznym Melexem... Według Twojego kryterium jest dużo lepszy od Priusa! 85 |
Data: Listopad 23 2010 08:20:14 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: komar | W dniu 2010-11-22 10:01, to pisze: Co za bzdura, polski naród po raz kolejny pokazuje, że daleko mu do....a rosyjscy naukowcy już dawno udowodnili, że komunizm jest idealnym ustrojem, z resztÄ w Szwecji obowiÄ zuje jego nowoczesne wydanie. 86 |
Data: Listopad 22 2010 10:17:25 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Albercik | W dniu 22.11.2010 08:55, Tomasz Pyra pisze: Prezydent podpisał umowÄ podnoszÄ cÄ limity prÄdkoĹci i minimalnÄ + ~10% przekłamania licznikowego na autostradzie licznikowo bÄdzie można cisnÄ Ä przeszło 160km/h co uważam za zabójczÄ prÄdkoć dla co niektórych. Selekcja naturalna zyska tym samym lepsze narzÄdzie. 87 |
Data: Listopad 22 2010 09:20:59 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: to | begin Albercik + ~10% przekłamania licznikowego Dokładnie, ja mojÄ ekologicznÄ ToyotÄ Prius nigdy nie przekraczam 90 km/h na autostradzie i dziÄki temu dojeżdżam z punktu A do punktu B szybciej i bezpieczniej. -- ignorance is bliss 88 |
Data: Listopad 22 2010 10:24:36 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Cavallino | Użytkownik "to" napisał w wiadomoĹci begin Albercik A jednak dałem siÄ poczÄ tkowo nabraÄ. Dasz info jak długo masz zamiar w ten sposób? ;-) Może byÄ na priv. 89 |
Data: Listopad 22 2010 09:53:11 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: to | begin Cavallino A jednak dałem siÄ poczÄ tkowo nabraÄ. Dasz info jak długo masz zamiar w Nie rozumiem dlaczego rozsÄ dne, europejskie wypowiedzi na temat ruchu drogowego sÄ tu traktowane jako żart... -- ignorance is bliss 90 |
Data: Listopad 22 2010 10:56:10 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Cavallino | Użytkownik "to" napisał w wiadomoĹci begin Cavallino Dobra, dobra, masz tylko daÄ znaÄ jak skoĹczysz, bo nie wiem kiedy zaczÄ Ä dyskutowaÄ. ;-) 91 |
Data: Listopad 22 2010 11:16:25 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Lewis | W dniu 2010-11-22 10:53, to pisze: begin Cavallino A ten tego... masz jakieĹ linki do tych odkryÄ, badaĹ i ich opracowaĹ czy tylko tata Marcina tak powiedział? ;) -- CzÄĹci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1199963969.html Pozdrawiam Lewis 92 |
Data: Listopad 22 2010 10:30:22 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: to | begin Lewis Nie rozumiem dlaczego rozsÄ dne, europejskie wypowiedzi na temat ruchuA ten tego... masz jakieĹ linki do tych odkryÄ, badaĹ i ich opracowaĹ Czy gdy napiszÄ "trawa jest zielona" to także bÄdziesz domagał siÄ linków do badaĹ na ten temat? -- ignorance is bliss 93 |
Data: Listopad 22 2010 11:37:09 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Tadeusz |
begin Lewis Czy gdy napiszÄ "trawa jest zielona" trawa wcale nie jest zielona :) ot po prostu ludziom tak to obrazuje ich mózg posługujÄ cy siÄ ułomnym zmysłem wzroku Poza tym jak uschnie to bÄdzie brÄ zowa :) 94 |
Data: Listopad 22 2010 15:20:39 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Lewis | W dniu 2010-11-22 11:37, Tadeusz pisze:
SwojÄ drogÄ , jaka trawa... sucha ma inny, przepalona ma inny :P -- CzÄĹci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1199963969.html Pozdrawiam Lewis 95 |
Data: Listopad 22 2010 19:30:47 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Karol Y | Poza tym jak uschnie to będzie brązowa :) A Ty jakiego koloru jesteś? A jak uschniesz? ;-P -- Mateusz Bogusz 96 |
Data: Listopad 22 2010 11:54:04 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: PrzemysĹaw Czaja |
przestało to byÄ Ĺmieszne już jakiĹ czas temu, na siłÄ chcesz zrobiÄ z siebie idiotÄ? ps. trawa w rzeczywistoĹci nie jest zielona, odbija promieniowanie w paĹmie 495-560 nm i tak jÄ widzisz ;-) 97 |
Data: Listopad 22 2010 11:04:40 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: to | begin Przemysław Czaja przestało to byÄ Ĺmieszne już jakiĹ czas temu, na siłÄ chcesz zrobiÄ z WidzÄ, ze z braku argumentów próbujesz mnie obraziÄ, ale na szczÄĹcie sÄ na tej grupie jeszcze osoby skore do poważnej dyskusji. ps. trawa w rzeczywistoĹci nie jest zielona, odbija promieniowanie w WiÄc jaki kolor ma w rzeczywistoĹci trawa Twoim zdaniem? -- ignorance is bliss 98 |
Data: Listopad 22 2010 11:14:03 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Robert Rędziak | On 22 Nov 2010 11:04:40 GMT, to wrote: ps. trawa w rzeczywistości nie jest zielona, odbija promieniowanie w Przecie napisał: długość fali 495-560 nm. Reszty nie można być pewnym -> deuteranopia. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 99 |
Data: Listopad 22 2010 15:53:32 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: to | begin Robert RÄdziak ps. trawa w rzeczywistoĹci nie jest zielona, odbija promieniowanie w To inaczej: czym jest dla Ciebie zieleĹ? -- ignorance is bliss 100 |
Data: Listopad 22 2010 15:57:54 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Robert Rędziak | On 22 Nov 2010 15:53:32 GMT, to wrote: Przecie napisał: długość fali 495-560 nm. Reszty nie można być pewnym Być może wcale jej nie widzę. A może literką A, a może dźwiękiem o częstotliwości 2250Hz. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 101 |
Data: Listopad 22 2010 16:05:13 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: to | begin Robert RÄdziak To inaczej: czym jest dla Ciebie zieleĹ? Nie trolluj. -- ignorance is bliss 102 |
Data: Listopad 22 2010 16:10:26 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Robert Rędziak | On 22 Nov 2010 16:05:13 GMT, to wrote: Być może wcale jej nie widzę. A może literką A, a może dźwiękiem o Skąd wiesz, że nie jestem, uważaj, trudne słowo, daltonistą lub, znów trudne słowo, synestetą? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 103 |
Data: Listopad 22 2010 19:39:18 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: to | begin Robert RÄdziak SkÄ d wiesz, że nie jestem, uważaj, trudne słowo, daltonistÄ lub, znów Możesz sobie byÄ nawet wierszokletÄ , ale definicja koloru zielonego jest ogólnie znana. Podobno nawet Pszemol jÄ zna. -- ignorance is bliss 104 |
Data: Listopad 22 2010 23:04:41 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Robert Rędziak | On 22 Nov 2010 19:39:18 GMT, to wrote: Możesz sobie być nawet wierszokletą, ale definicja koloru zielonego jest Owszem: Światło zielone ma długość fali około 550 nm. (http://pl.wikipedia.org/wiki/Barwa_zielona) r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 105 |
Data: Listopad 23 2010 14:03:52 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: to | begin Robert RÄdziak Możesz sobie byÄ nawet wierszokletÄ , ale definicja koloru zielonego Wreszcie zrozumiałeĹ. ;-) -- ignorance is bliss 106 |
Data: Listopad 22 2010 13:07:39 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Pszemol | "to" wrote in message begin Lewis Nie. Ale jak napiszesz o jakichĹ wymyĹlonych badaniach to wtedy poprosimy o źródła albo przestaniemy CiÄ traktowaÄ poważnie... Czemu uczciwie nie napiszesz, że nie masz żadnych szczegółów na temat tych badaĹ i po prostu zasłyszałeĹ coĹ że dzwoni tylko nie wiesz w którym koĹciele? Byłaby wtedy nikła szansa ale szansa na odzyskanie twarzy... a jeĹli nie, to totalna kompromitacja CiÄ czeka. 107 |
Data: Listopad 23 2010 09:49:20 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Artur M. Piwko | In the darkest hour on Mon, 22 Nov 2010 13:07:39 -0600, Nie rozumiem dlaczego rozsÄ dne, europejskie wypowiedzi na temat ruchuA ten tego... masz jakieĹ linki do tych odkryÄ, badaĹ i ich opracowaĹ Ale przecież naukowcy z Bierutowic potwiedzili... ;) -- [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:235B ] [ 09:48:55 user up 12630 days, 21:43, 1 user, load average: 0.86, 0.71, 0.00 ] I failed to make the chess team because of my height. -- Woody Allen 108 |
Data: Listopad 22 2010 12:59:18 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Arek (G) | W dniu 2010-11-22 10:53, to pisze: begin Cavallino Przecież w całej europie przymierzajÄ siÄ do podnoszenia limitów. WiÄc co masz dokładnie na myĹli? A. 109 |
Data: Listopad 22 2010 15:55:13 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: to | begin Arek (G) Przecież w całej europie przymierzajÄ siÄ do podnoszenia limitów. WiÄc Ĺťadne rozsÄ dne, europejskie paĹstwo nie podniesie limitów ponieważ efektem bÄdzie wiÄksza liczba Ĺmiertelnych wypadków, wiÄksza iloć wyemitowanego, zabójczego dwutlenku wÄgla i paradoksalnie także spowolnienie ruchu drogowego. Po szczegóły odsyłam do źródeł fachowych. -- ignorance is bliss 110 |
Data: Listopad 22 2010 17:08:58 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: kamil |
begin Arek (G) E tam, fachowych. Kazdy polak jest fachowcem od urodzenia, do stawiania diagnoz medycznych, zarzadzania skladem kadry narodowej ani zarzadzania ruchem nie potrzeba mu 10 lat nauki, kolejnych 10 doswiadczenia w pracy i dostepu do tysiecy opracowan na dany temat. On wie na czuja przeciez. Pozdrawiam Kamil 111 |
Data: Listopad 22 2010 17:48:00 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: to | begin kamil E tam, fachowych. Kazdy polak jest fachowcem od urodzenia, do stawiania Dokładnie, dlatego ja swojÄ ekologicznÄ ToyotÄ Prius zawsze utrzymujÄ optymalnÄ prÄdkoć zgodnÄ z dyrektywami Unii Europejskiej. -- ignorance is bliss 112 |
Data: Listopad 22 2010 19:35:52 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: PrzemysĹaw Czaja |
Dokładnie, dlatego ja swojÄ ekologicznÄ ToyotÄ Prius zawsze utrzymujÄ Dokładnie dlatego, ja swojego Windows Mail ustawiam zgodnie z zasadmi zdrowego rozsÄ dku i niejakiego "to" wpisujÄ na listÄ zablokowanych nadawców, co przyczyni siÄ do zmniejszenia ruchu na serwerach news a w konsekwencji całego internetu, spadnie zużycie energii elektrycznej czyli mniej dwutlenku wÄgla. 113 |
Data: Listopad 22 2010 21:35:14 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Artur MaĹlÄ
g | W dniu 2010-11-22 19:35, Przemysław Czaja pisze: Użytkownik "to" Czego to siÄ człowiek nie dowie w usenecie. Wiesz jak działa KF? -- Jutro to dziĹ - tyle że jutro. 114 |
Data: Listopad 22 2010 21:41:26 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: PrzemysĹaw Czaja |
Czego to siÄ człowiek nie dowie w usenecie. Wiesz jak działa KF? OĹwiecisz mnie? 115 |
Data: Listopad 22 2010 21:48:18 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Artur MaĹlÄ
g | W dniu 2010-11-22 21:41, Przemysław Czaja pisze: "Artur MaĹlÄ g" Tak, jak kupisz tego Priusa. -- Jutro to dziĹ - tyle że jutro. 116 |
Data: Listopad 22 2010 20:41:06 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: to | begin Przemysław Czaja Dokładnie dlatego, ja swojego Windows Mail ustawiam zgodnie z zasadmi Pełna zgoda, ja też go zablokowałem. ;-) -- ignorance is bliss 117 |
Data: Listopad 22 2010 21:43:38 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: PrzemysĹaw Czaja |
Pełna zgoda, ja też go zablokowałem. ;-) ;-) 118 |
Data: Listopad 22 2010 13:10:32 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Pszemol | "to" wrote in message Dokładnie, dlatego ja swojÄ ekologicznÄ ToyotÄ Prius zawsze utrzymujÄ Zawsze wydawało mi siÄ, że ktoĹ kto kupuje ToyotÄ Prius za $25k musi byÄ skoĹczonym idiotÄ ... Niejako potwierdzasz tÄ hipotezÄ swojÄ osobÄ . 119 |
Data: Listopad 22 2010 20:15:24 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Artur MaĹlÄ
g | W dniu 2010-11-22 20:10, Pszemol pisze: "to" wrote: Nie martw - tak siÄ składa, że wcale nie trzeba kupowaÄ Toyoty Prius, by udowodniÄ innym, że jest siÄ "skoĹczonym idiotÄ ", jak byłeĹ łaskaw napisaÄ. > Niejako potwierdzasz tÄ hipotezÄ swojÄ osobÄ . CoĹ w tym jest... -- Jutro to dziĹ - tyle że jutro. 120 |
Data: Listopad 22 2010 21:46:31 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Pszemol | "Artur MaĹlÄ
g" wrote in message W dniu 2010-11-22 20:10, Pszemol pisze: KtoĹ kto kupuje Priusa bo chce mniej wydawaÄ pieniÄdzy na benzynÄ po prostu nie zna siÄ na podstawach rachunków. 121 |
Data: Listopad 23 2010 08:30:20 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Artur MaĹlÄ
g | W dniu 2010-11-23 04:46, Pszemol pisze: KtoĹ kto kupuje Priusa bo chce mniej wydawaÄ pieniÄdzy na benzynÄ Ty jednak naprawdÄ nie łapiesz o co 'biega' :) 122 |
Data: Listopad 24 2010 07:12:10 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Pszemol | "Artur MaĹlÄ
g" wrote in message W dniu 2010-11-23 04:46, Pszemol pisze: UĹwiadom mnie, może nie łapiÄ... kto wie? 123 |
Data: Listopad 22 2010 20:46:36 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: Adam Płaszczyca | Dnia 22 Nov 2010 17:48:00 GMT, to napisał(a): Dokładnie, dlatego ja swoją ekologiczną Toyotą Prius zawsze utrzymuję Ekologiczną? Interesujące. Akumulatorów nie zainstalowałes? -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 124 |
Data: Listopad 22 2010 20:08:27 | Temat: Re: Od nowego roku szybciej | Autor: to | begin Adam Płaszczyca Dokładnie, dlatego ja swojÄ ekologicznÄ ToyotÄ Prius zawsze utrzymujÄ |