Odwieczne pytanie-jakie zarowki?
1 | Data: Pa?dziernik 05 2010 21:25:19 |
Temat: Odwieczne pytanie-jakie zarowki? | |
Autor: Koczis | Witam. 2 |
Data: Pa?dziernik 05 2010 21:31:43 | Temat: Re: Odwieczne pytanie-jakie zarowki? | Autor: falco | W dniu 2010-10-05 21:25, Koczis pisze: Jako, ze zmienilem moto z R1 na FZ1 Fazer 2006 to mam pytanie o najlepsze Siema, jakiś czas temu założyłem Osram Silver Star +50% i różnica jest ogromna (na korzyść). Mają jeszcze mocniejsze Night Breaker +90%, ale ponoć są zbyt delikatne do motocykli i częściej padają. -- Pozdr! falco SenNa... 356 '58 175 T.Apacz 0.6 '97 3 |
Data: Pa?dziernik 05 2010 22:26:47 | Temat: Re: Odwieczne pytanie-jakie zarowki? | Autor: KLOSZ | W dniu 2010-10-05 21:25, Koczis pisze: 4 |
Data: Pa?dziernik 05 2010 14:38:16 | Temat: Re: Odwieczne pytanie-jakie zarowki? | Autor: AZ | On 5 Paź, 21:25, "Koczis" wrote: Witam.Koniecznie muszą to być żarówki moto? :-) Ja testowałem Osram NightBreaker i Philips X-treme Power. Różnica między zwykłymi Philipsami a Osramami była ogromna, dużo więcej światła i o dużo bielszej barwie - padły po 8 miesiącach (jakieś 20kkm). Później były Philips X-treme Power - jeszcze jaśniejsze niż Osramy ale w ilości światła bardzo zbliżone - padły po 6 miesiącach (30kkm). Teraz ponownie te Philipsy, nawet jeżeli mają mi posłużyć pół roku to uważam, że warto wydać te 80 PLN na sezon na żarówki bo od nich bardzo wiele zależy. Co do samych żarówek +XX% to trzeba pamiętać o tym, że dają światło o bielszej barwie które w deszczu czy mgle w porównaniu do zwykłych żarówek jest tragiczne - rozświetla deszcz/mżawkę i mgłę zamiast oświetlać drogę. -- Artur ZZR 1200 5 |
Data: Pa?dziernik 06 2010 09:52:15 | Temat: Re: Odwieczne pytanie-jakie zarowki? | Autor: J_K_K | Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości Teraz ponownie te Philipsy, nawet jeżeli mają mi posłużyć pół roku to 6 |
Data: Pa?dziernik 05 2010 22:05:31 | Temat: Re: Odwieczne pytanie-jakie zarowki? | Autor: Thompson FZ1 | On 5 Paź, 21:25, "Koczis" wrote: Witam. A tak przy okazji to jakie wrażenia ogólne po przesiadce z R1 na FZ1. 7 |
Data: Pa?dziernik 06 2010 18:49:50 | Temat: Re: Odwieczne pytanie-jakie zarowki? | Autor: Koczis | A tak przy okazji to jakie wrażenia ogólne po przesiadce z R1 na FZ1. Jak na razie nie wiele moge napisac, bo przejechalem od kupna z 15km. Na pierwsze co zwrocilem uwage to: 1. duuuuzo szersza kiera(juz szukam co podejdzie i bedzie choc o te 5-7cm wezsze) 2. cichszy silnik 3. bardziej miekko przejezdza nierownosci 4. szybciej trzeba zmieniac biegi, bo jedynka starcza do 120km/h, a w R1 do 155km/h :) i ogolnie aby nie przekraczac 6 tys obr i jechac sprawnie to trzeba szybciej zmieniac biegi. 5. kiera sama skreca w strone zakretu i trzeba ja trzymac aby nie doszla do ogranicznika, natomiast w R1 jakos tak sztywniej bylo, moze to brak amorka skretu lub praktycznie koniec przedniej opony. 6. bardziej wieje, bo jest ori/mala szybka(w R1 mialem szybe turystyczna) Pozdro Koczis FZ1 Fazer -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 8 |
Data: Pa?dziernik 06 2010 19:05:12 | Temat: Re: Odwieczne pytanie-jakie zarowki? | Autor: Kuczu | W dniu 2010-10-06 18:49, Koczis pisze: 1. duuuuzo szersza kiera(juz szukam co podejdzie i bedzie choc o te 5-7cm wezsze) Obetnij po 3 cm z kazdej strony i po problemie. ogolnie aby nie przekraczac 6 tys obr i jechac sprawnie to trzeba Mi sie wydawalo ze raczej nie powinno sie schodzic ponizej 6 k rpm bo tylko wtedy toto jedzie. No ale ja sie pewnie nie znam bo mam ogranicznik na 5700 rpm. 5. kiera sama skreca w strone zakretu i trzeba ja trzymac aby nie doszla do Jak sie wali w zakrety to niedobrze. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :) Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 9 |
Data: Pa?dziernik 06 2010 19:24:55 | Temat: Re: Odwieczne pytanie-jakie zarowki? | Autor: Piotr Rezmer | Kuczu pisze: 5. kiera sama skreca w strone zakretu i trzeba ja trzymac aby nie No właĹnie , shimmie tylko czeka. Ale ja siÄ nie znam, u mnie jedynka koĹczy siÄ na 40 km/h :) -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar 10 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 11:18:15 | Temat: Re: Odwieczne pytanie-jakie zarowki? | Autor: Don Pedro | W dniu 2010-10-06 19:05, Kuczu pisze: W dniu 2010-10-06 18:49, Koczis pisze: SiÄ Ĺmiej - moje wrażenie po FZ1 było takie, że kiera to chyba prosto od taczek zaadaptowana.
Hyhy, dlatego ja nie umiałem odnaleźÄ siÄ na R6. Wyło toto, ale nie jechało. I do tego na pigmejów projektowane :)
Miałem takie samo wrażenie na FZ1, tzn. że wali siÄ w zakrÄty. Dodanie ciĹnienia w przednim kole pomogło tylko niewiele. Podobnie schrzanione jak ongiĹ w jajku, tak samo dziwnie siÄ prowadziło. pozdr DP TL-S 11 |
Data: Pa?dziernik 06 2010 10:41:46 | Temat: Re: Odwieczne pytanie-jakie zarowki? | Autor: AZ | On 6 Paź, 18:49, "Koczis" wrote: 4. szybciej trzeba zmieniac biegi, bo jedynka starcza do 120km/h, a w R1 doHe? Niepoto masz tam pewnie 11krpm żeby mulić poniżej 6 tyś.. Ecodriving? :-) 5. kiera sama skreca w strone zakretu i trzeba ja trzymac aby nie doszla doNapompuj koła. -- Artur ZZR 1200 12 |
Data: Pa?dziernik 06 2010 22:37:45 | Temat: Re: Odwieczne pytanie-jakie zarowki? | Autor: Koczis | Artur napisal: He? Niepoto masz tam pewnie 11krpm żeby mulić poniżej 6 tyś.. No cosik w tym stylu, ja po prostu lubie miec swiadomosc, ze jak bedzie potrzeba to wystarczy mocniej odkrecic :), a przy mojej jezdzie R1 palila mi 5,2 na trasie i 6,5 w miescie, zobaczymy jak bedzie w FZ1? Napompuj koła. Mozliwe, ale opona z przodu mocno jest zjechana na srodku, wiec moze to byc powodem? Koczis FZ1 Fazer -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 13 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 10:49:12 | Temat: Re: Odwieczne pytanie-jakie zarowki? | Autor: de Fresz | On 2010-10-06 22:37:45 +0200, "Koczis" said: =Napompuj koła. Może. Sprawdź też czy łożysko główki nie wymaga podciągnięcia. -- Pozdrawiam de Fresz 14 |
Data: Pa?dziernik 06 2010 18:33:40 | Temat: Re: Odwieczne pytanie-jakie zarowki? | Autor: Piotr Rezmer | Koczis pisze: Ceny dość znaczne, bo ok. 27-65zl/sztuka, ale czy faktycznie daja wiecej swiatlaŻarówki +coś tam, mają krótszy żarnik co OIDP sprawia, że trafia on dokładniej w ogniskową reflektora. Z powodu mniejszego żarnika, trwałość tych żarówek jest mniejsza. Czyli jeśli masz tylko jedno śwatło mijania, warto ze sobą wozić zapas i nauczyć się ją wymieniać w warunkach polowych. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar 15 |
Data: Pa?dziernik 06 2010 23:39:14 | Temat: Re: Odwieczne pytanie-jakie zarowki? | Autor: Bialy | Koczis napisal: 16 |
Data: Pa?dziernik 07 2010 10:51:53 | Temat: Re: Odwieczne pytanie-jakie zarowki? | Autor: de Fresz | On 2010-10-06 23:39:14 +0200, "Bialy" said: Ja w poprzednim motocyklu miałem MotoVision i do obecnego również zakupiłem Mam niemal identyczne doświadczenia z tymi żarówkami. U mnie poszły z kozą po 10kkm do nowego właściciela. I w porównaniu z innymi +xx% mają nieco niższą temp. barwową (bardziej żółte światło), dzięki czemu lepiej sprawdzają się w deszczu. -- Pozdrawiam de Fresz |