marthen napisał(a):
Michał "HoMMeR" Paszek wrote:
red C20NE Calibra not PMS yet
????
--
marthen
Pamietasz Cali z slizgawki w Gliwicach? Ta co to z nikim nie umiala
sobie poradzic, a potem nie chciala zapalic? Odkupilem ja od kumpla, bo
wyjechal do Londka. CC jezdzi teraz w Myszkowie, oczywiscie PMSka odklejona.
--
Michał "HoMMeR" Paszek
red C20NE Calibra not PMS yet
4 |
Data: Lipiec 07 2007 14:57:18 |
Temat: Re: Opel C20NE ciśnienie oleju |
Autor: Grejon |
Michał "HoMMeR" Paszek pisze:
Pamietasz Cali z slizgawki w Gliwicach? Ta co to z nikim nie umiala
sobie poradzic, a potem nie chciala zapalic? Odkupilem ja od kumpla, bo
wyjechal do Londka. CC jezdzi teraz w Myszkowie, oczywiscie PMSka odklejona.
Nie ma takiego miasta Londek. Jest Lądek, Lądek-Zdrój ;)
--
Grzegorz Jońca GG: 7366919 Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;)
5 |
Data: Lipiec 07 2007 14:54:12 | Temat: Re: Opel C20NE ciśnienie oleju | Autor: misiek |
Użytkownik "Michał "HoMMeR" Paszek" napisał
w wiadomości
Witam,
Czy ktos sie orientuje jakie powinny byc cisnienia oleju (niskie i
wysokie) w silniku Opla C20NE?
Drugie pytanie dotyczy regulatora cisnienia. Gdzie on sie znajduje? Na
zewnatrz bloku? Czy da sie go jakos sprawdzic?
Przy zimnym silniku cisnienie wg czujnika jest za niskie (swieci sie
kontrolka) oraz slychac metaliczny odglos. Po lekkim nagrzaniu odglos
zanika, co ewidentnie wskazuje, ze cisnienie wzrasta, przez co kontrolka
gasnie.
zawor cisnienia znajduje sie chyba w glowicy o ile mnie starcza pamiec nie
myli - a cisnienie to nie wiem - poszukam
jak znajde to napisze.
jak ci stuka z dolu to paneweczki - nie radze odpalac.
najczesciej przy tym sie swieci kontrolka oleju ...
wiec sinik masz moim zdaniem do wymiany - bo remont nieoplacalny.
za ile kupiles ? jak wiecej niz za 3 tysie to wtopiles IMHO.
__
ascona gt C 2.0 NE
6 |
Data: Lipiec 09 2007 06:26:35 | Temat: Re: Opel C20NE ciśnienie oleju | Autor: Michał "HoMMeR" Paszek |
misiek napisał(a):
Użytkownik "Michał "HoMMeR" Paszek" napisał
w wiadomości
Witam,
Czy ktos sie orientuje jakie powinny byc cisnienia oleju (niskie i
wysokie) w silniku Opla C20NE?
Drugie pytanie dotyczy regulatora cisnienia. Gdzie on sie znajduje? Na
zewnatrz bloku? Czy da sie go jakos sprawdzic?
Przy zimnym silniku cisnienie wg czujnika jest za niskie (swieci sie
kontrolka) oraz slychac metaliczny odglos. Po lekkim nagrzaniu odglos
zanika, co ewidentnie wskazuje, ze cisnienie wzrasta, przez co kontrolka
gasnie.
Podlaczylem manometr. Czujnik znajduje sie tuz przy filtrze oleju, a ten najprawdopodobniej zamontowany jest na obudowie pompy oleju. Po odpaleniu silnika cisnienie oleju wynosilo 0 MPa, a po okolo 15-20sek zegar wskazal 0,4MPa by za sekunde spasc do 0,2MPa - 0,14MPa (oczywiscie wszystko na wolnych obrotach). Wysokie cisnienie wynosi ok. 0,4MPa.
W weekend zrzuce miske olejowa, bo spod jej uszczelki cieknie. Obejrze smok, a moze uda mi sie dostac do pompy.
--
Michał "HoMMeR" Paszek
red C20NE Calibra not PMS yet
| | |