Użytkownik "Rafał Łukawski" napisał w wiadomości
Które ASO? Konkretnie ?
Pisałeś do Renault Polska z Prośbą o zajęcie stanowiska, względnie gdy Renault Polska się wypnie (nie odpowiadają za jakość ASO) - pisz (pismo,polecone) do ASO - reklamacja. Upublicznij odpowiedz. Tylko takie akcje cos wniosa. Wszyscy wiedza,ze ASO drogie itd. Niech jest drogie, ale niech zapewniaja jakosc.
Do Renault Polska pisałem - na razie e-mail. I szczerze mówiąc oni mnie bardziej wkurzyli niż ASO Stalowa Wola.
Na moje pytanie czy dana część podlega gwarancji dostałem odpowiedź zakończoną "Więcej informacji niestety nie przekażemy w tym temacie."
Odpowiedzi na moje pytania nie dostałem. Za to żeby dowiedzieć się jaki jest zakres gwarancji w Renault trzeba odpowiedzieć na zestaw pytań. Zacytuję bo to ciekawe :)
"
Nr rejestracyjny
Nr nadwozia
Data 1 rejestracji
Przebieg
Nazwę i miejscowość serwisu
Pański adres do korespondencji"
Te nawet rozumiem - choć nie bardzo bo ja pytałem tylko czy dana rzecz podlega gwarancji czy nie- więc nie potrzebny jest mój numer resjtracyjny czy data 1 rejestracji.
Lepsze są następne:
"
Prosimy również o odpowiedź na poniższe pytania:
Czy posiada Pan inne samochody marki Renault? Jeżeli tak, ile, jakie modele, czy młodsze niż 3 lata?
Przez jak długi okres czasu użytkuje Pan średnio posiadane przez siebie samochody? Czy krócej niż 2 lata?
Ile kilometrów przejeżdża Pan rocznie? Czy więcej niż 15 000km każdym z samochodów?
Czy posiadany przez Pana samochód został zakupiony w kredycie bądź leasingu firmy Renault Credit Polska?
Czy w ciągu ostatnich 10 lat posiadał Pan inne samochody (nowe lub używane) marki Renault? Jeżeli tak, ile i jakie modele?
Czy serwisuje Pan posiadane samochód/y w sieci Autoryzowanych Partnerów Renault?
Czy zamierza Pan dokonać zakupu nowego samochodu marki Renault w ciągu najbliższych 6 m-cy?
Czy może Pan określić swój zawód?
Czy w Pana samochodzie wystąpiła już ta sama usterka lub inne usterki? Jeżeli tak, to ile i jakie?"
I to mnie dobiło - Rozumiem z tego, że największe znaczenie dla zakresu gwarancji w moim aucie ma mój zawód oraz ile i jakie modele samochodów reno posiadam.
--
Pawełj
4 |
Data: Marzec 29 2009 10:14:17 |
Temat: Re: Opinia o serwisie autoryzowanym - nie polecam |
Autor: Rafał Łukawski |
I to mnie dobiło - Rozumiem z tego, że największe znaczenie dla zakresu gwarancji w moim aucie ma mój zawód oraz ile i jakie modele samochodów reno posiadam.
To ich standardowa ankieta. Moje obserwacje Renault Polska są następujące - jeżeli zaczniesz coś pisać o ASO etc.. wypna się - Oni są TYLKO importerem, nie odpowadają za ASO
Dlatego też jedyne pkt. zaczepienia to:
- Gwarancja
- Wada konstrukcyjna/fabryczna
Wszystkie elementy ruchome się zużywają, to tyle na temat opinii wcześniej wymienionego kierownika.
pzdr
r.
5 |
Data: Kwiecien 17 2009 21:52:37 | Temat: Re: Opinia o serwisie autoryzowanym - nie polecam | Autor: wk |
Użytkownik "pawelj" napisał w wiadomości [...]
Ogólnie ten serwis to tragedia - czas naprawy niemiłosiernie długi.
Cygaństwo na każdym kroku.
Brak jakiegokolwiek nawet płatnego samochodu zastępczego.
Zerowa znajomość tego samochodu. Hamulce jak były zepsute tak są, nie drążek stuka a łożyska - dwie diagnozu obie 100% nietrafione.
Potwierdzam. Ten serwis to porazka na calej linii.
W moim przypadku 1-szy przeglad Meganki trwal 2h a polegal na.......
Wymianie oleju i filtra oleju.
Gosc chodzil tam i nazad, czegos szukal, znikal na 20min, pomagal kolegom przy innych samochodach.
Na pytanie czy nie trzeba resetowac w komputerze "przegladu gwarancyjnego" powiedzial ze to dopiero po 30tys. km.
Oczywiscie po tygodniu zapalila sie lampka od przegladu :/
Na razie nie będę polecał serwisu który ma się zająć obecnie moim samochodem ale wrażenia jak najbardziej różne od tych stalowowolskich.
Renault w stalowej woli jest chyba od roku i widac dopiero sie ucza (szkoda tylko ze kosztem klientow).
Po wizycie w tym ASO wiem jedno - raczej sie juz tam nie pojawie.
wk
6 |
Data: Kwiecien 21 2009 21:12:47 | Temat: Re: Opinia o serwisie autoryzowanym - nie polecam | Autor: pawelj |
Renault w stalowej woli jest chyba od roku i widac dopiero sie ucza (szkoda tylko ze kosztem klientow).
Po wizycie w tym ASO wiem jedno - raczej sie juz tam nie pojawie.
Ja też.:)
Dość miło mnie zaskoczyli w ASO Mielec. No i czynne do 22 czy 23 co akurat dla mnie jest dużym plusem
--
Pawełj
| | |