Użytkownik "Sybi" napisał w
Ktos potrafi mi lopatologicznie i w skrocie objasnic
jaka jest roznica miedzy oponami C11 a C19 (przod)
oraz C10 a C02 (tył)?
*** Mozna. Link podal Ci Newrom, a moje uwagi uzytkownika jak nizej:
C02- opona na twarde i suche nawierzchnie. W blocie zalepia sie bardzo
szybko i powoli oczyszcza. W kopnym piachu plywa. Na mokrej trawie jak na
lodowisku. wysoka trwalosc- jesli jezdzisz duzo po asfalcie i szutrach to
OK. Na mokrym- bardzo zly wybor (u mnie skwitowany dwoma srubami w nodze)
C10- opona maksymalnie uniwersalna. Jej przeznaczenie to suche srednio
twarde nawierzchnie, ale bieznik na tyle rzadki, ze daje rade w kopnym
piachu i na grzaskim, ale za to mieszanka bardzo twarda (odpornosc na
zuzycie) co powoduje, ze przy ostrej jezdzie nie trzyma tak jak miekkie
opony wyczynowe lepszych firm. Dobra dla amatora bez sportowych zapedow.
C11- komplet przod do C10- te same wlasciwosci
C19- nie jezdzilem na niej, dlatego odsylam do opisu na stronie
Obecnie latam czterosuwem na Michelinach AC-10- cenowo wyszly niewiele
drozej niz Mitasy. Bieznik o podobnych wlasciwosciach jak C10+C11 z tym ze
bardziej miekka mieszanka. Tez amatorskie i uniwersalne, ale w moim odczuciu
o jedno oczko lepsze i jesli to ma dla kogos znaczenie, to maja homologacje
drogowa.
Pozdr
Jarecki[KenLee] + Mecha-Orange EXC 400
13 |
Data: Marzec 04 2009 00:35:29 |
Temat: Re: Opony Mitas |
Autor: Sybi |
Użytkownik "Jarecki [KenLee]" napisał:
C02- opona na twarde i suche nawierzchnie. W blocie zalepia sie bardzo
[ciach]
Dzięki!
Podobno C11 jest wycofywana i dostepne maja byc tylko C19
o podobnych wlasnosciach, moze to byc prawda?
Tak samo na tyl, C02 ma zastapic C10,
cos mam wrazenie ze ktos mnie w blad wprowadza;)
--
Pozdr
Sybi
Gdańsk
Super Blackbird
PS. Sopkojnie! Nie przerzucam sie na crossa, kumplowi tylko pomagam;)
|