Witam,
mam oto taki problem: okolo rok temu rozszczelnil mi sie zawor EGR (spaliny
dmuchaly na zewnatrz). Zaslepilem na wszelki wypadek kolektor za EGR oraz
zalepilem Poxilina od zewnatrz EGR. Przez dlugie miesiace mialem spokoj.
Niestety od kliku tygodni pojawil sie problem. Zapala sie kontrolka "check
engine" - oczywiscie z silnika robi sie wtedy muł (max 3200obr/min)Kontrolka
zapala sie przy dojezdzaniu do skrzyzowania (hamowanie silnikiem) - czyli w
momencie kiedy komputer chce robic recyrkulacje. Zauwazylem na polaczeniu
kolnierzowym EGR jest sporo spalin. Czy dalej powinienem isc tropem EGR, czy
moze szukac czegos innego. Zastanawia mnie moment w ktorym zapala sie "Check
Engine". Przed zaslepieniem EGR kontrolka zapalala sie w momencie ostrego
przyspieszania. Obecnie w momencie hamowania silnika
za wszelkie sugestie dziekuje
Kamil