Grupy dyskusyjne   »   Passat B6 2002 r - chip tunning Czy warto chipować 100 KM TDI do 130?

Passat B6 2002 r - chip tunning Czy warto chipować 100 KM TDI do 130?



1 Data: Grudzien 16 2007 23:03:16
Temat: Passat B6 2002 r - chip tunning Czy warto chipować 100 KM TDI do 130?
Autor: Szymon 

Mam volkswagena passata b6 2002 r .
Jest to silnik 100 konny o pojemności 1,9 tdi (di na czerwono)
Czy warto zamontować chiptuning ?
Jakie to da efekty?
Z góry dzięki!!!



2 Data: Grudzien 16 2007 23:09:40
Temat: Re: Passat B6 2002 r - chip tunning Czy warto chipować 100 KM TDI do 130?
Autor: Regand 

Czy warto zamontować chiptuning ?
Jakie to da efekty?

Napisze tylko tyle...
Bedziesz baaaaaaardzo mile zaskoczony jak bardzo na + zmienil sie
samochodzik... :)

pozdrawiam
R

3 Data: Grudzien 16 2007 23:27:27
Temat: Re: Passat B6 2002 r - chip tunning Czy warto chipować 100 KM TDI do 130?
Autor: kubelt 

Mam volkswagena passata b6 2002 r .

Masz passata B5

Czy warto zamontować chiptuning ?

Warto

Jakie to da efekty?

Usmiech na twarzy kierowcy :-)

Pozdrawiam
--
kubelt

4 Data: Grudzien 17 2007 10:10:17
Temat: Re: Passat B6 2002 r - chip tunning Czy warto chipować 100 KM TDI do 130?
Autor: RUN 

Mam volkswagena passata b6 2002 r .

Masz passata B5

NIE . Ma B5 FL :)))

MAciej

5 Data: Grudzien 17 2007 10:53:20
Temat: Re: Passat B6 2002 r - chip tunning Czy warto chipować 100 KM TDI do 130?
Autor: Alti 


Użytkownik "RUN"  napisał w wiadomości

Mam volkswagena passata b6 2002 r .

Masz passata B5

NIE . Ma B5 FL :)))

Popularnie przez allegrowiczów nazywanego B6 czyli poprzednika B7
;-)
Wojtek

6 Data: Grudzien 17 2007 11:19:57
Temat: Re: Passat B6 2002 r - chip tunning Czy warto chipować 100 KM TDI do 130?
Autor: Sebastian Ciesielski 

Jest to silnik 100 konny o pojemności 1,9 tdi (di na czerwono)

jak na czerwono, to powinien mieć 130, chyba, że ta czerwień jest z lakieru do paznokci

S.

7 Data: Grudzien 17 2007 11:22:56
Temat: Re: Passat B6 2002 r - chip tunning Czy warto chipować 100 KM TDI do 130?
Autor: PepedB 

Sebastian Ciesielski pisze:

Jest to silnik 100 konny o pojemności 1,9 tdi (di na czerwono)

jak na czerwono, to powinien mieć 130, chyba, że ta czerwień jest z lakieru do paznokci

Ta czerwień oznacza pompowtryski i nie mówi nic o mocy.

--
Pozdrawiam, Marcin Kaliński
a-dres:{ksywka}(na)post.pl

8 Data: Grudzien 17 2007 11:27:32
Temat: Re: Passat B6 2002 r - chip tunning Czy warto chipować 100 KM TDI do 130?
Autor: Przembo 

Użytkownik "PepedB"  napisał

Jest to silnik 100 konny o pojemności 1,9 tdi (di na czerwono)

jak na czerwono, to powinien mieć 130, chyba, że ta czerwień jest z
lakieru do paznokci

Ta czerwień oznacza pompowtryski i nie mówi nic o mocy.

Super, to ja w 1.9TDI z 97r tez mam pompowtryski... wrzucili mi je zanim
weszly do sprzedazy :)

Niestety nie masz racji w 3BG czerwone DI jednoznacznie jest powiazane z
moca silnika. Z reszta jak w kazdym VW, zaleznie od modelu, roku i silnika
kolory jednoznacznie okreslaja moc silnika.

Pozdr

9 Data: Grudzien 17 2007 11:57:31
Temat: Re: Passat B6 2002 r - chip tunning Czy warto chipować 100 KM TDI do 130?
Autor: R. 

Przembo napisał(a):

Super, to ja w 1.9TDI z 97r tez mam pompowtryski... wrzucili mi je zanim weszly do sprzedazy :)

Niestety nie masz racji w 3BG czerwone DI jednoznacznie jest powiazane z moca silnika. Z reszta jak w kazdym VW, zaleznie od modelu, roku i silnika kolory jednoznacznie okreslaja moc silnika.


nie masz racji - passat ktorym czasem jezdze ma czerwone tylko I i 130 koni.

--
  ____   Pozdrawiam R. ;-) giegie:7063613  >>>> http://rmazurek.com <<<<
| .  )  rmazurek(na)rmazurek(krop)com
|_|\_\ .Mazda 323F 1,8 16V PMS EDT >>> http://tnij.com/M323F
PMS+ PJ- S++ p M+ W- P+ P+:++ X+ L++ B++ M+ Z++ T- W CB

10 Data: Grudzien 17 2007 12:08:51
Temat: Re: Passat B6 2002 r - chip tunning Czy warto chipować 100 KM TDI do 130?
Autor: Przembo 

Użytkownik "R."  napisał

Super, to ja w 1.9TDI z 97r tez mam pompowtryski... wrzucili mi je zanim
weszly do sprzedazy :)

Niestety nie masz racji w 3BG czerwone DI jednoznacznie jest powiazane z
moca silnika. Z reszta jak w kazdym VW, zaleznie od modelu, roku i
silnika kolory jednoznacznie okreslaja moc silnika.

nie masz racji - passat ktorym czasem jezdze ma czerwone tylko I i 130
koni.

Zle podchodzisz do sprawy. Ja nie mam w ogole znaczka TDI, tzn jest gdzies w
garazu :), czy to znaczy ze nie mam silnika?
Twoim tokiem myslenia to nawet majac nr silnika nie wiadomo jaka on ma
seryjnie moc, bo moze cos sie zmienilo po drodze w samym silniku czy
osprzecie... W tej kwesti droga od szczegolu do ogolu sie nie sprawdzi :)

W necie mozna znalezc szczegolowa rozpiske dla VW z uwzglednieniem modelu,
rocznika i pojemnosci - juz o tym pisalem, ale nie raczyles tego zauwazyc.

Pozdr

PS. Passat ktorym jezdze ma czerwone tylko I i 110KM - widzisz sam ze nie
jest tak prosto...

11 Data: Grudzien 17 2007 12:14:32
Temat: Re: Passat B6 2002 r - chip tunning Czy warto chipować 100 KM TDI do 130?
Autor: R. 

Przembo napisał(a):

 widzisz sam ze nie jest tak prosto...

heh, ja to wiem. Cytuje ponownie:

Niestety nie masz racji w 3BG czerwone DI jednoznacznie jest powiazane z moca silnika. Z reszta jak w kazdym VW, zaleznie od modelu, roku i silnika kolory jednoznacznie okreslaja moc silnika.

napisalem to w stosunku do tego powyzej ;-)
--
  ____   Pozdrawiam R. ;-) giegie:7063613  >>>> http://rmazurek.com <<<<
| .  )  rmazurek(na)rmazurek(krop)com
|_|\_\ .Mazda 323F 1,8 16V PMS EDT >>> http://tnij.com/M323F
PMS+ PJ- S++ p M+ W- P+ P+:++ X+ L++ B++ M+ Z++ T- W CB

12 Data: Grudzien 17 2007 12:30:20
Temat: Re: Passat B6 2002 r - chip tunning Czy warto chipować 100 KM TDI do 130?
Autor: Przembo 

Użytkownik "R."  napisał

Niestety nie masz racji w 3BG czerwone DI jednoznacznie jest powiazane
z moca silnika. Z reszta jak w kazdym VW, zaleznie od modelu, roku i
silnika kolory jednoznacznie okreslaja moc silnika.

napisalem to w stosunku do tego powyzej ;-)

Ale nie podales jednej waznej informacji, rocznika tego Paska, wiec uwaga za
wiele nie wniosla.
Na tej samej zasadzie ja moge napisac ze czerwone I w B5 to 100KM i tez mam
racje, tylko nie pamietam rocznika... 2001r?

W temacie posta masz wszytko co trzeba i o ile mnie pamiec nie myli, to nie
moze byc nic innego niz 130KM.

Pozdr

13 Data: Grudzien 17 2007 11:20:41
Temat: Re: Passat B6 2002 r - chip tunning Czy warto chipować 100 KM TDI do 130?
Autor: flex 

zawsze myslalem ze byla taka zaleznosc
TDI srebrne Litery - 90 Koniaczkow
TDI - czerwone I - 110 Kucy
TDI - czerwone DI - 130 Koni Mechanicznych :)

14 Data: Grudzien 17 2007 11:28:19
Temat: Re: Passat B6 2002 r - chip tunning Czy warto chipować 100 KM TDI do 130?
Autor: flex 

a tu troche literatury - bo widac u ludzi nie dziala google :)
http://www.4x4.pl/forum/read.php?f=1&t=23635

i wyglada to na przykladzie z silnikiem do mocy 150 KM tak:

-Krótko i na temat:
TDI- Srebrne TDI - 90 KM
TDI- czerwone I - 110 KM
TDI- czerwone DI - 100, 115, 130 KM- pompowtryskiwacze
TDI- czerwone TDI -150 KM- pompowtryskiwacze

ktos tak napisal, lecz o silnikach 100,115 KM nie slyszalem
Filip bedzie cos wiedzial :-)

15 Data: Grudzien 17 2007 12:41:15
Temat: Re: Passat B6 2002 r - chip tunning Czy warto chipować 100 KM TDI do 130?
Autor: Przembo 


Użytkownik "flex"  napisał

a tu troche literatury - bo widac u ludzi nie dziala google :)
http://www.4x4.pl/forum/read.php?f=1&t=23635

Uzyles google i nic sensownego nie napisales... Pomyliles nawet Passata z
Golfem!!!

i wyglada to na przykladzie z silnikiem do mocy 150 KM tak:

A widzisz temat watku? Watpie...

-Krótko i na temat:
TDI- Srebrne TDI - 90 KM

3B

TDI- czerwone I - 110 KM

3B

TDI- czerwone DI - 100, 115, 130 KM- pompowtryskiwacze

zgadza sie 2 i 3
115KM to 3B 1999-2000r silnik AJM
130KM to 3BG wiecej niz jeden silnik
100KM na pewno w pewnym okresie byl oznaczany jako czerwon I

TDI- czerwone TDI -150 KM- pompowtryskiwacze

Nie bylo takiego silnika, zamiast niego montowali 2.5 V6 o tej samej mocy,
pozniej V6 mialy tez inne wersje mocy
1.9TDI 150KM AFAIR byl montowany tylko w 2 autach VW Golf i Seat Leon.

ktos tak napisal, lecz o silnikach 100,115 KM nie slyszalem
Filip bedzie cos wiedzial :-)

100, 102, 105 rozne wersje tego byly w roznych autach.
115KM to niezbyt czesto spotykany silnik

Pozdr

PS. Watek dotyczy Paska B5 (znany jako B5FL, B5GP, 3BG lub B6 przez osoby
niewiedzace o czym mowia/pisza) 2002r z czerwonym DI, naprawde :)

16 Data: Grudzien 17 2007 14:26:29
Temat: Re: Passat B6 2002 r - chip tunning Czy warto chipować 100 KM TDI do 130?
Autor: kubelt 

1.9TDI 150KM AFAIR byl montowany tylko w 2 autach VW Golf i Seat Leon.

oraz Seat Alhambra AFAIR :-)

Pozdrawiam
--
kubelt

17 Data: Grudzien 17 2007 17:55:29
Temat: Re: Passat B6 2002 r - chip tunning Czy warto chipować 100 KM TDI do 130?
Autor: Irek R. 

Użytkownik kubelt napisał:

1.9TDI 150KM AFAIR byl montowany tylko w 2 autach VW Golf i Seat Leon.


oraz Seat Alhambra AFAIR :-)

oraz Seat Ibiza Cupra AFAIR :)


--
"Nie mam ochoty na niemerytoryczną dyskusję
  opierającą się na ad personam."

18 Data: Grudzien 17 2007 18:00:28
Temat: Re: Passat B6 2002 r - chip tunning Czy warto chipować 100 KM TDI do 130?
Autor: Marek Giżyński 

Irek R. napisał(a):

Użytkownik kubelt napisał:

1.9TDI 150KM AFAIR byl montowany tylko w 2 autach VW Golf i Seat Leon.


oraz Seat Alhambra AFAIR :-)

oraz Seat Ibiza Cupra AFAIR :)


Nie. :-) Cupra 99-02 miala tylko 1.8T, natomiast ostatnia Cupra 6L ma BPX - 160 KM.

m.

19 Data: Grudzien 17 2007 14:47:21
Temat: Re: Passat B6 2002 r - chip tunning Czy warto chipować 100 KM TDI do 130?
Autor: J.F. 

On Mon, 17 Dec 2007 11:20:41 -0000,  flex wrote:

zawsze myslalem ze byla taka zaleznosc
TDI srebrne Litery - 90 Koniaczkow
TDI - czerwone I - 110 Kucy
TDI - czerwone DI - 130 Koni Mechanicznych :)

Od tego czasu wersji przybylo i kolorow zabraklo :-)

J.

20 Data: Grudzien 17 2007 14:52:20
Temat: Re: Passat B6 2002 r - chip tunning Czy warto chipować 100 KM TDI do 130?
Autor: Przembo 

Uzytkownik "J.F."  napisal

zawsze myslalem ze byla taka zaleznosc
TDI srebrne Litery - 90 Koniaczkow
TDI - czerwone I - 110 Kucy
TDI - czerwone DI - 130 Koni Mechanicznych :)

Od tego czasu wersji przybylo i kolorow zabraklo :-)

Jak juz wyszlo poza Paska to warto wspomniec, ze kolory byly nie tylko
takie. Byly tez niebieskie i zielone literki :)

Pozdr

21 Data: Grudzien 17 2007 13:54:28
Temat: Re: Passat B6 2002 r - chip tunning Czy warto chipować 100 KM TD
Autor: topek  

> nie masz racji - passat ktorym czasem jezdze ma czerwone tylko I i 130
> koni.
A moj pasek ma wszystkie TDI srebrne (mowie o znaczku na pokrywie silnika bo
na klapie z tylu nie mam zadnego znaczka, ani napisu: passat) a mam 130km :)

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

22 Data: Grudzien 17 2007 13:52:14
Temat: A mojego paska?!
Autor: topek  

Witam,
a mojego paska 1.9 TDI 130km z 2003r (skrzynia automat), tez warto zchipowac?
Jesli tak to za ile?
Da sie tak zchipowac, zeby mniej zuzywal diesla (mocy moze miec tyle samo :)


topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

23 Data: Grudzien 17 2007 15:09:32
Temat: Re: A mojego paska?!
Autor: kubelt 

a mojego paska 1.9 TDI 130km z 2003r (skrzynia automat), tez warto zchipowac?

kazdy doladowany silnik warto :-)

Jesli tak to za ile?

roznie, zalezy od regionu Polski, firmy, poziomu uslug. Na allegro oglaszaja sie magicy za 300 zl a renomowana firma moze wziac i 2000 zl.

Da sie tak zchipowac, zeby mniej zuzywal diesla (mocy moze miec tyle samo :)

jesli bedziesz odpowiednio operowal pedalem gazu to przy wzroscie mocy moze spasc spalanie.

Pozdrawiam
--
kubelt

Passat B6 2002 r - chip tunning Czy warto chipować 100 KM TDI do 130?



Grupy dyskusyjne