Dnia Mon, 20 Oct 2008 10:04:59 +0000 (UTC), Mariusz napisał(a):
Czy jest ktoś kto może potwierdzić i zaprzeczyć bez awaryjności takiego 2.0
HDI?
Obawiam się, że nie bardzo może, obecne silniki 2.0 HDi16v 136 KM są
stosunkowo młode.
Mnóstwo na rynku jest silników 2.0 HDi 8v o mocach 90 i 110 KM - ale to są
po prostu inne silniki.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,
rzecznik centrali ZUS.
3 |
Data: Pa?dziernik 20 2008 12:34:09 |
Temat: Re: PSA - diesel która banzyna |
Autor: gosmo |
Użytkownik " Mariusz" napisał w wiadomości
Obecnie mam Peugota 406 2.0 V16 z 1999 roku i jestem z niego bardzo
zadowalany. Auto jest traktowane jako połączenie woła roboczego z koniem
wyścigowym i mimo przejechanych ponad 400 000 km silnik nie sprawiał
najmniejszych problemów. Nie zauważyłam ani spadku mocy ani zwiększania
zużycia oleju które jest nie zauważalna.
To po co zmieniać? Aby z sentymentem wspominać poprzednie auto?
4 |
Data: Pa?dziernik 20 2008 12:43:48 | Temat: Re: PSA - diesel która banzyna | Autor: Kuba (aka cita) |
Mariusz wrote:
IMO jakoś pracy i dynamiczność silinka HDI w stosunku do benzyny jednoznaxcznie sugerują kupno dieselka.
Mialem na placu wiele 407 z silnikami 2,0HDI zwykle z przebiegami 100-160tys km i nie zwuażylem do tej pory żadnych niedomagań w tych silnikach.
--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita) gg:1461968
www.autoeden.com.pl
www.cita.pl
5 |
Data: Pa?dziernik 20 2008 18:19:39 | Temat: Re: PSA - diesel która banzyna | Autor: Piotr Wasil |
"Kuba \(aka cita\)" napisał(a):
Mialem na placu wiele 407 z silnikami 2,0HDI zwykle z przebiegami 100-160tys
km i nie zwuażylem do tej pory żadnych niedomagań w tych silnikach.
Moj ma poki co 154kkm w polaczeniu z automatem.
Zadnych niedomagan nie widac, jedynie moglby do setki lepiej
przyspieszac ;-). Powyzej setki jak sie rozpedzi to jezdzi niezle.
--
-- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com
| | |