Grupy dyskusyjne   »   Peugeot 406 kombi - który model/silnik?

Peugeot 406 kombi - który model/silnik?



1 Data: Luty 25 2008 08:37:16
Temat: Peugeot 406 kombi - który model/silnik?
Autor: andy 

witam
przymierzam się do zakupu tego autka z rocznika 1998-2000 (alternatywą miało
być Volvo V40 ale odpadło po analizie problemów jakie dotyczą tego auta)
będę wdzięczny za informację na temat wersji za jaką się rozglądać i rodzaju
silnika - w grę wchodzi tylko Diesel
zależy mi na niskich kosztach eksploatacji i utrzymania
z góry dziękuję za pomoc
andrzej



2 Data: Luty 25 2008 09:00:40
Temat: Re: Peugeot 406 kombi - który model/silnik?
Autor: Waldek Godel 

Dnia Mon, 25 Feb 2008 08:37:16 +0100, andy napisał(a):

witam
przymierzam się do zakupu tego autka z rocznika 1998-2000 (alternatywą miało
być Volvo V40 ale odpadło po analizie problemów jakie dotyczą tego auta)
będę wdzięczny za informację na temat wersji za jaką się rozglądać i rodzaju
silnika - w grę wchodzi tylko Diesel
zależy mi na niskich kosztach eksploatacji i utrzymania

na 2.1TD już się w tych rocznikach nie załapiesz ZTCP, więc pozostaja
2.0HDI i 2.2HDI
Pomijając problemy koła pasowego i rzadziej koła dwumasowego, są raczej
niezawodne, oczywiście jeżeli eksploatowane są na oleju napędowym a nie na
wynalazkach które leją polskie stacje


--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,
rzecznik centrali ZUS.

3 Data: Luty 25 2008 10:08:59
Temat: Re: Peugeot 406 kombi - który model/silnik?
Autor: emes 


Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomości

Dnia Mon, 25 Feb 2008 08:37:16 +0100, andy napisał(a):

witam
przymierzam się do zakupu tego autka z rocznika 1998-2000 (alternatywą
miało
być Volvo V40 ale odpadło po analizie problemów jakie dotyczą tego auta)
będę wdzięczny za informację na temat wersji za jaką się rozglądać i
rodzaju
silnika - w grę wchodzi tylko Diesel
zależy mi na niskich kosztach eksploatacji i utrzymania

na 2.1TD już się w tych rocznikach nie załapiesz ZTCP, więc pozostaja
2.0HDI i 2.2HDI
Pomijając problemy koła pasowego i rzadziej koła dwumasowego, są raczej
niezawodne, oczywiście jeżeli eksploatowane są na oleju napędowym a nie na
wynalazkach które leją polskie stacje
zaprzeczasz istnieni kilkuset pugow 406 2.0 HDI z nieremntowanymi silnikami
?

Bez sesnu sa twoje ostatnie slowa. Sa normy jakosci, sa kontrole, sa kary,
nie uogolniaj wszystkich polakow do miana zlodziei.

4 Data: Luty 25 2008 09:14:35
Temat: Re: Peugeot 406 kombi - który model/silnik?
Autor: Waldek Godel 

Dnia Mon, 25 Feb 2008 10:08:59 +0100, emes napisał(a):

zaprzeczasz istnieni kilkuset pugow 406 2.0 HDI z nieremntowanymi silnikami
?

Nie bardzo rozumiem o czym piszesz.

Bez sesnu sa twoje ostatnie slowa. Sa normy jakosci, sa kontrole, sa kary,
nie uogolniaj wszystkich polakow do miana zlodziei.

I wciąż sypią się wtryski i pompy w silnikach common rail w Polsce w
stopniu znacznie większym niż w innych krajach. Jest lepiej ale nie
idealnie.
I o ile wtryski w HDI sobie jakoś radzą, to lecą zawory regulacyjne
wysokiego ciśnienia na pompie. Faktem jest, że ostatnio to już w małych
ilościach i właściwie mozna spokojnie jeździć. Koła (pasowe i dwumasowe) to
już nie jest taki wielki problem, zwłaszcza, że są jednymi z tańszych na
rynku już teraz

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,
rzecznik centrali ZUS.

5 Data: Luty 25 2008 11:12:25
Temat: Re: Peugeot 406 kombi - który model/silnik?
Autor: Mortek 

Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomości

Dnia Mon, 25 Feb 2008 08:37:16 +0100, andy napisał(a):

na 2.1TD już się w tych rocznikach nie załapiesz ZTCP, więc pozostaja
2.0HDI i 2.2HDI
Pomijając problemy koła pasowego i rzadziej koła dwumasowego, są raczej
niezawodne, oczywiście jeżeli eksploatowane są na oleju napędowym a nie na
wynalazkach które leją polskie stacje

Jeszcze kwestia pieniedzy, 2.0 HDI i 2.1TD to dobre silniki. 2.1 starszy,
ale lepiej kupic zadbanego 2.1 niz skatowanego HDI tylko dlatego, ze jest
nowszy. Aha, przypadku HDI osobiscie szukalbym wersji z intercoolerem
(110KM)

Pozdrawiam

Mortek

6 Data: Luty 25 2008 10:14:49
Temat: Re: Peugeot 406 kombi - który model/silnik?
Autor: Waldek Godel 

Dnia Mon, 25 Feb 2008 11:12:25 +0100, Mortek napisał(a):

Jeszcze kwestia pieniedzy, 2.0 HDI i 2.1TD to dobre silniki. 2.1 starszy,
ale lepiej kupic zadbanego 2.1 niz skatowanego HDI tylko dlatego, ze jest
nowszy. Aha, przypadku HDI osobiscie szukalbym wersji z intercoolerem
(110KM)

ale ciężko jest znaleźć niekatowanego 2.1TD to raz.
Dwa, że jakoś nie kojarzę, żeby były w tej klasie silniki 90 KM, ale
pewności nie mam.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,
rzecznik centrali ZUS.

7 Data: Luty 25 2008 14:23:31
Temat: Re: Peugeot 406 kombi - który model/silnik?
Autor: Mortek 

Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomości

Dnia Mon, 25 Feb 2008 11:12:25 +0100, Mortek napisał(a):

ale ciężko jest znaleźć niekatowanego 2.1TD to raz.
Dwa, że jakoś nie kojarzę, żeby były w tej klasie silniki 90 KM, ale
pewności nie mam.

Niestety byly i to calkiem czesto.

Pozdrowienia

Mortek

Peugeot 406 kombi - który model/silnik?



Grupy dyskusyjne