Grupy dyskusyjne   »   Pilot Power czy Pilot Sport ktora dluzej wytrzyma?

Pilot Power czy Pilot Sport ktora dluzej wytrzyma?



1 Data: Czerwiec 21 2008 17:37:11
Temat: Pilot Power czy Pilot Sport ktora dluzej wytrzyma?
Autor: solo 

Wiem, ze temat wałkowany masę razy ale nie znalazlem konkretnej odp w google.
Musze zmienic tylnego kapcia i powstaje pytanie, ktora opona wytrzma dluzej na drogach? Nie chce oszczedzac na oponach bo lubie czuc sie pewnie w zakretach i  dlatego wybieram modele sportowe.
Do tej pory jezdzilem na Michelin Pilot Power 2CT i uwazam ze jest świetna oponka ale moze któras by wytrzymała nieco dłuzej?

Z tego co wyczytalem to Pilot Power jest wykonany z gumy powiedzmy miekkiej caly a Pilot Power  2CT jest wykonana po srodku z tej samej gumy a po bokach bardziej miekkiej? czy cos pokręciłem?
Dopytuje bo 2CT jest droższa a na tor nie jezdze co by wykorzystywac na maksa ta bardziej przyczepna gumę.

A jak sie ma do tego Pilot Sport?

Albo Diablo SuperCorsa czy D208 Sportmax?


--
Psdro Solo R1
Junak M10 (od 7 lat ciagle w czesciach)



2 Data: Czerwiec 21 2008 11:15:35
Temat: Re: Pilot Power czy Pilot Sport ktora dluzej wytrzyma?
Autor:

On 21 Cze, 17:37, solo  wrote:

Wiem, ze temat wałkowany masę razy ale nie znalazlem konkretnej odp w
google.
Musze zmienic tylnego kapcia i powstaje pytanie, ktora opona wytrzma
dluzej na drogach? Nie chce oszczedzac na oponach bo lubie czuc sie
pewnie w zakretach i  dlatego wybieram modele sportowe.
Do tej pory jezdzilem na Michelin Pilot Power 2CT i uwazam ze jest
świetna oponka ale moze któras by wytrzymała nieco dłuzej?

Z tego co wyczytalem to Pilot Power jest wykonany z gumy powiedzmy
miekkiej caly a Pilot Power  2CT jest wykonana po srodku z tej samej
gumy a po bokach bardziej miekkiej? czy cos pokręciłem?
Dopytuje bo 2CT jest droższa a na tor nie jezdze co by wykorzystywac na
maksa ta bardziej przyczepna gumę.

A jak sie ma do tego Pilot Sport?


Z wlasnego doświadczenia powiem że pilot sport nadaje się do szybkiej
jazdy przez dłuższy okres czasu np po autostradzie gdzie prędkości są
w granicach >200, ze względu że się nie zużywa tak szybko. Z drugiej
strony pilot power daje rade jeżeli nie jeździmy z takimi prędkościami
a zależy nam na lepszej przyczepności.

3 Data: Czerwiec 21 2008 21:29:09
Temat: Re: Pilot Power czy Pilot Sport ktora dluzej wytrzyma?
Autor: solo 

 pisze:


Z wlasnego doświadczenia powiem że pilot sport nadaje się do szybkiej
jazdy przez dłuższy okres czasu np po autostradzie gdzie prędkości są
w granicach >200, ze względu że się nie zużywa tak szybko. Z drugiej
strony pilot power daje rade jeżeli nie jeździmy z takimi prędkościami
a zależy nam na lepszej przyczepności.

Predkosci to tak do 200 bo powyzej to juz za bardzo sie czlowiek meczy, chociaz w Szwecji da sie i szybciej pojezdzic bo tam najwiecej moto uzywam.
No to kolejna opinia, ktora mnie przechyla na kozysc Pilot Power.
--
Psdro Solo R1
Junak M10 (od 7 lat ciagle w czesciach)

4 Data: Czerwiec 22 2008 23:18:02
Temat: Re: Pilot Power czy Pilot Sport ktora dluzej wytrzyma?
Autor: Arni 

solo pisze:

Predkosci to tak do 200 bo powyzej to juz za bardzo sie czlowiek meczy, chociaz w Szwecji da sie i szybciej pojezdzic bo tam najwiecej moto uzywam.

s co z drakonskimi ograniczeniami predkosci w Szwesji i ogolnym donosicielstwem ?

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
'91 Honda Prelude 2,0 EX  - małżowiny

5 Data: Czerwiec 23 2008 00:59:48
Temat: Re: Pilot Power czy Pilot Sport ktora dluzej wytrzyma?
Autor: Soulsick 

Dnia Sun, 22 Jun 2008 23:18:02 +0200, Arni napisał(a):

solo pisze:

Predkosci to tak do 200 bo powyzej to juz za bardzo sie czlowiek meczy,
chociaz w Szwecji da sie i szybciej pojezdzic bo tam najwiecej moto uzywam.

s co z drakonskimi ograniczeniami predkosci w Szwesji i ogolnym
donosicielstwem ?

GhostRidera się pytaj ;-)

--
Soulsick

6 Data: Czerwiec 23 2008 20:54:40
Temat: Re: Pilot Power czy Pilot Sport ktora dluzej wytrzyma?
Autor: solo 

Arni pisze:


s co z drakonskimi ograniczeniami predkosci w Szwesji i ogolnym donosicielstwem ?


Ograniczenia istnieja ale bardzo zadko napotykalem radiowozy, a donosicielstwa nie wyprobowalem na wlasnej skorze, ale pewien znajomy polaczek ktory sobie popil i wsiadl w auto odczuwał to przez 1 miesiac czasu siedzac w pace.:D
--
Psdro Solo R1
Junak M10 (od 7 lat ciagle w czesciach)

7 Data: Czerwiec 21 2008 23:23:16
Temat: Re: Pilot Power czy Pilot Sport ktora dluzej wytrzyma?
Autor: Bialy 

 Użytkownik wrote:

| Z wlasnego doświadczenia powiem że pilot sport nadaje się do szybkiej
| jazdy przez dłuższy okres czasu np po autostradzie gdzie prędkości są
| w granicach >200, ze względu że się nie zużywa tak szybko. Z drugiej
| strony pilot power daje rade jeżeli nie jeździmy z takimi prędkościami
| a zależy nam na lepszej przyczepności.

A jak sie ma zakladanie sportowych opon do niesportowego motocykla? Jezdze
CBF 500 i niedlugo rowniez bede musial zmieniac tylna opone (w sumie
wypadaloby obie) i rowniez zastanawiam sie nad jakims wyborem. Obecnie mam
fabryczna Bridgestone Battlax i sprawuje sie moim zdaniem ok, jednak
przyznam, ze nie bardzo mam porownanie. Po 18 tys. km do znacznika 'brakuje'
jakies 2-3 mm.
Taki Power Sport pozyje dluzej? Zapewnia wiekszy / mniejszy komfort jazdy? W
deszczu bedzie totalny balet, czy rowniez daje rade?
Jak wspomnialem - obecnym oponom raczej wiele zarzucic nie moge, jednak ani
moc ani moment mojego silnika nie sa powalajace, a ja na innych oponach
jeszcze nie mialem okazji jezdzic :)

Pozdrawiam,

--
-) Bialy
( GG: 1092403

8 Data: Czerwiec 22 2008 15:56:39
Temat: Re: Pilot Power czy Pilot Sport ktora dluzej wytrzyma?
Autor: Kocur57 


Użytkownik "Bialy"  napisał w wiadomości


A jak sie ma zakladanie sportowych opon do niesportowego motocykla? Jezdze
CBF 500 i niedlugo rowniez bede musial zmieniac tylna opone (w sumie
wypadaloby obie) i rowniez zastanawiam sie nad jakims wyborem. Obecnie mam
fabryczna Bridgestone Battlax i sprawuje sie moim zdaniem ok, jednak
przyznam, ze nie bardzo mam porownanie. Po 18 tys. km do znacznika
'brakuje'
jakies 2-3 mm.
Taki Power Sport pozyje dluzej? Zapewnia wiekszy / mniejszy komfort jazdy?
W
deszczu bedzie totalny balet, czy rowniez daje rade?
Jak wspomnialem - obecnym oponom raczej wiele zarzucic nie moge, jednak
ani
moc ani moment mojego silnika nie sa powalajace, a ja na innych oponach
jeszcze nie mialem okazji jezdzic :)

to zmien te battlaxy na cos co naprawde trzyma i poczujesz roznice,
szczegolnie w deszu.
mialem w dryndzie battlaxy i nie mam o nich dobrego zdania - no poza tym ze
sie skonczyc nie chcialy.

9 Data: Czerwiec 22 2008 16:22:38
Temat: Re: Pilot Power czy Pilot Sport ktora dluzej wytrzyma?
Autor: Bialy 

 Kocur57 wrote:

| to zmien te battlaxy na cos co naprawde trzyma i poczujesz roznice,
| szczegolnie w deszu.
| mialem w dryndzie battlaxy i nie mam o nich dobrego zdania - no poza tym
| ze sie skonczyc nie chcialy.

Hehe, czyli taki sport w CBFie to nie jest idiotyczny pomysl, tak? ;)

--
-) Bialy
( GG: 1092403

10 Data: Czerwiec 22 2008 19:20:08
Temat: Re: Pilot Power czy Pilot Sport ktora dluzej wytrzyma?
Autor: Kocur57 


Użytkownik "Bialy"  napisał w wiadomości

Hehe, czyli taki sport w CBFie to nie jest idiotyczny pomysl, tak? ;)
Kazda guma co dobrze trzyma to dobry pomysl.
Czyli smialo zakladaj i sie ciesz przyczepnoscia.

11 Data: Czerwiec 23 2008 13:34:16
Temat: Re: Pilot Power czy Pilot Sport ktora dluzej wytrzyma?
Autor: lesor 

Kocur57 wrote:

Użytkownik "Bialy" :
Jezdze CBF 500 i niedlugo rowniez bede musial zmieniac tylna opone
(w sumie wypadaloby obie) i rowniez zastanawiam sie nad jakims
wyborem. Obecnie mam fabryczna Bridgestone Battlax i sprawuje sie
moim zdaniem ok, jednak przyznam, ze nie bardzo mam porownanie. Po
18 tys. km do znacznika 'brakuje' jakies 2-3 mm.
[...]
Jak wspomnialem - obecnym oponom raczej wiele zarzucic nie moge,
jednak ani
moc ani moment mojego silnika nie sa powalajace, a ja na innych
oponach jeszcze nie mialem okazji jezdzic :)

to zmien te battlaxy na cos co naprawde trzyma i poczujesz roznice,
szczegolnie w deszu.
mialem w dryndzie battlaxy i nie mam o nich dobrego zdania - no poza
tym ze sie skonczyc nie chcialy.

Operuj konkretami, bo ze miales drewniane battlaxy to za malo, zeby wysadzic
brydze w kosmos. Na CB500 brydzia BT020 (Kefir, pozdrawiam ;-) ) na tyl to
bedzie w sam raz a BT010 znakomicie.

Do Bialego, jesli chcesz byc w zgodzie z preclotykieta kup Piloty.

:)
--
pozdrawiam, lesor
CB1300 Misiek
nie sponsoruje mnie bridgestone :) A szkoda.

12 Data: Czerwiec 23 2008 05:22:44
Temat: Re: Pilot Power czy Pilot Sport ktora dluzej wytrzyma?
Autor: Kefir 

On Jun 23, 1:34 pm, "lesor"  wrote:

Kocur57 wrote:
> Użytkownik "Bialy" :
>> Jezdze CBF 500 i niedlugo rowniez bede musial zmieniac tylna opone
>> (w sumie wypadaloby obie) i rowniez zastanawiam sie nad jakims
>> wyborem. Obecnie mam fabryczna Bridgestone Battlax i sprawuje sie
>> moim zdaniem ok, jednak przyznam, ze nie bardzo mam porownanie. Po
>> 18 tys. km do znacznika 'brakuje' jakies 2-3 mm.
>> [...]
>> Jak wspomnialem - obecnym oponom raczej wiele zarzucic nie moge,
>> jednak ani
>> moc ani moment mojego silnika nie sa powalajace, a ja na innych
>> oponach jeszcze nie mialem okazji jezdzic :)

> to zmien te battlaxy na cos co naprawde trzyma i poczujesz roznice,
> szczegolnie w deszu.
> mialem w dryndzie battlaxy i nie mam o nich dobrego zdania - no poza
> tym ze sie skonczyc nie chcialy.

Operuj konkretami, bo ze miales drewniane battlaxy to za malo, zeby wysadzic
brydze w kosmos. Na CB500 brydzia BT020 (Kefir, pozdrawiam ;-) ) na tyl to
bedzie w sam raz a BT010 znakomicie.

Ale co: by sprawic Ci przyjemnosc powinienem sobie kupic CeBe pincet
czy nauczyc sie jezdzic na Brydzekamieniach, he?
;)

Do Bialego, jesli chcesz byc w zgodzie z preclotykieta kup Piloty.

Ostatnio poznani, wzorcowo wyluzowani (ach jak ja im zazdroszcze),
Specjalisci od darcia lacha z preclotykiety nic nie mowili o oponach.
Sprobuje zasiegnac jezyka.
BTW.: pozdrowienia dla ORGANIZACJI ZERO

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& czarne majty ST 955

13 Data: Czerwiec 23 2008 15:47:29
Temat: Re: Pilot Power czy Pilot Sport ktora dluzej wytrzyma?
Autor: lesor 

Kefir wrote:


Ale co: by sprawic Ci przyjemnosc powinienem sobie kupic CeBe pincet
czy nauczyc sie jezdzic na Brydzekamieniach, he?

Badz soba :)

Do Bialego, jesli chcesz byc w zgodzie z preclotykieta kup Piloty.

Ostatnio poznani, wzorcowo wyluzowani (ach jak ja im zazdroszcze),
Specjalisci od darcia lacha z preclotykiety nic nie mowili o oponach.
Sprobuje zasiegnac jezyka.

O oponach nie ale w podobny sposob wypowiadali sie o motocyklach. H som
huiove. I te drugie na H tez.
:)
--
pozdrawiam, lesor
CB1300 Misiek
Złoty Felkowski Braincap'07
http://www.seven-fifty.prv.pl/forum

14 Data: Czerwiec 23 2008 15:01:42
Temat: Re: Pilot Power czy Pilot Sport ktora dluzej wytrzyma?
Autor: de Fresz 

On 2008-06-21 23:23:16 +0200, "Bialy"  said:

A jak sie ma zakladanie sportowych opon do niesportowego motocykla? Jezdze
CBF 500 i niedlugo rowniez bede musial zmieniac tylna opone

Najpierw sprawdz czy wogole podejda rozmiarem, bo sportowe opony najczesciej sa robione w rozmiarach wystepujacych w sportach. Juz nie pamietam dokladnie, ale nawet przy Sevence byla bida, przod ok, ale na tyl z lepsiejszych nie bylo 150, najwezsze bodaj 160.


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Pilot Power czy Pilot Sport ktora dluzej wytrzyma?



Grupy dyskusyjne