Grupy dyskusyjne   »   Pilot w kluczyku

Pilot w kluczyku



1 Data: Listopad 16 2006 14:16:44
Temat: Pilot w kluczyku
Autor: firefarter 

Po wymianie przełącznika świateł i kierunkowskazów oraz
wycieraczek, pilot zdalnego sterowania przestał otwierać i zamykać
drzwi. Robi to jedynie w bezpośredniej bliskości z szybą drzwi
kierowcy lub będąc wewnątrz samochodu. Baterie wymieniłem - jest
nowa. Zgodnie z instrukcja zrobiłem reinicjalizacje i dalej nic. Co
może byc przyczyna takiego stanu rzeczy?



2 Data: Listopad 16 2006 16:03:00
Temat: Re: Pilot w kluczyku
Autor: Rafał 


Użytkownik "firefarter"  napisał w wiadomości

Po wymianie przełącznika świateł i kierunkowskazów oraz
wycieraczek, pilot zdalnego sterowania przestał otwierać i zamykać
drzwi. Robi to jedynie w bezpośredniej bliskości z szybą drzwi
kierowcy lub będąc wewnątrz samochodu. Baterie wymieniłem - jest
nowa. Zgodnie z instrukcja zrobiłem reinicjalizacje i dalej nic. Co
może byc przyczyna takiego stanu rzeczy?

A ja mam pytanie jak się robi tą reinicjalizację ???

--
Pozdrówka Rafał

3 Data: Listopad 16 2006 15:14:02
Temat: Re: Pilot w kluczyku
Autor: firefarter 

Wyłączasz zapłon , naciskasz przycisk zamykania drzwi, i trzymając
cały czas wcisniętego odpalasz samochód, trzymasz cały czas
wciśnięty przycisk, Po kilku sekundach wyłączasz zapłon i
wyjmujesz klucz.

4 Data: Listopad 17 2006 12:00:21
Temat: Re: Pilot w kluczyku
Autor: Marcin Mazella [Jocker_Gd] 


 "firefarter"  napisał :...
<Wyłączasz zapłon , naciskasz przycisk zamykania drzwi, i trzymając

cały czas wcisniętego odpalasz samochód, trzymasz cały czas
wciśnięty przycisk, Po kilku sekundach wyłączasz zapłon i
wyjmujesz klucz.


Ello,
Czy ta oparacja dotyczy konkretnego modelu czy wszystkich immo. montowanych
seryjnie?
Z którego roku masz auto?

-
J3M

5 Data: Listopad 18 2006 17:14:09
Temat: Re: Pilot w kluczyku
Autor: firefarter 


Marcin Mazella [Jocker_Gd] napisał(a):

"firefarter"  napisał :...
<Wyłączasz zapłon , naciskasz przycisk zamykania drzwi, i trzymając
>cały czas wcisniętego odpalasz samochód, trzymasz cały czas
>wciśnięty przycisk, Po kilku sekundach wyłączasz zapłon i
>wyjmujesz klucz.


Ello,
Czy ta oparacja dotyczy konkretnego modelu czy wszystkich immo. montowanych
seryjnie?
Z którego roku masz auto?

-
J3M
P307 2,0 HDI z 2003 r.

6 Data: Listopad 18 2006 20:24:24
Temat: Re: Pilot w kluczyku
Autor: Marynarz 

Marcin Mazella [Jocker_Gd] napisał(a):

"firefarter"  napisał :...
<Wyłączasz zapłon , naciskasz przycisk zamykania drzwi, i trzymając
>cały czas wcisniętego odpalasz samochód, trzymasz cały czas
>wciśnięty przycisk, Po kilku sekundach wyłączasz zapłon i
>wyjmujesz klucz.


Ello,
Czy ta oparacja dotyczy konkretnego modelu czy wszystkich immo.
montowanych
seryjnie?
Z którego roku masz auto

Nie we wszystkim jest taka sama procedura.
W twoim 307 wygląda to tak:
- Włącz zapłon
- Naciśnij przycisk zdalnego sterowania
- Trzymaj przez 12 sekund
- Wyłącz zaplon
- Odczekaj 2 min
Synchronizacja wykonana.

Opis procedury jest w instrukcji samochodu.


--
Pozdrawiam
Tomek
Peugeot 406 D9 '99 XU10J4R AUTO GLX

7 Data: Listopad 18 2006 19:55:45
Temat: Re: Pilot w kluczyku
Autor: Marynarz 

Po wymianie przełącznika świateł i kierunkowskazów oraz
wycieraczek, pilot zdalnego sterowania przestał otwierać i zamykać
drzwi. Robi to jedynie w bezpośredniej bliskości z szybą drzwi
kierowcy lub będąc wewnątrz samochodu. Baterie wymieniłem - jest
nowa. Zgodnie z instrukcja zrobiłem reinicjalizacje i dalej nic. Co
może byc przyczyna takiego stanu rzeczy?

LUDZIE CZEGO WY NIE PISZECIE JAKIEGO MODELU DOTYCZY PYTANIE???
Naprawdę niewiele jest ja świecie jasnowidzów. Ja nim napewno nie jestem.

Mimo wszystko postaram się pomóc.
Jeżeli masz zintegrowane przełaczniki (COM 2000) to odbiornik fal radiowych
jest właśnie w nim. Niestety masz uszkodzony moduł przełączników albo inny
typ.


--
Pozdrawiam
Tomek
Peugeot 406 D9 '99 XU10J4R AUTO GLX

8 Data: Listopad 19 2006 05:21:34
Temat: Re: Pilot w kluczyku
Autor: firefarter 


Marynarz napisał(a):

Po wymianie przełącznika świateł i kierunkowskazów oraz
wycieraczek, pilot zdalnego sterowania przestał otwierać i zamykać
drzwi. Robi to jedynie w bezpośredniej bliskości z szybą drzwi
kierowcy lub będąc wewnątrz samochodu. Baterie wymieniłem - jest
nowa. Zgodnie z instrukcja zrobiłem reinicjalizacje i dalej nic. Co
może byc przyczyna takiego stanu rzeczy?

LUDZIE CZEGO WY NIE PISZECIE JAKIEGO MODELU DOTYCZY PYTANIE???
Naprawdę niewiele jest ja świecie jasnowidzów. Ja nim napewno nie jestem.

Mimo wszystko postaram się pomóc.
Jeżeli masz zintegrowane przełaczniki (COM 2000) to odbiornik fal radiowych
jest właśnie w nim. Niestety masz uszkodzony moduł przełączników albo inny
typ.

Sorry!!!
Peugeot 307 2,0 HDI rocznik 2003.
Jak sprawdzić czy to jest własnie ten typ przełączników? Czy
moduł tem mozna naprawić lub wymienić?

9 Data: Listopad 19 2006 05:41:45
Temat: Re: Pilot w kluczyku
Autor: firefarter 



Sorry!!!
Peugeot 307 2,0 HDI rocznik 2003. 90KM
Jak sprawdzić czy to jest własnie ten typ przełączników? Czy
moduł tem mozna naprawić lub wymienić?
Aha i jeszcze jedno. Czy ze starego zestwau przęączników można
podmiienić ten moduł

10 Data: Listopad 19 2006 23:47:50
Temat: Re: Pilot w kluczyku
Autor: Marynarz 

Peugeot 307 2,0 HDI rocznik 2003. 90KM
Jak sprawdzić czy to jest własnie ten typ przełączników? Czy
moduł tem mozna naprawić lub wymienić?
Aha i jeszcze jedno. Czy ze starego zestwau przęączników można
podmiienić ten moduł

Jedynym sposobem na sprawdzenie zgodności modułu jaki znam to program
Peugeota do wyszukiwania części zamięnnych. Poda on numer referencyjny
prawidłowej części na podstawie numeru nadwozia.

Można zamienić całą płytkę scaloną. Jak domniewam, miałeś problem z
kierunkowskazami. Jeśli to była przyczyna to śmiało możesz zamienić. Pod
warunkiem oczywiście że masz takie same moduły COM 2000.

--
Pozdrawiam
Tomek, Kingston upon Hull
Peugeot 406 D9 '99 XU10J4R AUTO GLX, Opel Kadett 1.8S LPG '88 r Tiffany

11 Data: Listopad 20 2006 09:28:27
Temat: Re: Pilot w kluczyku
Autor: firefarter 


Marynarz napisał(a):

> Peugeot 307 2,0 HDI rocznik 2003. 90KM
> Jak sprawdzić czy to jest własnie ten typ przełączników? Czy
> moduł tem mozna naprawić lub wymienić?
Aha i jeszcze jedno. Czy ze starego zestwau przęączników można
podmiienić ten moduł

Jedynym sposobem na sprawdzenie zgodności modułu jaki znam to program
Peugeota do wyszukiwania części zamięnnych. Poda on numer referencyjny
prawidłowej części na podstawie numeru nadwozia.

Można zamienić całą płytkę scaloną. Jak domniewam, miałeś problem z
kierunkowskazami. Jeśli to była przyczyna to śmiało możesz zamienić. Pod
warunkiem oczywiście że masz takie same moduły COM 2000.

--
Pozdrawiam
Tomek, Kingston upon Hull
Peugeot 406 D9 '99 XU10J4R AUTO GLX, Opel Kadett 1.8S LPG '88 r Tiffany

Właśnie tak. Miałem problem z kierunkowskazami. Udało mi sie kupić
za dobre pieniądze cały zestaw przełączników (kierunkowskazy,
światła, wycieraczki). I wymieniłem cały zestaw. Czy ten moduł
znajduje sie wewnątrz "starego" zestawu i czy jest na nim napisane
COM2000 (jestem zupełnie ciemną masą w temacie o którym piszesz) i
czy by go wymontować i wmontować potrzebna jest pomoc fachowca
elektronika?
Dodam jeszcze taki może motyw o którym zapomniałem wcześniej. Po
wyjęciu kluczyka ze stacyjki pojawia sie trzykrotny sygnał
dźwiękowy (taki sam jak przy nie wyłączonych światłach tylko że
są ociupinke dłuzsze przerwy miedzy kolejnymi sygnałami). Czy aby
nie jest to wina baterii? W instrukcji jest napisane, że jeżeli jest
bateria wyczerpana to Peżu sygnalizuje ten fakt właśnie sygnałem
dźwiekowym.

12 Data: Listopad 20 2006 12:37:13
Temat: Re: Pilot w kluczyku
Autor: Marynarz 

Właśnie tak. Miałem problem z kierunkowskazami. Udało mi sie kupić
za dobre pieniądze cały zestaw przełączników (kierunkowskazy,
światła, wycieraczki). I wymieniłem cały zestaw. Czy ten moduł
znajduje sie wewnątrz "starego" zestawu i czy jest na nim napisane
COM2000 (jestem zupełnie ciemną masą w temacie o którym piszesz) i
czy by go wymontować i wmontować potrzebna jest pomoc fachowca
elektronika?
Dodam jeszcze taki może motyw o którym zapomniałem wcześniej. Po
wyjęciu kluczyka ze stacyjki pojawia sie trzykrotny sygnał
dźwiękowy (taki sam jak przy nie wyłączonych światłach tylko że
są ociupinke dłuzsze przerwy miedzy kolejnymi sygnałami). Czy aby
nie jest to wina baterii? W instrukcji jest napisane, że jeżeli jest
bateria wyczerpana to Peżu sygnalizuje ten fakt właśnie sygnałem
dźwiekowym.

No możliwe że bateria, ale pisałeś że wymieniłeś ją.
Co do przełączników to nie potrzebujesz pomocy fachowca. Wystarczą sprawne
ręce. Jak już rozpołowisz stare przełączniki to proponuję Ci naprawę twojego
starego przełacznika.
Na końcu dzwigni, od jej wewnętrznej części jest kwadratowy biały plastik, a
pod nim sprężynka. Wystarczy ją rozciągnąć i problem z przeskakującymi
kierunkowskazami zniknie.
Opisałem dokładnie ten problem w temacie :  "Przełącznik kierunkowskazów w
307"


--
Pozdrawiam
Tomek, Kingston upon Hull
Peugeot 406 D9 '99 XU10J4R AUTO GLX, Opel Kadett 1.8S LPG '88 r Tiffany

13 Data: Listopad 20 2006 19:18:43
Temat: Re: Pilot w kluczyku
Autor: firefarter 



No możliwe że bateria, ale pisałeś że wymieniłeś ją.
Co do przełączników to nie potrzebujesz pomocy fachowca. Wystarczą sprawne
ręce. Jak już rozpołowisz stare przełączniki to proponuję Ci naprawę twojego
starego przełacznika.
Na końcu dzwigni, od jej wewnętrznej części jest kwadratowy biały plastik, a
pod nim sprężynka. Wystarczy ją rozciągnąć i problem z przeskakującymi
kierunkowskazami zniknie.
Opisałem dokładnie ten problem w temacie :  "Przełącznik kierunkowskazów w
307"


--
Pozdrawiam
Tomek, Kingston upon Hull
Peugeot 406 D9 '99 XU10J4R AUTO GLX, Opel Kadett 1.8S LPG '88 r Tiffany

Ale jak to kurna rozpołowić żeby czegoś nie urwać!!!!!!

14 Data: Listopad 22 2006 16:42:12
Temat: Re: Pilot w kluczyku
Autor: firefarter 


> No możliwe że bateria, ale pisałeś że wymieniłeś ją.
> Co do przełączników to nie potrzebujesz pomocy fachowca. Wystarczą sprawne
> ręce. Jak już rozpołowisz stare przełączniki to proponuję Ci naprawę twojego
> starego przełacznika.
> Na końcu dzwigni, od jej wewnętrznej części jest kwadratowy biały plastik, a
> pod nim sprężynka. Wystarczy ją rozciągnąć i problem z przeskakującymi
> kierunkowskazami zniknie.
> Opisałem dokładnie ten problem w temacie :  "Przełącznik kierunkowskazów w
> 307"
No więc udało mi się rozebrać stary przełącznik i........ jest,
owszem, biały kwadratowy plastik na końcu dźwigni od wewnętrznej
strony i pewnie pod nim jest sprężynka. Jednak część ta nie jest
"rozbieralna". Nie ma fizycznej możliwości by wyciągnąć plastik z
końcówki i nie jest  możliwe, tym samym,  dostanie się do
sprężynki by ją rozciągnąć. Ponadto warto dodać, że opór jaki
stawia biały plastik jest dość duży i nie jest to napewno
przyczyną usterki. Wdaje mi sie natomiast że problem polega na tym,
że biały kwadratowy plastik, podczas włączania porusza inny biały
plastik, ruchy którego powinny ograniczać dwa "ząbki" położone po
przeciwległych stronach drugiej białej części. Jednak w moim
przełączniku nie ma jednego "ząbka" (chyba jest wyłamany) i
prawdopodobnie to jest przyczyną niesprawności. Dlatego chciałem
jeszcze raz zapytać, czy płytka z układami scalonymi i innym takim
tam ustrojstwem, wymontowana ze starego przełącznika i wmontowana w
nowy, spowoduje, że pilot będzie działał?

15 Data: Listopad 23 2006 12:49:19
Temat: Re: Pilot w kluczyku
Autor: Marynarz 

 Dlatego chciałem jeszcze raz zapytać, czy płytka z układami scalonymi i
innym takim
tam ustrojstwem, wymontowana ze starego przełącznika i wmontowana w
nowy, spowoduje, że pilot będzie działał?

Płytka jest sercem przełączników. Na niej jest odbiornik fal radiowych.
Jeżeli na starym przełączniku działał pilot bez problemów to powinno być
wszystko OK po przełożeniu samej płytki. Zakładajac że oba przełączniki są
identyczne w środku.
Jest kilku dostawców przełączników: VDO, SIMENS, DELPHI. Zamontowane w aucie
nie są do rozpoznania ale różnią się obudową i środkiem.
Sposób z sprężynką napewno działa. Możliwe że masz przełącznik którego nie
zdażyło mi się naprawiać.

--
Pozdrawiam
Tomek, Kingston upon Hull
Peugeot 406 D9 '99 XU10J4R AUTO GLX, Opel Kadett 1.8S LPG '88 r Tiffany

Pilot w kluczyku



Grupy dyskusyjne