kawka kamil pisze:
Moze wypunktuj w miare dokladnie co trzeba zrobic, to postaram sie obie odpowiedziec.
no tak jak pisalem podloga kompletna nowa z orginalnych elementow
remoncik hamulcow :wymiana bębnów i calego farszu :)
wymiana wszystkich amorów
uszczelnienie silnika (zeby az tak bardzo nie znaczyl terenu :) )
lakier zabardzo mnie nie interesuje tzn jakies takie drobne zaprawki by sie przydaly a tak to jest ok
A przyleglosci do tej podlogi?
Progi? POdloga spawana? jak nad progami?
Silnik gdzie cieknie? trzeba rozpolowic?
Ale zakladajac, ze jzakres jest taki jak piszesz:
Wymiana podlogi z piaskowaniem i lakierowaniem calego dolu to ok 1500-2500 (ja inaczej nie robie jak tylko z piaskowaniem "do bialej kosci").
wymiana calego ukladu hamulcowego powinna sie zmiescic w 500-700zl (z nowymi rurkami ham)
wymiana amorow pewnie ze 200zl
uszczelnienie silnika pomiedzy 300zl a 1000.
Czyli tak na oko ok 4000 za robote
Czesci policz sobie sam :)
Ale wyglada, ze duuuuzo zostanie z tych 10 tys.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
____________________________
gg: 978510, Skype: marcin.jm
7 |
Data: Wrzesien 25 2008 21:04:08 |
Temat: Re: Plany na rok 2009 |
Autor: Pawel busko |
Witam!
Takie pytanko: ile Cie kosztowala wymiana rurowiska i przekladni? Czesci
montowales nowe czy uzywane? Mam zamiar zrobic to samo i pytam z ciekawosci.
pozdrawiam
pawel busko
czarny 1300 74r.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
|