Grupy dyskusyjne   »   Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?

Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?



1 Data: Lipiec 21 2012 17:28:40
Temat: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?
Autor: Ivam 

Jak w temacie. Czy plytki naprawde sa utwardzane i szlifowanie spowoduje, ze nastepna regulacja bedzie wczesniej niz na nowej plytce?

Jakiej firmy plytki kupic? Czytalem na preclu, ze hot cams odpadaja (nie trzymaja wymiarow napisanych na plytce).


--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo



2 Data: Lipiec 21 2012 17:34:42
Temat: Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?
Autor: Kuczu 

W dniu 2012-07-21 17:28, Ivam pisze:

Jak w temacie. Czy plytki naprawde sa utwardzane i szlifowanie

tak

spowoduje, ze nastepna regulacja bedzie wczesniej niz na nowej plytce?

nie


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

3 Data: Lipiec 21 2012 17:46:01
Temat: Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?
Autor: Kuba (aka cita) 


Użytkownik "Ivam"  napisał w wiadomości

Jak w temacie. Czy plytki naprawde sa utwardzane i szlifowanie spowoduje, ze nastepna regulacja bedzie wczesniej niz na nowej plytce?

Jakiej firmy plytki kupic? Czytalem na preclu, ze hot cams odpadaja (nie trzymaja wymiarow napisanych na plytce).

utwardzane tak, ale wg mnie są za cienkie, zeby byly utwardzane powierchniowo, wiec ich twartość będzie równa w całym przekroju.

No chyba, ze mnie ktoś poprawi.

ps. a jakie kupić? Do mojego np. pasują oryginały od Forda.


--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

4 Data: Lipiec 21 2012 17:49:22
Temat: Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?
Autor: Kuczu 

W dniu 2012-07-21 17:46, Kuba (aka cita) pisze:

utwardzane tak, ale wg mnie są za cienkie, zeby byly utwardzane
powierchniowo, wiec ich twartoć będzie równa w całym przekroju.


tak


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

5 Data: Lipiec 21 2012 18:03:16
Temat: Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?
Autor: Ivam 

Użytkownik "Kuczu"  napisał w wiadomości grup

tak

:) No i fajnie. Teraz pytanie z serii - jak ten typ ma:

FZS 600 - luzy raczej sie powiekszaja czy raczej pomniejszaja w tej maszynie? Gdzies mi sie obilo, ze raczej powiekszaja, a mam na warsztacie pacjenta z minimalnymi luzami (wlasciwie wszystkie) i prawie wszystkie plytki identyczne (jedna mniejsza, jedna wieksza). Szlifowac wszystkie (o te 0,05mm) czy olac i zostawic minimum?


--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

6 Data: Lipiec 21 2012 21:15:54
Temat: Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?
Autor: AZ 

On 2012-07-21, Ivam  wrote:


:) No i fajnie. Teraz pytanie z serii - jak ten typ ma:

FZS 600 - luzy raczej sie powiekszaja czy raczej pomniejszaja w tej
maszynie? Gdzies mi sie obilo, ze raczej powiekszaja, a mam na warsztacie
pacjenta z minimalnymi luzami (wlasciwie wszystkie) i prawie wszystkie
plytki identyczne (jedna mniejsza, jedna wieksza). Szlifowac wszystkie (o te
0,05mm) czy olac i zostawic minimum?

Jest w normie? Jak jest to zostaw.

--
Artur
ZZR 1200

7 Data: Lipiec 22 2012 08:46:34
Temat: Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?
Autor: Ivam 

Użytkownik "AZ"  napisał w wiadomości grup

Jest w normie? Jak jest to zostaw.

Na 2 zaworach na wydechu blaszka 0,2 wchodzi ciasno, reszta minimum, ale luzno. Dylemat mam, ale nie chce mi sie teraz wszystkiego rozbierac. Na jesien kolesia zawolam i tyle.


--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

8 Data: Lipiec 22 2012 08:37:59
Temat: Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?
Autor: AZ 

On 2012-07-22, Ivam  wrote:

Jest w normie? Jak jest to zostaw.

Na 2 zaworach na wydechu blaszka 0,2 wchodzi ciasno, reszta minimum, ale
luzno. Dylemat mam, ale nie chce mi sie teraz wszystkiego rozbierac. Na
jesien kolesia zawolam i tyle.

Ja u siebie zostawiam nawet jak ciasno wchodzi 0,25 (a jest 0,18-0,24 norma),
na pewno jest tam jakas tolerancja i sie zawory przez 0,01 nie wyklepia ;-)

--
Artur
ZZR 1200

9 Data: Lipiec 22 2012 10:43:03
Temat: Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?
Autor: Kuczu 

W dniu 2012-07-22 10:37, AZ pisze:

Ja u siebie zostawiam nawet jak ciasno wchodzi 0,25 (a jest 0,18-0,24 norma),
na pewno jest tam jakas tolerancja i sie zawory przez 0,01 nie wyklepia ;-)

Jest tolerancja dlatego ustawia sie na ciasne 0.2


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

10 Data: Lipiec 22 2012 08:51:36
Temat: Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?
Autor: AZ 

On 2012-07-22, Kuczu  wrote:

Ja u siebie zostawiam nawet jak ciasno wchodzi 0,25 (a jest 0,18-0,24 norma),
na pewno jest tam jakas tolerancja i sie zawory przez 0,01 nie wyklepia ;-)

Jest tolerancja dlatego ustawia sie na ciasne 0.2

No ale to juz raczej zalezy od sprzetu i jaka mam tendencje, czy luz
sie powieksza, czy kasuje i jak szybko. Np. w KHI przewaznie sie powieksza,
u mnie po wrzuceniu podkladek pod iglice, duzo wolniej sie powieksza
a i zdarza sie, ze sie kasuje ale to wszystko w graniach 0,02-0,03 max.

--
Artur
ZZR 1200

11 Data: Lipiec 22 2012 11:10:05
Temat: Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?
Autor: Kuczu 

W dniu 2012-07-22 10:51, AZ pisze:

On 2012-07-22, Kuczu  wrote:
Ja u siebie zostawiam nawet jak ciasno wchodzi 0,25 (a jest 0,18-0,24 norma),
na pewno jest tam jakas tolerancja i sie zawory przez 0,01 nie wyklepia ;-)

Jest tolerancja dlatego ustawia sie na ciasne 0.2

No ale to juz raczej zalezy od sprzetu i jaka mam tendencje, czy luz
sie powieksza, czy kasuje i jak szybko. Np. w KHI przewaznie sie powieksza,
u mnie po wrzuceniu podkladek pod iglice, duzo wolniej sie powieksza
a i zdarza sie, ze sie kasuje ale to wszystko w graniach 0,02-0,03 max.


Skoro sie powieksza to tym bardziej powinienes ustawic na ciasne 0,2 a nie 0,25

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

12 Data: Lipiec 22 2012 09:12:59
Temat: Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?
Autor: AZ 

On 2012-07-22, Kuczu  wrote:


Skoro sie powieksza to tym bardziej powinienes ustawic na ciasne 0,2 a
nie 0,25

Ostatnio raczej plywa, wiec i czesto jest ze z ciasnego 0,25 robi sie pozniej
0,22. U mnie jest 0,18-0,24 na wydechu i 0,13-0,18 na dolocie.

--
Artur
ZZR 1200

13 Data: Lipiec 22 2012 11:19:10
Temat: Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?
Autor: Kuczu 

W dniu 2012-07-22 11:12, AZ pisze:

On 2012-07-22, Kuczu  wrote:

Skoro sie powieksza to tym bardziej powinienes ustawic na ciasne 0,2 a
nie 0,25

Ostatnio raczej plywa, wiec i czesto jest ze z ciasnego 0,25 robi sie pozniej
0,22. U mnie jest 0,18-0,24 na wydechu i 0,13-0,18 na dolocie.


Czyli listki 0.20 i 0.15. Wiecej nie potrzeba

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

14 Data: Lipiec 22 2012 12:32:35
Temat: Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?
Autor: Ivam 

Użytkownik "AZ"  napisał w wiadomości grup

No ale to juz raczej zalezy od sprzetu i jaka mam tendencje, czy luz
sie powieksza,

No wlasnie o to mi chodzi - czy fazery/t-koty maja tak, ze sie powieksza, czy maja tak, ze sie kasuje. Jak sie powieksza to mam w d... ruszac, a jak sie kasuje to by wypadalo ruszyc. Wydech ma byc 0,2-0,3 a listek 0,2 wchodzi bardzo ciezko. Listek 0,18 wchodzi luzno.

Np. w KHI przewaznie sie powieksza,

Ja odkad zrobilem glowice to stoja jak zamurowane.


--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

15 Data: Lipiec 21 2012 21:17:40
Temat: Re: Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?
Autor: AZ 

On 2012-07-21, Ivam  wrote:


Jakiej firmy plytki kupic? Czytalem na preclu, ze hot cams odpadaja (nie
trzymaja wymiarow napisanych na plytce).

Obojetne. Ja tam daje co maja, hot camsy albo te z Larssona. W tych i tych
wymiar napisany na plytce mozna se w dupe wsadzic. +/- 0,05 to norma.

--
Artur
ZZR 1200

Plytki zaworowe - szlifowac czy wymieniac?



Grupy dyskusyjne