On 2009-08-25 16:56:27 +0200, Norbi said:
A z innej beczki - nierownomierna praca na wolnych
slabe odpalanie - slabe schodzenie z obrotow
duze spalanie...
O czyms jeszcze zapomnialem ?
Nierówne wkręcanie się na obroty, dławienie - nie tylko "z" ;-)
No i lekarstwem jest nie tylko synchro, ale i ogólnie - czyszczenie, ustawienie prawidłowego poziomu paliwa, ocena zużycia elementów.
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
4 |
Data: Sierpien 25 2009 18:31:42 |
Temat: Re: Po czym poznac ze gazniki wymagaja synchronizacji ? |
Autor: Norbi |
de Fresz pisze:
On 2009-08-25 16:56:27 +0200, Norbi said:
A z innej beczki - nierownomierna praca na wolnych
slabe odpalanie - slabe schodzenie z obrotow
duze spalanie...
O czyms jeszcze zapomnialem ?
Nierówne wkręcanie się na obroty, dławienie - nie tylko "z" ;-)
No i lekarstwem jest nie tylko synchro, ale i ogólnie - czyszczenie, ustawienie prawidłowego poziomu paliwa, ocena zużycia elementów.
To moze tez byc zwiazane z tym ze filtr pow. jest zarabany :)
Norbi
BLACK XX'03
5 |
Data: Sierpien 25 2009 18:43:46 | Temat: Re: Po czym poznac ze gazniki wymagaja synchronizacji ? | Autor: de Fresz |
On 2009-08-25 18:31:42 +0200, Norbi said:
A z innej beczki - nierownomierna praca na wolnych
slabe odpalanie - slabe schodzenie z obrotow
duze spalanie...
O czyms jeszcze zapomnialem ?
Nierówne wkręcanie się na obroty, dławienie - nie tylko "z" ;-)
No i lekarstwem jest nie tylko synchro, ale i ogólnie - czyszczenie, ustawienie prawidłowego poziomu paliwa, ocena zużycia elementów.
To moze tez byc zwiazane z tym ze filtr pow. jest zarabany :)
Ależ oczywiście - też ;-) Bardziej chodziło mnie o to, że nie samym "synchro" gaźniki żyją (to się tera takie słowo-klucz zrobiło).
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
6 |
Data: Sierpien 26 2009 09:46:21 | Temat: Re: Po czym poznac ze gazniki wymagaja synchronizacji ? | Autor: Kizior |
Synchronizacja gaznikow ma najwieksze znaczenie na wolnych i srednich
obrotach silnika. Objawy to "bujanie" na wolnych, poszarpywanie silnika na
wolnych, glosniejsza praca na wolnych, opozniona reakcja na manetke gazu z
niskich - czasami "czkawka", nieco na spalanie.
--
Kizior
| | |