Jak w tytule.
Najtaniej wychodzi wymiana łańcucha - w tym silniku nie występuje. Zgodnie z 
instrukcją wymiana paska rozrządu i dodatków zalecana jest po 120 tyś.km lub 
5-6 latach jeśli nie ma przebiegu. Zalecane jednak z rozsądku jest 
przeprowadzenie tej czynności wcześniej tj. 80-90 tyś. Remont silnika jest 
dość kosztowny ;-)
Slv A3 1.8T ASB
| 3 | 
Data: Grudzien 21 2006 15:16:35 | 
| Temat: Re: [Audi A4 1.8 5V] Po ilu kilometrach zmiana paska i lancucha rozrzadu? | 
| Autor: Golab  | 
Alez jest lancuch, laczy on oba walki rozrzadu (silnik 5V). 
 
Marcin 
 
 
Użytkownik "Slv"  napisał w wiadomości 
 
  
> Jak w tytule. 
 
Najtaniej wychodzi wymiana łańcucha - w tym silniku nie występuje. Zgodnie 
 
z
 instrukcją wymiana paska rozrządu i dodatków zalecana jest po 120 tyś.km 
 
lub
 5-6 latach jeśli nie ma przebiegu. Zalecane jednak z rozsądku jest 
przeprowadzenie tej czynności wcześniej tj. 80-90 tyś. Remont silnika jest 
dość kosztowny ;-) 
 
Slv A3 1.8T ASB 
 
 
 
| 4 | 
Data: Grudzien 21 2006 17:36:45 |  | Temat: Re: [Audi A4 1.8 5V] Po ilu kilometrach zmiana paska i lancucha rozrzadu? |  | Autor: Slv  |  
 
Użytkownik "Golab"  napisał w wiadomości  
 
 Alez jest lancuch, laczy on oba walki rozrzadu (silnik 5V). 
 
Marcin 
 
Przyznaję ze wstydem, że o tym nie wiedziałem.
 
Slv
  |  |