Grupy dyskusyjne   »   Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie

Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie



1 Data: Listopad 29 2011 13:33:07
Temat: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
Autor: DoQ 

Witam

http://www.tvn24.pl/26086,1713966,0,1,raperzy-dla-zabawy-zniszczyli-maybacha-za-350-tys-dolarow,wiadomosc.html

"Media i internauci nie kryj± oburzenia. "Głupi żart", "najdroższy złom ¶wiata" i "bezmy¶lna dewastacja dokonana przez znudzone gwiazdy" - to najczęstsze komentarze.

Ostatnie klatki "Otis" mówi±: "Pojazd używany w tym filmie będzie oferowany na aukcji". Raperzy wycenili Maybacha na 280 tys. dol. Zysk z jego sprzedaży zostanie przekazany na rzecz fundacji East African Drought Disaster, która pomaga rodzinom dotkniętym głodem w Afryce Wschodniej."



--
Paweł



2 Data: Listopad 29 2011 13:04:55
Temat: Re: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
Autor: kamil 

On 29/11/2011 12:33, DoQ wrote:

Witam

http://www.tvn24.pl/26086,1713966,0,1,raperzy-dla-zabawy-zniszczyli-maybacha-za-350-tys-dolarow,wiadomosc.html


"Media i internauci nie kryj± oburzenia. "Głupi żart", "najdroższy złom
¶wiata" i "bezmy¶lna dewastacja dokonana przez znudzone gwiazdy" - to
najczęstsze komentarze.

Ich maybach, to niech sobie tn±.

Gdyby założyć, że przeciętny amerykanin (i nie tylko) codziennie wyrzuca do ¶mietnika jedzenie warte dolara, wyjdzie tego znacznie więcej niż kilka maybachów, a nikt nie pitoli.



--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

3 Data: Listopad 29 2011 14:18:16
Temat: Re: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
Autor: DoQ 

W dniu 29-11-2011 14:04, kamil pisze:

Gdyby założyć, że przeciętny amerykanin (i nie tylko) codziennie wyrzuca
do ¶mietnika jedzenie warte dolara, wyjdzie tego znacznie więcej niż
kilka maybachów, a nikt nie pitoli.

Większo¶ć woli wyrzucać niż oddawać, a nie każdego stać na gest przekazania takiej kwoty fundacjom.


--
Paweł

4 Data: Listopad 29 2011 14:40:44
Temat: Re: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
Autor: Artur Ma¶l±g 

W dniu 2011-11-29 14:18, DoQ pisze:

W dniu 29-11-2011 14:04, kamil pisze:

Gdyby założyć, że przeciętny amerykanin (i nie tylko) codziennie wyrzuca
do ¶mietnika jedzenie warte dolara, wyjdzie tego znacznie więcej niż
kilka maybachów, a nikt nie pitoli.

Większo¶ć woli wyrzucać niż oddawać, a nie każdego stać na gest
przekazania takiej kwoty fundacjom.

Byłbym ostrożny w założeniu, że przekazywanie czego¶ za darmo
z założenia jest czym¶ dobrym - w szczególno¶ci fundacjom podobnym
do wymienionej w artykule. Jak się okazuje, działalno¶ć takich
fundacji często prowadzi do patologii i tylko pogłębia problem.

5 Data: Listopad 29 2011 14:51:46
Temat: Re: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
Autor: DoQ 

W dniu 29-11-2011 14:40, Artur Ma¶l±g pisze:

Byłbym ostrożny w założeniu, że przekazywanie czego¶ za darmo
z założenia jest czym¶ dobrym - w szczególno¶ci fundacjom podobnym
do wymienionej w artykule. Jak się okazuje, działalno¶ć takich
fundacji często prowadzi do patologii i tylko pogłębia problem.

Nie czuje się uprawniony do oceniania działalno¶ci fundacji, szczególnie takich których nie znam. Nie mam pojęcia czy kupi± im żarcie, czy kondomy żeby się nie rozmnażali :) Zakładam jednak, że zrobi± tak aby było dobrze...


--
Paweł

6 Data: Listopad 29 2011 15:10:19
Temat: Re: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
Autor: Artur Ma¶l±g 

W dniu 2011-11-29 14:51, DoQ pisze:

W dniu 29-11-2011 14:40, Artur Ma¶l±g pisze:

Byłbym ostrożny w założeniu, że przekazywanie czego¶ za darmo
z założenia jest czym¶ dobrym - w szczególno¶ci fundacjom podobnym
do wymienionej w artykule. Jak się okazuje, działalno¶ć takich
fundacji często prowadzi do patologii i tylko pogłębia problem.

Nie czuje się uprawniony do oceniania działalno¶ci fundacji, szczególnie
takich których nie znam. Nie mam pojęcia czy kupi± im żarcie, czy
kondomy żeby się nie rozmnażali :)

Problem w tym, że jeżeli chodzi i Afrykę to nikomu zdaje się nie zależy
na rozwi±zaniu problemu u podstaw, a dbanie o to, by dalej istniał,
poprzez rozwi±zania w teorii zmniejszaj±ce skutki - dzięki temu
ta pomoc "¶wietnie" się ma.

Zakładam jednak, że zrobi± tak aby
było dobrze...

Założenie chwalebne, rzeczywisto¶ć niestety do¶ć żenuj±ca.

7 Data: Listopad 29 2011 15:27:10
Temat: Re: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
Autor: Przemysław Czaja 

Artur Ma¶l±g wal±c jednym palcem w klawisze napisał:

Problem w tym, że jeżeli chodzi i Afrykę to nikomu zdaje się nie
zależy na rozwi±zaniu problemu u podstaw, a dbanie o to, by dalej
istniał, poprzez rozwi±zania w teorii zmniejszaj±ce skutki - dzięki
temu ta pomoc "¶wietnie" się ma.

Co to jest rozwi±zanie problemu u podstaw? Jeden w Europie już miał taki
pomysł, oj Artur nieładnie...

Założenie chwalebne, rzeczywisto¶ć niestety do¶ć żenuj±ca.

Na tym również się znasz? Normalnie Artur da Ma¶l±g.

8 Data: Listopad 29 2011 19:25:17
Temat: Re: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
Autor: Artur Ma¶l±g 

W dniu 2011-11-29 15:27, Przemysław Czaja pisze:

Artur Ma¶l±g wal±c jednym palcem w klawisze napisał:

Problem w tym, że jeżeli chodzi i Afrykę to nikomu zdaje się nie
zależy na rozwi±zaniu problemu u podstaw, a dbanie o to, by dalej
istniał, poprzez rozwi±zania w teorii zmniejszaj±ce skutki - dzięki
temu ta pomoc "¶wietnie" się ma.

Co to jest rozwi±zanie problemu u podstaw?

To zależy. Zainteresuj się zagadnieniem.

Jeden w Europie już miał taki pomysł, oj Artur nieładnie...

Tak, tak.

Założenie chwalebne, rzeczywisto¶ć niestety do¶ć żenuj±ca.

Na tym również się znasz? Normalnie Artur da Ma¶l±g.

Zdecydowanie wolę po¶więcić czas nauce i analizie pewnych
zagadnień, niż w prymitywny sposób próbować brylować w
"towarzystwie". Widzę, że to ostatnimi czasy do¶ć popularny
sport na grupie.

9 Data: Listopad 29 2011 18:29:28
Temat: Re: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
Autor: Gotfryd Smolik news 

On Tue, 29 Nov 2011, DoQ wrote:

Nie czuje się uprawniony do oceniania działalno¶ci fundacji, szczególnie takich których nie znam. [...]
Zakładam jednak, że zrobi± tak aby było dobrze...

....pytanie komu dobrze. Albo inaczej: komu bardziej dobrze - ¶ci¶lej,
ciekawe by było ile idzie na "wydatki ostateczne" typu żywno¶ć i podobne,
a ile na obsługę, w tym zarz±dzanie.

pzdr, Gotfryd

10 Data: Listopad 29 2011 13:37:11
Temat: Re: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
Autor: Pszemol 

"Gotfryd Smolik news"  wrote in message

On Tue, 29 Nov 2011, DoQ wrote:

Nie czuje się uprawniony do oceniania działalno¶ci fundacji, szczególnie takich których nie znam. [...]
Zakładam jednak, że zrobi± tak aby było dobrze...

...pytanie komu dobrze. Albo inaczej: komu bardziej dobrze - ¶ci¶lej,
ciekawe by było ile idzie na "wydatki ostateczne" typu żywno¶ć i podobne,
a ile na obsługę, w tym zarz±dzanie.

Większo¶ć licz±cych się organizacji charytatywnych można
dosyć dokładnie posprawdzać w sieci. W szczególno¶ci dane
na temat tego ile procent funduszy zasila programy a ile
jest zużywane na wydatki administracyjne czy reklamowe
można sprawdzić używaj±c "Charity Navigator". Tu masz
statystyki dla Amerykańskiego Czerwonego Krzyża:
http://www.charitynavigator.org/index.cfm?bay=search.summary&orgid=3277
Je¶li kto¶ daje swoje pieni±dze dla organizacji której reputacji
nie zna i nie ma pojęcia co się z tymi pieniędzmi stanie to już
jego brożka. W końcu to jego kasa więc to czy za t± kasę kto¶
głodny się naje w Afryce czy jaki¶ biznesmen kupi sobie drinka
w jakim¶ kasynie a resztę przepu¶ci w pokerka to nie nasza sprawa :-)

11 Data: Listopad 29 2011 14:08:46
Temat: Re: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
Autor: Amir 

> "Media i internauci nie kryj± oburzenia. "Głupi żart", "najdroższy złom

¶wiata" i "bezmy¶lna dewastacja dokonana przez znudzone gwiazdy" - to
najczęstsze komentarze.

Ostatnie klatki "Otis" mówi±: "Pojazd używany w tym filmie będzie
oferowany na aukcji". Raperzy wycenili Maybacha na 280 tys. dol. Zysk z
jego sprzedaży zostanie przekazany na rzecz fundacji East African Drought
Disaster, która pomaga rodzinom dotkniętym głodem w Afryce Wschodniej."



¦wietnych chwyt marketingowy, zarobili dzięki temu na kilkana¶cie nowych
Maybachów.

12 Data: Listopad 29 2011 14:20:27
Temat: Re: Poci�ty Maybach nie poszed� na zma rnowanie
Autor: DoQ 

W dniu 29-11-2011 14:08, Amir pisze:

�wietnych chwyt marketingowy, zarobili dzi�ki temu na kilkana�cie nowych
Maybach�w.

Twierdzisz iż ktoĹ› kupi ich płytÄ™ i zacznie słuchać takiej muzyki tylko dlatego że autor pociÄ…ł maybacha?


--
Paweł

13 Data: Listopad 29 2011 14:40:34
Temat: Re: Poci�ty Maybach nie poszed� na zma rnowanie
Autor: LEPEK 

W dniu 2011-11-29 14:20, DoQ pisze:

Twierdzisz iż ktoĹ› kupi ich płytÄ™ i zacznie słuchać takiej muzyki tylko
dlatego że autor pociÄ…ł maybacha?

Nie, no aż tak, to nie.
Ale: ktoĹ›, kto słucha tego typu muzyki może bÄ™dzie ich uważał za filantropów i to mu siÄ™ spodoba i kupi sobie koszulkÄ™, kubeczek, poĹ›ciel, whatever.
Albo dziÄ™ki takiemu gestowi zostanÄ… zaproszeni na koncert charytatywny, gdzie cały dochód (dochód = przychód - koszt, a koszt to m. in. wynagrodzenie artystów ;) ) przeznaczony jest na szczytne cele.
Albo dziÄ™ki temu ktoĹ› zaprosi ich do jakiegoĹ› programu na wystÄ™p, do jury, czy na wywiad, program obejrzy xxx osób, bÄ™dÄ… reklamy dookoła, a oni dostanÄ… honorarium za wystÄ™p.
Albo xxx osób odwiedzi ich stronÄ™ www, an której jest jakaĹ› reklama, która płaci za iloć odwiedzin strony.
Albo ktoĹ› zobaczy fotki, teledysk i spodoba mu siÄ™ styl ubierania i marka ubraĹ„, dziÄ™ki czemu wzroĹ›nie obrót firmy właĹ›ciciela marki, co przełoży siÄ™ na gażÄ™ dla nich.
Albo... wszystko na raz i jeszcze wiele więcej. Teraz to jest showbusiness a występujący są produktami i akurat o samą muzykę, to tam chodzi najmniej [niestety].

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaĹ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Toyota Corolla 1.3  sedan  '97
Hyundai Atos 0.9  nanovan  '00

14 Data: Listopad 29 2011 14:55:23
Temat: Re: Poci�ty Maybach nie poszed� na zma rnowanie
Autor: DoQ 

W dniu 29-11-2011 14:40, LEPEK pisze:

Nie, no aż tak, to nie.
Ale: ktoĹ›, kto słucha tego typu muzyki może bÄ™dzie ich uważał za
filantropów i to mu siÄ™ spodoba i kupi sobie koszulkÄ™, kubeczek,
pościel, whatever.
(...)
Albo... wszystko na raz i jeszcze wiele więcej. Teraz to jest
showbusiness a występujący są produktami i akurat o samą muzykę, to tam
chodzi najmniej [niestety].
Dlatego zakładam, ze niczego to nie zmieni. Target majÄ… dawno ustalony, płyty i gadżety sprzedajÄ…, kasÄ™ zarabiajÄ… wiÄ™c wszystko jak siÄ™ krÄ™ciło tak bÄ™dzie siÄ™ krÄ™cić;)


--
Paweł

15 Data: Listopad 30 2011 08:18:13
Temat: Re: Poci�ty Maybach nie poszed� na zma rnowanie
Autor: LEPEK 

W dniu 2011-11-29 14:55, DoQ pisze:

Dlatego zakładam, ze niczego to nie zmieni. Target majÄ… dawno ustalony,
płyty i gadżety sprzedajÄ…, kasÄ™ zarabiajÄ… wiÄ™c wszystko jak siÄ™ krÄ™ciło
tak będzie się kręcić;)

Ale ty pytałeĹ› Amira (który twierdził, że de facto na tym zarobili) czy dziÄ™ki temu ktoĹ› zacznie słuchać tej muzyki. Otóż oni zarabiajÄ… na wielu rzeczach, dla których muzyka jest tylko tłem, wiÄ™c nie o samÄ… sprzedaż płyt tu chodzi.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaĹ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Toyota Corolla 1.3  sedan  '97
Hyundai Atos 0.9  nanovan  '00

16 Data: Listopad 29 2011 21:02:09
Temat: Re: Poci�ty Maybach nie poszed� na zmarnowanie
Autor: Kuba (aka cita) 


Użytkownik "DoQ"  napisał w wiadomoĹ›ci

W dniu 29-11-2011 14:08, Amir pisze:

�wietnych chwyt marketingowy, zarobili dzi�ki temu na kilkana�cie nowych
Maybach�w.

Twierdzisz iż ktoĹ› kupi ich płytÄ™ i zacznie słuchać takiej muzyki tylko dlatego że autor pociÄ…ł maybacha?

Twierdze, ze każdy zabieg marketingowy prowadzÄ…cy do zwrócenia uwagi na swojÄ… produkcje bardzo szerokiej liczbie odbiorów prowadzi do znaczÄ…cego zwiÄ™kszenia sprzedaży reklamowanego artykułu.


--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka +  Lisica
Sprzedam P307 1,6HDI 2006 110KM
Volvo FL618 '97 250KM

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na Ĺ›mieci - 120L - 40zł

17 Data: Listopad 29 2011 21:18:29
Temat: Re: Poci�ty Maybach nie poszed� na zma rnowanie
Autor: DoQ 

W dniu 29-11-2011 21:02, Kuba (aka cita) pisze:

Twierdzisz iż ktoĹ› kupi ich płytÄ™ i zacznie słuchać takiej muzyki
tylko dlatego że autor pociÄ…ł maybacha?
Twierdze, ze każdy zabieg marketingowy prowadzÄ…cy do zwrócenia uwagi na
swojÄ… produkcje bardzo szerokiej liczbie odbiorów prowadzi do znaczÄ…cego
zwiÄ™kszenia sprzedaży reklamowanego artykułu.

Już pÄ™dzÄ™ kupować :)


--
Paweł

18 Data: Listopad 29 2011 15:01:15
Temat: Re: Poci�ty Maybach nie poszed� na zmarnowanie
Autor: Pszemol 

"DoQ"  wrote in message

W dniu 29-11-2011 21:02, Kuba (aka cita) pisze:

Twierdzisz iż ktoĹ› kupi ich płytÄ™ i zacznie słuchać takiej muzyki
tylko dlatego że autor pociÄ…ł maybacha?
Twierdze, ze każdy zabieg marketingowy prowadzÄ…cy do zwrócenia uwagi na
swojÄ… produkcje bardzo szerokiej liczbie odbiorów prowadzi do znaczÄ…cego
zwiÄ™kszenia sprzedaży reklamowanego artykułu.

Już pÄ™dzÄ™ kupować :)

Nie zrozumiałeĹ›.

19 Data: Listopad 29 2011 14:53:04
Temat: Re: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
Autor: to 

begin Amir

Ostatnie klatki "Otis" mówi±: "Pojazd uÂżywany w tym filmie bĂŞdzie
oferowany na aukcji". Raperzy wycenili Maybacha na 280 tys. dol. Zysk z
jego sprzedaÂży zostanie przekazany na rzecz fundacji East African
Drought Disaster, która pomaga rodzinom dotkniĂŞtym gÂłodem w Afryce
Wschodniej."

Šwietnych chwyt marketingowy, zarobili dziêki temu na kilkana¶cie nowych
Maybachów.

Ogólnie sprytne posuniÄ™cie. Najpierw zniszczyli ikonÄ™ samochodowej
rozpusty szokujÄ…c i robiÄ…c zamieszanie (pewnie brukowce siÄ™ o tym
rozpisywały, nie wiem, nie czytam), a teraz ułaskawili tych, których to
zniesmaczyło oddajÄ…c złom na dzieci w Afryce.

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

20 Data: Listopad 29 2011 16:00:28
Temat: Re: PociĂŞty Maybach nie poszedÂł na zmarnowanie
Autor: Przemysław Czaja 

to wal±c jednym palcem w klawisze napisał:


to zniesmaczyło oddaj±c złom na dzieci w Afryce.

Zabrzmiało tak jakby w Afryce z tego złomu dzieci robili :):):)

21 Data: Listopad 29 2011 14:27:34
Temat: Re: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
Autor: to 

begin DoQ

"Media i internauci nie kryjÄ… oburzenia. "Głupi żart", "najdroższy złom
świata" i "bezmyślna dewastacja dokonana przez znudzone gwiazdy" - to
najczęstsze komentarze.

Idiotyczne komentarze, samo krÄ™cenie teledysków jest drogie i jako takie
nikomu do niczego nie potrzebne. Takie samo marnotrawstwo. Nie mówiÄ…c o
tym, ile te "gwiazdy" wydają na zbytek na co dzień. Pocięcie Maybacha
niczym siÄ™ tu nie wyróżnia. Taka sama głupota (albo "głupota", zależy jak
na to patrzeć) jak wiÄ™kszoć innych ich wydatków.

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

22 Data: Listopad 29 2011 15:30:37
Temat: Re: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
Autor: Przemysław Czaja 

to wal±c jednym palcem w klawisze napisał:


Idiotyczne komentarze, samo kręcenie teledysków jest drogie i jako
takie nikomu do niczego nie potrzebne. Takie samo marnotrawstwo.
Nie
mówi±c o tym, ile te "gwiazdy" wydaj± na zbytek na co dzień.
Pocięcie
Maybacha niczym się tu nie wyróżnia. Taka sama głupota (albo
"głupota", zależy jak na to patrzeć) jak większo¶ć innych ich
wydatków.

Tak samo kupywanie opón droższych od samochodu i wkładanie płaszcza w
spodnie :)

ps.dawno nie czytałem głupszych głupot :)

23 Data: Listopad 29 2011 14:42:34
Temat: Re: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
Autor: to 

begin Przemysław Czaja

Idiotyczne komentarze, samo krÄ™cenie teledysków jest drogie i jako
takie nikomu do niczego nie potrzebne. Takie samo marnotrawstwo.
Nie
mówiÄ…c o tym, ile te "gwiazdy" wydajÄ… na zbytek na co dzieĹ„.
Pocięcie
Maybacha niczym siÄ™ tu nie wyróżnia. Taka sama głupota (albo "głupota",
zależy jak na to patrzeć) jak wiÄ™kszoć innych ich wydatków.

Tak samo kupywanie opón droższych od samochodu i wkładanie płaszcza w
spodnie :)

Chyba czegoĹ› nie zrozumiałeĹ›. :>

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

24 Data: Listopad 29 2011 15:56:36
Temat: Re: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
Autor: Przemysław Czaja 

to wal±c jednym palcem w klawisze napisał:

Idiotyczne komentarze, samo kręcenie teledysków jest drogie i
jako
takie nikomu do niczego nie potrzebne. Takie samo marnotrawstwo.
Nie
mówi±c o tym, ile te "gwiazdy" wydaj± na zbytek na co dzień.
Pocięcie
Maybacha niczym się tu nie wyróżnia. Taka sama głupota (albo
"głupota", zależy jak na to patrzeć) jak większo¶ć innych ich
wydatków.

Tak samo kupywanie opón droższych od samochodu i wkładanie
płaszcza w
spodnie :)

Chyba czego¶ nie zrozumiałe¶. :>

Pewnie tak :)

25 Data: Listopad 29 2011 16:24:15
Temat: Re: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
Autor: Rychu 

W dniu 2011-11-29 15:30, Przemysław Czaja pisze:

ps.dawno nie czytałem głupszych głupot :)

Już się kiedy¶ zastanawiałem, czy czytasz swoje posty przed
wysłaniem. Przynajmniej rozwiałe¶ moje w±tpliwo¶ci.

--
Pozdrawiam
Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana WY**00E :)

26 Data: Listopad 29 2011 16:41:42
Temat: Re: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
Autor: Przemysław Czaja 

Rychu wal±c jednym palcem w klawisze napisał:


Już się kiedy¶ zastanawiałem, czy czytasz swoje posty przed
wysłaniem. Przynajmniej rozwiałe¶ moje w±tpliwo¶ci.

Tylko nie do KF, błagam tylko nie KF...

27 Data: Listopad 29 2011 16:50:23
Temat: Re: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
Autor: Rafał Grzelak 

DoQ wrote:

Witam


http://www.tvn24.pl/26086,1713966,0,1,raperzy-dla-zabawy-zniszczyli-maybacha-za-350-tys-dolarow,wiadomosc.html

"Media i internauci nie kryj± oburzenia. "Głupi żart", "najdroższy
złom ¶wiata" i "bezmy¶lna dewastacja dokonana przez znudzone gwiazdy"
- to najczęstsze komentarze.

Ostatnie klatki "Otis" mówi±: "Pojazd używany w tym filmie będzie
oferowany na aukcji". Raperzy wycenili Maybacha na 280 tys. dol. Zysk
z jego sprzedaży zostanie przekazany na rzecz fundacji East African
Drought Disaster, która pomaga rodzinom dotkniętym głodem w Afryce
Wschodniej."

Co to kur...a kogos obchodzi, co ja robie ze swoim majbachem?!

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

28 Data: Listopad 29 2011 21:45:23
Temat: Re: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
Autor: Axel 


"DoQ"  wrote in message

Witam

http://www.tvn24.pl/26086,1713966,0,1,raperzy-dla-zabawy-zniszczyli-maybacha-za-350-tys-dolarow,wiadomosc.html

14.08.2011 ...

Jeszcze jakies starocia wyciagniesz? Dzidka moze? :-P

--
Axel

29 Data: Listopad 29 2011 21:53:51
Temat: Re: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
Autor: DoQ 

W dniu 29-11-2011 21:45, Axel pisze:

14.08.2011 ...
Jeszcze jakies starocia wyciagniesz? Dzidka moze? :-P

No dobra, a to widziałe¶?
http://e.autokrata.pl/a131/16cfbce00029716d44d60b84
;)


--
Paweł

30 Data: Listopad 29 2011 22:35:12
Temat: Re: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
Autor: Axel 


"DoQ"  wrote in message

No dobra, a to widziałe¶?
http://e.autokrata.pl/a131/16cfbce00029716d44d60b84

A kawal o Matizie znasz? :-P

--
Axel

31 Data: Listopad 29 2011 22:36:42
Temat: Re: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
Autor: DoQ 

W dniu 29-11-2011 22:35, Axel pisze:

No dobra, a to widziałe¶?
http://e.autokrata.pl/a131/16cfbce00029716d44d60b84
A kawal o Matizie znasz? :-P

Nie-e?? ;)


--
Paweł

32 Data: Listopad 29 2011 22:54:39
Temat: Re: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello Axel,

Tuesday, November 29, 2011, 10:35:12 PM, you wrote:

No dobra, a to widziałe¶?
http://e.autokrata.pl/a131/16cfbce00029716d44d60b84
A kawal o Matizie znasz? :-P

Jadę sobie moim Volvo 160km/h...


--
Best regards,
 RoMan                           
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

33 Data: Listopad 29 2011 23:02:22
Temat: Re: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
Autor: Grejon 

W dniu 2011-11-29 22:54, RoMan Mandziejewicz pisze:

Hello Axel,

Tuesday, November 29, 2011, 10:35:12 PM, you wrote:

No dobra, a to widziałe¶?
http://e.autokrata.pl/a131/16cfbce00029716d44d60b84
A kawal o Matizie znasz? :-P

Jadę sobie moim Volvo 160km/h...

O KURWA! CO to jest?! Omijaj go!

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    Green Trafic 140 dCi

34 Data: Listopad 29 2011 23:05:26
Temat: Re: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello Grejon,

Tuesday, November 29, 2011, 11:02:22 PM, you wrote:

W dniu 2011-11-29 22:54, RoMan Mandziejewicz pisze:
Hello Axel,

Tuesday, November 29, 2011, 10:35:12 PM, you wrote:

No dobra, a to widziałe¶?
http://e.autokrata.pl/a131/16cfbce00029716d44d60b84
A kawal o Matizie znasz? :-P

Jadę sobie moim Volvo 160km/h...

O KURWA! CO to jest?! Omijaj go!

Spaliłe¶ - co to, kurwa!, jest?!?!


--
Best regards,
 RoMan                           
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

35 Data: Listopad 29 2011 23:08:31
Temat: Re: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
Autor: Grejon 

W dniu 2011-11-29 23:05, RoMan Mandziejewicz pisze:

Hello Grejon,

Tuesday, November 29, 2011, 11:02:22 PM, you wrote:

W dniu 2011-11-29 22:54, RoMan Mandziejewicz pisze:
Hello Axel,

Tuesday, November 29, 2011, 10:35:12 PM, you wrote:

No dobra, a to widziałe¶?
http://e.autokrata.pl/a131/16cfbce00029716d44d60b84
A kawal o Matizie znasz? :-P

Jadę sobie moim Volvo 160km/h...

O KURWA! CO to jest?! Omijaj go!

Spaliłe¶ - co to, kurwa!, jest?!?!

To może niech prowokator tej całej imprezy rozpocznie dzieło zniszczenia ¶wiata?

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    Green Trafic 140 dCi

36 Data: Listopad 29 2011 22:55:13
Temat: Re: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
Autor: Kuba (aka cita) 


Użytkownik "Axel"  napisał w wiadomo¶ci


"DoQ"  wrote in message
No dobra, a to widziałe¶?
http://e.autokrata.pl/a131/16cfbce00029716d44d60b84

A kawal o Matizie znasz? :-P

tfu...


--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka +  Lisica
Sprzedam P307 1,6HDI 2006 110KM
Volvo FL618 '97 250KM

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na ¶mieci - 120L - 40zł

37 Data: Listopad 29 2011 21:41:57
Temat: Re: Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie
Autor: to 

begin DoQ

No dobra, a to widziałeĹ›?
http://e.autokrata.pl/a131/16cfbce00029716d44d60b84 ;)

Nie ma siÄ™ co Ĺ›miać! To przecież bardzo kreatywna metoda przystosowania
auta do ruchu prawostronnego.

PS. Ciekawe, czy na felgach ma wÄ™że zamiast opon.

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Pocięty Maybach nie poszedł na zmarnowanie



Grupy dyskusyjne