Użytkownik napisał w wiadomości
Czołem.
Po co podgrzewa się cieczą kolktor ssący ? Silnik to stary skodowski 1.3
MPI, ale chyba 1.3 SPI także.
W SPI jest po, to że kanał od wtrysku jest długi i podgrzewany kolektor:
- eliminuje skraplanie paliwa na ściankach
- poprawia odparowanie paliwa z rozpylonego w gazowe
W MPI kanał jest króciutki (od wtrysku do cylindra) więc nie wiem po co.
Może po to że akurat takie mieli po wersjach SPI i nie chciało się im
nowych projektować.
DjK
3 |
Data: Listopad 28 2006 12:39:23 |
Temat: Re: Podgrzewany kolektor ssący - po co ? |
Autor: |
DjK napisał(a):
W SPI jest po, to że kanał od wtrysku jest długi i podgrzewany kolektor:
- eliminuje skraplanie paliwa na ściankach
- poprawia odparowanie paliwa z rozpylonego w gazowe
Ale jednocześnie rozrzedza powietrze, komputer wtryskowy musi brać na to
poprawkę.
--
P. Jankisz
trochę o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html /zdechło/
http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
4 |
Data: Listopad 28 2006 17:02:46 | Temat: Re: Podgrzewany kolektor ssący - po co ? | Autor: Adas |
Użytkownik "DjK" napisał w wiadomości
Użytkownik napisał w wiadomości
Czołem.
Po co podgrzewa się cieczą kolktor ssący ? Silnik to stary skodowski 1.3
MPI, ale chyba 1.3 SPI także.
W SPI jest po, to że kanał od wtrysku jest długi i podgrzewany kolektor:
- eliminuje skraplanie paliwa na ściankach
- poprawia odparowanie paliwa z rozpylonego w gazowe
W MPI kanał jest króciutki (od wtrysku do cylindra) więc nie wiem po co.
Może po to że akurat takie mieli po wersjach SPI i nie chciało się im
nowych projektować.
\
ja to wywalilem
Adas
| |