On 5/23/2013 7:22 AM, wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=pXFhjeuMp_U
zawsze chcialem sie zapytac ale wiadomo wstyd nie pozwalal. teraz jestem juz duzy, to sie nie boje zapytac: te barany naprawde dopisali na puszcze ze to jest do niemieckich/franc./jap. samochodow najlepsze? bo mam nadzieje ze to jest kosmiczna sciema....., a tej oliwy dawno w rekach nie mialem.
nie wiem - ale serio kupi³em ten olej i nala³em do niemieciego
silnika i tyle ;)
do w³oskiego siê la³o selenie, do francuskiego tylko elfy
do szwedzkiego we francuskim te¿ tylko elfy ;)
tylko w szwedzkim siê olejów nie wymienia, tylko siê dolewa ;)
-taka polityka wymy¶lona do firmowego auta - ¿eby ¶rodowisko chroniæ.
a ostatnio siê pomyli³em i wla³em nie ten olej "do niemieckich" silników
do bmw, i do 8l syntetyka wla³em 0.7litra mineralnego ;) lol
sobie 0.3l zostawi³em do ³añcucha w owerze i przerzutek ;)
ale chyba mu siê nic nie stanie ?
tylko lej dolewam na p³±e, bo nigdy nie widze ile jest a w komputerze nie wiem jak w³±czyæ pomiar ¿eby mi powiedzia³ ile tego oleju jest,
lancia k mia³a, safrane mia³o, bmw7 mimo ¿e najnowsze... nie ma
na pale trzeba laæ - ale ma³o oleju pali :)
teraz trzeba niemieciego kleju do niemieckich podsufitek ?
nie. polski klej ale do szyb. sposob handlarzy. wada - odkuwac spowrotem musisz dynamitem czy udarowym... tak mowli tak.....
ps sprzedac i kupic lexus ls. czytajac opinie juzerow to chyba nie wolno niczym innym jezdzic. przy 8 szklankach pali jak polonez /takie auto kiedys bylo/, musze to przemyslec.... i jechac do wroga po fure bo te w pl maja zamkniete liczniki, bania jak nic....., ale dalej stoja na kolach....
LS chcia³em kupiæ, jak siê francuskie znowu popsu³o, ale siê nie wyspa³em i po nocy przed kompem kupi³em pó³przytomny BMW 'na szybko' ;)
Wróci³em po³o¿y³em siê spaæ, wsta³em po po³udniu patrze ¿e serio
kupi³em BMW... pomy¶la³em... na chol;ere mi to ? i je¿d¿ê dalej :)
(w strachu - no nie mogê znale¼æ crash testów)
Wiêc Lexus LS nastêpny w kolejce, teraz trwa "du¿a naprawa" BMW
bo rozpieprzy³em zawieszenie, nastêpnej naprawy nie bêdzie
sprzedam albo sprzedam znajomemu za 10 pln :)
kolejka siê nazywa: fajne z lat 90:
-Lexus LS430
-Mercedes S600 W220 ABC
i chyba odpuszczê 90' bo trza te auta z zaliczyæ szybko (czyli
dor¿n±æ BMW ASAP)
i w koñcu kupiæ wymarzone Citroen C6 !!!!!!!!!!!!!!!
z silnikiem z mojego Safrane :), tylko 0 ich na allegro, same tfu diesle
no chyba ze dokupiæ dodatkowo Vel Satisa 3.5 w miedzy czasie, bo on siê ju¿ nie za³apa³ na lata 90' - 2001 :)
no chyba ¿e poprostu jak siê BMW7E38 popsuje zmieniæ na BMW7 E65 760
tam stabilizatory w koñcu dali aktywne - co¶ z francuza bêdzie przynajmniej... mo¿e siê w zakrêt bêdzie da³o wej¶æ z jak±¶ tam
prêdko¶ci± 80% francuskiego, tylko brak 4x4 = fatalne prowadzenie
4 |
Data: Maj 25 2013 11:13:47 |
Temat: Re: Podsufitka siê odklei³a - niemieckie auto - jak naprawiæ ? |
Autor: Micha³ |
On 5/23/2013 7:22 AM, wrote:
siê o LS rozmarzy³em i zapomnia³em o tre¶ci w³a¶ciwej ;)
nie. polski klej ale do szyb. sposob handlarzy. wada - odkuwac spowrotem musisz
> dynamitem czy udarowym... tak mowli tak.....
a ¶lady zostawia ?
ps sprzedac i kupic lexus ls. czytajac opinie juzerow to chyba nie wolno niczym
> innym jezdzic. przy 8 szklankach pali jak polonez /takie auto kiedys bylo/, musze to przemyslec....
tak polonez znam - raz jecha³em
wra¿enia tych tych kategorii co do 126p - 2x jecha³em
ca³e szczê¶cie ¿e siê historia z ruskimi skoñczy³a po 44 latach !
i jak dobrze ¿e o to zahaczy³em tylko na kilka lat...
BALCEROWICZ NA PREZYDENTA !
WA£ÊSA DO EU ! (i nie by³ bolkiem)
FRASYNIUK NA PREMIERA !
i jechac do wroga po fure bo te w pl maja zamkniete liczniki, bania jak nic.....,
ale dalej stoja na kolach....
nie by³em
czemu chcesz kupowaæ od handlarza w Niemczech ? - to zaraz bêdzie
politycznie nie poprawne w USA! - nie wpuszcz± ciê na wakacje w Miami !
kup. od naszego Polaka handla¿a - co w tym z³ego ?, chyba ¿e od Niemca
bez po¶rednika
5 |
Data: Maj 23 2013 08:25:54 | Temat: Re: Podsufitka siê odklei³a - niemieckie auto - jak naprawiæ ? | Autor: Robson |
teraz trzeba niemieciego kleju do niemieckich podsufitek ?
To ci pomo¿e, u mnie w domu dzia³a.
http://shop.farbenshop-heiko.de/katalog_php/1_1111779564500_1157921303994_1159289388450/Tapeten-Kleister.html
6 |
Data: Maj 25 2013 11:05:34 | Temat: Re: Podsufitka siê odklei³a - niemieckie auto - jak naprawiæ ? | Autor: Micha³ |
On 5/23/2013 8:25 AM, Robson wrote:
teraz trzeba niemieciego kleju do niemieckich podsufitek ?
To ci pomo¿e, u mnie w domu dzia³a.
http://shop.farbenshop-heiko.de/katalog_php/1_1111779564500_1157921303994_1159289388450/Tapeten-Kleister.html
lol - a serio to s± takie bez¶ladowe ?
7 |
Data: Maj 23 2013 10:03:22 | Temat: Re: Podsufitka siê odklei³a - niemieckie auto - jak naprawiæ ? | Autor: ZIWK |
W dniu 2013-05-22 23:34, _Micha³ pisze:
Hej,
umy³em auto i siê odklei³ kawa³ek podsufitki i wisi....
jak przykleiæ z powrotem bo ten klej to tam by³ pod
spodem trzyma j± jakie¶ 5 minut i opada znowu...
s± jakie¶ triki ?
nala³em ju¿ mu niemieciego oleju do niemieckich aut (do silnika):
http://www.youtube.com/watch?v=pXFhjeuMp_U
teraz trzeba niemieciego kleju do niemieckich podsufitek ?
S± 2 sposoby
1 - butapren - posmarowaæ, pozostawiæ do wyschniêcia i docisn±æ na 24h podstawiaj±c pod to miejsce stos niemieckich szmat³awców (Autoszmata, Der Motor, AutoMotorUndSport - oczywi¶cie w wersji dla polaczków).
2 - poprosiæ znajomego aby paczkê z powy¿szymi rek³amówkami zrzuci³ Ci na g³owê z 10 piêtra - dziêki temu:
a) - uwierzysz w absolutny prymat teutoñskiej technologii - co jest w 1000% udowadniane w ka¿dym z tych przejawów "polskiej" prasy motoryzacyjnej...
b) lekko sp³aszczona czaszka podtrzyma opadaj±c± (co z mocy absolutu nie ma siê prawa zdarzyæ) podsufitkê.
Pozdrawiam
--
/\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
/\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\
8 |
Data: Maj 25 2013 11:21:43 | Temat: Re: Podsufitka siê odklei³a - niemieckie auto - jak naprawiæ ? | Autor: Micha³ |
On 5/23/2013 10:03 AM, ZIWK wrote:
teraz trzeba niemieciego kleju do niemieckich podsufitek ?
S± 2 sposoby
1 - butapren - posmarowaæ, pozostawiæ do wyschniêcia i docisn±æ na 24h
podstawiaj±c pod to miejsce stos niemieckich szmat³awców (Autoszmata,
Der Motor, AutoMotorUndSport - oczywi¶cie w wersji dla polaczków).
a butapren ¶ladów nie zostawia ?
2 - poprosiæ znajomego aby paczkê z powy¿szymi rek³amówkami zrzuci³ Ci
na g³owê z 10 piêtra - dziêki temu:
a) - uwierzysz w absolutny prymat teutoñskiej technologii - co jest w
1000% udowadniane w ka¿dym z tych przejawów "polskiej" prasy
motoryzacyjnej...
b) lekko sp³aszczona czaszka podtrzyma opadaj±c± (co z mocy absolutu nie
ma siê prawa zdarzyæ) podsufitkê.
ja jeszcze jestem na etapie francuskie najlepiej je¼dzi, tylko siê
psuje... ;) ale to bardziej z do¶wiadczenia ni¿ z prasy, co wsi±dê
w (odpowiedni) model francuza - bo ju¿ nissan maxima budowany
na lagunie 3 to nie to...
to uwa¿am ¿e to jaki¶ ob³êd prowadzenia jednak vs ca³e niemcy
tylko kusi ten W220 ABC - bo nie mia³em! a ponoæ zajebiste
jak ju¿ siê przyzwyczai³êm ¿e potrafiê BMW je¼dziæ 120km/h i siê
nie boje ¿e jak depnê do koñca to mi wywali ty³ bokiem mimo DSC,.
jak wsiadam do fracuza to +30..40km/h na dzieñ dobry stabilnie
a ten klej co tam pod spodem jest da siê jako¶ zreanimowaæ ? podgrzaæ czy co¶ ?
| | | | |