Grupy dyskusyjne   »   Pogrzebowo

Pogrzebowo



1 Data: Kwiecien 14 2010 20:53:05
Temat: Pogrzebowo
Autor: J.F. 


Czy mi sie wydaje, czy wszystki karawany w telewizji to mercedesy ?

W warszawie w ogole wsystkie to mercedesy, czy wybrano te najbardziej
"reprezentacyjne" ?

A moze merca najlatwiej przerobic na karawan ?

J.



2 Data: Kwiecien 14 2010 20:57:25
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: Arek 

J. F.  wrote:


Czy mi sie wydaje, czy wszystki karawany w telewizji to mercedesy ?

Były Mercedesy, Volvo, Chryslery.

J.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

3 Data: Kwiecien 15 2010 23:10:09
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: Kuba (aka cita) 


Użytkownik "Arek"  napisał w wiadomości

J. F.  wrote:


Czy mi sie wydaje, czy wszystki karawany w telewizji to mercedesy ?

Były Mercedesy, Volvo, Chryslery.

ja widzialem tam też BMW


--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE
Dwa ogony Irma i Myszka

4 Data: Kwiecien 14 2010 21:04:08
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: DoQ 

J.F. pisze:

Czy mi sie wydaje, czy wszystki karawany w telewizji to mercedesy ?  W warszawie w ogole wsystkie to mercedesy, czy wybrano te najbardziej
"reprezentacyjne" ?

Bo bez gwiazdy nie ma jazdy.


Pozdrawiam
Pawel

5 Data: Kwiecien 14 2010 21:19:22
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: Marcin Stankiewicz 

Dnia Wed, 14 Apr 2010 20:53:05 +0200, J.F. na pl.misc.samochody napisał(a):

W warszawie

Ja tam widziałem kilka KR i Ocośtam. Jedno EL też było ...

--
Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
"Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu
w słowa. Julian Tuwim"

6 Data: Kwiecien 14 2010 21:25:10
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: Artur Maśląg 

Marcin Stankiewicz pisze:

Dnia Wed, 14 Apr 2010 20:53:05 +0200, J.F. na pl.misc.samochody napisał(a):

W warszawie

Ja tam widziałem kilka KR i Ocośtam. Jedno EL też było ...

Zgadza się - tyle naraz to mało gdzie jeździ. Nawet ten wiozący
L. Kaczyńskiego nie był z DC (WOT - Otwock).

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

7 Data: Kwiecien 15 2010 13:31:52
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: J.F. 

Użytkownik "Artur Maśląg"

Marcin Stankiewicz pisze:
Dnia Wed, 14 Apr 2010 20:53:05 +0200, J.F. na pl.misc.samochody napisał(a):
W warszawie
Ja tam widziałem kilka KR i Ocośtam. Jedno EL też było ...

Zgadza się - tyle naraz to mało gdzie jeździ. Nawet ten wiozący
L. Kaczyńskiego nie był z DC (WOT - Otwock).


No, Otwock to prawie Warszawa, moze tylko tam zarejestrowany, a w firmie jak najbardziej stolecznej.

Statystyka mowi ze w Warszawie powinno byc ok 80 pogrzebow dziennie, odejmujac swieta i dodajac fluktuacje to moze trzeba liczyc na 120 .. to tak troche tych karawanow trzeba, wydaje mi sie ze 20-30 minimum.

Ogolocic calej stolicy nie mozna, skoro beda transportowane do miejsca docelowego to moze byl sens zamowic karawan z innego miasta.

Ciekawe jak to zrobili, tak bez przetargu ? :-)

J.

8 Data: Kwiecien 15 2010 14:24:14
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: Miecio 

W dniu 2010-04-15 13:31, J.F. pisze:

tak troche tych karawanow trzeba, wydaje mi sie ze 20-30 minimum.

Chciałeś napisać 200-300

20 i więcej to mają duże firmy w Warszawie i okolicach.

9 Data: Kwiecien 16 2010 13:33:02
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg 

J.F. pisze:
(...)

No, Otwock to prawie Warszawa, moze tylko tam zarejestrowany, a w firmie jak najbardziej stolecznej.

Prawie sprawia wielką różnicę - firma ta jak najbardziej jest
zarejestrowana w Otwocku - ma dodatkowe biura w DC i Mińsku Mazowieckim.
Mają chyba 12 karawanów.

Statystyka mowi ze w Warszawie powinno byc ok 80 pogrzebow dziennie, odejmujac swieta i dodajac fluktuacje to moze trzeba liczyc na 120 .. to tak troche tych karawanow trzeba, wydaje mi sie ze 20-30 minimum.

20-30 na obsługę DC i okolic? Wolne żarty. Jak to policzyłeś?

Ogolocic calej stolicy nie mozna, skoro beda transportowane do miejsca docelowego to moze byl sens zamowic karawan z innego miasta.
Ciekawe jak to zrobili, tak bez przetargu ? :-)

Zwróć się z tym zapytaniem do Rządu.
Dziennik podawczy Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
00-582 Warszawa,
al. J.Ch. Szucha 14
(od poniedziałku do piątku w godz. 8.15 - 16.15)

10 Data: Kwiecien 16 2010 13:41:55
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: J.F. 

On Fri, 16 Apr 2010 13:33:02 +0200,  Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

J.F. pisze:
(...)
Statystyka mowi ze w Warszawie powinno byc ok 80 pogrzebow dziennie,
odejmujac swieta i dodajac fluktuacje to moze trzeba liczyc na 120 .. to
tak troche tych karawanow trzeba, wydaje mi sie ze 20-30 minimum.

20-30 na obsługę DC i okolic? Wolne żarty. Jak to policzyłeś?

Tak mi sie wydaje ze jeden karawan obsluzy kilku zmarlych dziennie,
ale moze nie doceniam problemu.
Moze po prostu na tyle tanie sa, ze mozna sobie pozwolic na kilka.

J.

11 Data: Kwiecien 16 2010 13:49:43
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg 

J.F. pisze:

On Fri, 16 Apr 2010 13:33:02 +0200,  Artur 'futrzak' Maśląg wrote:
J.F. pisze:
(...)
Statystyka mowi ze w Warszawie powinno byc ok 80 pogrzebow dziennie, odejmujac swieta i dodajac fluktuacje to moze trzeba liczyc na 120 .. to tak troche tych karawanow trzeba, wydaje mi sie ze 20-30 minimum.
20-30 na obsługę DC i okolic? Wolne żarty. Jak to policzyłeś?

Tak mi sie wydaje ze jeden karawan obsluzy kilku zmarlych dziennie,
ale moze nie doceniam problemu.

Zapytam jeszcze raz - jak to policzyłeś?

Moze po prostu na tyle tanie sa, ze mozna sobie pozwolic na kilka.

Tanie? A co to znaczy? Autobusy też są tanie (wiele firm takowe
posiada)? Zapomniałeś pewnie również o takim drobiazgu, że ludzie
często wybierają czym ma zmarły jechać w ostatnią drogę. To jest
wolny rynek - nie będziesz miał np. jasnego VAN-a, to pójdą gdzie
indziej.

12 Data: Kwiecien 16 2010 14:09:29
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: Miecio 

W dniu 2010-04-16 13:41, J.F. pisze:

On Fri, 16 Apr 2010 13:33:02 +0200,  Artur 'futrzak' Maśląg wrote:
J.F. pisze:
(...)
Statystyka mowi ze w Warszawie powinno byc ok 80 pogrzebow dziennie,
odejmujac swieta i dodajac fluktuacje to moze trzeba liczyc na 120 .. to
tak troche tych karawanow trzeba, wydaje mi sie ze 20-30 minimum.

20-30 na obsługę DC i okolic? Wolne żarty. Jak to policzyłeś?

Tak mi sie wydaje ze jeden karawan obsluzy kilku zmarlych dziennie,
ale moze nie doceniam problemu.
Moze po prostu na tyle tanie sa, ze mozna sobie pozwolic na kilka.

Karawany nie obsługują tylko pogrzebów. Zwożą zmarłych z domów, szpitali, domów opieki itp. (z całej europy).

13 Data: Kwiecien 16 2010 16:11:40
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: J.F. 

On Fri, 16 Apr 2010 14:09:29 +0200,  Miecio wrote:

W dniu 2010-04-16 13:41, J.F. pisze:
20-30 na obsługę DC i okolic? Wolne żarty. Jak to policzyłeś?
Tak mi sie wydaje ze jeden karawan obsluzy kilku zmarlych dziennie,
ale moze nie doceniam problemu.
Moze po prostu na tyle tanie sa, ze mozna sobie pozwolic na kilka.

Karawany nie obsługują tylko pogrzebów. Zwożą zmarłych z domów,
szpitali, domów opieki itp. (z całej europy).

Ale to nadal tylko dwie podroze na klienta, z czego jedna dosc krotka.

J.

14 Data: Kwiecien 14 2010 21:34:12
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: Wojtek Ant 

Ja tam widziałem kilka KR i Ocośtam. Jedno EL też było ...
bylo tez pare DL-i

15 Data: Kwiecien 15 2010 09:42:08
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: P_ablo 

Uzytkownik "J.F."  napisal w wiadomosci


A moze merca najlatwiej przerobic na karawan ?


.... bo tylko do tego sie nadaja. Gdyby tak przyspieszyly to moglyby jak
tutek skonczyc...

--
Picasso

16 Data: Kwiecien 15 2010 10:41:32
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: Borys Pogoreło 

Dnia Wed, 14 Apr 2010 20:53:05 +0200, J.F. napisał(a):

W warszawie w ogole wsystkie to mercedesy, czy wybrano te najbardziej
"reprezentacyjne" ?

A moze merca najlatwiej przerobic na karawan ?

 Mnie zastanawia co one mają pod maską. Niedawno mnie jeden wyprzedził tak,
jakbym stał w miejscu (jechałem jakieś 110+). Trafiłem na niego kilka
kilometrów później i mogłem dokładniej obejrzeć - co prawda był bez
oznaczeń, ale liczba rur wydechowych zdradzała jakąś konkretną wersję
silnikową. Ciekawe jak coś takiego się prowadzi przy większej szybkości.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

17 Data: Kwiecien 15 2010 10:44:16
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: Gabriel'Varius' 

Użytkownik Borys Pogoreło napisał:

Dnia Wed, 14 Apr 2010 20:53:05 +0200, J.F. napisał(a):


W warszawie w ogole wsystkie to mercedesy, czy wybrano te najbardziej
"reprezentacyjne" ? A moze merca najlatwiej przerobic na karawan ?


 Mnie zastanawia co one mają pod maską. Niedawno mnie jeden wyprzedził tak,
jakbym stał w miejscu (jechałem jakieś 110+). Trafiłem na niego kilka
kilometrów później i mogłem dokładniej obejrzeć - co prawda był bez
oznaczeń, ale liczba rur wydechowych zdradzała jakąś konkretną wersję
silnikową. Ciekawe jak coś takiego się prowadzi przy większej szybkości.

Polecam :-) http://patrz.pl/filmy/drift-karawanem
pozdrawiam

--
Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
                Oskar Wilde

18 Data: Kwiecien 15 2010 13:23:47
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: J.F. 

Użytkownik "Borys Pogoreło"  napisał

Mnie zastanawia co one mają pod maską. Niedawno mnie jeden wyprzedził tak,
jakbym stał w miejscu (jechałem jakieś 110+).

Jesli byl mercedes, to podejrzewam ze jakis taksowkarski diesel, bo po co wiecej, a ewentualne odejscie moze zawdzieczac tylko reduktorowi - normalny samochod tak wolno nie pojedzie zeby kondukt pieszy nadazyl. Ale to odejscie by sie skonczylo po paru metrach.

Chyba ze ktos pomyslal logicznie - karawan musi byc duzy, a ktore auta sa duze ? Amerykanskie.
No masz karawan z V8 pod maska, i wymaga tylko wentylatora do chlodzenia automatu :-)

J.

19 Data: Kwiecien 15 2010 13:39:18
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: Borys Pogoreło 

Dnia Thu, 15 Apr 2010 13:23:47 +0200, J.F. napisał(a):

Mnie zastanawia co one mają pod maską. Niedawno mnie jeden
wyprzedził tak,
jakbym stał w miejscu (jechałem jakieś 110+).

Jesli byl mercedes, to podejrzewam ze jakis taksowkarski diesel,

 Tak, Mercedes.

No masz karawan z V8 pod maska, i wymaga tylko wentylatora do
chlodzenia automatu :-)

 Albo właściciel firmy też chciał mieć coś od życia i zamówił wersję z
silnikiem 5000ccm. :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

20 Data: Kwiecien 15 2010 14:11:13
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: Brzezi 

czw, 15 kwi 2010 o 13:39 GMT, Borys Pogoreło napisał(a):

No masz karawan z V8 pod maska, i wymaga tylko wentylatora do
chlodzenia automatu :-)

 Albo właściciel firmy też chciał mieć coś od życia i zamówił wersję z
silnikiem 5000ccm. :)

Karawany robi sie na bazie raczej duzych samochodw, duzych limuzyn, a takie
najczesciej, nie maja slabych snilnikow..

Pozdrawiam
Brzezi

21 Data: Kwiecien 15 2010 14:15:52
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: Miecio 

W dniu 2010-04-15 13:23, J.F. pisze:

co wiecej, a ewentualne odejscie moze zawdzieczac tylko reduktorowi -
normalny samochod tak wolno nie pojedzie zeby kondukt pieszy nadazyl.

Rzadko które karawany mają zmienione przełożenia. Raczej tylko fabryczne włoskie (Intercar Modena) albo niemieckie (Pullman) karawany które raczej nie są częstym widokiem na polskich drogach (cena za 10-latka to grubo ponad 100k zł).

Prędkość marszową uzyskasz w zwykłym aucie bezproblemowo. A jak masz ASB to już w ogóle bajka.

Pracowałem 5 lat w Intercar Modena
http://www.intercar-service.it/language_eng/home.php

22 Data: Kwiecien 15 2010 15:49:32
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: Borys Pogoreło 

Dnia Thu, 15 Apr 2010 14:15:52 +0200, Miecio napisał(a):

Prędkość marszową uzyskasz w zwykłym aucie bezproblemowo. A jak masz ASB
to już w ogóle bajka.

 Bo ja wiem czy bezproblemowo? Na jedynce "bez gazu" to jest raczej
prędkosć szybkiego marszu. Chyba musieliby często sprzęgła zmieniać.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

23 Data: Kwiecien 16 2010 13:01:53
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: Miecio 

W dniu 2010-04-15 15:49, Borys Pogoreło pisze:

Dnia Thu, 15 Apr 2010 14:15:52 +0200, Miecio napisał(a):

Prędkość marszową uzyskasz w zwykłym aucie bezproblemowo. A jak masz ASB
to już w ogóle bajka.

  Bo ja wiem czy bezproblemowo? Na jedynce "bez gazu" to jest raczej
prędkosć szybkiego marszu. Chyba musieliby często sprzęgła zmieniać.


Da rady, gwarantuje. Nie raz sprzedawałem przykładowo Citroena Jumpy (karawan) z manualną skrzynią, przebiegiem ponad 200kkm i fabrycznym sprzęgłem

24 Data: Kwiecien 16 2010 01:11:12
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: J.F. 

On Thu, 15 Apr 2010 14:15:52 +0200,  Miecio wrote:

W dniu 2010-04-15 13:23, J.F. pisze:
co wiecej, a ewentualne odejscie moze zawdzieczac tylko reduktorowi -
normalny samochod tak wolno nie pojedzie zeby kondukt pieszy nadazyl.

Prędkość marszową uzyskasz w zwykłym aucie bezproblemowo.

No nie wiem. moje Mondeo tak wolno nie wyrabia.
Inne diesle tez raczej nie wyrobia.

J.

25 Data: Kwiecien 16 2010 13:04:48
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: Miecio 

W dniu 2010-04-16 01:11, J.F. pisze:

Prędkość marszową uzyskasz w zwykłym aucie bezproblemowo.

No nie wiem. moje Mondeo tak wolno nie wyrabia.
Inne diesle tez raczej nie wyrobia.

Daje rade bezproblemowo. Z automatem to wogole bajka.

PS. W Polsce znam 3 firmy robiące karawany Bautex, Bella i jakaś na pomorzu. Żadna nie stosuje modyfikacji w przełożeniach. ŻADNA
A w większości to są Vito2 z dieslami i manualną skrzynią.

26 Data: Kwiecien 16 2010 13:17:34
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: J.F. 

On Fri, 16 Apr 2010 13:04:48 +0200,  Miecio wrote:

W dniu 2010-04-16 01:11, J.F. pisze:
Prędkość marszową uzyskasz w zwykłym aucie bezproblemowo.
No nie wiem. moje Mondeo tak wolno nie wyrabia.
Inne diesle tez raczej nie wyrobia.

Daje rade bezproblemowo. Z automatem to wogole bajka.
PS. W Polsce znam 3 firmy robiące karawany Bautex, Bella i jakaś na
pomorzu. Żadna nie stosuje modyfikacji w przełożeniach. ŻADNA
A w większości to są Vito2 z dieslami i manualną skrzynią.

I one sluza do wozenia w pieszym kondukcie ?

Bo tak 3.14*drzwi - typowe przelozenia skrzyni na 1 biegu to okolo
4:1.  Na 5-ce 1:0.8. 

Jesli samochod rozwija 180km/h na 5 biegu przy obrotach silnika
powiedzmy 4200, to na 1-ce przy 850 rpm wyjdzie 7.3 km/h.
I w moim GPS to potwierdza.

Vito .. one nie maja przypadkiem specjalnego biegu do ruszania pod
gore z ladunkiem ? Stary dostawczak merca tak wlasnie mial, normalnie
ruszalo sie z dwojki, ktora zreszta wrzucalo sie tak jak osobowych
jedynke - w lewo i do siebie. Kolejne biegi tez zreszta ulozone tak
samo jak w osobowym, tylko numeracja przesunieta o 1.

J.

27 Data: Kwiecien 16 2010 13:55:26
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: Miecio 

W dniu 2010-04-16 13:17, J.F. pisze:

Vito .. one nie maja przypadkiem specjalnego biegu do ruszania pod
gore z ladunkiem ? Stary dostawczak merca tak wlasnie mial, normalnie
ruszalo sie z dwojki, ktora zreszta wrzucalo sie tak jak osobowych
jedynke - w lewo i do siebie. Kolejne biegi tez zreszta ulozone tak
samo jak w osobowym, tylko numeracja przesunieta o 1.

Jazda w kondukcie wymaga użycia sprzęgła - to oczywiste. Prędkość konduktowa to 3,5-4km/h

System wspomagania ruszania pod górę (w Vito2) zabiega staczaniu się samochodu. Ciśnienie w układzie hamulcowym jest utrzymywane jeszcze chwile po zwolnieniu pedału hamulca. Nie ma ingerencji w przełożenia. System ten jest dodatkowo płatny. Z ekonomicznego punktu widzenia nieopłacalny (lepiej dopłacić do ASB).

Poza tym większość przerabianych pojazdów w Polsce to kilku (kilkunasto) letnie samochody.

28 Data: Kwiecien 15 2010 15:48:48
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: Robert Rędziak 

On Thu, 15 Apr 2010 13:23:47 +0200, J.F.
 wrote:

Chyba ze ktos pomyslal logicznie - karawan musi byc duzy, a ktore
auta sa duze ? Amerykanskie.

 Widziałem ostatnio 300C. W sam raz dla nowobogackiego zioma ;>

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

29 Data: Kwiecien 18 2010 13:45:16
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: Marcin Stankiewicz 

Dnia Thu, 15 Apr 2010 15:48:48 +0000 (UTC), Robert Rędziak na
pl.misc.samochody napisał(a):

On Thu, 15 Apr 2010 13:23:47 +0200, J.F.
 wrote:

Chyba ze ktos pomyslal logicznie - karawan musi byc duzy, a ktore
auta sa duze ? Amerykanskie.

 Widziałem ostatnio 300C. W sam raz dla nowobogackiego zioma ;>

Dzisiaj w Krakowie było Maserati i Bentley?

--
Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
"Wykształcenie dało ludziom umiejętność czytania, ale nie nauczyło ich
umiejętności wyboru lektury. To właśnie jest źródłem sukcesu brukowej
literatury. G.M. Travelyan"

30 Data: Kwiecien 18 2010 14:05:33
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: J_K_K 

Użytkownik "Marcin Stankiewicz"  napisał w wiadomości


Dzisiaj w Krakowie było Maserati i Bentley?

3 materiał od góry:
http://www.tvn24.pl/-1,10901,1652611,,,trumny-prezydenckiej-pary-pod-oltarzem-wita-stwosza,raport_wiadomosc.html

Pzdr

JKK

31 Data: Kwiecien 18 2010 14:46:17
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: yos 

On 18 Kwi, 13:45, Marcin Stankiewicz  wrote:

Dzisiaj w Krakowie było Maserati i Bentley?

Maserati i Chrysler. Ciekawe jest to, że Maserati jeszcze w sobotę
wieczorem podczas próby pod Kościołem Mariackim miało włoskie numery
rejestracyjne, a w niedzielę podczas konduktu pogrzebowego już
krakowskie. Przełożyli z innego auta, żeby nie raziły zagraniczne
numery, czy ekspresowa rejestracja w nocy z soboty na niedzielę?

--
yos

32 Data: Kwiecien 18 2010 15:06:47
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: yos 

Sam sobie odpowiem. Maserati należy do włoskiej firmy Gianni
Gibellini. Krakowskie blachy fałszywe.

--
yos

33 Data: Kwiecien 19 2010 09:05:41
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: Marcin Stankiewicz 

Dnia Sun, 18 Apr 2010 15:06:47 -0700 (PDT), yos na pl.misc.samochody
napisał(a):

Sam sobie odpowiem. Maserati należy do włoskiej firmy Gianni
Gibellini. Krakowskie blachy fałszywe.

Buahahahahahahahahahaha. Z tym elementem szopki przesadzili :\

--
Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
"Spiesz się powoli, a unikniesz błędów. Sofokles"

34 Data: Kwiecien 19 2010 06:58:13
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: yos 

On 19 Kwi, 09:05, Marcin Stankiewicz  wrote:

> Sam sobie odpowiem. Maserati należy do włoskiej firmy Gianni
> Gibellini. Krakowskie blachy fałszywe.

Buahahahahahahahahahaha. Z tym elementem szopki przesadzili :\

Eee, mają moje rozgrzeszenie. Było fajnie zobaczyć (i posłuchać!)
takiego włoskiego rodzynka i to jeszcze w takiej nietypowej wersji.
Szkoda tylko, że przy takiej niesympatycznej okazji, ale to rozważania
na inne grupy.

--
yos

35 Data: Kwiecien 20 2010 15:33:34
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: kamil 



"yos"  wrote in message

Sam sobie odpowiem. Maserati należy do włoskiej firmy Gianni
Gibellini. Krakowskie blachy fałszywe.

To nie podpada pod lamanie prawa aby?

36 Data: Kwiecien 15 2010 12:02:44
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: Czarek Daniluk 

J.F. pisze:

Czy mi sie wydaje, czy wszystki karawany w telewizji to mercedesy ? W warszawie w ogole wsystkie to mercedesy, czy wybrano te najbardziej
"reprezentacyjne" ? A moze merca najlatwiej przerobic na karawan ? J.

Niedawno w DC widzia?em Passata przerobionego na karawan, ale ta firma do której nalez.a? odka;d pamie;tam mia?a VW ;)

Pozdrawiam !!

37 Data: Kwiecien 15 2010 14:07:05
Temat: Re: Pogrzebowo
Autor: Miecio 

W dniu 2010-04-14 20:53, J.F. pisze:


Czy mi sie wydaje, czy wszystki karawany w telewizji to mercedesy ?

W warszawie w ogole wsystkie to mercedesy, czy wybrano te najbardziej
"reprezentacyjne" ?

A moze merca najlatwiej przerobic na karawan ?

J.


Karawany były z całego kraju.

Pogrzebowo



Grupy dyskusyjne