Dnia Mon, 11 Jan 2010 01:55:43 -0800 (PST), docxxx napisał(a):
http://nikonrumors.com/2010/01/10/nikon-related-newslinks-27.aspx
Jak myslicie, ktos "wyzej" uslyszy/zobaczy?
Uważam że szefostwo nikona już zrobiło niezłą zadymę polskiemu serwisowi
ale nikt się do tego nie przyzna tylko będą wydawać oświadczenia o tym jak
wspaniały jest nikon i jaki cudowny mamy ten serwis. Pomyślcie co sami
zrobilibyście na miejscu szefostwa nikona polska. Pewnie kazali serwisowi
zmienić sytuację ale nie sądzę aby zwiększyli budżet, prawdopodobnie kazali
ludziom pracować wydajniej, bo przecież liczy się tylko wynik finansowy
firmy.
Oczywiście powyższa wypowiedź opiera się tylko na moich rozważaniach. Nie
znam sytuacji w nikonie ani nikogo kto tam pracuje. Natomiast nie wyobrażam
sobie aby szef nie pociągną do odpowiedzialności winnych takiemu
zamięszaniu i utracie wizerunku. Nie liczmy jednak na publiczą skruchę,
takie brudy pierze się wewnątrz każdej firmy. Nie liczmy także na szybką
zmianę na lepsze bo dobry serwis kosztuje a wydatki to ostatnie co firmy
chcą ponosić. Nieszczęsny serwis pewnie ma za małą ilość pracowników na
obsłużenie wszystkich spraw albo firma ma zbyt wygórowane normy i ludzie
nie dają rady zająć się wszystkim. Naprawdę mało prawdopodobne aby technicy
tak bardzo olewali klienta, szczególnie w obecnej sytuacji.
--
Łukasz
"Spec tajne, przed użyciem spalić."
ś.p. mjr Jerzy Makieła.
5 |
Data: Styczen 11 2010 23:34:29 |
Temat: Re: PolishNikonService na NikonRumors |
Autor: adam |
Użytkownik "Łukasz Wróblewski" napisał
Jak myslicie, ktos "wyzej" uslyszy/zobaczy?
Uważam że szefostwo nikona już zrobiło niezłą zadymę polskiemu serwisowi
ale nikt się do tego nie przyzna tylko będą wydawać oświadczenia o tym jak
wspaniały jest nikon i jaki cudowny mamy ten serwis. Pomyślcie co sami
zrobilibyście na miejscu szefostwa nikona polska. Pewnie kazali serwisowi
zmienić sytuację ale nie sądzę aby zwiększyli budżet, prawdopodobnie kazali
ludziom pracować wydajniej, bo przecież liczy się tylko wynik finansowy
firmy.
Oczywiście powyższa wypowiedź opiera się tylko na moich rozważaniach. Nie
znam sytuacji w nikonie ani nikogo kto tam pracuje. Natomiast nie wyobrażam
sobie aby szef nie pociągną do odpowiedzialności winnych takiemu
zamięszaniu i utracie wizerunku. Nie liczmy jednak na publiczą skruchę,
takie brudy pierze się wewnątrz każdej firmy. Nie liczmy także na szybką
zmianę na lepsze bo dobry serwis kosztuje a wydatki to ostatnie co firmy
chcą ponosić.
Myślisz, że to może być kwestia finansów ?
Nieszczęsny serwis pewnie ma za małą ilość pracowników na
obsłużenie wszystkich spraw albo firma ma zbyt wygórowane normy i ludzie
nie dają rady zająć się wszystkim. Naprawdę mało prawdopodobne aby technicy
tak bardzo olewali klienta, szczególnie w obecnej sytuacji.
Jest jeszcze inny scenariusz - totalny burdel, z którym nikt nie może sobie poradzić bo królik z kumplami opanowali szczebel decyzyjny. To jest niestety taki dość typowy u nas (nie wiem jak gdzie indziej choć wiele wskazuje, że podobnie) mechanizm - nic nie może funkcjonować dobrze bo nikt sobie albo swoim znajomym koło pióra robić nie będzie.
Na samym końcu są fizole (nawet dobrzy fachowcy), którzy pracują tak jak im się przykład z góry nasuwa. Może po prostu inaczej się nie da.
I to by był najlepszy scenariusz - znaczy dobrze rokujący, bo jeśli na obsługę serwisową idzie proporcjonalnie ten sam pieniądz co na całym świecie to jak się szczebel z góry skapuje to zrobi rzeź.
Ale jeśli faktycznie pion serwisowy jest niedoinwestowany "odgórnie" to wtedy mamy przechlapane. Oprócz markowania nic się nie zmieni.
adam
6 |
Data: Styczen 14 2010 01:17:43 | Temat: Re: PolishNikonService na NikonRumors | Autor: Valwit |
Łukasz Wróblewski wrote:
Uważam że szefostwo nikona już zrobiło niezłą zadymę polskiemu serwisowi
ale nikt się do tego nie przyzna tylko będą wydawać oświadczenia o tym jak
wspaniały jest nikon i jaki cudowny mamy ten serwis. Pomyślcie co sami
zrobilibyście na miejscu szefostwa nikona polska. Pewnie kazali serwisowi
zmienić sytuację ale nie sądzę aby zwiększyli budżet, prawdopodobnie kazali
ludziom pracować wydajniej, bo przecież liczy się tylko wynik finansowy
firmy.
co zrobili to dym w nikon klub polska ktory stal sie forum uzytkonikow
sprzetu marki nikon. przelozenia na jakosc serwisu nie ma, i raczej nie
bedzie. narobilo to tylko problemow niezaangazowanym w cala sprawe ludziom.
--
Łukasz "Valwit" Grupa http://valwit.net ICQ:40117364 GG:1591997
........................................................................
| |