Witam,
Jakie minimalne ciśnienie sprężania powinno być na zimnym silniku (po
nocy -1) w Polonku 1.6?
W aucie jest po 8-9 na wszystkich cylindrach. Szukam przyczyny telepania i
wypadania zapłonów na zimnym silniku i zastanawiam się czy to może być
przyczyna.
Pozdrawiam Łukasz
Sprawdz jeszcze na cieplym. Jak też bęzdie takie marne i będzie sie rożniło o
atmosferę na cylindrach to jak wymienisz takie metalowe uszczelki na tłokach.
Najlepiej z tłokami, przy okacji roztrajbowujac troszkę dziury ta tłoki w bloku.
Bo nowe tłoki powinny być ciuteczek większe. To się poprawi i nie będzie
telepało. Jak już będzie wszystko rozbebeszone to zrobienie zaworow i panewek to
male miki. Tomek
AAAAAAA. Pompę oleju też trzeba by dać nową.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy:
http://niusy.onet.pl
3 |
Data: Listopad 29 2006 23:17:46 |
Temat: Re: Polonez 1.6GLI jakie ciśnienie sprężania na zimnym? |
Autor: Ukaniu |
Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości
Sprawdz jeszcze na cieplym. Jak też bęzdie takie marne i będzie sie rożniło o
atmosferę na cylindrach to jak wymienisz takie metalowe uszczelki na tłokach.
Najlepiej z tłokami, przy okacji roztrajbowujac troszkę dziury ta tłoki w bloku.
Bo nowe tłoki powinny być ciuteczek większe. To się poprawi i nie będzie
telepało. Jak już będzie wszystko rozbebeszone to zrobienie zaworow i panewek to
male miki. Tomek
AAAAAAA. Pompę oleju też trzeba by dać nową.
Też tak myślałem, że jednak to będzie tego przyczyna, choć kiedyś miałem pod ręką auto ze sprężaniem w granicach 8 i jakoś w miarę równo pracowało, a tutaj telepie strasznie. Ciekawe dlaczego silniki różnie to tolerują?.
Co do spadku sprężania to chyba jednak nie będzie to wina łoków bo ani nie dymi z pod korka ani nie bierze oleju (praktycznie wcale), będzie cieplej trzeba zdjąć głowicę i zobaczyć gniazda zaworów. Panweki już się tłuką więc i tak spód trzeba oblukać, szykuje sie w sumie mała kapitalka - ciekawe czy opłacalna.
Pozdrawiam Łukasz
|