Grupy dyskusyjne   »   Polonez

Polonez



1 Data: Marzec 02 2007 14:11:37
Temat: Polonez
Autor: ANDY 

Witam
Proszę o pomoc. Jak wymienia sie linkę przyśpieszenia (gazu) w POLONEZIE.
Pozdrawiam



2 Data: Marzec 02 2007 18:06:10
Temat: Re: Polonez
Autor: AndrzejG 

chyba ntg, co?
Użytkownik "ANDY"  napisał w wiadomości

Witam
Proszę o pomoc. Jak wymienia sie linkę przyśpieszenia (gazu) w POLONEZIE.
Pozdrawiam



3 Data: Marzec 06 2007 10:02:33
Temat: Re: Polonez
Autor: Cyneq 

AndrzejG napisał(a):

chyba ntg, co?

1. Chyba nie do końca. W końcu to tylko troche inaczej obudowane skrzyżowanie Fiata 1500 z Fiatem 125. W niektórych wypadkach jeszcze ze 132, jak na przykład mój.
2. Jak się zwraca komuś uwagę, to warto się przy okazji nauczyć cytować.

Po trzecie w końcu, łatwiej byłoby żeby zadający pytanie określił dokładnie co ma pod maską i z którego to roku.
Od strony kabiny linkę trzeba odczepić od pedału gazu (dostęp od dołu, trochę po omacku), jest tam po prostu taka końcówka kulkowa która jest zaczepiona, ciężko to opisać.
Od strony silnika jest kilka kombinacji, zależnych od silnika i zasilania. W przypadku silnika z Fiata Argenty (no i co? mówiłem że nie NTG?), albo wczesnych wersji ("Borewicz") z polskim silnikiem, linka kończy sie sprężyną i zaczepem. Zaczep trzeba zdjąć z takiej kulowej końcówki z gaźnika, odkręcić jedną z nakrętek przy mocowaniu linki do silnika (w polskim silniku na pokrywce zaworów, w Fiatowskim obok dekla od wałka ssącego)i przełożyć linke przez mocowanie (ma na to rozcięcie). Montaż w odwrotnej kolejności.
Aha, łatwiej do tego zdemontować filtr powietrza.
Druga opcja to zamocowanie linki na tzw. sierżańcie (tylko polskie silniki, to takie coś osadzone na pokrywie zaworów), w zasadzie podobnie, tyle że naciąga się w jedną strone jej walcowatą końcówkę, w druga "sierżanta" i tak sie ją uwalnia.

--
Cyneq

Polonez



Grupy dyskusyjne