Nex@pl napisał(a):
Paweł pisze:
>
>
Czyli poprawnie, teoretycznie co 1,5 miesiąca powinno się ładować nie
używany akumulator, bądź taki siedzący w pojeździe nie używanym.
Wprawdzie auto może być nie używane ale w tym przypadku akumulator jest cały
czas używany.
Przeciętny akumulator w osobowym aucie, teoretycznie ok 50 Ah a praktycznie
już częściowo zużyty, nie do pełna naładowany, zmarznięty może mieć
rzeczywistą pojemność rzędu 30 Ah, więc już po dwóch tygodniach może być
tymi 80 miliamperami rozładowany do zera a po 1.5 miesiąca może być tak
zasiarczony, że zdatny tylko do wyrzucenia.
Przy nowym akumulatorze nie odważyłbym się zostawić auta z włączonym alarmem
na 3 tygodnie.
Pierwszy problem może być już przy próbie otwarcia centralnego zamka.
Wmak
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/
13 |
Data: Luty 02 2009 22:28:47 |
Temat: Re: Pomiar upływu prądu w akumulatorze najpierw 0.4 A po chwili 0.08 A |
Autor: Grejon |
kolega pisze:
Witam podpinam amperomierze wcale nie najtańszy
szerogowo w miedzy plusa akumulatora a kleme
i najpierw uzyskuje prad rzedu 0,4 A a po chwili 0,08
Który pomiar jest prawidlowy ten po chwili czy ten od razu wysoki ?
Czy cos z miernikiem nie tak?
Nie masz jakiegoś odtwarzacza CD, który próbuje wsunąć/wysunąć płytkę?
--
Grzegorz Jońca GG: 7366919 Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;)
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+
14 |
Data: Luty 02 2009 22:59:27 | Temat: Re: Pomiar upływu prądu w akumulatorze najpierw 0.4 A po chwili 0.08 A | Autor: kolega |
Użytkownik "Grejon" napisał w wiadomości
kolega pisze:
Witam podpinam amperomierze wcale nie najtańszy
szerogowo w miedzy plusa akumulatora a kleme
i najpierw uzyskuje prad rzedu 0,4 A a po chwili 0,08
Który pomiar jest prawidlowy ten po chwili czy ten od razu wysoki ?
Czy cos z miernikiem nie tak?
Nie masz jakiegoś odtwarzacza CD, który próbuje wsunąć/wysunąć płytkę?
--
Grzegorz Jońca GG: 7366919
Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;)
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+
Auto nie ma alarmu
Auto ma tylko immo fabryczne
Radio wyjąłem całkowicie
Wyjąłem bezpieczniki od swiatła w bagażniku i podsufitce
Ten seat nie ma modułu komfortu nie ma klimy to wersja tzw goła
i już nie mam pomysłów
15 |
Data: Luty 03 2009 08:11:29 | Temat: Re: Pomiar upływu prądu w akumulatorze najpierw 0.4 A po chwili 0.08 A | Autor: MZ |
| Auto nie ma alarmu
| Auto ma tylko immo fabryczne
| Radio wyjąłem całkowicie
| Wyjąłem bezpieczniki od swiatła w bagażniku i podsufitce
| Ten seat nie ma modułu komfortu nie ma klimy to wersja tzw goła
|
| i już nie mam pomysłów
|
A komputerek pokładowy ? Chociażby on napewno ma kilka kondensatorków, np.
filtrujących zasilanie, na pokładzie, jak podłączasz akumulator to pewnie
kilka rzeczy ma do zrobienia. Potem przechodzi, że tak to określę, w stan
spoczynku, stąd po początkowym 0,4A masz 0,08A - te 0,08A to tyle co 4 diody
LED, czyli nic. Jak chcesz być pewien, że auto odpali po dłuższym postoju to
po prostu odłącz aku, powienien wtedy dłużej wytrzymać...
MZ
| | |