Grupy dyskusyjne   »   Pompa recyrkulacji spalin - VW Golf V, a także spal anie

Pompa recyrkulacji spalin - VW Golf V, a także spal anie



1 Data: Maj 13 2008 00:02:03
Temat: Pompa recyrkulacji spalin - VW Golf V, a także spalanie
Autor: mic49 

Witajcie,

Nie znam się kompletnie na tym i proszę o pomoc... VW Golf V 1.4 FSI,
od dłuższego czasu świeci się kontrolka check, a komputer w ASO
wyświetla, że jest to - jeśli dobrze pamiętam - pompa recyrkulacji
spalin. Napiscie proszę, czy może mieć to wpływ na spalanie?

Wcześniej jeździłem innym Golfem 1.9 TDI i tutaj ksiązkowo w trybie
mieszanym miał spalać ok. 5.5 l/100 km. I tak było. W tym samochodzie
książkowo jest 6.2 l/100 km, a mi wychodzi zawsze ponad 7. I choćbym
jeździł nieprawdopodobnie ekonomiczne, to poniżej zejść nie mogę..

Michał



2 Data: Maj 13 2008 09:32:17
Temat: Re: Pompa recyrkulacji spalin - VW Golf V, a także spalanie
Autor: perszing 

mic49 pisze:

Wcześniej jeździłem innym Golfem 1.9 TDI i tutaj ksiązkowo w trybie
mieszanym miał spalać ok. 5.5 l/100 km. I tak było. W tym samochodzie
książkowo jest 6.2 l/100 km, a mi wychodzi zawsze ponad 7. I choćbym
jeździł nieprawdopodobnie ekonomiczne, to poniżej zejść nie mogę.

A filtr powietrza kiedy zmieniales? MOze brudny?

--
www.ogloszenia.krakow.pl

3 Data: Maj 13 2008 00:49:52
Temat: Re: Pompa recyrkulacji spalin - VW Golf V, a także spalanie
Autor: mic49 

On 13 Maj, 09:32, perszing  wrote:

mic49 pisze:

> Wcześniej jeździłem innym Golfem 1.9 TDI i tutaj ksiązkowo w trybie
> mieszanym miał spalać ok. 5.5 l/100 km. I tak było. W tym samochodzie
> książkowo jest 6.2 l/100 km, a mi wychodzi zawsze ponad 7. I choćbym
> jeździł nieprawdopodobnie ekonomiczne, to poniżej zejść nie mogę.

A filtr powietrza kiedy zmieniales? MOze brudny?

-- www.ogloszenia.krakow.pl

Filtr był wymieniany. A jeśli chodzi o to, co się popsuło - to
znalazłem, że jest to zawór recyrkulacji spalin EGR.

4 Data: Maj 13 2008 13:59:48
Temat: Re: Pompa recyrkulacji spalin - VW Golf V, a także spalanie
Autor: Alti 


Użytkownik "mic49"  napisał w wiadomości
news:24eccaa3-2efc-

Wcześniej jeździłem innym Golfem 1.9 TDI i tutaj ksiązkowo w trybie
mieszanym miał spalać ok. 5.5 l/100 km. I tak było. W tym samochodzie
książkowo jest 6.2 l/100 km, a mi wychodzi zawsze ponad 7. I choćbym
jeździł nieprawdopodobnie ekonomiczne, to poniżej zejść nie mogę.

Spala ci prawidłowo.
Ja ibizą 2004 1.4 75ps nie byłem w stanie zejść poniżej 9l w mieście.
Średnio pop Wrocławiu dochodziło nawet do 9.5l. Na trasie w zależności od
stylu 7 do 9.5, przy czym 7l to była jazda na totalnego kapelusza w
okolicach 90-100kmh, bez wyprzeedzań.  Fakt że miała klime i inne bajery,
które finalnie wpływały na mase pojazdu i efekt był taki jaki był. Auto
totalnie bez przyspieszenia paliło niemało. Golf 5 waży jeszcze więcej a
silnik ma tylko bezpośredni wtrysk. średnie spalanie 7 jest bardzo niskie
IMO.
Co do EGR to nie powinnien on mieć wpływu na spalanie. Jak jest zblokowany w
pozycji otwartej to auto totalnie nie ma kopa i to byś wyczuł. Jak w pozycji
zamkniętej to trochę więcej NOxów będziesz wydalał i tyle (choć one w
benzyniaku są na znikomym poziomie).
Stara metoda pana Kazia polegała na puknięciu młoteczkiem w EGR i
ewentualnie sprzyskanie tej wajchy wchodzacej do nie jakimś sprejem z MoS2.
Często pomagało.
Jak nie to czeka cie wymiana.
Wojtek

Pompa recyrkulacji spalin - VW Golf V, a także spalanie



Grupy dyskusyjne