Zdenio napisał(a):
Witam
znajomy ma okazje kupic w/w samochod
rocznik 95, silnik 2,3l (nie znam brzebiegu i stanu technicznego)
samochod zostal sprowadzony 3 miesiace temu.
Co sadzicie o tym samochodzie?
jak dostep z czesciami, czy jest mocno wadliwy, moze ktos ma i cos wiecej moze powiedziec? - na co zwracac uwage itp...
(cena okazyjna bo 50% ceny rynkowej - dobry znajomy - sytuacja osobista go zmusza do szybkiej sprzedazy samochodu)
z gory dziekuje za opinnie
silnik 2.3 w tym modelu jest fatalnym i bardzo awaryjnym rozwiązaniem. Ja rozumiem, że ktoś chce mieć skrzynię manuala (a tylko do tej pojemności ten model ma manualne skrzynie biegów), ale ilość czasu i kasy, które może potem spędzić na naprawach..wybije mu to skutecznie z głowy :)
Jako zwolennik manualnych skrzyń biegów - tym razem jednak muszę powiedzieć: w tym modelu - tylko automat!
Ja osobiście polecałbym ten model z silnikiem 3.1l. Jest ona uznawana za najlepszą (moc/spalanie) i najmniej awaryjną jednostkę.
Poza tym - jeśli nie miał z tym modelem wcześniej do czynienia - nie radziłbym kupować go samemu. Niech poszuka kogoś, kto zna ten model. To, że autko ładnie wygląda - nic nie znaczy (prawie całe nadwozie to..plastik :) ). Na potęgę gniją podwozia, progi i nadkola.
Radzę zwrócić uwagę na stuki/szmery/wycia dochodzące z przednich półosi.
...więcej info - szukaj na necie, zwłaszcza tu:
www.pontiac-polska.com/forum/viewforum.php?f=1&sid=a7e56f9617468f0a8e024cdf329c5dd8
pzdr
A.
3 |
Data: Styczen 20 2007 13:50:47 |
Temat: Re: Pontiac Trans Sport |
Autor: Robert Kubiak |
silnik 2.3 w tym modelu jest fatalnym i bardzo awaryjnym rozwiązaniem.
Ja rozumiem, że ktoś chce mieć skrzynię manuala (a tylko do tej
pojemności ten model ma manualne skrzynie biegów), ale ilość czasu i
kasy, które może potem spędzić na naprawach..wybije mu to skutecznie z
głowy :)
Jako zwolennik manualnych skrzyń biegów - tym razem jednak muszę
powiedzieć: w tym modelu - tylko automat!
Ja osobiście polecałbym ten model z silnikiem 3.1l. Jest ona uznawana za
najlepszą (moc/spalanie) i najmniej awaryjną jednostkę.
Poza tym - jeśli nie miał z tym modelem wcześniej do czynienia - nie
radziłbym kupować go samemu. Niech poszuka kogoś, kto zna ten model. To,
że autko ładnie wygląda - nic nie znaczy (prawie całe nadwozie
to..plastik :) ). Na potęgę gniją podwozia, progi i nadkola.
Radzę zwrócić uwagę na stuki/szmery/wycia dochodzące z przednich półosi.
..więcej info - szukaj na necie, zwłaszcza tu:
www.pontiac-polska.com/forum/viewforum.php?f=1&sid=a7e56f9617468f0a8e024cdf329c5dd8
W większości zgadzam się z przedpiscą :), a jedną małą poprawką !!
Nadwozia tych samochodów nie jest z plastiku, tylko z laminatu(jachty, przyczepy
Niewiadów, nadbudówki do traków, itp.) !! Jest to bardzo duża różnica.
pzdr
gucio
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
4 |
Data: Styczen 20 2007 17:43:46 | Temat: Re: Pontiac Trans Sport | Autor: złoty |
Robert Kubiak napisał(a):
silnik 2.3 w tym modelu jest fatalnym i bardzo awaryjnym rozwiązaniem. Ja rozumiem, że ktoś chce mieć skrzynię manuala (a tylko do tej pojemności ten model ma manualne skrzynie biegów), ale ilość czasu i kasy, które może potem spędzić na naprawach..wybije mu to skutecznie z głowy :)
Jako zwolennik manualnych skrzyń biegów - tym razem jednak muszę powiedzieć: w tym modelu - tylko automat!
Ja osobiście polecałbym ten model z silnikiem 3.1l. Jest ona uznawana za najlepszą (moc/spalanie) i najmniej awaryjną jednostkę.
Poza tym - jeśli nie miał z tym modelem wcześniej do czynienia - nie radziłbym kupować go samemu. Niech poszuka kogoś, kto zna ten model. To, że autko ładnie wygląda - nic nie znaczy (prawie całe nadwozie to..plastik :) ). Na potęgę gniją podwozia, progi i nadkola.
Radzę zwrócić uwagę na stuki/szmery/wycia dochodzące z przednich półosi.
..więcej info - szukaj na necie, zwłaszcza tu:
www.pontiac-polska.com/forum/viewforum.php?f=1&sid=a7e56f9617468f0a8e024cdf329c5dd8
W większości zgadzam się z przedpiscą :), a jedną małą poprawką !!
Nadwozia tych samochodów nie jest z plastiku, tylko z laminatu(jachty, przyczepy
Niewiadów, nadbudówki do traków, itp.) !! Jest to bardzo duża różnica.
oj tam! :) ..to przenośnia była
pzdr
A.
5 |
Data: Styczen 21 2007 14:25:06 | Temat: Re: Pontiac Trans Sport | Autor: Zdenio |
silnik 2.3 w tym modelu jest fatalnym i bardzo awaryjnym rozwiązaniem.
Ja rozumiem, że ktoś chce mieć skrzynię manuala (a tylko do tej pojemności
ten model ma manualne skrzynie biegów), ale ilość czasu i kasy, które może
potem spędzić na naprawach..wybije mu to skutecznie z głowy :)
Jako zwolennik manualnych skrzyń biegów - tym razem jednak muszę
powiedzieć: w tym modelu - tylko automat!
Ja osobiście polecałbym ten model z silnikiem 3.1l. Jest ona uznawana za
najlepszą (moc/spalanie) i najmniej awaryjną jednostkę.
Poza tym - jeśli nie miał z tym modelem wcześniej do czynienia - nie
radziłbym kupować go samemu. Niech poszuka kogoś, kto zna ten model. To,
że autko ładnie wygląda - nic nie znaczy (prawie całe nadwozie to..plastik
:) ). Na potęgę gniją podwozia, progi i nadkola.
Radzę zwrócić uwagę na stuki/szmery/wycia dochodzące z przednich półosi.
..więcej info - szukaj na necie, zwłaszcza tu:
www.pontiac-polska.com/forum/viewforum.php?f=1&sid=a7e56f9617468f0a8e024cdf329c5dd8
pzdr
A.
dzieki wielkie za pomoc
moze ktos jeszcze ma uwage czy tez doswiadczenia zwiazane z tym modelem
samochodu
pozdrawiam
| | |