Grupy dyskusyjne   »   Prawo jazdy niepotrzebne?

Prawo jazdy niepotrzebne?



1 Data: Luty 07 2013 10:10:35
Temat: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: T. 

Okazuje się, że po polskich drogach wielu kierowców jeździ bez bez dokumentów. Większoć z nich nigdy nie zrobiła nawet prawa jazdy.

Z ustaleń „Rzeczpospolitej” wynika, że wielu kierowców, którzy nie zrobili prawa jazdy lub je utracili decyduje się na jazdę bez uprawnień, ponieważ ryzyko kary jest bardzo małe.

W ubiegłym roku policja zatrzymała 31 tys. osób, które jeździły bez uprawnień. Aż 80 proc. z nich nigdy nie miało prawa jazdy. PozostałÄ… grupę stanowili kierowcy, wobec których sąd orzekł zakaz prowadzenia pojazdów i odebrał im dokument, np. za prowadzenie po alkoholu lub spowodowanie wypadku.

Okazuje się jednak, że rzeczywista skala zjawiska jest znacznie większa, niż może się wydawać. Z nieoficjalnych szacunków policji wynika, że po polskich drogach może jeździć nawet pół miliona kierowców, którzy stracili prawo jazdy lub w ogóle go nie mają. Problem w tym, że wszystkich trudno jest złapać na gorącym uczynku.

Ryzyko jest znikome. Osoby prowadzące samochód bez prawa jazdy za jazdę bez uprawnień zapłacą tylko 500 zł mandatu. Poza kierowcami samochodów osobowych, z tego rozwiązania korzysta wielu właścicieli skuterów i motocykli (głównie ścigaczy). Surowsza kara, do trzech lat więzienia, grozi za naruszenie sądowego zakazu i kierowanie pojazdem pomimo utraty prawa jazdy.

http://niezalezna.pl/38171-prawo-jazdy-niepotrzebne



2 Data: Luty 07 2013 10:45:04
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Dawid 

W dniu 2013-02-07 10:10, T. pisze:

Okazuje się, że po polskich drogach wielu kierowców jeździ bez bez
dokumentów. Większoć z nich nigdy nie zrobiła nawet prawa jazdy.

Przykład idzie z góry.
http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/755673,wladyslaw-serafin-nie-powolywalem-sie-na-immunitet,id,t.html?cookie=1
Dlaczego u maluczkich ma być inaczej? :-)

3 Data: Luty 07 2013 11:00:48
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Budzik 

Osobnik posiadający mail  napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Okazuje się, że po polskich drogach wielu kierowców jeździ bez bez
dokumentów. Większość z nich nigdy nie zrobiła nawet prawa jazdy.

Przykład idzie z góry.
http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/755673,wladyslaw-serafin-nie-powol
ywalem-sie-na-immunitet,id,t.html?cookie=1 Dlaczego u maluczkich ma
być inaczej? :-)

Z jakiej góry? Przecież to jest przykłąd śmiecia z samego dołu.
Pytanie tylko skąd on jeszcze ma immunitet po tej całej akcji taśmowej...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę
i wąglika  probóweczkę. Raz, dwa, trzy, dziś Allacha spotkasz  Ty !

4 Data: Luty 07 2013 10:45:14
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Pawel O'Pajak 

Powitanko,

Ryzyko jest znikome.

No chyba, ze sie spowoduje dzwona, wtedy regres murowany, a jak poszkodowany zostanie inwalida to... moze lepiej jednak miec to PJ.
Inna sprawa, ze u nas zdobycie PJ to wydarzenie jak kupno samochodu za komuny. Kolezanka robila PJ w USA: wreczyli jej kartke z przepisami, prosze sie tego nauczyc, juz? OK, to prosze wsiadac, skrec w lewo, OK, teraz sie zatrzymaj, OK, to prosimy do zdjecia, dokument sie drukuje, w miedzyczasie moze pani zaplacic (chyba 10$) i po sprawie. Proporcjonalnie do ludnosci maja tam mniej wypadkow niz u nas.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małÄ… szkodliwoć społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

5 Data: Luty 07 2013 11:02:46
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Dawid 

W dniue  2013-02-07 10:45, Pawel O'Pajak pisze:

Powitanko,

Ryzyko jest znikome.

komuny. Kolezanka robila PJ w USA: wreczyli jej kartke z przepisami,
prosze sie tego nauczyc, juz? OK, to prosze wsiadac, skrec w lewo, OK,
teraz sie zatrzymaj, OK, to prosimy do zdjecia, dokument sie drukuje, w
miedzyczasie moze pani zaplacic (chyba 10$) i po sprawie.
Proporcjonalnie do ludnosci maja tam mniej wypadkow niz u nas.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
Ale mają surowsze kary i ograniczenia.
Może to wpływa bardziej na kierowców idiotów.

6 Data: Luty 07 2013 12:59:05
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: neoniusz 

On 2013-02-07 11:02, Dawid wrote:

komuny. Kolezanka robila PJ w USA: wreczyli jej kartke z przepisami,
prosze sie tego nauczyc, juz? OK, to prosze wsiadac, skrec w lewo, OK,
teraz sie zatrzymaj, OK, to prosimy do zdjecia, dokument sie drukuje, w
miedzyczasie moze pani zaplacic (chyba 10$) i po sprawie.
Proporcjonalnie do ludnosci maja tam mniej wypadkow niz u nas.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
Ale mają surowsze kary i ograniczenia.

Doprawdy? Na przyklad limity alkoholu maja duzo surowsze, co nie? (oczywiscie zalezy to takze od stanu).
Ale nie jest problemem wypicie kilku drinkow i jazda. A w tym chorym kraju wypijesz piwo i juz cie uwala na kilka lat.

7 Data: Luty 07 2013 13:31:37
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: J.F 

Użytkownik "neoniusz"  napisał w wiadomości
On 2013-02-07 11:02, Dawid wrote:

komuny. Kolezanka robila PJ w USA: wreczyli jej kartke z przepisami,[...]
Proporcjonalnie do ludnosci maja tam mniej wypadkow niz u nas.

Ale mają surowsze kary i ograniczenia.

Doprawdy? Na przyklad limity alkoholu maja duzo surowsze, co nie? (oczywiscie zalezy to takze od stanu).
Ale nie jest problemem wypicie kilku drinkow i jazda. A w tym chorym kraju wypijesz piwo i juz cie uwala na kilka lat.

Ale wiesz ze piwo to tam wypijesz jak 26 lat skonczysz ? Oczywiscie zalezy od stanu :-)

Poza tym dwie noce spedzone w areszcie za przekroczenie predkosci potrafia oduczyc speedingu :-)

J.

8 Data: Luty 07 2013 13:52:59
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Andrzej Lawa 

W dniu 07.02.2013 13:31, J.F pisze:

Ale wiesz ze piwo to tam wypijesz jak 26 lat skonczysz ? Oczywiscie
zalezy od stanu :-)

A nie 21?

Swoją drogą to też pewien debilizm - jak nie masz 21 lat to nie możesz
wejć do baru z alkoholem żeby choćby kupić coś bezalkoholowego! (bo np.
wszystko inne zamknięte lub daleko)

--
Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

9 Data: Luty 07 2013 14:12:31
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: J.F 

Użytkownik "Andrzej Lawa"  napisał w wiadomości
W dniu 07.02.2013 13:31, J.F pisze:

Ale wiesz ze piwo to tam wypijesz jak 26 lat skonczysz ? Oczywiscie
zalezy od stanu :-)

A nie 21?

Widze ze maja jakis federalny przepis i chyba juz wszystkie stany maja faktycznie 21, ciekawe jak z lokalnymi przepisami.

Swoją drogą to też pewien debilizm - jak nie masz 21 lat to nie możesz
wejć do baru z alkoholem żeby choćby kupić coś bezalkoholowego! (bo np.
wszystko inne zamknięte lub daleko)

Naprawde nie mozna nawet wejsc ?

Za to jak widze - posiadanie alkoholu przez maloletnia osobe grozi nawet rokiem wiezienia.
I sprawdzaj tu samochod, czy starszy brat nie zapomnial flaszki w bagazniku :-)


J.

10 Data: Luty 07 2013 14:20:36
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Andrzej Lawa 

W dniu 07.02.2013 14:12, J.F pisze:

Widze ze maja jakis federalny przepis i chyba juz wszystkie stany maja
faktycznie 21, ciekawe jak z lokalnymi przepisami.

Lokalne przepisy potrafią być też nieźle pomieszane... Zwłaszcza np. w
zakresie "kontaktów intymnych" ;)

Swoją drogą to też pewien debilizm - jak nie masz 21 lat to nie możesz
wejć do baru z alkoholem żeby choćby kupić coś bezalkoholowego! (bo np.
wszystko inne zamknięte lub daleko)

Naprawde nie mozna nawet wejsc ?

Chyba że pod opieką rodzica, prawnego opiekuna lub małżonka po 21.
urodzinach.

http://commerce.alaska.gov/dnn/abc/Resources/FAQ.aspx

Za to jak widze - posiadanie alkoholu przez maloletnia osobe grozi nawet
rokiem wiezienia.
I sprawdzaj tu samochod, czy starszy brat nie zapomnial flaszki w
bagazniku :-)

Teraz pytanie: czy taki "Amol" to alkohol? ;)

--
Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

11 Data: Luty 07 2013 14:32:56
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: 4CX250 

Użytkownik "Andrzej Lawa"  napisał w wiadomości

Swoją drogą to też pewien debilizm - jak nie masz 21 lat to nie możesz
wejć do baru z alkoholem żeby choćby kupić coś bezalkoholowego! (bo np.
wszystko inne zamknięte lub daleko)

Zawsze możesz poprosić kogos żeby ci kupił.


Marek

12 Data: Luty 07 2013 22:32:56
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Artur Maśląg 

W dniu 2013-02-07 13:52, Andrzej Lawa pisze:

W dniu 07.02.2013 13:31, J.F pisze:

Ale wiesz ze piwo to tam wypijesz jak 26 lat skonczysz ? Oczywiscie
zalezy od stanu :-)

A nie 21?

W Kalifornii jakiś czas temu było od 21 lat. Może coś się zmieniło.

Swoją drogą to też pewien debilizm - jak nie masz 21 lat to nie możesz
wejć do baru z alkoholem żeby choćby kupić coś bezalkoholowego! (bo np.
wszystko inne zamknięte lub daleko)

Różnie to bywa, ale ma to sens w państwie policyjnym, jakim jest/są
USA.

13 Data: Luty 07 2013 11:09:33
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: J.F 

Użytkownik "Pawel O'Pajak"  napisał w wiadomości

Ryzyko jest znikome.
No chyba, ze sie spowoduje dzwona, wtedy regres murowany, a jak poszkodowany zostanie inwalida to... moze lepiej jednak miec to PJ.

Lepiej, lepiej, ale nie tak latwo wytlumaczyc.
Szczegolnie jak ktos nie ma nic cennego, to co mu zabiora :-)

A ryzyko dzwona jeszcze mniejsze,

Inna sprawa, ze u nas zdobycie PJ to wydarzenie jak kupno samochodu za komuny. Kolezanka robila PJ w USA: wreczyli jej kartke z przepisami,
[...]
Proporcjonalnie do ludnosci maja tam mniej wypadkow niz u nas.

dane sprzed lat mowily ze bardzo podobnie.
Co jest o tyle dziwne ze pieszych nie ma, a przy predkosci 55mph trudno kogos zabic.

J.

14 Data: Luty 07 2013 11:17:07
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Michoo 

On 07.02.2013 10:45, Pawel O'Pajak wrote:

Proporcjonalnie do ludnosci maja tam mniej wypadkow niz u nas.

Nie. Proporcjonalnie do ludności mają tam 20% wypadków więcej niż u nas. Proporcjonalnie do przejechanego dystansu mają rzeczywiście mniej (coś pod 2.5x).

--
Pozdrawiam
Michoo

15 Data: Luty 07 2013 12:28:31
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: tď 

T. wrote:

Z ustaleń „Rzeczpospolitej” wynika, że wielu kierowców, którzy nie
zrobili prawa jazdy lub je utracili decyduje się na jazdę bez uprawnień,
ponieważ ryzyko kary jest bardzo małe.

Nie. JeżdżÄ… bez uprawnień, ponieważ ich nie mają, a jeździć muszą. Niech
ktoś się wreszcie palnie w łeb i zrobi egzaminy na prawko na normalnym
poziomie tudzież nie zabiera go za wydumane wykroczenia.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

16 Data: Luty 07 2013 16:00:51
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Budzik 

Użytkownik tď  ...

Z ustaleń „Rzeczpospolitej” wynika, że wielu kierowców, którzy nie
zrobili prawa jazdy lub je utracili decyduje się na jazdę bez uprawnień,
ponieważ ryzyko kary jest bardzo małe.

Nie. JeżdżÄ… bez uprawnień, ponieważ ich nie mają, a jeździć muszą. Niech
ktoś się wreszcie palnie w łeb i zrobi egzaminy na prawko na normalnym
poziomie tudzież nie zabiera go za wydumane wykroczenia.

Z własnego podwórka - najczęściej jeżdzą bez prawka ci co im zabrano za
promile. Ale że czasami wydumane to prawda - bo również za rowerowe
promile.


--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.
Frank Herbert

17 Data: Luty 08 2013 15:37:54
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor:

Budzik wrote:

Z własnego podwórka - najczęściej jeÅŒdzą bez prawka ci co im
zabrano za promile.

Za ile? Za pół? Za dwa?

Ale Ōe czasami wydumane to prawda - bo równieŌ za
rowerowe promile.

No właśnie.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

18 Data: Luty 08 2013 19:00:46
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Budzik 

Użytkownik  tá´? ...

Z w??asnego podw??rka - najczÄ???ciej je??dzÄ? bez prawka ci co im
zabrano za promile.

Za ile? Za pół? Za dwa?

Np za 0,52

19 Data: Luty 07 2013 18:37:52
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Marcin N 

W dniu 2013-02-07 13:28, tÎż pisze:

Nie. JeżdżÄ… bez uprawnień, ponieważ ich nie mają, a jeździć muszą. Niech
ktoś się wreszcie palnie w łeb i zrobi egzaminy na prawko na normalnym
poziomie tudzież nie zabiera go za wydumane wykroczenia.

W pełni się zgadzam.
Opresyjne państwo.

--
MN

20 Data: Luty 07 2013 19:38:38
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: ToMasz 

W dniu 07.02.2013 13:28, tÎż pisze:

T. wrote:

Z ustaleń „Rzeczpospolitej” wynika, że wielu kierowców, którzy nie
zrobili prawa jazdy lub je utracili decyduje się na jazdę bez uprawnień,
ponieważ ryzyko kary jest bardzo małe.

Nie. JeżdżÄ… bez uprawnień, ponieważ ich nie mają, a jeździć muszą. Niech
ktoś się wreszcie palnie w łeb i zrobi egzaminy na prawko na normalnym
poziomie tudzież nie zabiera go za wydumane wykroczenia.

Al Wy jesteście nieświadomi jak przedszkolacy. MUSISZ jeździć? Po swoim polu czy po wspólnych drogach? Jak po wspólnych to się łaskawie dostosuj.

Chcesz aby przepisy były mniej restrykcyjne? Prosta droga. zrezygnujmy z państwowej renty, emerytury i leczenia. NIKT z rządu nie zainteresuje się ile osób prywatnych w wyniku szkód wyrządzonych przez inne prywatne osoby trafiło do prywatnych szpitali i ile za te osoby trzeba płacić odszkodowań.

ToMasz

21 Data: Luty 07 2013 22:14:15
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Pawel O'Pajak 

Powitanko,

 zrezygnujmy z
państwowej renty, emerytury i leczenia.

Patrzac na ZUS i nasza sluzbe zdrowia, to ten plan chyba jest wprowadzany w zycie;-)

NIKT z rządu nie zainteresuje
się ile osób prywatnych w wyniku szkód wyrządzonych przez inne prywatne
osoby trafiło do prywatnych szpitali i ile za te osoby trzeba płacić
odszkodowań.

Nie wiem czy jestem osoba prywatna, czy jakas inna np. panstwowa, ale bardzo sobie chwale, jesli rzad sie mna nie interesuje. Ze wzajemnoscia zreszta;-)
Co nie znaczy, ze mam cos przeciw PJ, ale tez dostrzegam fakt, ze trudnosc egzaminu na PJ nie ma wiekszego wplywu na "odfiltrowanie" pierdolow/piratow/kapeluszy i innego robactwa.


Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małÄ… szkodliwoć społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

22 Data: Luty 08 2013 08:01:34
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Iglo 

Dnia Thu, 07 Feb 2013 22:14:15 +0100, Pawel O'Pajak napisał(a):

Co nie znaczy, ze mam cos przeciw PJ, ale tez dostrzegam fakt, ze
trudnosc egzaminu na PJ nie ma wiekszego wplywu na "odfiltrowanie"
pierdolow/piratow/kapeluszy i innego robactwa.

Tak to już jest. Drogi są nie tylko dla młodych, szybkich i wściekłych. A
ta uniwersalna prawda stanie się dla Ciebie tym wyraźniejsza, im bardziej
będziesz się zbliżał do wieku, gdy jedynymi przejażdżkami będą te skodą na
działkę dokarmić gołębie w wieku około 70lat. Ciekawe, czy wtedy będziesz
swoich kolegów z działek parkujących obok swoje wypieszczone Aveo nazywał
robactwem? Wiem, wiem, Ty w zaawansowanym wieku będziesz jak teraz
miszczem, królem dróg..

23 Data: Luty 08 2013 08:17:16
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Shrek 

On 2013-02-08 08:01, Iglo wrote:

Tak to już jest. Drogi są nie tylko dla młodych, szybkich i wściekłych. A
ta uniwersalna prawda stanie się dla Ciebie tym wyraźniejsza, im bardziej
będziesz się zbliżał do wieku, gdy jedynymi przejażdżkami będą te skodą na
działkę dokarmić gołębie w wieku około 70lat. Ciekawe, czy wtedy będziesz
swoich kolegów z działek parkujących obok swoje wypieszczone Aveo nazywał
robactwem? Wiem, wiem, Ty w zaawansowanym wieku będziesz jak teraz
miszczem, królem dróg..

No dobrze, ale co to ma wspólnego z PJ?

Shrek.

24 Data: Luty 08 2013 08:39:41
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Iglo 

Dnia Fri, 08 Feb 2013 08:17:16 +0100, Shrek napisał(a):

On 2013-02-08 08:01, Iglo wrote:

Tak to już jest. Drogi są nie tylko dla młodych, szybkich i wściekłych. A
ta uniwersalna prawda stanie się dla Ciebie tym wyraźniejsza, im bardziej
będziesz się zbliżał do wieku, gdy jedynymi przejażdżkami będą te skodą na
działkę dokarmić gołębie w wieku około 70lat. Ciekawe, czy wtedy będziesz
swoich kolegów z działek parkujących obok swoje wypieszczone Aveo nazywał
robactwem? Wiem, wiem, Ty w zaawansowanym wieku będziesz jak teraz
miszczem, królem dróg..

No dobrze, ale co to ma wspólnego z PJ?

Shrek.

No tak, bez sensu OT, ale jak zobaczyłem to "robactwo" to musiałem napisać
słów parę. Nie ma co ciągnąć. Tego typu zachowanie i brak empatii nie
wymaga komentarza.

25 Data: Luty 08 2013 09:02:01
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Shrek 

On 2013-02-08 08:39, Iglo wrote:

No tak, bez sensu OT, ale jak zobaczyłem to "robactwo" to musiałem napisać
słów parę. Nie ma co ciągnąć. Tego typu zachowanie i brak empatii nie
wymaga komentarza.

W sumie wymaga. Pierdołowatość na drodze mnie też denerwuje, ale zdaje sobię sprawę, że w kraju gdzie 99% kierowców jeżdzi lepiej niż średnia to nei mogą być same Kubice na drodze. I jeśli ktoś po prostu kiepsko jeździ to trudno i jak piszesz dla takich miejsce też się musi na drodze znaleźć. Ja osobiście takim staram się pomóc, wpuścić its. Szlag mnie trafia dopiero wtedy jak się zastanawiam czy oprócz zwolnienia do 20 muszę jeszcze czerwony dywanik rozwinąć;)

No i nikt mi nie wmówi, ze problem ruszania ze świateł (zwłaszcza na kierunkach w lewo, gdzie strzałka pali się krótko) wynika z niumiejętności korzystania ze skrzyni biegów i sprzęgła. Może bym uwierzył, gdyby nie to, że ci co wjeżdzają na żółtym  i już czerwonym portadią dynamicznie ruszyć i nie potrzebują odstępów rzędu trzech samochodów;)

Shrek.

26 Data: Luty 08 2013 19:50:03
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Cavallino 


Użytkownik "Iglo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Tego typu zachowanie i brak empatii nie
wymaga komentarza.

Mówisz o swoim, prezentującym pogląd, że zamulanie dróg jest dobrym i pożądanym zjawiskiem?

27 Data: Luty 08 2013 22:43:54
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Iglo 

Dnia Fri, 8 Feb 2013 19:50:03 +0100, Cavallino napisał(a):

Mówisz o swoim, prezentującym pogląd, że zamulanie dróg jest dobrym i
pożądanym zjawiskiem?

O nazywaniu "robactwem".
Dawaj "kapelusz warning".

28 Data: Luty 08 2013 22:51:09
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Cavallino 


Użytkownik "Iglo"  napisał w wiadomości grup

Dnia Fri, 8 Feb 2013 19:50:03 +0100, Cavallino napisał(a):

Mówisz o swoim, prezentującym pogląd, że zamulanie dróg jest dobrym i
pożądanym zjawiskiem?

O nazywaniu "robactwem".

Ale dyskutujesz z pojedynczym słowem (niezbyt szczęśliwym), czy z całą ideą (jak najbardziej słuszną, w sensie sprawdzania zdolności rzecz jasna)?

29 Data: Luty 08 2013 23:24:01
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Iglo 

Dnia Fri, 8 Feb 2013 22:51:09 +0100, Cavallino napisał(a):

 

Ale dyskutujesz z pojedynczym słowem (niezbyt szczęśliwym), czy z całą ideą
(jak najbardziej słuszną, w sensie sprawdzania zdolności rzecz jasna)?

Z podejściem. Ale z "miszczami" się nie wygra.
Z tego co obserwuję w moim otoczeniu to staruszkowie jak już stetryczą do
końca to porzucają jeżdżenie samodzielnie prowadzonymi pojazdami. Owszem,
na drogach zdarza się znaleść jakiegoś nieszczęśnika zupełnie nie radzącego
sobie z sytuacją, ale nie jest to na tyle częste by robić wielkie halo.
Samochodów dużo, korki, każdy gdzieś się spieszy, by zarobić, zdążyć etc.
Można próbować zrozumieć flustrację.

30 Data: Luty 09 2013 08:49:57
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Marcin N 

W dniu 2013-02-08 23:24, Iglo pisze:

Można próbować zrozumieć flustrację.

No słowo daję, że nie ma takiego słowa.



--
MN

31 Data: Luty 09 2013 09:37:42
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Cavallino 


Użytkownik "Iglo"  napisał w wiadomości grup

Dnia Fri, 8 Feb 2013 22:51:09 +0100, Cavallino napisał(a):


Ale dyskutujesz z pojedynczym słowem (niezbyt szczęśliwym), czy z całą ideą
(jak najbardziej słuszną, w sensie sprawdzania zdolności rzecz jasna)?

Z podejściem.

Czyli z ideą.
No to się nie zgodzimy.


Ale z "miszczami" się nie wygra.

Kapelusznicze ma być na wierzchu?
Nie w tym kraju.
Wyprowadź się gdzieś, będziesz zadowolony.

32 Data: Luty 08 2013 19:50:38
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Cavallino 


Użytkownik "Iglo"  napisał w wiadomości grup

Dnia Thu, 07 Feb 2013 22:14:15 +0100, Pawel O'Pajak napisał(a):

Co nie znaczy, ze mam cos przeciw PJ, ale tez dostrzegam fakt, ze
trudnosc egzaminu na PJ nie ma wiekszego wplywu na "odfiltrowanie"
pierdolow/piratow/kapeluszy i innego robactwa.

Tak to już jest. Drogi są nie tylko dla młodych, szybkich i wściekłych. A
ta uniwersalna prawda stanie się dla Ciebie tym wyraźniejsza, im bardziej
będziesz się zbliżał do wieku, gdy jedynymi przejażdżkami będą te skodą na
działkę dokarmić gołębie w wieku około 70lat.

Do tego służy MPK, PKS,  albo taryfa dla co bogatszych.

33 Data: Luty 08 2013 22:51:34
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Iglo 

Dnia Fri, 8 Feb 2013 19:50:38 +0100, Cavallino napisał(a):
 

Do tego służy MPK, PKS,  albo taryfa dla co bogatszych.

Nie Tobie o tym decydować. Dla Ciebie kapeluszem jest dziadek jadący aveo
na działkę, ty jesteś kapeluszem w ceedzie dla pomykacza w jakimś AMG.
Wsiądziesz w pekaesa zaraz potem jak ci taki na zderzaku siądzie na lewym
pasie jak gnieciesz 150km/h na autobanie wyprzedzając ciężarówki? Pewnie
nie wsiądziesz, a ten z tyłu nazywa Cię kapeluszem i daje plonki i
łorningi. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, wieku i umiejętności.
Zawsze możesz kupić sobie tor, a najlepiej dużą wyspę z siecią dróg i wtedy
hulaj dusza, możesz ustanowić przepisy i zasady jakie Ci pasują. Czego Ci
szczerze życzę, tej wyspy znaczy się. A na razie korzystasz z publicznej
sieci dróg i dzielisz je z innymi o różnych umiejętnościach. Nie
przeskoczysz, zachowaj dobre zdrowie na starość w takim stopniu, żeby
zamulaczem i kapelonem nie być. I tyle możesz od siebie w tym temacie
zrobić.

34 Data: Luty 08 2013 23:01:58
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Cavallino 


Użytkownik "Iglo"  napisał w wiadomości grup

Dnia Fri, 8 Feb 2013 19:50:38 +0100, Cavallino napisał(a):

Do tego służy MPK, PKS,  albo taryfa dla co bogatszych.

Nie Tobie o tym decydować.

Oczywiście, powinien lekarz.
Jaki obstawiasz % 70 letnich dziadków zdolnych do przejścia testów na prawko?
Bo ja kilka, nie więcej niż 10.


Dla Ciebie kapeluszem jest dziadek jadący aveo
na działkę, ty jesteś kapeluszem w ceedzie dla pomykacza w jakimś AMG.

Pełna zgoda, dlatego od 2 lat ceedem porusza się zazwyczaj moja żona. ;-)

35 Data: Luty 08 2013 23:26:16
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Iglo 

Dnia Fri, 8 Feb 2013 23:01:58 +0100, Cavallino napisał(a):


Oczywiście, powinien lekarz.
Jaki obstawiasz % 70 letnich dziadków zdolnych do przejścia testów na
prawko?
Bo ja kilka, nie więcej niż 10.


Ba, ja znam jednego który jeździ w takim wieku. Jeździ to za dużo
powiedziane, jest zawieziony swoim dyliżansem na wieś gdzie spędza lato i
tam ujeżdża bestię przez las do pobliskiego spożywczaka. Całkiem sprawnie
zresztą. Pokolenie z innej gliny.



Dla Ciebie kapeluszem jest dziadek jadący aveo
na działkę, ty jesteś kapeluszem w ceedzie dla pomykacza w jakimś AMG.

Pełna zgoda, dlatego od 2 lat ceedem porusza się zazwyczaj moja żona. ;-)

W kapeluszu ? :-)

36 Data: Luty 09 2013 09:38:37
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Cavallino 


Użytkownik "Iglo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Dla Ciebie kapeluszem jest dziadek jadący aveo
na działkę, ty jesteś kapeluszem w ceedzie dla pomykacza w jakimś AMG.

Pełna zgoda, dlatego od 2 lat ceedem porusza się zazwyczaj moja żona. ;-)

W kapeluszu ? :-)

Zdarza się, że w czapce.
Ale jeździ dość agresywnie na szczęście.

37 Data: Luty 09 2013 08:53:33
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Marcin N 

W dniu 2013-02-08 23:01, Cavallino pisze:

Oczywiście, powinien lekarz.
Jaki obstawiasz % 70 letnich dziadków zdolnych do przejścia testów na
prawko?
Bo ja kilka, nie więcej niż 10.

Te "dziadki" całe życie miały prawko. Zdobyły ogromne doświadczenie za kółkiem. Co z tego, że jakiś głupi test wykaże, że mają mniejszą sprawność fizyczną. Nadrabiają ogromnym doświadczeniem. Nie muszą pretendować do miana kierowcy wyścigowego. Nie muszą znakomitym refleksem omijać zaskakujących sytuacji na drodze, bo ich doświadczenie powoduje, że takie sytuacje wyczuwają z daleka i po prostu im zapobiegają.

--
MN

38 Data: Luty 09 2013 09:39:14
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Cavallino 


Użytkownik "Marcin N"  napisał w wiadomości grup

W dniu 2013-02-08 23:01, Cavallino pisze:

Oczywiście, powinien lekarz.
Jaki obstawiasz % 70 letnich dziadków zdolnych do przejścia testów na
prawko?
Bo ja kilka, nie więcej niż 10.

Te "dziadki" całe życie miały prawko. Zdobyły ogromne doświadczenie za kółkiem. Co z tego, że jakiś głupi test wykaże, że mają mniejszą sprawność fizyczną.

To, że ona jest potrzebna do prowadzenia samochodu.
I jak jej nie masz, to i prowadzić nie powinieneś.

39 Data: Luty 08 2013 23:02:48
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Pawel O'Pajak 

Powitanko,

ta uniwersalna prawda stanie się dla Ciebie tym wyraźniejsza, im bardziej
będziesz się zbliżał do wieku, gdy jedynymi przejażdżkami będą te skodą na
działkę dokarmić gołębie w wieku około 70lat.

Zasrancow, znaczy sie golebii nie lubie, skoda jezdzilem w mlodosci, mam sentyment.

 Wiem, wiem, Ty w zaawansowanym wieku będziesz jak teraz
miszczem, królem dróg..

Wiek nie ma tu nic do rzeczy. Z reguly najbardziej zaskoczeni zmiana z czerwonego na zielone sa mlodsi ode mnie. Czy tak trudno przygotowac sie na zmiane swiatel? Czy tak trudno skrecajac w lewo na 1 pasmowej zblizyc sie do srodka, by inni mogli pojechac prosto? Czy tak trudno na wielopasmowej wybrac inny pas niz prawy stajac przed swiatlami, by inni mogli skrecic na zielonej strzalce? Jak nazwac palanta, ktory nie potrafi skojarzyc zatrzymywania sie samochodu przed przejsciem dla pieszych i musi do wafla nedzy ominac? Albo cipuna, co blokuje konczacy sie pas pol kilometra od konca?
Z pewnoscia z wiekiem pogarsza sie sprawnosc, ale bezmyslnosc, glupota, zlosliwosc jesli juz w srednim, czy mlodym wieku tak sie objawia, to strach pomyslec, co bedzie, jesli do tego dojda jeszcze zachowania zwiazane z wiekiem.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com

40 Data: Luty 09 2013 16:47:40
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: Shrek 

On 2013-02-08 23:02, Pawel O'Pajak wrote:

Czy tak trudno przygotowac sie
na zmiane swiatel? Czy tak trudno skrecajac w lewo na 1 pasmowej zblizyc
sie do srodka, by inni mogli pojechac prosto? Czy tak trudno na
wielopasmowej wybrac inny pas niz prawy stajac przed swiatlami, by inni
mogli skrecic na zielonej strzalce? Jak nazwac palanta, ktory nie
potrafi skojarzyc zatrzymywania sie samochodu przed przejsciem dla
pieszych i musi do wafla nedzy ominac? Albo cipuna, co blokuje konczacy
sie pas pol kilometra od konca?

O to, to. Bezmyślnośc niektórych jest porażająca.

Żeby nie było, mi też się zdarzało, teraz wiem, że to brak doświadczenia był. Tylko jakoś nie chce mi się wierzyć, że 50% kierowców właśnie nawija pierwsze 15 kkm.

Shrek.

41 Data: Luty 08 2013 17:43:56
Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
Autor: John Kołalsky 


Użytkownik "ToMasz"


Z ustaleń „Rzeczpospolitej” wynika, że wielu kierowców, którzy nie
zrobili prawa jazdy lub je utracili decyduje się na jazdę bez uprawnień,
ponieważ ryzyko kary jest bardzo małe.

Nie. JeżdżÄ… bez uprawnień, ponieważ ich nie mają, a jeździć muszą. Niech
ktoś się wreszcie palnie w łeb i zrobi egzaminy na prawko na normalnym
poziomie tudzież nie zabiera go za wydumane wykroczenia.

Al Wy jesteście nieświadomi jak przedszkolacy. MUSISZ jeździć? Po swoim polu czy po wspólnych drogach? Jak po wspólnych to się łaskawie dostosuj.

Chcesz aby przepisy były mniej restrykcyjne? Prosta droga. zrezygnujmy z państwowej renty, emerytury i leczenia. NIKT z rządu nie zainteresuje się ile osób prywatnych w wyniku szkód wyrządzonych przez inne prywatne osoby trafiło do prywatnych szpitali i ile za te osoby trzeba płacić odszkodowań.


Ty z tej mleczarni co doi nas ?

Prawo jazdy niepotrzebne?



Grupy dyskusyjne