Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S
1 | Data: Maj 05 2012 20:04:52 |
Temat: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | |
Autor: Gonzo | Czesc, 2 |
Data: Maj 05 2012 23:45:52 | Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | Autor: marcin | Użytkownik "Gonzo" napisał w wiadomości
Jakie sa optymalne predkosci do zmiany biegow No tak powyżej 180 to bym już nie zmieniał, ale poniżej to jak najbardziej. -- pzdr, marcin 3 |
Data: Maj 06 2012 00:33:32 | Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | Autor: maniek1111-84@o2.pl | On 5 Maj, 22:04, "Gonzo" wrote: Czesc, Siema Gonzo Zapraszam na strone polishbanditcrew zarejestruj sie i tam ci wszystko chlopaki wyjasnia dodatkowo bedziesz mogl posciagac serwisowki i instrukcje obslugi do twojego Bandziora 4 |
Data: Maj 06 2012 10:56:56 | Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | Autor: Ivam | Użytkownik "Gonzo" napisał w wiadomości grup Jakie sa optymalne predkosci do zmiany biegow, tak zeby nie katowac Poszukaj w archiwum - na 100% o tym juz bylo. Pytanie dodatkowe: czy jest mozliwosc zmiany samej tarczki predkosciomierza? Tak. Odkrecasz tarcze i obracasz - tak zeby sprawdzic gdzie wskazowka sie znajduje w bez napiecia sprezyny. Potem sciagasz wskazowke, np. widelcem podwazasz. Zakladasz nowa tarcze, wciskasz wskazowke w tej samej swobodnej pozycji, ustawiasz tarcze i przykrecasz. -- pzdr: Ivam 5 |
Data: Maj 06 2012 19:12:35 | Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | Autor: Yogi(n) | Użytkownik "Ivam" napisał w wiadomości Tak. Odkrecasz tarcze i obracasz - tak zeby sprawdzic gdzie wskazowka sie znajduje w bez napiecia sprezyny. Potem sciagasz wskazowke, np. widelcem podwazasz. Zakladasz nowa tarcze, wciskasz wskazowke w tej samej swobodnej pozycji, ustawiasz tarcze i przykrecasz. Mój licznik też jest w milach, samo zdjęcie wskazówki i wymiana tarczy są raczej do zrobienia, ale jak poradzić sobie z pierścieniem dookoła licznika, tym trzymającym szkiełko? Wygląda na zaciśniety przy użyciu jakiegoś narzedzia - jak go zdjąć bez uszkodzenia ? Jest jakiś patent na odwracalne odgięcie go a potem założenie w taki sposób, żeby było *prawie* jak fabryczne? Pierścień jest z blachy, chromowany Może ślusarz sobie z tym poradzi? -- Yogi(n) 6 |
Data: Maj 06 2012 21:28:41 | Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | Autor: Ivam | Użytkownik "Yogi(n)" napisał w wiadomości grup ale jak poradzić sobie z pierścieniem dookoła licznika, tym trzymającym szkiełko? Aaaa, to juz inny problem;) Jak masz do 2000 to bedzie ciezko, bo AFAIK trzeba bedzie odgiac ten pierscien, a zagiac go ladnie to juz konkretnie do przekichane. Chociaz delikatnie srubokretem podwazac i moze sie uda bez zarysowania (na zagranicznych forach ludzie tak kombinowali). Tak Twoj licznik wyglada? http://images.cmsnl.com/img/partslists/speedometer-gsf600-s-bandit-1996-1999-usa_bigsuusa93599_4027.gif W pozniejszych modelach juz jest lepiej - od spodu da sie to rozkrecic. Tak wyglada: http://images.cmsnl.com/img/partslists/speedometer-gsf600-s-bandit-2000-2003-usa_bigsuusa93666_df74.gif -- pzdr: Ivam 7 |
Data: Maj 06 2012 23:11:12 | Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | Autor: Yogi(n) |
Użytkownik "Yogi(n)" napisał w wiadomości grup Nie nie, ja jako miłośnik armatury, mam shadowkę ;), ale podpiąłem się pod wątek, bo wkurza mnie licznik w milach i prawie niewidocznych kilometrach. Wiem, że można się przyzwyczaić, ale ja jakos nie potrafię, zwłaszcza, że zegar jest czarny a skala kilometrowa szarobura z lekkim odcieniem beżu i kilka razy mniejsza - w dzień praktycznie niewidoczna, w nocy zaś milowa daje po gałach tak mocno, że kilometrowej też praktycznie nie widać. Ooo, wygląda prawie identycznie jak ten (nie mam tylko kontrolki od podnóżka) http://img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/22/73/65/12/2273651260 Są na allegro goście dorabiający tarcze za parę dych, więc wymieniłbym, ale ten pierścień mnie zniechęca, bo będzie to wyglądało dupiaszczo, nawet jak da się jakoś sensowie złożyć. Może w zimie się skuszę ;-) Znalazłem taki filmik - jak widać, da się, ale jest to "rzeźba w kupie" ;-( http://www.youtube.com/watch?v=DlZrUUqn0Ik -- Yogi(n) 8 |
Data: Maj 07 2012 21:01:04 | Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | Autor: Ivam | Użytkownik "Yogi(n)" napisał w wiadomości grup wątek, bo wkurza mnie licznik w milach i prawie niewidocznych kilometrach. Ja tak mialem we fazerze. Wiem, że można się przyzwyczaić, ale ja jakos nie potrafię, zwłaszcza, że Dupa tam, a nie przyzwyczaic. Do luksusow sie czlowiek przyzwyczaja, a z takimi problemami czlowiek musi sobie dawac rade. zegar jest czarny a skala kilometrowa szarobura z lekkim odcieniem beżu i :) Dokladnie tak samo. Nie wiem po co w tych angielsko-amerykanskich wersjach dawali w ogole oznaczenia z km/h Są na allegro goście dorabiający tarcze za parę dych Mam. Dziala bez zarzutu. ;) Może w zimie się skuszę ;-) Kombinuj - tak na serio to nie zostaje nic innego, tylko srubokret i duzo razy na obwodzie i delikatnie. -- pzdr: Ivam 9 |
Data: Maj 07 2012 21:17:10 | Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | Autor: Kuczu | W dniu 2012-05-07 21:01, Ivam pisze: :) Dokladnie tak samo. Nie wiem po co w tych angielsko-amerykanskich w niektorych regionach Kanady sa obowiazkowe liczniki w kmh. Stad podwojna skala. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 10 |
Data: Maj 07 2012 21:34:47 | Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | Autor: duddits | W dniu 2012-05-07 21:17, Kuczu pisze: w niektorych regionach Kanady sa obowiazkowe liczniki w kmh. Stad Co do liczników to nie wiem, ale sÄ dzÄ, że ich skalowanie w mph podczas gdy cała Kanada używa na znakach ograniczeĹ w kmh wydaje mi siÄ, hm, bezcelowe. Przejechałem sporÄ czÄć wschodniego wybrzeża Kanady zahaczajÄ c o kilka prowincji (m.in. PEI, Nova Scotia, Ontario, Quebec) i nigdzie nie widziałem oznaczeĹ w mph. To raczej podejrzewam, że spora czÄć aut/motocykli jest oferowana w tych samych wersjach w USA i Kanadzie stÄ d podwójna skala. http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limits_in_Canada -- [GoMoto.TV] naszym motorem jest pasja 11 |
Data: Maj 07 2012 21:41:36 | Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | Autor: Kuczu | W dniu 2012-05-07 21:34, duddits pisze: W dniu 2012-05-07 21:17, Kuczu pisze: No o to mi wlasnie chodzi. W Kanadzie uzywa sie jednostek metrycznych stad podwojna skala w pojazdach sprzedawanych w Ameryce Polnocnej. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 12 |
Data: Maj 08 2012 09:21:47 | Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | Autor: duddits | On 07.05.2012 21:41, Kuczu wrote: No o to mi wlasnie chodzi. W Kanadzie uzywa sie jednostek metrycznych Zgoda, tylko zdziwiło mnie stwierdzenie, że w niektórych regionach Kanady liczniki wyskalowane w km/h sÄ obowiÄ zkowe. Nie bardzo rozumiem dlaczego majÄ byÄ obowiÄ zkowe tylko gdzieniegdzie skoro ta skala prÄdkoĹci obowiÄ zuje w całym kraju klonowego liĹcia :) Wiem, czepiam siÄ. P.S. Oni te jednostki metryczne stosujÄ zresztÄ bardzo niekonsekwentnie, np. powierzchniÄ mieszkaĹ czy domów nadal podaje siÄ w stopach kwadratowych. -- [GoMoto.TV] Faceci na kanapach 13 |
Data: Maj 08 2012 20:41:18 | Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | Autor: Kuczu | W dniu 2012-05-08 09:21, duddits pisze: On 07.05.2012 21:41, Kuczu wrote: tak -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 14 |
Data: Maj 07 2012 01:05:23 | Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | Autor: maniek1111-84@o2.pl | On 6 Maj, 19:12, "Yogi\(n\)" wrote: Użytkownik "Ivam" napisał w w b6 do 2000 r jest to do zrobienia bez sladu po więcej info zapraszam na polishbanditcrew.pl zdaje sie ze urzytkownik calanthe cos takiego robil 15 |
Data: Maj 07 2012 01:09:14 | Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | Autor: maniek1111-84@o2.pl | On 7 Maj, 10:05, wrote: On 6 Maj, 19:12, "Yogi\(n\)" wrote: a tutaj link jak to wyglada http://imageshack.us/photo/my-images/38/przechwytywanie111.png/ 16 |
Data: Maj 07 2012 21:05:32 | Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | Autor: Ivam | Użytkownik napisał w wiadomości grup w b6 do 2000 r jest to do zrobienia bez sladu Jak ktos ma fach w rece to nawet caly motur se sam zrobi. po więcej info zapraszam Skoncz z tym nachalnym spamem - troche przeginasz. No chyba, ze Ci konkretnie placa za zagonionego nowego uzytkownika, to od razu daj namiary na tego co Ci placi, powiedz ile, a sam chetnie dla Was pospamuje;) -- pzdr: Ivam 17 |
Data: Maj 07 2012 13:37:52 | Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | Autor: maniek1111-84@o2.pl | On 7 Maj, 21:05, "Ivam" wrote: Użytkownik napisał w wiadomości grup nie placa bo i nie ma za co ;) chciałem pomoc bo sam mam dziora i tam znalazlem mnostwo wiedzy na jego temat ale jezeli odbierasz to jako spam obiecuje ze nie bede :) 18 |
Data: Maj 08 2012 16:19:11 | Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | Autor: Ivam | Użytkownik napisał w wiadomości grup znalazlem mnostwo wiedzy na jego temat ale jezeli odbierasz to jako FAQ i netykieta sie klaniaja. Raz w miesiacu, a nie 3 razy jednego dnia. Do tego stopka tutaj by sie przydala - to nie forum. -- pzdr: Ivam 19 |
Data: Maj 08 2012 10:32:36 | Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | Autor: maniek1111-84@o2.pl | On 8 Maj, 16:19, "Ivam" wrote: Użytkownik napisał w wiadomości grup ok jestem nowy i jeszcze nie wszystko ogarniam gdzie moge znalezc faq i jak zrobic stopke jesli mozesz powiedz 20 |
Data: Maj 08 2012 20:42:11 | Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | Autor: Ivam | Użytkownik napisał w wiadomości grup ok jestem nowy i jeszcze nie wszystko ogarniam gdzie moge znalezc faq Faq: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=19am Netykieta: http://www.netykieta.dlawas.net/ Archiwum grupy: http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/topics?hl=pl&lnk Stopka musi miec delimeter (czyli dwa znaki "-" i spacje po tych znakach), a potem nick i ew. cos (motto, info czym jezdzisz, albo cos w ten desen). -- pzdr: Ivam 21 |
Data: Maj 06 2012 17:34:28 | Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | Autor: T.F. | "Gonzo" ...
6 -- T.F. 22 |
Data: Maj 06 2012 22:53:37 | Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | Autor: Piotr Rezmer | Gonzo pisze: Czesc, Jeśli masz obrotomierz, to "naucz" (osłuchaj) się brzmienia silnika przy obrotach bliskich czerwonemu polu. A później dobieraj biegi na słuch. Jak się rozpędzasz to zmieniasz bieg w zależności od potrzeby na przyśpieszenie. Dopóki nie przeginasz z czerwonym polem, będzie ok. Przy zwalnianiu, jesli łancuch zacznie szarpać będziesz wiedzieć że spóźniłeś się z redukcją. Dbaj też o spokojne rozgrzanie silnika zanim zaczniesz go wysilać. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar 23 |
Data: Maj 07 2012 15:23:50 | Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | Autor: Piotr Rezmer | Piotr Rezmer pisze: Jeśli masz obrotomierz, to "naucz" (osłuchaj) się brzmienia silnika przyA jeszcze bardziej precyzyjnie, bieg na wyższy możesz zmieniać przy obrotach w okolicach maksymalnego momentu obrotowego. Wtedy silnik męczy się najmniej. A dynamikę dopasujesz przez szybsze lub wolniejsze odwijanie gazu i dochodzenie do tego punktu. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar 24 |
Data: Maj 08 2012 13:47:42 | Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | Autor: T.F. | Użytkownik "Piotr Rezmer" ...
"Boze, widzisz i nie grzmisz." Wtedy silnik męczy się najmniej. WTF ? hint: zobacz gdzie B6 ma "okolice maksymalnego momentu obrotowego" -- T.F. 25 |
Data: Maj 08 2012 19:00:42 | Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S | Autor: Piotr Rezmer | T.F. pisze: hint:Niby przy 9500 obr. Wygląda, że to typowe dla 600 R4. Napisz swoją opinię jakiego zakresu obrotu najlepiej używać w tym przypadku. PS: Nigdy nie miałem R4 i może rzeczywiście bredzę. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |