Cewka? Kable WN?
nie ma cewki jest zwykly aparat zaplonowy z kopulka i rozdzielaczem...
mialem taka sama P10 i kilka razy tez spadl mi waz z chlodnicy,
jednak nigdy nie mialem problemow z zaplonem
p10 na gazie jest dosyc wrazliwa na kable wysokiego napiecia...
generlanie do sprawdzenia caly uklad zaplonowy
od kopulki, kabli na swiecach skonczywszy... ja bym wszytsko osuszyl
dokladnie i zobaczyl co i jak
M
4 |
Data: Styczen 28 2008 18:55:22 |
Temat: Re: Primera P10 silnik chodzi na 3 cylindrach |
Autor: DoQ |
Michal k. napisał(a):
nie ma cewki jest zwykly aparat zaplonowy z kopulka i rozdzielaczem...
Taaa, cewki nie ma? To skad iskry na swiecach? Palec rozdzielacza krzesa je na
krzemieniu?
Pozdrawiam
Pawel
Chrysler Stratus
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
5 |
Data: Styczen 28 2008 13:56:35 | Temat: Re: Primera P10 silnik chodzi na 3 cylindrach | Autor: Janusz |
Podczas jazdy strzelił wąż chłodnicy.
co to znaczy strzelił?
ja obstawiam uszczelkę pod głowicą
Janusz Brela
6 |
Data: Styczen 28 2008 14:16:58 | Temat: Re: Primera P10 silnik chodzi na 3 cylindrach | Autor: luki |
co to znaczy strzelił?
ja obstawiam uszczelkę pod głowicą
Dokładnie to spadł z chłodnicy, źle zamocowany przez poprzedniego właściciela.
Ja również obawiam się o uszczelkę, jednak auto nie kopci jakoś mocno na biało. Jak jeszcze można sprawdzić czy to nie uszczelka? Zastanawiające jest też to że po odpaleniu 5 min chodzi dobrze zarówno na lpg i pb
7 |
Data: Styczen 28 2008 17:26:07 | Temat: Re: Primera P10 silnik chodzi na 3 cylindrach | Autor: Hants |
Dokładnie to spadł z chłodnicy, źle zamocowany przez poprzedniego właściciela.
Ja również obawiam się o uszczelkę, jednak auto nie kopci jakoś mocno na biało. Jak jeszcze można sprawdzić czy to nie uszczelka? Zastanawiające jest też to że po odpaleniu 5 min chodzi dobrze zarówno na lpg i pb
Po 5 minutach sprobuj ugiac waz od chlodnicy. Jesli bedzie bardzo twardy, to popatrz sobie tu:
http://tiny.pl/lqbb
Przygotuj sobie jakies wolne 10 godzin - Ja dalem rade :-))
8 |
Data: Styczen 28 2008 16:05:10 | Temat: Re: Primera P10 silnik chodzi na 3 cylindrach | Autor: Stefan Szczygielski |
luki wrote:
Po naprawie węża auto chodzi na 3 garach.
Jeśli ten silnik wygląda jak w Almerze N15 (mechaniczne rozdzielanie
zapłonu) to przede wszystkim suszenie kable WN/kopułka. Potem zdjąć
kopułkę, wyczyścić - pewnie na trochę pomoże. Potem kopułka i/lub palec
do wymiany.
S.
| | | | |