Witam,
Po wymianie filtrow spalanie w moim 1.4e wzrosło o jakies 3l gazu na 100km.
Pomyslalem sklad mieszanki sie zmienil - pojechalem na regulacje. Moja
instalacja jest nieco dziwna, niby jest to II gen, ale na wezu
doprowadzajacym gaz jest sruba... Od poczatku jak zaopatrzylem sei w auto,
przewod od sondy lambda byl odlaczony.. z II gen zrobila sie I... wracajac
do regulacji, podjechalem do gazownika podlaczyl pod analizator spalin
ustawil lambde na 0,98 wyjechalem to sie nie dalo jechac... okrecilem srube
na wezu doprowadzajacym gaz - z regulacji nici. Pojezdzilem tak z 2 miesiace
(spalanie 12/100). W koncu w Lodzi podjechalem do polecanego gazownika -
wzial miernik podlaczyl sonde i regulowal... Po regulacji: moc OK, obroty
faluja w przedzialach 800 - 600 na biegu jalowym i najwazniejsze spalanie
12/100!
I teraz co z tym fantem zrobic.? Podjechac na regulacje jeszcze raz (szkoda
mi troche 30 pln). Czy moze odlaczyc sonde i regulowac samemu na srubce?
Prosze o pomoc!
--
Pozdrawiam
Michal
-> R19 '94 1.4e LPG
E7J 185tys
-> R19 '91 LPG
C3JC7 260tys
Pkow <-> Ldz
2 |
Data: Listopad 20 2006 07:55:23 |
Temat: Re: Problem z LPG II gen |
Autor: nom |
Nie napisałeś jaką masz instalkę, ale sądząc po opisie to chyba masz BRC
Blitz.
3 |
Data: Listopad 20 2006 13:10:24 | Temat: Re: Problem z LPG II gen | Autor: Michal |
Użytkownik "nom" napisał w wiadomości
Nie napisałeś jaką masz instalkę, ale sądząc po opisie to chyba masz BRC
Blitz.
Parownik Steffanello
sterownik MiniLecho
Pozdrawiam
| |