Grupy dyskusyjne   »   Problem z Mazda 626 91r 1.8 gaźnik

Problem z Mazda 626 91r 1.8 gaźnik



1 Data: Grudzien 02 2008 20:22:30
Temat: Problem z Mazda 626 91r 1.8 gaźnik
Autor: tom-om 

Auto zapala z rana za 3 lub 4 razem. Tzn kręcę załapie i zaraz gaśnie i tak
do 4 razy sztuka. Nie wchodzi od razu na wysokie obroty tylko długo
uruchamia ssanie. Im cieplej tym mniej powtórek. Dodatkowo kiedy już po
jazdach postoi około godzinki wówczas też ma problem z zapaleniem - trzeba
odpalać z gazem. Dodam że gaźnik jest sterowany automatycznie za pomocą
"miliona" rurek, które wydają się być całe. Ostatnio wykryłem, że do momentu
otwarcia dużego obiegu auto dławi się jak dodam gazu. Płyn chłodniczy
wymienieniony, świece sprawne, przewody WN nowe. O co chodzi?



2 Data: Grudzien 02 2008 21:42:42
Temat: Re: Problem z Mazda 626 91r 1.8 gaźnik
Autor: Hipcio 


Użytkownik "tom-om"  napisał w wiadomości


Auto zapala z rana za 3 lub 4 razem. Tzn kręcę załapie i zaraz gaśnie i
tak do 4 razy sztuka. Nie wchodzi od razu na wysokie obroty tylko długo
uruchamia ssanie. Im cieplej tym mniej powtórek. Dodatkowo kiedy już po

Mam podobny objaw u siebie. Przypuszczam ze przyczyną może być nie do końca
poprawne działanie automatyki w gaźniku. TAk jak piszesz jest to milion
rurek i podciśnień. Od kiedy zamontowałem LPG, ten problem przestał mnie
interesować - na gazie nie występuje.

3 Data: Grudzien 03 2008 00:34:55
Temat: Re: Problem z Mazda 626 91r 1.8 gaźnik
Autor: Arni 

Hipcio pisze:

Użytkownik "tom-om"  napisał w wiadomości
Auto zapala z rana za 3 lub 4 razem. Tzn kręcę załapie i zaraz gaśnie i tak do 4 razy sztuka. Nie wchodzi od razu na wysokie obroty tylko długo uruchamia ssanie. Im cieplej tym mniej powtórek. Dodatkowo kiedy już po

Mam podobny objaw u siebie. Przypuszczam ze przyczyną może być nie do końca poprawne działanie automatyki w gaźniku. TAk jak piszesz jest to milion rurek i podciśnień. Od kiedy zamontowałem LPG, ten problem przestał mnie interesować - na gazie nie występuje.
jesli to jest taka masakra jak u mnie w hondzie to jest tam czujnik
temperatury, tez pneumatyczny. Do hondy mam fantastyczny manual (2 tys
stron) który za reke prowadzi co trzeba sprawdzic, w jaki sposob i jak
interpretowac wyniki. Potrzebnym jest manometr i taka sprytna pompka ale
wiele rzeczy daje sie zdiagnozowac metoda sciagania lub zatykania wezykow.
Zdjecie pogladowe - sciąga dla mechanika :))
http://volviki.org/tiki-browse_image.php?offset=0&sort_mode=created_asc&desp=3&galleryId=39&imageId=1494

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
'91 Honda Prelude 2,0 EX

4 Data: Grudzien 03 2008 11:41:11
Temat: Re: Problem z Mazda 626 91r 1.8 gaźnik
Autor: kamil 

"tom-om"  wrote in message

Auto zapala z rana za 3 lub 4 razem. Tzn kręcę załapie i zaraz gaśnie i
tak do 4 razy sztuka. Nie wchodzi od razu na wysokie obroty tylko długo
uruchamia ssanie. Im cieplej tym mniej powtórek. Dodatkowo kiedy już po
jazdach postoi około godzinki wówczas też ma problem z zapaleniem - trzeba
odpalać z gazem. Dodam że gaźnik jest sterowany automatycznie za pomocą
"miliona" rurek, które wydają się być całe. Ostatnio wykryłem, że do
momentu otwarcia dużego obiegu auto dławi się jak dodam gazu. Płyn
chłodniczy wymienieniony, świece sprawne, przewody WN nowe. O co chodzi?


Poszperaj w archiwum forum.mazdaspeed.pl




Pozdrawiam
Kamil

5 Data: Grudzien 03 2008 22:42:05
Temat: Re: Problem z Mazda 626 91r 1.8 gaźnik
Autor: tom-om 

nic tam nie znalazłem
Użytkownik "kamil"  napisał w wiadomości

"tom-om"  wrote in message

Auto zapala z rana za 3 lub 4 razem. Tzn kręcę załapie i zaraz gaśnie i
tak do 4 razy sztuka. Nie wchodzi od razu na wysokie obroty tylko długo
uruchamia ssanie. Im cieplej tym mniej powtórek. Dodatkowo kiedy już po
jazdach postoi około godzinki wówczas też ma problem z zapaleniem -
trzeba odpalać z gazem. Dodam że gaźnik jest sterowany automatycznie za
pomocą "miliona" rurek, które wydają się być całe. Ostatnio wykryłem, że
do momentu otwarcia dużego obiegu auto dławi się jak dodam gazu. Płyn
chłodniczy wymienieniony, świece sprawne, przewody WN nowe. O co chodzi?


Poszperaj w archiwum forum.mazdaspeed.pl




Pozdrawiam
Kamil


6 Data: Grudzien 04 2008 08:16:01
Temat: Re: Problem z Mazda 626 91r 1.8 gaźnik
Autor: Myjk 

tom-om napisać:

nic tam nie znalazłem

Słabo szukałeś. *hint* pompa a właściwie filtr paliwa.

--
Pozdor Myjk
http://xcarlink.pl
xCarLink *MP3* Player

7 Data: Grudzien 04 2008 09:09:59
Temat: Re: Problem z Mazda 626 91r 1.8 gaźnik
Autor: Myjk 

Myjk napisać:

> nic tam nie znalazłem
Słabo szukałeś. hint pompa a właściwie filtr paliwa.

Cancel that, to dotyczy 2.0D Pardon.

--
Pozdor Myjk
http://xcarlink.pl
xCarLink *MP3* Player

8 Data: Grudzien 04 2008 22:02:35
Temat: Re: Problem z Mazda 626 91r 1.8 gaźnik
Autor: tom-om 

Mimo wszystko wymieniłem dziś filtr paliwa. Auto stało pół roku w garażu z
prawie pustym bakiem. Wcześniej było wszytko Ok. Więc może zassał syf ze
skorodowanego zbiornika i zatkał filtr. Jutro rano test
Użytkownik "Myjk"  napisał w wiadomości

Myjk napisać:

> nic tam nie znalazłem
Słabo szukałeś. hint pompa a właściwie filtr paliwa.

Cancel that, to dotyczy 2.0D Pardon.

--
Pozdor Myjk
http://xcarlink.pl
xCarLink *MP3* Player

9 Data: Grudzien 05 2008 22:04:16
Temat: Re: Problem z Mazda 626 91r 1.8 gaźnik
Autor: tom-om 

Wymiana filtra plaiwa nic nie dało

Użytkownik "tom-om"  napisał w wiadomości

Mimo wszystko wymieniłem dziś filtr paliwa. Auto stało pół roku w garażu z
prawie pustym bakiem. Wcześniej było wszytko Ok. Więc może zassał syf ze
skorodowanego zbiornika i zatkał filtr. Jutro rano test
Użytkownik "Myjk"  napisał w wiadomości

Myjk napisać:

> nic tam nie znalazłem
Słabo szukałeś. hint pompa a właściwie filtr paliwa.

Cancel that, to dotyczy 2.0D Pardon.

--
Pozdor Myjk
http://xcarlink.pl
xCarLink *MP3* Player



Problem z Mazda 626 91r 1.8 gaźnik



Grupy dyskusyjne