Grupy dyskusyjne   »   Problem z obrotami i gaśnięciem VW Polo 1.6 '97

Problem z obrotami i gaśnięciem VW Polo 1.6 '97



1 Data: Marzec 14 2014 17:11:23
Temat: Problem z obrotami i gaśnięciem VW Polo 1.6 '97
Autor: sandin 

Pacjent Polo '97 rok, silnik 1.6 AEE.
Przestał jechać i na VAGu nie pokazywał obrotów więc wymieniony został
aparat zapłonowy
z czujnikiem Halla wewnątrz. Auto odpaliło ale obroty falują w róznych
zakresach, czasami
między 400-1100 czasami 1000-2000. Samochód często gaśnie, nie ma reguły w
którym momencie.
Umyta była przepustnica, zaadoptowana i dalej bez zmian. Na VAG-COM widać
jak sygnał z czujnika
halla spada i pokazuje 150-200 obr./min. ale zaraz się podnosi. Czujniki
temp. do komputera pokazują
w porządku 89-93 st. po pełnym nagrznaiu. Co można jeszcze sprawdzić? Cewka
była pomieniana na inną
i bez zmian.



2 Data: Marzec 14 2014 18:08:54
Temat: Re: Problem z obrotami i gaśnięciem VW Polo 1.6 '97
Autor: SP1H 

Co można jeszcze sprawdzić?

filtr paliwa

3 Data: Marzec 15 2014 12:03:17
Temat: Re: Problem z obrotami i gaśnięciem VW Polo 1.6 '97
Autor: sandin 

filtr paliwa

zmieniony

4 Data: Marzec 14 2014 19:16:09
Temat: Re: Problem z obrotami i gaśnięciem VW Polo 1.6 '97
Autor: PiteR 

na  ** p.m.s **  sandin pisze tak:

Pacjent Polo '97 rok, silnik 1.6 AEE. Przestał jechać i na VAGu
nie pokazywał obrotów więc wymieniony został aparat zapłonowy z
czujnikiem Halla wewnątrz. Auto odpaliło ale obroty falują w
róznych zakresach, czasami między 400-1100 czasami 1000-2000

Jeśli przed awarią były dobre obroty a teraz są złe to winna jest rzecz 
którą ruszyłeś.

Nie dało się wymienić samego Halla na nowy, z boku bez odkręcania
aparatu od głowicy? Zruszone śruby zmieniły wyprzedzenia zapłonu.

Sprawdzałeś wyprzedzenie zapłonu po? Jesteś pewny tego aparatu co teraz
jest zamontowany?


--
    Piter

5 Data: Marzec 15 2014 12:05:44
Temat: Re: Problem z obrotami i gaśnięciem VW Polo 1.6 '97
Autor: sandin 

Jeśli przed awarią były dobre obroty a teraz są złe to winna jest rzecz
którą ruszyłeś.

Nie dało się wymienić samego Halla na nowy, z boku bez odkręcania
aparatu od głowicy? Zruszone śruby zmieniły wyprzedzenia zapłonu.

dało ale aparat był niewele droższy.
na dodatek żeby wyeliminować wadliwy aparat za drugim razem zmieniłem sam czujnik w aparacie

Sprawdzałeś wyprzedzenie zapłonu po? Jesteś pewny tego aparatu co teraz
jest zamontowany?

jak pisałem drgi raz wymieniłem sam czujnik w aparacie
aparat ustawiony tak samo jak poprzednio, wyprzedzanie albo opoźnianie nie przynosi większych zmian

Problem z obrotami i gaśnięciem VW Polo 1.6 '97



Grupy dyskusyjne