Grupy dyskusyjne   »   Problem z rozrzadem w TDI

Problem z rozrzadem w TDI



1 Data: Marzec 23 2007 00:34:34
Temat: Problem z rozrzadem w TDI
Autor: theStachoo 

Witam!

Znajomy wymienial rozrzad w Toledo II TDI 110 (~2003).
Po wymianie auto nie jedzie. Kiedyś obiło mi się o uszy, że w tych silnikach po wymianie rozrzadu trzeba na komputerze coś jeszcze ustawić. Prawda to? I co może byc przyczyna braku mocy? Moja teoria jest taka, przestawiony/zle założony jest pasek.
Co o tym myślicie?

--
TheStachoo



2 Data: Marzec 22 2007 23:35:54
Temat: Re: Problem z rozrzadem w TDI
Autor: Waldek Godel 

Dnia Fri, 23 Mar 2007 00:34:34 +0100, theStachoo napisał(a):

Znajomy wymienial rozrzad w Toledo II TDI 110 (~2003).
Po wymianie auto nie jedzie.

Oferma przestawił pasek o ząbek.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
Jeżeli nie ma dowodu, to istnieje poważna przesłanka, że taki dowód może
istnieć - Jacek Kurski

3 Data: Marzec 23 2007 07:38:17
Temat: Re: Problem z rozrzadem w TDI
Autor: Maks 

Użytkownik "theStachoo"  napisał w wiadomości

Witam!
Znajomy wymienial rozrzad w Toledo II TDI 110 (~2003).
Po wymianie auto nie jedzie. Kiedyś obiło mi się o uszy, że w tych
silnikach po wymianie rozrzadu trzeba na komputerze coś jeszcze ustawić.
Prawda to? I co może byc przyczyna braku mocy? Moja teoria jest taka,
przestawiony/zle założony jest pasek.
Co o tym myślicie?

W TDI _zawsze_ korygujemy statyczny kąt wtrysku po wymianie rozrządu.


--
Pozdrawiam
Maks

4 Data: Marzec 23 2007 13:24:11
Temat: Re: Problem z rozrzadem w TDI
Autor: Mlody 

Użytkownik "Maks"  napisał w wiadomości

Użytkownik "theStachoo"  napisał w wiadomości

Witam!
Znajomy wymienial rozrzad w Toledo II TDI 110 (~2003).
Po wymianie auto nie jedzie. Kiedyś obiło mi się o uszy, że w tych
silnikach po wymianie rozrzadu trzeba na komputerze coś jeszcze ustawić.
Prawda to? I co może byc przyczyna braku mocy? Moja teoria jest taka,
przestawiony/zle założony jest pasek.
Co o tym myślicie?

W TDI _zawsze_ korygujemy statyczny kąt wtrysku po wymianie rozrządu.

Niby tak, ale nie zawsze po wymianie rozrządu bez korekty kąta silnik będzie
chodził źle, może chodzić tak samo dobrze jak przed wymianą.


Pozdrawiam!
--
   Mlody
www.jetta.org.pl
'87 VW Jetta 1.6D biała WSL ***A OKLEJONA
,,Stare Volkswageny nie chlapia olejem, one po prostu znacza teren"

5 Data: Marzec 23 2007 18:58:27
Temat: Re: Problem z rozrzadem w TDI
Autor: Maks 

Użytkownik "Mlody"  napisał w wiadomości

W TDI _zawsze_ korygujemy statyczny kąt wtrysku po wymianie rozrządu.
Niby tak, ale nie zawsze po wymianie rozrządu bez korekty kąta silnik
będzie  chodził źle, może chodzić tak samo dobrze jak przed wymianą.

Można mieć szczęście, ale warto to chociaż sprawdzić. ECU sobie ten kąt i
tak skoryguje, ale jak będzie mocniej przestawiony, to zabraknie zakresu
regulacji do normalnej pracy.
W TDI na rozrządzie nie ma klinów, bo ustawia się go z dokładnością do pół
zęba. I tu można już mówić o rozciągnieciu paska i takich tam duperelach...


--
Pozdrawiam
Maks

6 Data: Marzec 23 2007 08:47:08
Temat: Re: Problem z rozrzadem w TDI
Autor: Alti 


Użytkownik "theStachoo"  napisał w wiadomości

Witam!

Znajomy wymienial rozrzad w Toledo II TDI 110 (~2003).
Po wymianie auto nie jedzie. Kiedyś obiło mi się o uszy, że w tych silnikach po wymianie rozrzadu trzeba na komputerze coś jeszcze ustawić.

Nawet bez ustawienie powinien jako tako chodzić.

Prawda to? I co może byc przyczyna braku mocy? Moja teoria jest taka, przestawiony/zle założony jest pasek.

Pasek trudno żle założyc natomiast wałki poprzestawiac to już tak i za tą opcja bym sie optował.
Może mechaniory robili rozrząd bez blokady i cos im zejszło i fazy rozrządu są nie w tych miejscach co powinny.
Wojtek

Problem z rozrzadem w TDI



Grupy dyskusyjne