Grupy dyskusyjne   »   Problem z silnikiem, w dalszym ciągu!!

Problem z silnikiem, w dalszym ciągu!!



1 Data: Luty 05 2007 08:49:45
Temat: Problem z silnikiem, w dalszym ciągu!!
Autor: Bartek1303Cabrio 

Witam

Jakiś czas temu pisałem o problemie z silnikiem i w dalszym ciągu sa takie
same objawy:

1 bieg ciagnie bez problemu, 2 jeszcze jako tako, 3 i 4 brak mocy. Silnik
przerywa i po chwili przyspiesza.

Rzeczy wyeliminowane:

- przewód paliwowy nowy, dwa filitry (zaraz za bakiem i przed pompą)
- przerwa na przerywaczu ustawiona
- pompa nowa
- popychacz wymiarowy
- kopułka, palec i przewody nowe
- gaźnik po regeneracji wyregulowany prawidłowo
- membrana pompki przyśpieszacza wymieniona

Jestem w kropce, może jakiś sugestie??!!

Pozdro
Bartek Czaren 1303 Cabrio
www.gryfgarb.org



2 Data: Luty 05 2007 09:31:04
Temat: Re: Problem z silnikiem, w dalszym ciągu!!
Autor: Luke 

- przewód paliwowy nowy, dwa filitry (zaraz za bakiem i przed pompą
- przerwa na przerywaczu ustawiona
- pompa nowa
- popychacz wymiarowy
- kopułka, palec i przewody nowe
- gaźnik po regeneracji wyregulowany prawidłowo
- membrana pompki przyśpieszacza wymieniona
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
-Świece
-Zawory

Luke

3 Data: Luty 05 2007 09:56:27
Temat: Re: Problem z silnikiem, w dalszym ciągu!!
Autor: falco 


Użytkownik "Bartek1303Cabrio" napisał

przewód paliwowy nowy, dwa filitry (zaraz za bakiem i przed pompą)

H!

Jak już sprawdzisz świece i zawory, jak Luke doradza, to choć to mało
prawdopodobne słyszałem jednak o problemie gdy filterek był przed samą
pompą. Lepiej dać przed komorą silnika.


--
(Po)zdrówka! falco

fKG - (nie)tylko drobne napraVWy...
GG: 2599456 e:  t: 505 287 636
____________________________________________
Akcje z GarBusami empestudio.com TPVWG garbiarnia.com

4 Data: Luty 05 2007 10:08:34
Temat: Re: Problem z silnikiem, w dalszym ciągu!!
Autor: kendy 

sprawdz uklad zasilana paliwem

jak dla mnie jest to ewidentny brak odpowiedniej ilosci paliwa dostarczanej
do gaznika

k.

5 Data: Luty 05 2007 10:46:11
Temat: Re: Problem z silnikiem, w dalszym ciągu!!
Autor: Bartek1303Cabrio 


uklad zasilana paliwem


jak dla mnie jest to ewidentny brak odpowiedniej ilosci paliwa
dostarczanej do gaznika

Ok.

Zawory ustawione, świece nowe NGK.

Co do dostarczania paliwa:

Przewód nowy, nowe filtry.

Popostu ręce opadaja.

Pozdro

Bartek

6 Data: Luty 05 2007 11:17:39
Temat: Re: Problem z silnikiem, w dalszym ciągu!!
Autor: kendy 

A syf w zbiorniku wyczyszczony?
Moze przytkalo Ci dziurke odplywowa.

Mialem dokladnie takie same objawy kiedys a wina byly syfy w zbiorniku.
Jezdziles ostatnio 'do ostatniej kropelki'?

k.

7 Data: Luty 05 2007 11:33:06
Temat: Re: Problem z silnikiem, w dalszym ciągu!!
Autor: Bartek1303Cabrio 


Użytkownik "kendy"  napisał w wiadomości

A syf w zbiorniku wyczyszczony?
Moze przytkalo Ci dziurke odplywowa.

Mialem dokladnie takie same objawy kiedys a wina byly syfy w zbiorniku.
Jezdziles ostatnio 'do ostatniej kropelki'?

Nie, ale leżał nie używany podczas remontu, a przed włożeniem był dokładnie
wymyty przez benzyne ekstrakcyjna, wiec raczej nie powinno byc
zanieczyśzczeń w środku. Ale ręki nie dam sobie ociąć ze wysztko
wyczyściełm. Wiec czeka mnie spuszczenie paliwa, chyba ze jest inna
możliwość o której nie wiem.

Pozdro

Bartek

8 Data: Luty 05 2007 11:36:39
Temat: Re: Problem z silnikiem, w dalszym ciągu!!
Autor: kendy 

Wylej paliwo ze zbiornika i podlacz sie potem sprezarka w przewod przy
pompce paliwa.
Tylko odkrec wczesniej wlew paliwa.

Podmuchaj troche i sprawdz jaki jest efekt 'dmuchania zbiornika' :)

k.

9 Data: Luty 05 2007 12:35:22
Temat: Re: Problem z silnikiem, w dalszym ciągu!!
Autor: Dzieciak 

Witam
A jak zachowuje sie na biegu jalowym?
Jesli reaguje na gaz dobrze to ja bym szukal cos na lini sprzegla.


Pozdrawiam Dzieciak

10 Data: Luty 05 2007 12:34:16
Temat: Re: Problem z silnikiem, w dalszym ciągu!!
Autor: falco 


Użytkownik "Bartek1303Cabrio" napisał

Jakiś czas temu pisałem o problemie z silnikiem i w dalszym ciągu sa takie
same objawy:

Spr. na 100% podwanie paliwa, czyli...

1. Zdejmij przewód idący z pompki do gaźnika, skieruj go za auto (zabezpiecz
silnik szmatą, żeby nie zalać). Druga osoba niech kręci kluczykiem (NA
LUZIE!!!) z przewodu powinien lecieć zdrowy, gruby strumień paliwa na min.
kilkanaście cm w cyklu raz-dwa-raz-dwa.
2. Zdejmij dekielek gaźnika i zobacz (ciągnąć przepustnica gazu na
wyłaczonym silniku) czy z kominka leci jeden, zdrowy strumień paliwa,
rozbryzgując się na przepustnicy.


Powodzenia!

--
(Po)zdrówka! falco

fKG - (nie)tylko drobne napraVWy...
GG: 2599456 e:  t: 505 287 636
____________________________________________
Akcje z GarBusami empestudio.com TPVWG garbiarnia.com

11 Data: Luty 05 2007 12:38:37
Temat: Re: Problem z silnikiem, w dalszym ciągu!!
Autor: falco 

Acha i spr. ze zdjętym filterkiem przed pompą, bo choć może się zdarzyć
najlepszym, nie przypuszczam, że założyłeś filterek odwrotnie... ;)


--
(Po)zdrówka! falco

fKG - (nie)tylko drobne napraVWy...
GG: 2599456 e:  t: 505 287 636
____________________________________________
Akcje z GarBusami empestudio.com TPVWG garbiarnia.com

Problem z silnikiem, w dalszym ciągu!!



Grupy dyskusyjne