Witam,
mam pytanie odnosnie wyboru pomiedzy:
1. Toyota Corolla 96 r. - 1,4 B (88 KM) z przebiegiem 135 tys.km -
cena 8500,
2. Toyota Corolla 97 r. - 1,4 B (88 KM) z przebiegiem 185 tys.km -
cena 8000,
3. Toyota Corolla 94 r. - 2,0 olej napędowy (80 KM) z przebiegiem 220
tys. km - cena 7500.
Osobiscie sklaniam ze wzgledow oszczednosciowych zwiazanych z rodzajem
paliwa do pozycji 3. Tylko sie zastanawiam, czy to nie jest tylko i
wylacznie pozorna oszczednosc, mam tu na mysli dosc duzy przebieg w
porownaniu do pozostalych modeli, ktory moze sie przelozyc na dosc
kosztowne naprawy silnika itp itd.
Czekam na Wasze opinie, ktory wybrac model? Na co w szczegolnosci
zwrocic uwage przy zakupie takiego auta?
Z gory dzieki za odpowiedz.
Pozdrawiam
| 2 | 
Data: Czerwiec 08 2007 10:27:11 | 
| Temat: Re: Przebieg - Corolla. | 
| Autor: Tomasz Pyra  | 
Lem87 pisze: 
 Witam, 
 
mam pytanie odnosnie wyboru pomiedzy: 
1. Toyota Corolla 96 r. - 1,4 B (88 KM) z przebiegiem 135 tys.km - 
cena 8500, 
2. Toyota Corolla 97 r. - 1,4 B (88 KM) z przebiegiem 185 tys.km - 
cena 8000, 
3. Toyota Corolla 94 r. - 2,0 olej napędowy (80 KM) z przebiegiem 220 
tys. km - cena 7500. 
 
Osobiscie sklaniam ze wzgledow oszczednosciowych zwiazanych z rodzajem 
paliwa do pozycji 3. Tylko sie zastanawiam, czy to nie jest tylko i 
wylacznie pozorna oszczednosc, mam tu na mysli dosc duzy przebieg w 
porownaniu do pozostalych modeli, ktory moze sie przelozyc na dosc 
kosztowne naprawy silnika itp itd. 
 
Jeżdżę Corollą E11 '98 z silnikiem 4efe (praktycznie taki sam jak w punkcie 1 i 2) i zużywa mi do 7l/100km w mieście i około 5.5-6l/100km w trasie. Nie sądzę żebyś tym dieslem dokonał jakiś szalonych oszczędności w stosunku do tego co da się wycisnąć z tej benzyny. 
A jednak przebieg będziesz miał znacznie mniejszy i samochód nowszy.
 
W 1997 roku były już Corolle E11 (okrągłe reflektory), jeżeli ten punkt 2 to już ten model, to bym się
 Czekam na Wasze opinie, ktory wybrac model? Na co w szczegolnosci 
zwrocic uwage przy zakupie takiego auta? 
 
Przy takim przebiegu lubi się sypać zawieszenie i mając wybór warto wybrać taki z zawieszeniem w lepszym stanie. 
Tak poza tym to samochód praktycznie bezawaryjny.
 
--  
PMS++ PJ S+ p+ M(+) W+>+++ P++:++ X(+) L++ B+ M+ Z++(+++) T- W- CB++
 | 3 | 
Data: Czerwiec 08 2007 01:38:55 |  | Temat: Re: Przebieg - Corolla. |  | Autor: Lem87  |  
Slowo uzupelnienia do postu: 
 
Pozycja nr 1 i 3 to Corolla E10 (hatchback)  - koncowka tej wersji - 
takze juz dopracowane E10. Pozycja nr 2 to E11 (kombi). 
 
W jaki sposób zawieszenie sprawdzić nie korzystając z usług mechanika, 
o co pytać, o jakie wymiany ostanio robione w szczególności pytać? 
 
Pozdrawiam 
 
 | 4 | 
Data: Czerwiec 08 2007 11:55:02 |  | Temat: Re: Przebieg - Corolla. |  | Autor: Tomasz Pyra  |  
Lem87 pisze: 
 Slowo uzupelnienia do postu: 
 
Pozycja nr 1 i 3 to Corolla E10 (hatchback)  - koncowka tej wersji - 
takze juz dopracowane E10. Pozycja nr 2 to E11 (kombi). 
 
No to chyba lepiej tą E11, chociaż mi osobiście z twarzy bardziej podoba się E10. No ale mimo wszystko E11 to nowsza generacja. 
Te roczniki są jeszcze w całości produkowane w Japonii.
 
Kombi jest wybitnie brzydkie, ale jednak dużo bardziej funkcjonalne.
 W jaki sposób zawieszenie sprawdzić nie korzystając z usług mechanika, 
o co pytać, o jakie wymiany ostanio robione w szczególności pytać? 
 
Zawieszenie w większości warsztatów sprawdzisz za darmo, kompletna diagnostyka z geometrią i regulacją to koszt rzędu 100zł, więc chyba nie ma co oszczędzać.
 
Samemu to wejść pod samochód (najlepiej na kanale) i poszarpać za wszystkie elementy patrząc czy nie ma luzów. 
Tu też przyda się jednak ktoś kto się zna, bo niektóre elementy to koszty rzędu kilku złotych (np. gumki stabilizatora), a niektóre to już większy wydatek.
 
--  
PMS++ PJ S+ p+ M(+) W+>+++ P++:++ X(+) L++ B+ M+ Z++(+++) T- W- CB++
 | 5 | 
Data: Czerwiec 08 2007 03:06:31 |  | Temat: Re: Przebieg - Corolla. |  | Autor: Lem87  |  
 
Uzupelnienie do mylnego slowa uzupełnienia: 
Pozycja nr 2 to rownież E10 (ta z ostatnich wypuszczonych na rynek z 
tej serri) a nie jak pislaem, że E11. 
Takze dochodzi jeszcze jedna pozycja nr 
4. Toyota Corolla 97 r. - 1,4 B z przebiegiem nieznany tys.km -  cena 
8900 (kombi) (tylko ze daleko od mojego miejsca zamieszkania). 
 
Osobiście również z twarzy bardziej mi przypadła do gustu E10 niz E11. 
Czy pomiedzy E11 a E10 jest tak duża róznica? 
 
Pozdr. 
 
 | 6 | 
Data: Czerwiec 08 2007 12:17:38 |  | Temat: Re: Przebieg - Corolla. |  | Autor: Maciej Muran  |  
Użytkownik "Lem87"  napisał 
 
[...] 
http://forum.corollaclub.org/ 
 
M. 
 
 | 7 | 
Data: Czerwiec 08 2007 13:14:18 |  | Temat: Re: Przebieg - Corolla. |  | Autor: Scyzoryk  |  
 
<ciach> 
 
ja bym bral nr 1 lub 2. Diesel troche za stary, chociaz trzeba przyznac ze  
ten silnik jest wytrzymaly i te 220tys to dobry poczatek :) 
 
cena jak za e11 podejrzanie niska (ptk 2) Jesli faktycznie z nia wszystko ok  
to ja bym bral taka. Niedawno sam kupilem. Do wygladu mozna sie przyzwyczaic  
;-) U mnie przy 125kkm nie ma najmniejszego luzu w zawieszeniu. Wez ja na  
szarpaki i niech sprawdza zawieszenie. Ja mam 1,6 4afe ale z silnikiem nie  
powinno sie nic zlego dziac. 
 
Jesli z e11 bedzie cos nie tak to o rok starsza e10 bedzie rownie dobrym  
wyborem. Generalnie wez ta ktora bedzie w lepszym stanie/lepsze wyposazenie.  
Jesli 1 i 2 nie beda mialy nic do zarzucenia to wez e11. 
 
 
--   
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --  
Pozdr Scyzoryk 
 
Corolla e11 1.6 PMS edition 
Uniden 510 + AT1200 
GSX 550 
 
 | 8 | 
Data: Czerwiec 08 2007 15:28:01 |  | Temat: Re: Przebieg - Corolla. |  | Autor: Adrian  |  
Witam 
Sam posiadam Corolle e10 95 r 190 tys przebieg z silnikiem 2.0 D 
 
%%%3. Toyota Corolla 94 r. - 2,0 olej napędowy (80 KM) z przebiegiem 220 
 
* tam jest 72 KM 
 
Samochod bardzo ekonomiczny ale slaby - wersja 1.4 benzyna ma zdecydowanie  
lepszego kopa. 
 
%^%%duzy przebieg w 
porownaniu do pozostalych modeli, ktory moze sie przelozyc na dosc 
kosztowne naprawy silnika itp itd. 
 
* wcale nie jest to duzy przebieg. Mowia ze japonczyki przy takich  
przebiegach to sie dopiero docieraja a ich bezawaryjne przebiegi to 500 -  
800 tys. 
Postaraj sie wybadac czy w pozostalych samochodach przypadkiem ktos nie  
robil korekty licznika. 
Sam przebieg nie mowi za wiele o stanie auta. Najlepiej samochod sprawdzic u  
mechnika. Jesli to nie mozliwe to poprostu nie napalac sie na dany model  
tylko rozsadnie wszystko przemyslec bo handlarze maja juz wielkie  
doswiadczenie w "odnawianiu" samochodów. 
 
pozdr 
 
Adrian 
 
  |  |  |  |  |  |  |