Użytkownik "me-how" napisał
jasne ze ma, kolo kola zapasowego masz
otwor a pod nim jest magiczna srubka
Dzięki! Śmieszna sprawa, że tyle lat mam panoramkę a nigdy nie wiedziałem,
że oprócz dużego dekla, który jest pod kołem zapasowym (notabene nie wiem po
co, chyba do antykorozji...?), to są jeszcze pod którymi jest min. regulacja
przekładni.;)
Człek się Óczy całe garbate życie... ;)
P.S. Luz skasowany, dodatkowo okazało się, że stuki powodowała...
odkręcona... kiera od... naby!!! Uff..., że nie strzeliła podczas jazdy...
Teraz jeszcze ostatnie pytanie, bo choć regulacji mam jeszcze w bród, to
jednak cały czas bardzo ciężko chodzi. Mam tak od kiedy pamiętam...
Czy/gdzie ewentualnie sprawdzić oleum i jaki/ile ewentualnie zalać...?
Dzięki z góry za łopatologię stosowaną. ;)
--
(Po)zdrówka!falco
2599456 empestudio.com garbiarnia.com
....carpeDiemAreszta...
4 |
Data: Wrzesien 21 2006 23:01:52 |
Temat: Re: Przekładnia do '03... |
Autor: falco |
hmm... nikt nie wie...? Cóż przenoszę się więc z pytaniem na forum
Garbiarni, bo tam coś więcej się dowiedziałem... ;)
--
(Po)zdrówka!falco
2599456 empestudio.com garbiarnia.com
....carpeDiemAreszta...
5 |
Data: Wrzesien 21 2006 21:25:32 | Temat: Re: Przekładnia do '03... | Autor: 1303mariusz |
Dzięki! Śmieszna sprawa, że tyle lat mam panoramkę a nigdy nie wiedziałem,
że oprócz dużego dekla, który jest pod kołem zapasowym (notabene nie wiem
po
co, chyba do antykorozji...?),
też ale głównie do odkręcenia amortyzatora drgań układu kierowniczego
Teraz jeszcze ostatnie pytanie, bo choć regulacji mam jeszcze w bród, to
jednak cały czas bardzo ciężko chodzi. Mam tak od kiedy pamiętam...
Czy/gdzie ewentualnie sprawdzić oleum i jaki/ile ewentualnie zalać...?
Dzięki z góry za łopatologię stosowaną. ;)
podejrzewam że będziesz miał "chycony" wspornik układu kierowniczego
gumy się zapiekają i kierownica ciężko chodzi, częsta przypadłość w 1302/3
ja swój wymontowałem i zaniosłem do tokarza, który wymienił gumy na
teflonowe tulejki różnica była ogromna(dopuki nie zmieniłem całego
ustrojstwa na listwę kierowniczą)
pozdrawiam
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
6 |
Data: Wrzesien 21 2006 23:36:16 | Temat: Re: Przekładnia do '03... | Autor: falco |
Użytkownik "1303mariusz " napisał
też ale głównie do odkręcenia amortyzatora drgań układu kierowniczego
A jednak ktoś czyta ten wątek, to cieszy. ;)
Tak też sie zorientowałem, gdy go wydłubałem, choć nie od razu. ;)
podejrzewam że będziesz miał "chycony" wspornik układu kierowniczego...
Dziękuję za kolejne wskazówki, myślisz, że sprawę oleju zostawić na koniec?
Jak to sprawdzić gdzie może leżeć przyczyna...?
--
(Po)zdrówka!falco
2599456 empestudio.com garbiarnia.com
....carpeDiemAreszta...
7 |
Data: Wrzesien 21 2006 21:44:57 | Temat: Re: Przekładnia do '03... | Autor: 1303mariusz |
A jednak ktoś czyta ten wątek, to cieszy. ;)
Tak też sie zorientowałem, gdy go wydłubałem, choć nie od razu. ;)
czytam wszystkie wątki na tej grupie :)
> podejrzewam że będziesz miał "chycony" wspornik układu kierowniczego...
Dziękuję za kolejne wskazówki, myślisz, że sprawę oleju zostawić na koniec?
Jak to sprawdzić gdzie może leżeć przyczyna...?
olej dolewa się wyciagając jedną z tych 3 gumek ale trzeba ją wyciągac
delikatnie aby się nie zerwała najlepiej jakoś ją posmarować(oleju wlej do
pełna i póżniej odciąg z pół szczykawki powinno być ok)natomiast sprawdzić
oleju się raczej nie da w przekładni zamontowanej w samochodzie
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
8 |
Data: Wrzesien 21 2006 23:52:48 | Temat: Re: Przekładnia do '03... | Autor: falco |
Użytkownik "1303mariusz " napisał
czytam wszystkie wątki na tej grupie :)
nie nudzi Ci się...? ;)
olej dolewa się wyciagając jedną z tych 3 gumek
(oleju wlej do pełna i póżniej odciąg z pół szczykawki powinno być ok)
jutro ruszam więc na poszukiwanie... gumek... ;) mam drugą przekładnię w
piwnicy, to się dokładnie przyjrzę. Jest jakiś "myk" przy wymianie oleju w
przekałdni, czy mam zwyczajnie zlać i zalać? Przez ten sam otwór? Sorki za
łopatologię, ale akurat tego tematu nigdy nie zgłębiałem, nawet
teoretycznie, wolę więc zadać jedno pytanie więcej, niż (znów) coś popsuć.
;)
--
(Po)zdrówka!falco
2599456 empestudio.com garbiarnia.com
....carpeDiemAreszta...
9 |
Data: Wrzesien 21 2006 22:13:54 | Temat: Re: Przekładnia do '03... | Autor: 1303mariusz |
falco napisał(a):
Użytkownik "1303mariusz " napisał
> czytam wszystkie wątki na tej grupie :)
nie nudzi Ci się...? ;)
> olej dolewa się wyciagając jedną z tych 3 gumek
> (oleju wlej do pełna i póżniej odciąg z pół szczykawki powinno być ok)
jutro ruszam więc na poszukiwanie... gumek... ;) mam drugą przekładnię w
piwnicy, to się dokładnie przyjrzę. Jest jakiś "myk" przy wymianie oleju w
przekałdni, czy mam zwyczajnie zlać i zalać? Przez ten sam otwór? Sorki za
łopatologię, ale akurat tego tematu nigdy nie zgłębiałem, nawet
teoretycznie, wolę więc zadać jedno pytanie więcej, niż (znów) coś popsuć.
;)
niestety nie da się spuścic oleju z przekładni bez jej wyjęcia z samochody
w tym wypadku proponuję dolać(jakiegoś przekładniowego) a po jakimś czasie
sprawdzić czy nie wycieka przez simering na dole jeśli wycieka to to już
inna historia
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
| | | | | |