begin Lewis
Spoko auto je¼dzi³o jakieÅ› 2min wiÄ™c problemu ze stopieniem t³oków nie
bÄ™dzie a i tak zaleci³em wymianÄ™ na odpowiedni.
No i s³usznie. Jak zwiÄ™kszasz Å›rednicÄ™ obudowy to spada prÄ™dkoæ 
przep³ywajÄ…cego powietrza przy danym wolumenie wiÄ™c czujnik wska¿e mniej 
ni¿ powinien.
A dlaczego je¼dzi lepiej przy mniejszych obciÄ…¿eniach? Jak mówi³em, nie 
znam VAG-a, ale mo¿e być np. tak, ¿e ECU zauwa¿a, ¿e jest coÅ› nie tak i 
dla bezpieczeÅ„stwa przy niskich obciÄ…¿eniach dolewa za du¿o paliwa, z 
kolei na wy¿sze w ogóle nie pozwala.
--  
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." --  Ernest Hemingway
| 7 | Data: Listopad 13 2011 19:51:23 | 
| Temat: Re: Przep³ywomierz do VAG-a | 
| Autor: venioo | 
W dniu 2011-11-13 19:11, Lewis pisze:
 Czo³em.Mam szybkie pytanie do obeznanych w temacie VAG-a.
 Jest sobie silnik ASZ (1.9 TDi PD 130KM) i w nim przep³ywomierz o
 numerze BOSCH 0 281 002 461.
 Czy w miejsce tego przep³ywomierza mo¿na w³o¿yæ przep³ywomierz o numerze
 0 281 002 216?
 
 Wiem ¿e maj± inne obudowy i ten drugi jest cieñszy ale chodzi mi o
 zamianê samego wk³adu/czujnika, który pasuje do obu obudów i ma takie
 samo z³±cze.
 
 Nr czujnika z przep³ywki 0 281 002 461 jest taki:
 FOOC 2G2 056 289 01 3B
 PBT GF 30 027 291
 
 
 
Jesli chodzi o VAG to nie wiem, ale duzo czytalem o przeplywkach gdy szukalem do Alfy 156 (przeplywka BOSCH vs. chinski zamiennik wsadzony przez poprzedniego wlasciciela) i raczej jak wkladka ma inny numer, to bedzie miala inna charakterystyke, wiec nie pasuje.
 
--  
venioo 
GG:198909
 |