Użytkownik "adi"  napisał w wiadomości 
Witam czy ktoś z was mógłby sie podzielić opinią na temat przerobionego 
auta z wersji angielskiej na europejska? załóżmy skody octavi bądź fabii, 
czy taka przeróbka ma wogóle sens i jest bezpieczna?
--  
Adi
Nie dalej jak wczoraj byl program na ten temat bodajze na TVN Turbo w ktorym 
to uslyszalem ze wykonanie takiej przerobki w normalnym warsztacie nie ma 
sensu bo koszty sa bardzo wysokie, natomiast u "Pana Miecia w garazu" mozna 
zrobic za pare groszy ale auto takie nie powinno przejsc badania 
technicznego a i bezpieczenstwo pozostawia wiele do zyczenia
Zamiennik
| 3 | 
Data: Kwiecien 14 2008 20:40:21 | 
| Temat: Re: Przerobienie anglika | 
| Autor: adi  | 
 
 Nie dalej jak wczoraj byl program na ten temat bodajze na TVN Turbo w  
ktorym 
to uslyszalem ze wykonanie takiej przerobki w normalnym warsztacie nie ma  
sensu bo koszty sa bardzo wysokie, natomiast u "Pana Miecia w garazu"  
mozna zrobic za pare groszy ale auto takie nie powinno przejsc badania  
technicznego a i bezpieczenstwo pozostawia wiele do zyczenia 
 
Jak najbardziej chodzi mi o legalne przerobienie w porządnym warsztacie z  
fakturą i gwarancja a następnie porządny przegląd, z tego co wiem przeróbka  
w granicach 2000 zł
 | 4 | 
Data: Kwiecien 14 2008 20:56:06 |  | Temat: Re: Przerobienie anglika |  | Autor: Hinek  |  
Użytkownik "adi"  napisał 
  
Jak najbardziej chodzi mi o legalne przerobienie w porządnym warsztacie z fakturą i gwarancja a następnie porządny przegląd, z tego co wiem przeróbka w granicach 2000 zł 
 
 
Za 2000 to mozesz dobrze przerobic motocykl, a nie auto. 
Pozdr
 
--  
Hinek
 | 5 | 
Data: Kwiecien 14 2008 21:06:59 |  | Temat: Re: Przerobienie anglika |  | Autor: nowy140  |  
 
"Hinek"  wrote in message 
 
 Użytkownik "adi"  napisał 
> 
> Jak najbardziej chodzi mi o legalne przerobienie w porządnym warsztacie 
 
z
 > fakturą i gwarancja a następnie porządny przegląd, z tego co wiem 
 
przeróbka w
 > granicach 2000 zł 
> 
Za 2000 to mozesz dobrze przerobic motocykl, a nie auto. 
Pozdr 
 
 
za dwa kilo to sama usluga. z czesciami 4000 do + nieskonczonosci.
 | 6 | 
Data: Kwiecien 15 2008 09:15:35 |  | Temat: Re: Przerobienie anglika |  | Autor: Adam Płaszczyca  |  
On Mon, 14 Apr 2008 20:40:21 +0200, "adi" 
 wrote: 
 
 Jak najbardziej chodzi mi o legalne przerobienie w porządnym warsztacie z  
fakturą i gwarancja a następnie porządny przegląd, z tego co wiem przeróbka  
w granicach 2000 zł  
 
Chyba kpisz. 
--   
     ___________ (R) 
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 
 _______/ /_      http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/    PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
 | 7 | 
Data: Kwiecien 15 2008 01:29:49 |  | Temat: Re: Przerobienie anglika |  | Autor: yusuf  |  
>Jak najbardziej chodzi mi o legalne przerobienie w porządnym warsztacie z 
>fakturą i gwarancja a następnie porządny przegląd, z tego co wiem przeróbka 
>w granicach 2000 zł 
 
Chyba kpisz. 
 
No co ty, przecież ma być z fakturą, gwarancją, w porządnym warsztacie 
itd. itp., czyli 2000 -VAT, 1640 zł za przeróbkę, na pewno się 
da :)))))) 
ale deski rozdzielczej
 | 8 | 
Data: Kwiecien 14 2008 21:57:29 |  | Temat: Re: Przerobienie anglika |  | Autor: J.F.  |  
On Mon, 14 Apr 2008 20:33:59 +0200,  Z(a)miennik wrote:  
 Nie dalej jak wczoraj byl program na ten temat bodajze na TVN Turbo w ktorym  
to uslyszalem ze wykonanie takiej przerobki w normalnym warsztacie nie ma  
sensu bo koszty sa bardzo wysokie, natomiast u "Pana Miecia w garazu" mozna  
zrobic za pare groszy ale auto takie nie powinno przejsc badania  
technicznego a i bezpieczenstwo pozostawia wiele do zyczenia 
 
Znowu ich widac jakis dealer zasponsorowal.
 
Przeciez jesli pan miecio nie zrobi tego metoda "na jeepa", 
to auto bedzie zlozone z czesci seryjnie uzywanych w kontynentalnych 
autach. 
 
Tyle ze roboty i czesci faktycznie trzeba duzo.
 
Ktos w ogole takie przekladki robi, czy to tylko bajeczka handlarzy  
"przerobienie 2-3 tys".
 
J.
 | 9 | 
Data: Kwiecien 14 2008 23:18:59 |  | Temat: Re: Przerobienie anglika |  | Autor: kuba (aka cita)  |  
 
Uzytkownik "J.F."  napisal w wiadomosci  
 
 
 Ktos w ogole takie przekladki robi, czy to tylko bajeczka handlarzy 
"przerobienie 2-3 tys". 
 
znam takiego co robi, malo tego .. w dzisiejszych czasach, kiedy mamy liste  
aut, ktore moga legalnie przejsc taka przeróbke, oplaca mu sie przerobic,  
wywiezc na Litwe, "sprzedac i kupic", wrócic, zarejestrowac i zarobic
 
Kuba (aka cita)
 | 10 | 
Data: Kwiecien 15 2008 09:18:03 |  | Temat: Re: Przerobienie anglika |  | Autor: Adam Płaszczyca  |  
On Mon, 14 Apr 2008 21:57:29 +0200, J.F. 
 wrote: 
 
 Przeciez jesli pan miecio nie zrobi tego metoda "na jeepa", 
to auto bedzie zlozone z czesci seryjnie uzywanych w kontynentalnych 
autach.  
 
Oj nie zrobi....
 
Rzecz w tym, że już dawno nadwozie wersji UK różni się od nadwozia 
wersji kontynentalnej. Inna jest przegroda między kabiną, a 
przedziałem silnika. Inne rozmieszczenie elementów układu hamulcowego. 
O innej desce nie wspomnę. 
 
Żeby zrobić to naprawdę dobrze, trzeba rozebrać 'do goła' zały przód 
auta, wymienić przegrodę (czytać wyciąć i wspawać) i bawić się dalej.  
--   
     ___________ (R) 
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 
 _______/ /_      http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/    PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
 | 11 | 
Data: Kwiecien 14 2008 20:42:21 |  | Temat: Re: Przerobienie anglika |  | Autor: |--=Bartek=--|  |  
Witam czy ktoś z was mógłby sie podzielić opinią na temat przerobionego auta z wersji angielskiej na europejska? załóżmy skody octavi bądź fabii, czy taka przeróbka ma wogóle sens i jest bezpieczna? 
 
 
Jeżeli otrzymasz zaświadczenie od producenta, że auto jest zdatne do przeróbki to tak. Ponoć francuskie autka fajnie się przerabia, słyszałem, że VW niechętnie wydaje zaświadczenia... ale sam nie prowadziłem takiego eksperymentu.
 
B.Z.
  |  |  |  |  |  |  |  |  |