firm jest sporo ale poszukaj na allegro tam jest czlowiek ktory w miare
profesjonalnie sie tym zajmuje
ja może pytanie rozwinię nieco,
jak to jest, że liczne ostatnio na drogach są auta nieprzerobione,
mają krajowe rejestracje,
pozdrawiam
S.
4 |
Data: Lipiec 02 2007 11:41:18 |
Temat: Re: Przerobienie świateł z amerykańskich na nasze |
Autor: Marcin Narzynski |
ja może pytanie rozwinię nieco,
jak to jest, że liczne ostatnio na drogach są auta nieprzerobione,
mają krajowe rejestracje,
Coraz więcej samochodów z USA spełnia normy europejskie dot. niesymetrycznych reflektorów przednich.
MN
5 |
Data: Lipiec 03 2007 09:45:56 | Temat: Re: Przerobienie świateł z amerykańskich na nasze | Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] |
Marcin Narzynski pisze:
ja może pytanie rozwinię nieco,
jak to jest, że liczne ostatnio na drogach są auta nieprzerobione,
mają krajowe rejestracje,
Coraz więcej samochodów z USA spełnia normy europejskie dot. niesymetrycznych reflektorów przednich.
MN
Oraz tylnych CZERWONYCH kierunkwskazów... Własnie taki "legalny" burak w Hummerze załatwił mi felgę - musiałem uciekać na krawężnik :-(
Zapewne szwagier diagnosta....
--
Wojciech Smagowicz
http://www.ebaja.pl
zabawki, które Twoje dziecko pokocha
6 |
Data: Lipiec 03 2007 10:48:42 | Temat: Re: Przerobienie świateł z amerykańskich na nasze | Autor: Marcin Narzynski |
Coraz więcej samochodów z USA spełnia normy europejskie dot. niesymetrycznych reflektorów przednich.
MN
Oraz tylnych CZERWONYCH kierunkwskazów... Własnie taki "legalny" burak w Hummerze załatwił mi felgę - musiałem uciekać na krawężnik :-(
Po pierwsze to nie rozumiem, dlaczego kierunkowskaz nie może być czerwony i dlaczego miałby stać się przyczyną wypadku w Polsce skoro w USA nie jest. Ale masz rację - nasze wymaga żółtych kierunkowskazów więc powinny być żółte (bez względu na to, czy ten przepis ma jakiekolwiek uzasadnienie praktyczne). Na pocieszenie - coraz więcej samochodów z USA ma żółte kierunkowskazy bez żadnego przerabiania. Także kupując samochód zza oceanu można łatwo trafić na taki, który nie wymaga przerabiania świateł.
7 |
Data: Lipiec 03 2007 14:35:15 | Temat: Re: Przerobienie świateł z amerykańskich na na sze | Autor: SW3 |
Dnia 03-07-2007 o 10:48:42 Marcin Narzynski napisał(a):
Po pierwsze to nie rozumiem, dlaczego kierunkowskaz nie może być czerwony i dlaczego miałby stać się przyczyną wypadku w Polsce skoro w USA nie jest
Może dlatego, że u nas wszyscy mają żółte i kierowcy sa przyzwyczajeni do żółtych. Czerwone jakoś tak bardziej są podobne do stopu. Nawet jeśli migają. A awaryjne w postaci migających stopów to chyba są już bardziej podobne do stopów niż do kierunkowskazów.
--
SW3
/Jesli mozesz przeczytac ten napis to znaczy ze umiesz czytac
8 |
Data: Lipiec 05 2007 09:25:31 | Temat: Re: Przerobienie świateł z amerykańskich na nasze | Autor: marcins |
Marcin Narzynski wrote:
Po pierwsze to nie rozumiem, dlaczego kierunkowskaz nie może być czerwony i dlaczego miałby stać się przyczyną wypadku w Polsce skoro w USA nie jest.
Co więcej, są kraje w UE, gdzie legalnie można w ramach prywatnego importu sobie taki samochód przywieźć i czerwone kierunkowskazy są ok, o tym, że dają tablice dopasowane do amerykańskich wymiarów nie wspominam :-)
--
marcins
9 |
Data: Lipiec 02 2007 13:31:15 | Temat: Re: Przerobienie świateł z amerykańskich na nasze | Autor: Pabl |
Użytkownik "Fox" napisał w wiadomości
Witam, jak się przerabia światła samochodu zciągniętego z USA na normę
europejską? Ile to może kosztować i czy ktoś to robi w Polsce?
przod - trzeba wymienic lampy lub szkla reflektorow na asymetryczne i w
kierunki wlozyc pomaranczowe zarowki
tyl - wszystko zalezy od auta i jak sa zorganizowane swiatla
Czasami mozna swiatla cofania przelaczyc na kierunki i wlozyc pomaranczowe
zarowki a swiatlo cofania i przeciwmglowe dorobic w zderzaku. Najladniej
bedzie jak wymienisz cale klosze lamp.
Picasso
| | | | | |