Witam,
Oddałem wczoraj swoje Clio 2 '98r na wymianę paska rozrządu, pompy wodnej i
łożyska (tylne lewe koło) do warsztatu. Zrobili, auto chodzi, ale pojawił
się pewien problem. Zauważyłem że czasami na wybojach, przy dość niskich
prędkościach - do 50, 60 km/h, lub przy skręcaniu pojawiają się puknięcia
jakby bezpośrednio w kierownicę, których wcześniej nie odczuwałem. Do
wymiany paska rozrządu musieli odkręcić przednie prawe koło i zapewne wiele
innych elementów. Czy możłiwym jest że przy składaniu auta do kupy czegoś do
końca nie dokręcili ?
Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.
2 |
Data: Maj 24 2007 22:49:58 |
Temat: Re: Puknięcia w kierownicę. |
Autor: J_K_K |
Użytkownik "Waldex" napisał w wiadomości
| się pewien problem. Zauważyłem że czasami na wybojach, przy dość niskich
| prędkościach - do 50, 60 km/h, lub przy skręcaniu pojawiają się puknięcia
| jakby bezpośrednio w kierownicę, których wcześniej nie odczuwałem.
Stabilizator, gałka ?
Pzdr
JKK
3 |
Data: Maj 25 2007 06:53:59 | Temat: Re: Puknięcia w kierownicę. | Autor: Daniel |
Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.
Kończy Ci się przegub, lub półoś (nie wiem jak u Ciebie), miałem podobny
efekt w P306, szukałem niedokręconych kół, sprawdzałem hamulce, nic nie
znalazłem i... w Szwecji dowiedziałem się ile kosztuje wymiana półosi w
serwisie :)
4 |
Data: Maj 25 2007 18:33:05 | Temat: Re: Puknięcia w kierownicę. | Autor: K. |
Oddałem wczoraj swoje Clio 2 '98r na wymianę paska rozrządu, pompy wodnej
i łożyska (tylne lewe koło) do warsztatu. Zrobili, auto chodzi, ale
pojawił się pewien problem. Zauważyłem że czasami na wybojach, przy dość
niskich prędkościach - do 50, 60 km/h, lub przy skręcaniu pojawiają się
puknięcia jakby bezpośrednio w kierownicę, których wcześniej nie
odczuwałem. Do wymiany paska rozrządu musieli odkręcić przednie prawe koło
i zapewne wiele innych elementów. Czy możłiwym jest że przy składaniu auta
do kupy czegoś do końca nie dokręcili ?
A ja obstawiam raczej na konczaca zywot przekladnie kierownicza :| Jaki masz
przebieg? W mojej ex Clio 1,2 D7F z 2003 roku pzekladnia zakonczyla zywot
bardzo szybko bo po 52 kkm (od nowosci). Objaw byl dokladnie taki jak
opisujesz czyli pukniecia w kolumnie kierownicy. Na szczescie w ramach
gwarancji zostalo to wymienione na nowe (przyjemnosc w ASO 3600 PLNow).
Obym sie mylil.
--
Pozdr,
Kuba; kuba(at)ebns.pl; gg: 30014
1. Volvo 850; '95; 208 kkm
2. Volvo 440; '95; 118 kkm
| | |