Pulsacyjna utrata mocy przy 2000-2600obr, Diesel Turbo
1 | Data: Lipiec 27 2010 09:02:41 |
Temat: Pulsacyjna utrata mocy przy 2000-2600obr, Diesel Turbo | |
Autor: Tomek | Witam, 2 |
Data: Lipiec 27 2010 11:10:31 | Temat: Re: Pulsacyjna utrata mocy przy 2000-2600obr, Diesel Turbo | Autor: Michał "HoMMeR" Paszek | Tomek pisze: Czy dobrze rozumuje (na mój mało expercki rozumek poparty przeczytaniem Sprawdz luz na osi nastawnika pompy wtryskowej. Nie powinno byc wyczuwalnego luzu osiowego, a i sprezyna powrotu nastawnika powinna stawiac odczuwalny opor. Co do sterowania turbina: po prostu posprawdzaj wszystkie wezyki podcisnienia pod maska. Nie powinno ich byc zbyt duzo. -- Michał "HoMMeR" Paszek hydrokomfort by Citroen Xantia 3 |
Data: Lipiec 27 2010 11:10:30 | Temat: Re: Pulsacyjna utrata mocy przy 2000-2600obr, Diesel Turbo | Autor: Nex@pl | Ja ostatnio miałem podobny efekt w aucioe bez turbo.. niedługo po tym urwało mi przewód zasilający od pompy do wtrysku (urwał się grzybek), może warto się temu przyjrzeć? 4 |
Data: Lipiec 27 2010 11:20:36 | Temat: Re: Pulsacyjna utrata mocy przy 2000-2600obr, Diesel Turbo | Autor: Marek Giżyński | Bo mi wszystko wskazuje na pęknięty przewód, który pod wysokim cisnieniem Ja bym sprawdzil przeplywomierz. m. 5 |
Data: Lipiec 27 2010 12:14:22 | Temat: Re: Pulsacyjna utrata mocy przy 2000-2600obr, Diesel Turbo | Autor: Rafał | W dniu 27.07.2010 11:02, Tomek pisze: Witam, Wejdź na http://renaultlaguna.pl/forum/ tam wątków z podobnymi problemami jest od groma, w większości prowadzące do rozwiązania. Często występują w tym silniku problemy z czujnikiem doładowania i przewodami do niego dochodzącymi, zaworem regulacji turbiny, nieszczelnym intercoolerem(dotyczy szczególnie roczniki <2003) ogólnie nieszczelnością na dolocie, oraz niedomykający się i zasyfiony EGR. Oczywiście może to być coś innego, poczytaj na tamtym forum, na pewno coś znajdziesz. W większości sam możesz tę dolegliwość usunąć, na forum są dostępne manuale jak i co zrobić. Powodzenia. 6 |
Data: Lipiec 27 2010 10:20:16 | Temat: Re: Pulsacyjna utrata mocy przy 2000-2600obr, Diesel Turbo | Autor: Tomek | Rafał napisał(a): W dniu 27.07.2010 11:02, Tomek pisze:[cut] Wejdź na http://renaultlaguna.pl/forum/ Dzieki za namiar, wszystkim dziekuje za uzmysłowienie mi ze przyczyn stany rzeczy jest jakby więcej niż niedociśnięta rurka :) pozdrawiam, Tomek -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 7 |
Data: Lipiec 27 2010 12:22:03 | Temat: Re: Pulsacyjna utrata mocy przy 2000-2600obr, Diesel Turbo | Autor: Rafał | W dniu 27.07.2010 12:14, Rafał pisze:
jeszcze jedno, bo może zbyt pochopnie założyłem, jaką dokładnie lagunę masz I czy II? czy to jest dCi czy dTi? Nie mniej jednak zapraszam na forum. 8 |
Data: Lipiec 27 2010 10:28:50 | Temat: Re: Pulsacyjna utrata mocy przy 2000-2600obr, Diesel Turbo | Autor: | Rafał napisał(a): W dniu 27.07.2010 12:14, Rafał pisze: Laguna 2 1870cm^2 88kW rok produkcji 2003 Turbo posiada ale teraz mnie zagiąłeś czy DCi czy DTi, dla mnie to diesel z turbo :) na forum juz sie rejestruje, bedziem czytac... -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 9 |
Data: Lipiec 27 2010 12:34:48 | Temat: Re: Pulsacyjna utrata mocy przy 2000-2600obr, Diesel Turbo | Autor: Rafał | W dniu 27.07.2010 12:28, pisze: Laguna 2 1870cm^2 88kW rok produkcji 2003Jak 2 to dCi:) Zasadnicza różnica jest na zasilaniu paliwem ta literka C - Common rail na forum juz sie rejestruje, bedziem czytac...No to do zobaczenia tam:) Właśnie w zeszłym tygodniu sobie zamontowałem tempomat według manuala tam zamieszczonego, jak nie masz fabrycznie, a masz dCi to też sobie możesz założyć, w ogóle ciekawe rzeczy można tam znaleźć. 10 |
Data: Lipiec 27 2010 12:55:43 | Temat: Re: Pulsacyjna utrata mocy przy 2000-2600obr, Diesel Turbo | Autor: Michał "HoMMeR" Paszek | pisze:
Ja tez zbyt pochopnie odpisalem. Zalozylem, ze jesli ktos pisze 1.9D albo i nawet 1.9dT to wie, jaki ma rzeczywiscie silnik pod maska :) Roznica w sposobie sterowania jest bardzo znaczaca, dlatego w Twoim przypadku moja sugestia nie ma w ogole zastosowania - po prostu taki element na pompie nie wystepuje :) -- Michał "HoMMeR" Paszek hydrokomfort by Citroen Xantia 11 |
Data: Lipiec 27 2010 11:07:06 | Temat: Re: Pulsacyjna utrata mocy przy 2000-2600obr, Diesel Turbo | Autor: | Michał \HoMMeR\ Paszek napisał(a): Ja tez zbyt pochopnie odpisalem. Zalozylem, ze jesli ktos pisze 1.9D I potem problem w warsztacie: "Panie, awaria! Wogole Panu ta część musiala wypasc bo nie ma" ;) Ps. Tempomat mam, troche dziwnie dziala i uzylem dwa razy do zabawy w wyprzedzanie bez dotykania pedalu gazu :) W Polsce nie ma wiekszego zastosowania niestety, tu jest wojna a nie cruising! -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 12 |
Data: Lipiec 28 2010 10:35:54 | Temat: Re: Pulsacyjna utrata mocy przy 2000-2600obr, Diesel Turbo | Autor: | .... Ps. Tempomat mam, troche dziwnie dziala i uzylem dwa razy do zabawy wE tam, marudzisz... Ustawiasz na 50km/h. i jak znalazł w tych wszystkich wioskach na trasie. Coś jak przejazd przez pit lane w F1 ;-) Pozdrawiam. Sebastian http://www.speedyelise.fora.pl/ -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 13 |
Data: Lipiec 28 2010 10:35:54 | Temat: Re: Pulsacyjna utrata mocy przy 2000-2600obr, Diesel Turbo | Autor: | .... Ps. Tempomat mam, troche dziwnie dziala i uzylem dwa razy do zabawy wE tam, marudzisz... Ustawiasz na 50km/h. i jak znalazł w tych wszystkich wioskach na trasie. Coś jak przejazd przez pit lane w F1 ;-) Pozdrawiam. Sebastian http://www.speedyelise.fora.pl/ -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl |