Czy ktoś ma pomysł dlaczego silnik po wymianie pierścieni mocno dymi na
niebiesko??
2 |
Data: Marzec 04 2007 19:23:19 |
Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D |
Autor: RoMan Mandziejewicz |
Hello Darek,
Sunday, March 4, 2007, 6:26:25 PM, you wrote:
Czy ktoś ma pomysł dlaczego silnik po wymianie pierścieni mocno dymi na
niebiesko??
Źle założone pierścienie.
--
Best regards,
RoMan
3 |
Data: Marzec 04 2007 19:24:28 | Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D | Autor: Hinek |
Użytkownik "Darek" napisał
Czy ktoś ma pomysł dlaczego silnik po wymianie pierścieni mocno dymi na niebiesko??
A przed wymiana tez dymil?
Nadmiernie zuzyte (zowalizowane)cylindry albo zuzyte uszczelniacze lub (i)
prowadnice zaworowe.
Pozdr
--
Hinek
4 |
Data: Marzec 04 2007 19:36:58 | Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D | Autor: Darek |
No właśnie nie dymił
Użytkownik "Hinek" napisał w wiadomości
Użytkownik "Darek" napisał
Czy ktoś ma pomysł dlaczego silnik po wymianie pierścieni mocno dymi na
niebiesko??
A przed wymiana tez dymil?
Nadmiernie zuzyte (zowalizowane)cylindry albo zuzyte uszczelniacze lub (i)
prowadnice zaworowe.
Pozdr
--
Hinek
5 |
Data: Marzec 04 2007 19:52:58 | Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D | Autor: Hinek |
Użytkownik "Darek" napisał
No właśnie nie dymił
To albo zostaly zle zalozone, albo cylindry sa na tyle zuzyte
ze pierscienie zle sie ukladaja.
W tym drugim wypadku jest szansa ze sie dotra.
Pozdr
--
Hinek
6 |
Data: Marzec 04 2007 19:57:47 | Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D | Autor: Darek |
wynika z tego ze silnik powinien miec słabą kompresje a jednak rano pali na
dotyk i bardzo duzo zyskał na mocy i to mnie zastanawia
Użytkownik "Hinek" napisał w wiadomości
Użytkownik "Darek" napisał
No właśnie nie dymił
To albo zostaly zle zalozone, albo cylindry sa na tyle zuzyte
ze pierscienie zle sie ukladaja.
W tym drugim wypadku jest szansa ze sie dotra.
Pozdr
--
Hinek
7 |
Data: Marzec 04 2007 20:06:07 | Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D | Autor: Hinek |
Użytkownik "Darek" napisał
wynika z tego ze silnik powinien miec słabą kompresje a jednak rano pali na dotyk i bardzo duzo zyskał na mocy i to mnie zastanawia
Niekoniecznie. Mozna np: zalozyc odwrotnie pierscien zgarniajacy.
Wtedy kompresja nie spadnie, a olej bedzie sie przedostawal nad tlok.
Wtedy bedzie taki efekt jak u Ciebie.
Pozdr
--
Hinek
8 |
Data: Marzec 04 2007 20:37:54 | Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D | Autor: Darek |
pieścień zgarniający zbudowany był z trzech elementów dwóch cieniutkich
pierścieni i "sprężynki" która stanowiła dystans dla w/w pierścieni. założyć
inaczej tego nie ma możliwości wiec raczej tą ewentualność wykluczam .Pewnie
nie obejdzie sie bez ponownego rozebrania silnika :-(
Użytkownik "Hinek" napisał w wiadomości
Użytkownik "Darek" napisał
wynika z tego ze silnik powinien miec słabą kompresje a jednak rano pali
na dotyk i bardzo duzo zyskał na mocy i to mnie zastanawia
Niekoniecznie. Mozna np: zalozyc odwrotnie pierscien zgarniajacy.
Wtedy kompresja nie spadnie, a olej bedzie sie przedostawal nad tlok.
Wtedy bedzie taki efekt jak u Ciebie.
Pozdr
--
Hinek
9 |
Data: Marzec 04 2007 20:59:00 | Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D | Autor: Darek |
A może poczekac ? może to się dotrze ?
Użytkownik "Hinek" napisał w wiadomości
Użytkownik "Darek" napisał
wynika z tego ze silnik powinien miec słabą kompresje a jednak rano pali
na dotyk i bardzo duzo zyskał na mocy i to mnie zastanawia
Niekoniecznie. Mozna np: zalozyc odwrotnie pierscien zgarniajacy.
Wtedy kompresja nie spadnie, a olej bedzie sie przedostawal nad tlok.
Wtedy bedzie taki efekt jak u Ciebie.
Pozdr
--
Hinek
10 |
Data: Marzec 04 2007 21:26:22 | Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D | Autor: Hinek |
Użytkownik "Darek" napisał
A może poczekac ? może to się dotrze ?
Niczym nie ryzykujesz. Jakas tam szansa jest.
Poczekaj z tysiac kilometrow....moze sie poprawi :)
Pozdr
--
Hinek
11 |
Data: Marzec 04 2007 21:32:17 | Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D | Autor: Darek |
Użytkownik "Hinek" napisał w wiadomości
Użytkownik "Darek" napisał
A może poczekac ? może to się dotrze ?
Niczym nie ryzykujesz. Jakas tam szansa jest.
Poczekaj z tysiac kilometrow....moze sie poprawi :)
Pozdr
--
Hinek
I tak chyba zrobie może coś z tego bedzie .Juz kilka razy robiłem takie
naprawy ale coś takiego zdarzylo mi śie po raz pierwszy .
Jednak czlowiek uczy się przez całe zycie i jeszcze troszke
Dzieki wielkie za podpowiedzi
Pozdrawiam Daarek
12 |
Data: Marzec 04 2007 21:35:51 | Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D | Autor: Mirek Ptak |
Dnia 2007-03-04 20:59, *Darek* napisał, a mnie podkusiło, żeby odpisać:
A może poczekac ? może to się dotrze ?
A może zacząć odpowiadać *pod* postem?
--
Mirek Ptak - Astra II '03 kombi 1.8, PMS & Astra Autokącik edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )wilgnet(kropka)gliwice(kropek)pl
13 |
Data: Marzec 05 2007 12:50:42 | Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D | Autor: J.F. |
On Sun, 4 Mar 2007 19:57:47 +0100, Darek wrote:
wynika z tego ze silnik powinien miec słabą kompresje a jednak rano pali na
dotyk i bardzo duzo zyskał na mocy i to mnie zastanawia
Nie - za kompresje odpowiadaja "gorne" pierscienie,
za zuzycie oleju dolny.
Jeszcze jest mozliwe ze zle zalozyli i pekl.
J.
14 |
Data: Marzec 04 2007 19:43:24 | Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D | Autor: Darek |
A jesli jest zużyty któryś z wymienionych przez Ciebie elementów to czemy
"dymienie" nie występowało przed wymianą pierścieni ?
Użytkownik "Hinek" napisał w wiadomości
Użytkownik "Darek" napisał
Czy ktoś ma pomysł dlaczego silnik po wymianie pierścieni mocno dymi na
niebiesko??
A przed wymiana tez dymil?
Nadmiernie zuzyte (zowalizowane)cylindry albo zuzyte uszczelniacze lub (i)
prowadnice zaworowe.
Pozdr
--
Hinek
| | | | | | | | | | | | |