Grupy dyskusyjne   »   Pytanie Escort 1.8D

Pytanie Escort 1.8D



1 Data: Marzec 04 2007 18:26:25
Temat: Pytanie Escort 1.8D
Autor: Darek 

Czy ktoś ma pomysł dlaczego silnik po wymianie pierścieni mocno dymi na
niebiesko??



2 Data: Marzec 04 2007 19:23:19
Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello Darek,

Sunday, March 4, 2007, 6:26:25 PM, you wrote:

Czy ktoś ma pomysł dlaczego silnik po wymianie pierścieni mocno dymi na
niebiesko??

Źle założone pierścienie.

--
Best regards,
 RoMan                           

3 Data: Marzec 04 2007 19:24:28
Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D
Autor: Hinek 

Użytkownik "Darek"  napisał


Czy ktoś ma pomysł dlaczego silnik po wymianie pierścieni mocno dymi na niebiesko??

A przed wymiana tez dymil?
Nadmiernie zuzyte (zowalizowane)cylindry albo zuzyte uszczelniacze lub (i)
prowadnice zaworowe.
Pozdr

--
Hinek

4 Data: Marzec 04 2007 19:36:58
Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D
Autor: Darek 

No właśnie nie dymił
Użytkownik "Hinek"  napisał w wiadomości

Użytkownik "Darek"  napisał

Czy ktoś ma pomysł dlaczego silnik po wymianie pierścieni mocno dymi na
niebiesko??

A przed wymiana tez dymil?
Nadmiernie zuzyte (zowalizowane)cylindry albo zuzyte uszczelniacze lub (i)
prowadnice zaworowe.
Pozdr

--
Hinek



5 Data: Marzec 04 2007 19:52:58
Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D
Autor: Hinek 

Użytkownik "Darek"  napisał


No właśnie nie dymił


To albo zostaly zle zalozone, albo cylindry sa na tyle zuzyte
ze pierscienie zle sie ukladaja.
W tym drugim wypadku jest szansa ze sie dotra.
Pozdr

--
Hinek

6 Data: Marzec 04 2007 19:57:47
Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D
Autor: Darek 

wynika z tego ze silnik powinien miec słabą kompresje a jednak rano pali na
dotyk i bardzo duzo zyskał na mocy i to mnie zastanawia
Użytkownik "Hinek"  napisał w wiadomości

Użytkownik "Darek"  napisał

No właśnie nie dymił


To albo zostaly zle zalozone, albo cylindry sa na tyle zuzyte
ze pierscienie zle sie ukladaja.
W tym drugim wypadku jest szansa ze sie dotra.
Pozdr

--
Hinek


7 Data: Marzec 04 2007 20:06:07
Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D
Autor: Hinek 

Użytkownik "Darek"  napisał


wynika z tego ze silnik powinien miec słabą kompresje a jednak rano pali na dotyk i bardzo duzo zyskał na mocy i to mnie zastanawia


Niekoniecznie. Mozna np: zalozyc odwrotnie pierscien zgarniajacy.
Wtedy kompresja nie spadnie, a olej bedzie sie przedostawal nad tlok.
Wtedy bedzie taki efekt jak u Ciebie.
Pozdr

--
Hinek

8 Data: Marzec 04 2007 20:37:54
Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D
Autor: Darek 

pieścień  zgarniający zbudowany był z trzech elementów dwóch cieniutkich
pierścieni i "sprężynki" która stanowiła dystans dla w/w pierścieni. założyć
inaczej tego nie ma możliwości wiec raczej tą ewentualność wykluczam .Pewnie
nie obejdzie sie bez ponownego rozebrania silnika :-(
Użytkownik "Hinek"  napisał w wiadomości

Użytkownik "Darek"  napisał

wynika z tego ze silnik powinien miec słabą kompresje a jednak rano pali
na dotyk i bardzo duzo zyskał na mocy i to mnie zastanawia


Niekoniecznie. Mozna np: zalozyc odwrotnie pierscien zgarniajacy.
Wtedy kompresja nie spadnie, a olej bedzie sie przedostawal nad tlok.
Wtedy bedzie taki efekt jak u Ciebie.
Pozdr

--
Hinek


9 Data: Marzec 04 2007 20:59:00
Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D
Autor: Darek 

A może poczekac ? może to się dotrze ?
Użytkownik "Hinek"  napisał w wiadomości

Użytkownik "Darek"  napisał

wynika z tego ze silnik powinien miec słabą kompresje a jednak rano pali
na dotyk i bardzo duzo zyskał na mocy i to mnie zastanawia


Niekoniecznie. Mozna np: zalozyc odwrotnie pierscien zgarniajacy.
Wtedy kompresja nie spadnie, a olej bedzie sie przedostawal nad tlok.
Wtedy bedzie taki efekt jak u Ciebie.
Pozdr

--
Hinek


10 Data: Marzec 04 2007 21:26:22
Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D
Autor: Hinek 

Użytkownik "Darek"  napisał


A może poczekac ? może to się dotrze ?


Niczym nie ryzykujesz. Jakas tam szansa jest.
Poczekaj z tysiac kilometrow....moze sie poprawi :)
Pozdr

--
Hinek

11 Data: Marzec 04 2007 21:32:17
Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D
Autor: Darek 


Użytkownik "Hinek"  napisał w wiadomości

Użytkownik "Darek"  napisał

A może poczekac ? może to się dotrze ?


Niczym nie ryzykujesz. Jakas tam szansa jest.
Poczekaj z tysiac kilometrow....moze sie poprawi :)
Pozdr

--
Hinek

I tak chyba zrobie może coś z tego bedzie .Juz  kilka razy robiłem takie
naprawy ale coś takiego zdarzylo mi śie po raz pierwszy .
Jednak czlowiek uczy się przez całe zycie i jeszcze troszke
Dzieki wielkie za podpowiedzi
Pozdrawiam  Daarek

12 Data: Marzec 04 2007 21:35:51
Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D
Autor: Mirek Ptak 

Dnia 2007-03-04 20:59, *Darek* napisał, a mnie podkusiło, żeby odpisać:

A może poczekac ? może to się dotrze ?

A może zacząć odpowiadać *pod* postem?
--
Mirek Ptak - Astra II '03 kombi 1.8, PMS & Astra Autokącik edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )wilgnet(kropka)gliwice(kropek)pl

13 Data: Marzec 05 2007 12:50:42
Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D
Autor: J.F. 

On Sun, 4 Mar 2007 19:57:47 +0100,  Darek wrote:

wynika z tego ze silnik powinien miec słabą kompresje a jednak rano pali na
dotyk i bardzo duzo zyskał na mocy i to mnie zastanawia

Nie - za kompresje odpowiadaja "gorne" pierscienie,
za zuzycie oleju dolny.

Jeszcze jest mozliwe ze zle zalozyli i pekl.

J.

14 Data: Marzec 04 2007 19:43:24
Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D
Autor: Darek 

 A jesli jest zużyty któryś z wymienionych przez Ciebie elementów to czemy
"dymienie" nie występowało przed wymianą pierścieni ?
Użytkownik "Hinek"  napisał w wiadomości

Użytkownik "Darek"  napisał

Czy ktoś ma pomysł dlaczego silnik po wymianie pierścieni mocno dymi na
niebiesko??

A przed wymiana tez dymil?
Nadmiernie zuzyte (zowalizowane)cylindry albo zuzyte uszczelniacze lub (i)
prowadnice zaworowe.
Pozdr

--
Hinek



Pytanie Escort 1.8D



Grupy dyskusyjne