Czy ktoś ma pomysł dlaczego silnik po wymianie pierścieni mocno dymi na 
niebiesko??
| 2 | 
Data: Marzec 04 2007 19:23:19 | 
| Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D | 
| Autor: RoMan Mandziejewicz  | 
Hello Darek, 
 
Sunday, March 4, 2007, 6:26:25 PM, you wrote: 
 
 Czy ktoś ma pomysł dlaczego silnik po wymianie pierścieni mocno dymi na  
niebiesko??  
 
Źle założone pierścienie.
 
--   
Best regards, 
 RoMan                            
 | 3 | 
Data: Marzec 04 2007 19:24:28 |  | Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D |  | Autor: Hinek  |  
Użytkownik "Darek"  napisał 
  
Czy ktoś ma pomysł dlaczego silnik po wymianie pierścieni mocno dymi na niebiesko?? 
 
 
A przed wymiana tez dymil? 
Nadmiernie zuzyte (zowalizowane)cylindry albo zuzyte uszczelniacze lub (i) 
prowadnice zaworowe. 
Pozdr
 
--  
Hinek
 | 4 | 
Data: Marzec 04 2007 19:36:58 |  | Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D |  | Autor: Darek  |  
No właśnie nie dymił 
Użytkownik "Hinek"  napisał w wiadomości  
 
 Użytkownik "Darek"  napisał 
 
Czy ktoś ma pomysł dlaczego silnik po wymianie pierścieni mocno dymi na  
niebiesko?? 
 
 
A przed wymiana tez dymil? 
Nadmiernie zuzyte (zowalizowane)cylindry albo zuzyte uszczelniacze lub (i) 
prowadnice zaworowe. 
Pozdr 
 
--   
Hinek 
 
 
 
| 5 | 
Data: Marzec 04 2007 19:52:58 |  | Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D |  | Autor: Hinek  |  
Użytkownik "Darek"  napisał 
  
No właśnie nie dymił 
 
 
 
To albo zostaly zle zalozone, albo cylindry sa na tyle zuzyte 
ze pierscienie zle sie ukladaja. 
W tym drugim wypadku jest szansa ze sie dotra. 
Pozdr
 
--  
Hinek
 | 6 | 
Data: Marzec 04 2007 19:57:47 |  | Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D |  | Autor: Darek  |  
wynika z tego ze silnik powinien miec słabą kompresje a jednak rano pali na  
dotyk i bardzo duzo zyskał na mocy i to mnie zastanawia 
Użytkownik "Hinek"  napisał w wiadomości  
 
 Użytkownik "Darek"  napisał 
 
No właśnie nie dymił 
 
 
 
To albo zostaly zle zalozone, albo cylindry sa na tyle zuzyte 
ze pierscienie zle sie ukladaja. 
W tym drugim wypadku jest szansa ze sie dotra. 
Pozdr 
 
--   
Hinek 
 
 
| 7 | 
Data: Marzec 04 2007 20:06:07 |  | Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D |  | Autor: Hinek  |  
Użytkownik "Darek"  napisał 
  
wynika z tego ze silnik powinien miec słabą kompresje a jednak rano pali na dotyk i bardzo duzo zyskał na mocy i to mnie zastanawia 
 
 
 
Niekoniecznie. Mozna np: zalozyc odwrotnie pierscien zgarniajacy. 
Wtedy kompresja nie spadnie, a olej bedzie sie przedostawal nad tlok. 
Wtedy bedzie taki efekt jak u Ciebie. 
Pozdr
 
--  
Hinek
 | 8 | 
Data: Marzec 04 2007 20:37:54 |  | Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D |  | Autor: Darek  |  
pieścień  zgarniający zbudowany był z trzech elementów dwóch cieniutkich  
pierścieni i "sprężynki" która stanowiła dystans dla w/w pierścieni. założyć  
inaczej tego nie ma możliwości wiec raczej tą ewentualność wykluczam .Pewnie  
nie obejdzie sie bez ponownego rozebrania silnika :-( 
Użytkownik "Hinek"  napisał w wiadomości  
 
 Użytkownik "Darek"  napisał 
 
wynika z tego ze silnik powinien miec słabą kompresje a jednak rano pali  
na dotyk i bardzo duzo zyskał na mocy i to mnie zastanawia 
 
 
 
Niekoniecznie. Mozna np: zalozyc odwrotnie pierscien zgarniajacy. 
Wtedy kompresja nie spadnie, a olej bedzie sie przedostawal nad tlok. 
Wtedy bedzie taki efekt jak u Ciebie. 
Pozdr 
 
--   
Hinek 
 
 
| 9 | 
Data: Marzec 04 2007 20:59:00 |  | Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D |  | Autor: Darek  |  
A może poczekac ? może to się dotrze ? 
Użytkownik "Hinek"  napisał w wiadomości  
 
 Użytkownik "Darek"  napisał 
 
wynika z tego ze silnik powinien miec słabą kompresje a jednak rano pali  
na dotyk i bardzo duzo zyskał na mocy i to mnie zastanawia 
 
 
 
Niekoniecznie. Mozna np: zalozyc odwrotnie pierscien zgarniajacy. 
Wtedy kompresja nie spadnie, a olej bedzie sie przedostawal nad tlok. 
Wtedy bedzie taki efekt jak u Ciebie. 
Pozdr 
 
--   
Hinek 
 
 
| 10 | 
Data: Marzec 04 2007 21:26:22 |  | Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D |  | Autor: Hinek  |  
Użytkownik "Darek"  napisał 
  
A może poczekac ? może to się dotrze ? 
 
 
 
Niczym nie ryzykujesz. Jakas tam szansa jest. 
Poczekaj z tysiac kilometrow....moze sie poprawi :) 
Pozdr
 
--  
Hinek
 | 11 | 
Data: Marzec 04 2007 21:32:17 |  | Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D |  | Autor: Darek  |  
 
Użytkownik "Hinek"  napisał w wiadomości  
 
 Użytkownik "Darek"  napisał 
 
A może poczekac ? może to się dotrze ? 
 
 
 
Niczym nie ryzykujesz. Jakas tam szansa jest. 
Poczekaj z tysiac kilometrow....moze sie poprawi :) 
Pozdr 
 
--   
Hinek 
 
I tak chyba zrobie może coś z tego bedzie .Juz  kilka razy robiłem takie  
naprawy ale coś takiego zdarzylo mi śie po raz pierwszy . 
 
Jednak czlowiek uczy się przez całe zycie i jeszcze troszke 
Dzieki wielkie za podpowiedzi 
Pozdrawiam  Daarek
 | 12 | 
Data: Marzec 04 2007 21:35:51 |  | Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D |  | Autor: Mirek Ptak  |  
Dnia 2007-03-04 20:59, *Darek* napisał, a mnie podkusiło, żeby odpisać: 
 A może poczekac ? może to się dotrze ? 
 
A może zacząć odpowiadać *pod* postem? 
--  
Mirek Ptak - Astra II '03 kombi 1.8, PMS & Astra Autokącik edition 
President Herbert *old* on board :) 
kolczan( a t )wilgnet(kropka)gliwice(kropek)pl
 | 13 | 
Data: Marzec 05 2007 12:50:42 |  | Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D |  | Autor: J.F.  |  
On Sun, 4 Mar 2007 19:57:47 +0100,  Darek wrote:  
 wynika z tego ze silnik powinien miec słabą kompresje a jednak rano pali na  
dotyk i bardzo duzo zyskał na mocy i to mnie zastanawia 
 
Nie - za kompresje odpowiadaja "gorne" pierscienie,  
za zuzycie oleju dolny.
 
Jeszcze jest mozliwe ze zle zalozyli i pekl.
 
J.
 | 14 | 
Data: Marzec 04 2007 19:43:24 |  | Temat: Re: Pytanie Escort 1.8D |  | Autor: Darek  |  
 A jesli jest zużyty któryś z wymienionych przez Ciebie elementów to czemy  
"dymienie" nie występowało przed wymianą pierścieni ? 
Użytkownik "Hinek"  napisał w wiadomości  
 
 Użytkownik "Darek"  napisał 
 
Czy ktoś ma pomysł dlaczego silnik po wymianie pierścieni mocno dymi na  
niebiesko?? 
 
 
A przed wymiana tez dymil? 
Nadmiernie zuzyte (zowalizowane)cylindry albo zuzyte uszczelniacze lub (i) 
prowadnice zaworowe. 
Pozdr 
 
--   
Hinek 
 
 
 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |