beton napisał(a):
Chce wymienic reduktor (parownik) LPG.
Moj poprzedni to Landi Renzo SE81 EL.
Teraz wlasciwe pytanie, czy na rynku pojawily sie jakies reduktory do instalacji II-generacji lepsze/trwalsze/bardziej precyzyjne od tego?
ja sie nie spotkalem ( vialle z racji ceny odpada :( )... niezle sa emmegas,firma powiazana rodzinnie z Landi, (imo lepsze niz lovato czy brc ), ale maja ta wade, ze zwykle wytrzymuja mniej od landi - latwo sie reguluja, trzymaja dobrze nastawy, ale srednio po 80kkm zaczynaja sie z nimi problemy, jesli nie planujesz jezdzic wiecej tym autem niz nastepne 60kkm to moge z czystym sumieniem polecic - koszt ok 200zl
Aktualnie jestem nastawiony na kupno takiego samego reduktora jak mialem ale moze fachowcy podpowiedza lepsze rozwiazanie.
....i w zasadzie to najlepsze rozwiazanie - odpadaja Ci klopoty z roznicami w mocowaniu, przylaczach itd. itp.
Ina sprawa, ze troche malo przejechales na tym landiku, albo trafil Ci sie jakis kiepski egzemplarz, zwykle te 150-200k przy poprawnej eksploatacji nie stanowily dla nich problemu...
pozdrawiam Blyskacz
--
....samochody dziela sie na VOLVO i pozostale...
Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG :-)