Pytanie np. o cieniasa ;)
1 | Data: Styczen 08 2008 09:08:33 |
Temat: Pytanie np. o cieniasa ;) | |
Autor: A5tu5 | Witajcie, 2 |
Data: Styczen 08 2008 09:14:09 | Temat: Re: Pytanie np. o cieniasa ;) | Autor: mkonst | A5tu5 wrote: Pomyslalem sobie o Cinquecento Po paroletnim uzytkowaniu CC700 powiem krótko: Trzymaj się z daleka od wersji gaźnikowych. -- Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst) mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl GG:1394783 3 |
Data: Styczen 08 2008 09:20:04 | Temat: Re: Pytanie np. o cieniasa ;) | Autor: jahu | mkonst pisze: A5tu5 wrote: cc700 unikać. ale cc900 czy sporting to całkiem przyjemne wozidło. 4 |
Data: Styczen 08 2008 10:41:59 | Temat: Re: Pytanie np. o cieniasa ;) | Autor: Robert J. | Po paroletnim uzytkowaniu CC700 powiem krótko: Potwierdzam w całej rozciągłości. Nawet ASO nie potrafiło tego gówna wyregulować, zwłaszcza tej wersji z gaźnikiem Aisan (czy jakoś tak) i z plątaniną gumowych wężyków, które co chwilę się przecierały... Ja po 3 latach pogoniłem toto w cholerę ;-). A'propos, były jakieś wersje '700' nie na gaźniku? 5 |
Data: Styczen 08 2008 11:26:33 | Temat: Re: Pytanie np. o cieniasa ;) | Autor: mkonst | Robert J. wrote: A'propos, były jakieś wersje '700' nie na gaźniku? O ile się nie mylę to CC wystepuje w czterech wersjach: 700 gaźnik 900 gaźnik 900 wtrysk 1100 wtrysk -- Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst) mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl GG:1394783 6 |
Data: Styczen 08 2008 14:16:52 | Temat: Re: Pytanie np. o cieniasa ;) | Autor: Robert J. | 900 gaźnik Te to wiem, pytałem czy 700 była z wtryskiem :-). 7 |
Data: Styczen 08 2008 14:43:50 | Temat: Re: Pytanie np. o cieniasa ;) | Autor: red | Robert J. pisze: Te to wiem, pytałem czy 700 była z wtryskiem :-). Przecież kolega napisał jakie były wersje. Jeśli nie umiesz po tym wywnioskować odpowiedzi, to ustosunkuje się jedynie do emotki na końcu ;-) 8 |
Data: Styczen 09 2008 10:13:50 | Temat: Re: Pytanie np. o cieniasa ;) | Autor: Robert J. | Przecież kolega napisał jakie były wersje. Jeśli nie umiesz po tym To słowa Kolegi: "Po paroletnim uzytkowaniu CC700 powiem krótko: Trzymaj się z daleka od wersji gaźnikowych" Kontekst wskazuje że chodziło mu o trzymanie się z daleka od wersji gaźnikowych '700", czyli w domyśle mogły być 'niegaźnikowe' ;-)))). Dlatego zapytałem... to ustosunkuje się jedynie do emotki na końcu ;-) ;-))) 9 |
Data: Styczen 08 2008 06:37:34 | Temat: Re: Pytanie np. o cieniasa ;) | Autor: | On 8 Sty, 14:16, "Robert J." wrote: > 900 gaźnik uściślając - były 2 wersje 700 z gaźnikiem do 95 był bezproblemowy gaźnik webera a od 95 problemowy aisan. Przemek 10 |
Data: Styczen 09 2008 10:14:45 | Temat: Re: Pytanie np. o cieniasa ;) | Autor: Robert J. | a od 95 problemowy aisan. I tegoż byłem 'szczęśliwym' posiadaczem ;-))). Chory wynalazek... 11 |
Data: Styczen 09 2008 04:12:21 | Temat: Re: Pytanie np. o cieniasa ;) | Autor: |
> a od 95 problemowy aisan. wiem :) dlatego byłem posiadaczem bezproblemowego cc700 ' 93 na gazniku webera ze starÄ tablica rozdzielcza... 12 |
Data: Styczen 27 2008 20:05:00 | Temat: Re: Pytanie np. o cieniasa ;) | Autor: jerzu | On Tue, 8 Jan 2008 06:37:34 -0800 (PST), wrote: uściślając - były 2 wersje 700 z gaźnikiem Lub FOS. a od 95 problemowy aisan. Tfu... -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 13 |
Data: Styczen 08 2008 09:15:04 | Temat: Re: Pytanie np. o cieniasa ;) | Autor: michaça | tylka. Nie musi to byc super auto, ma jezdzic i tylko jezdzic. Pomyslalem sobie o Cinquecento, w kwocie do 2000-2500zl, nigdy takiej bryki nie mialem,czasem patrze na kartki sprzedam za szybami i albo takie albo seicenta (ja ich nie odrozniam) sa chyba po 5-7k? przynajmniej na gigantycznym parkingu pod moim biurowcem, roczniki cos kolo 97-99? i tymi kolesie jezdza tym do pracy (wiec napewno sa jezdzace) a co do ceny 2-2,5k to nie chce mi sie wiezyc ze za tyle da sie kupic jezdzacy samochod ale powodzenia! 14 |
Data: Styczen 08 2008 18:50:15 | Temat: Re: Pytanie np. o cieniasa ;) | Autor: petermas | michaça pisze: bez jaj, 9 to ja dałem za niezjeżdżone seicento z 2003tylka. Nie musi to byc super auto, ma jezdzic i tylko jezdzic. Pomyslalem sobie o Cinquecento, w kwocie do 2000-2500zl, nigdy takiej bryki nie mialem,czasem patrze na kartki sprzedam za szybami i albo takie albo seicenta (ja ich nie odrozniam) sa chyba po 5-7k? przynajmniej na gigantycznym parkingu pod moim biurowcem, roczniki cos kolo 97-99? i tymi kolesie jezdza tym do pracy (wiec napewno sa jezdzace) a co do ceny 2-2,5k to nie chce mi sie wiezyc ze za tyle da sie kupic jezdzacy samochod ale powodzenia! brat cioteczny kupił przed wakacjami cc 1996, oczywiĹcie biały za 2500 jego ojciem idÄ c Ĺladem syna kupił 2 miechy temu cc 1997 oczywiĹcie także biały za 2000. Ten pierwszy to padaka, ale ten drugi naprawdÄ w bardzo dobrym stanie jak na 10-cio latka. 15 |
Data: Styczen 08 2008 19:35:51 | Temat: Re: Pytanie np. o cieniasa ;) | Autor: elmer radi radisson | michaça wrote: tylka. Nie musi to byc super auto, ma jezdzic i tylko jezdzic. Pomyslalem sobie o Cinquecento, w kwocie do 2000-2500zl, nigdy takiej bryki nie mialem,czasem patrze na kartki sprzedam za szybami i albo takie albo seicenta (ja ich nie odrozniam) Proponuje zaczac rozrozniac, bo to jest najwyrazniej istota problemu. -- Turniej Czterech Stoczni. 16 |
Data: Styczen 08 2008 00:44:00 | Temat: Re: Pytanie np. o cieniasa ;) | Autor: hamberg | generalnie cieniaski sa ok pod jednym warunkiem - ze nie jest to 17 |
Data: Styczen 08 2008 09:47:32 | Temat: Re: Pytanie np. o cieniasa ;) | Autor: SET |
Witajcie,mialem, powiedzcie warte to cos za te cene? Na otomoto wygladaja na calkiemzadbane, oczywiscie domyslam sie ze pod maska moze byc o wiele gorzej. Warto mysleco takim aucie aby jakos szczegolnie sie przy nim nie narobic a pojezdzic poOjczulek wpadł na taki sam genialny pomysł i kupił mamuście takie cuś za jakieś 1800 PLN. Z zewnątrz nówka funka nieśmigana, przebieg jakieś 80k od 1 właściciela. Jechałem tym raz i dziękuję. Niby wszystko jest ok ale jak jeździłeś czymkolwiek innym nawet malcem to daj sobie spokój. Teraz mam Espero i ten cienias to jedna wielka porażka. Nawet u mnie w malcu było ciszej i bardziej komfortowo na dziurach. To jest naprawdę największa porażka motoryzacji jaką jechałem. Fakt, że malec nie był standardowy ale Cienias to niby inna epoka. Niby. 18 |
Data: Styczen 08 2008 10:24:19 | Temat: Re: Pytanie np. o cieniasa ;) | Autor: YaNkEs_69 | A5tu5 wrote: Witajcie, Witamy! A więc jeśli zastanawiasz się nad cieniaskiem to przede wszystkim odrzuć wszelkie 700ki, tylko 900 i najlepiej na wtrysku (roczniki chyba od 95-96). Jeśli auto nie było bite i naprawiane to nie będzie miało żadnej rdzy jeszcze przez długi czas :) -- _____________________ Gadu-Gadu - 34951 P.M.S. - Biały Essi P.R.R.C. - Lincoln + Lemm AT1700 P.R.M. - blue Suzi GSX750F - DO WZIĘCIA ! 19 |
Data: Styczen 08 2008 09:26:55 | Temat: Re: Pytanie np. o cieniasa ;) | Autor: go! | YaNkEs_69 wrote: tylko 900 i najlepiej na wtrysku (roczniki chyba od 95-96). ale on od poczatku mowi o 2 - 2.5 k zl -- go! 20 |
Data: Styczen 08 2008 10:31:31 | Temat: Re: Pytanie np. o cieniasa ;) | Autor: Stanislaw Kulczycki | A5tu5 pisze: powiedzcie warte to cos za te cene? Na otomoto wygladaja na calkiem zadbane, Ja dla odmiany powiem, ze mialem CC700 i bylem z niego w miare zadowolony. Auto przejechalo 110k i nadal nadaje sie do jazdy - brat nim teraz smiga. Jedyne co nalezalo juz zrobic po takim przebiegu to wymienic poduszki pod silnikiem oraz amortyzatory. Autem sie jezdzi spoko, najgorzej jest jednak na poczatku jazdy gdy jest zimne - moj cc jak byl zimny to gasl, ale jak sie nagrzal to juz byl luzik :) Wozidlo ma teraz 10lat i zepsulo sie w trasie tylko 1raz (czujnik polozenia walu), a palilo toto od 5 do 7l (w zimie). -- Staszek 21 |
Data: Styczen 08 2008 09:58:34 | Temat: Re: Pytanie np. o cieniasa ;) | Autor: go! | Stanislaw Kulczycki wrote:
a pamietasz sposob jak wykrecic obydwie :P swiece? ... zgroza -- go! 22 |
Data: Styczen 08 2008 11:30:59 | Temat: Re: Pytanie np. o cieniasa ;) | Autor: mkonst | go! wrote: a pamietasz sposob jak wykrecic obydwie :P swiece? Najlepiej zdjąc przednie lewe koło -- Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst) mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl GG:1394783 23 |
Data: Styczen 08 2008 10:35:07 | Temat: Re: Pytanie np. o cieniasa ;) | Autor: go! | mkonst wrote:
Zgadza sie, a druga takim kluczem ze 30cm dlugim :) od gory. Pamietam ze nie bylo to proste -- go! 24 |
Data: Styczen 08 2008 18:19:07 | Temat: Re: Pytanie np. o cieniasa ;) | Autor: Stanislaw Kulczycki | go! pisze: a pamietasz sposob jak wykrecic obydwie :P swiece? A idz! ;D pierwsz raz zmienialem na kanale bez sciagania kola, to byla rzez :D -- Staszek 25 |
Data: Styczen 08 2008 23:43:54 | Temat: Re: Pytanie np. o cieniasa ;) | Autor: Radek Ł. | go! pisze: Stanislaw Kulczycki wrote:IMHO najprościej, to wyjąć lewy reflektor. W trasie raz musiałem kręcić i taki sposób był dla mnie najwygodniejszy. R. 26 |
Data: Styczen 08 2008 11:24:25 | Temat: Re: Pytanie np. o cieniasa ;) | Autor: Scyzoryk |
na skutek upierdliwego wspoldzielenia auta z malzonka, coraz powazniej moze byc calkiem fajne ale nie za dwa tysiace:) Za ta kase kup Favoritke z gazem. Jest to normalna cena za to autko i bedziesz mogl wybrac ladny egzemplarz a nie tylko najtanszego złoma z 700 pod maską. Jezdzilem kilka lat favoritka i bardzo milo ja wspominam. Czesto sie nie psula a jak juz cos jej dolegalo to kazdy kowal potrafil jak naprawic i razem z czesciami kosztowało to kilkadziesiat złotych ;-) Naprawde polecam. http://moto.allegro.pl/item291747827_skoda_forman_z_gazem_.html tu jest kombiak lub bez gazu jesli nie jest konieczny http://moto.allegro.pl/item294567745_skoda_favorit_okazja_pieknie_utrzymana_.html Te samochody maja podstawową wadę. rdzewieja. Jak kupisz w sensownym stanie to kilka lat pojezdzi bez romontu. Jak kupisz od razu z rdza to musisz sie liczyc z naprawa blacharska. -- Pozdr Scyzoryk Corolla e11 GSX 550 27 |
Data: Styczen 08 2008 22:52:26 | Temat: Re: Pytanie np. o cieniasa ;) | Autor: Grzegorz Brzeczyszczykiewicz | A5tu5 wrote: Witajcie, Sądząc po kwocie myślisz o 700ccm. Moja mama miała coś takiego w latach 1994-1998 (nówka). Pomimo pewnego sentymentu (pierwszy katowany przeze mnie samochód) odradzam. Wady: - brakuje czwartego biegu (czwórka ma przełożenie jak piątka w 900, co naprawdę czuć) - kiepsko się rozgrzewa, co wpływa na słabe spalanie w cyklu miejskim. Zalety: - dobrze się prowadzi - nie potrzeba wspomagania - praktyczne wnętrze Do elastyczności dodam jeszcze, że 3 lata temu miałem 126bis przez kilka miesięcy i jeździło mi się nim _lepiej_ (to "prawie" ten sam silnik). Obecnie mam Peugeota 205. Jestem b. zadowolony. Myślę, że za 2000 znajdziesz dobry egzemplarz. Polecam jakąś "podstawę" z silnikiem 1.1 lub 1.4 - nie ma się co zepsuć i części tanie. -- Grzegorz 28 |
Data: Styczen 10 2008 02:01:51 | Temat: Re: Pytanie np. o cieniasa ;) | Autor: Bartek | Użytkownik "A5tu5" napisał w wiadomości Witajcie, Koledzy napisali wszystko o CC700, więc ja powiem co myśle o alternatywach - oczywiscie tych tanich w zakupie i utrzymaniu potem: za 2.5 tysiaca jesteś czasem w stanie kupic: golfa II [ dresvagena, ale jak trafisz dobry model to faktycznie auto nie do zajechania raczej;)] polo, faworitke, [np + lpg] peugeota 205 ja np patrzylem na diesle... jak za takie pieniadze calkiem niezle sie to trzyma, jak ktos dba AX'a, tutaj jak kupisz zadbanego diesla będzie bdb. z tych większych sierra [jak sie trafi to super auto;) mam spory sentyment] Polonez :) -- Pozdrawiam, Bartek |