Grupy dyskusyjne   »   Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgielnych

Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgielnych



1 Data: Marzec 03 2007 03:19:17
Temat: Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgielnych
Autor: camel 

Panowie, a teraz poważnie! Mam przeczucie, że nakaz jazdy na światłach jest na tyle idiotyczny, że spotka się w pół drogi z poziomem umysłowym Prezydenta i zostanie podpisany. Należy się ratować. Mam ci ja w samochodzie bardzo rzadko używane, żółte reflektory przeciwmgielne. Użyłem ich raz czy dwa... generalnie niepotrzebne. Czy można je przerobić tak, by świeciły prosto w słońce a jednocześnie nie powodowały przygasania kontrolek kokpitu? W dzień, przy zapalonych przymusowo reflektorach, zobaczenie czegokolwiek na komputerze czy sterowaniu klimatyzacji jest prawie niemożliwe. A to już boli. Jak tam było z tymi światłami? Muszą być pół metra nad ziemią i dwa i pół metra od siebie czy jakoś tak? Można wypirzyć te żółte lampki i wsadzić tam trochę białych diodek?


camel[OT]

--
 -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.



2 Data: Marzec 03 2007 08:25:28
Temat: Re: Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgielnych
Autor: Desoft 


Użytkownik "camel"  napisał w wiadomości A może są oryginalne światła dzienne? Opcja skandynawska...

--
Desoft
http://217.96.144.226/desoft

3 Data: Marzec 03 2007 09:25:00
Temat: Re: Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgiel nych
Autor: Marcin 

Dnia Sat, 03 Mar 2007 03:19:17 +0100, camel   napisał:

 Czy można je przerobić tak, by świeciły prosto w słońce a jednocześnie  nie powodowały przygasania kontrolek kokpitu? W dzień, przy zapalonych  przymusowo reflektorach, zobaczenie czegokolwiek na komputerze czy  sterowaniu klimatyzacji jest prawie niemożliwe. A to już boli.

Mysle ze gdzies masz regulacje jasnosci swiecenia podswietlenia, i teraz  jest ustawione na minimum ;)

4 Data: Marzec 03 2007 10:03:50
Temat: Re: Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgielnych
Autor: cpt. Nemo 


Użytkownik "Marcin"  napisał w wiadomości

Dnia Sat, 03 Mar 2007 03:19:17 +0100, camel


> W dzień, przy zapalonych
> przymusowo reflektorach, zobaczenie czegokolwiek na komputerze czy
> sterowaniu klimatyzacji jest prawie niemożliwe. A to już boli.

Mysle ze gdzies masz regulacje jasnosci swiecenia podswietlenia, i
teraz
jest ustawione na minimum ;)

Widzisz to roznie bywa :(
Mi oswietlenie deski radia i pozostalych bajerow zmniejsza sie o jeden
stopien przy wlaczeniu swiatel. Kiedys Pan Konstruktor wymysli ze
swiatla wlacza sie tylko w nocy a nie przy sloncu, zatem pelna jasnosc
podswietlania jest tylko przy wylaczonych swiatlach, zeby w sloncu bylo
widac. Wlaczasz swiatla i automagicznie masz sciemnienie do mniejszego
nieco poziomu zeby to wewnetrzne oswietlenie nie oslepialo kierowcy.
Galka moge juz tylko sciemnic jeszcze bardziej :(

Vectra B
pozdrawiam, leszek

5 Data: Marzec 03 2007 10:27:55
Temat: Re: Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgielnych
Autor: Gryngol 

Widzisz to roznie bywa :(
Mi oswietlenie deski radia i pozostalych bajerow zmniejsza sie o jeden
stopien przy wlaczeniu swiatel. Kiedys Pan Konstruktor wymysli ze
swiatla wlacza sie tylko w nocy a nie przy sloncu, zatem pelna jasnosc
podswietlania jest tylko przy wylaczonych swiatlach, zeby w sloncu bylo
widac. Wlaczasz swiatla i automagicznie masz sciemnienie do mniejszego
nieco poziomu zeby to wewnetrzne oswietlenie nie oslepialo kierowcy.
Galka moge juz tylko sciemnic jeszcze bardziej :(

Vectra B
pozdrawiam

Jest tak jak piszesz, ale na szczęście w Vectrze B mimo że sie ściemni to
wszystko widać wyraźnie, przynajmniej u mnie:)
http://www.forum.vectra-unlimited.pl/index.php  zapraszam kolege na forum:)

--
Pozdrawiam

GRYNGOL
Vectra B 2.0 16v

www.vectra-unlimited.pl

6 Data: Marzec 03 2007 13:23:29
Temat: Re: Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgielnych
Autor: Axel 

"Gryngol"  wrote in message


Jest tak jak piszesz, ale na szczęście w Vectrze B mimo że sie ściemni to
wszystko widać wyraźnie, przynajmniej u mnie:)
http://www.forum.vectra-unlimited.pl/index.php  zapraszam kolege na
forum:)

Bzdura, nie widac w sloneczny dzien - mowie oczywiscie o wyswietlaczu
radia/komputera. Z modulem skandynawskim zdecydowanie lepiej.

--
Axel

7 Data: Marzec 03 2007 13:26:55
Temat: Re: Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgielnych
Autor: Axel 

"cpt. Nemo"  wrote in message


Mi oswietlenie deski radia i pozostalych bajerow zmniejsza sie o jeden
stopien przy wlaczeniu swiatel. Kiedys Pan Konstruktor wymysli ze
swiatla wlacza sie tylko w nocy a nie przy sloncu, zatem pelna jasnosc
podswietlania jest tylko przy wylaczonych swiatlach, zeby w sloncu bylo
widac. Wlaczasz swiatla i automagicznie masz sciemnienie do mniejszego
nieco poziomu zeby to wewnetrzne oswietlenie nie oslepialo kierowcy.
Galka moge juz tylko sciemnic jeszcze bardziej :(
Vectra B

Rozwiazaniem problemow jest modul skandynawski (+bezpiecznik) - okolo 70 PLN
za dorabiany.
Po przekreceniu kluczyka zapala pozycyjne, po odpaleniu silnika - mijania,
bez oswietlenia deski i tablicy rejestracyjnej.
Modul jest taki sam w wiekszosci Opli.

--
Axel
Vectra B po lifcie

8 Data: Marzec 03 2007 14:46:42
Temat: Re: Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgielnych
Autor: Witold Romaniak 

Axel wrote:

Rozwiazaniem problemow jest modul skandynawski (+bezpiecznik) - okolo
70 PLN za dorabiany.
Po przekreceniu kluczyka zapala pozycyjne, po odpaleniu silnika -
mijania, bez oswietlenia deski i tablicy rejestracyjnej.
Modul jest taki sam w wiekszosci Opli.

Skad wziac taki modul do Astry2?

WR

9 Data: Marzec 04 2007 01:17:41
Temat: Re: Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgielnych
Autor: Axel 

"Witold Romaniak"  wrote in message

Axel wrote:
Rozwiazaniem problemow jest modul skandynawski (+bezpiecznik) - okolo
70 PLN za dorabiany.
Po przekreceniu kluczyka zapala pozycyjne, po odpaleniu silnika -
mijania, bez oswietlenia deski i tablicy rejestracyjnej.
Modul jest taki sam w wiekszosci Opli.
Skad wziac taki modul do Astry2?

Jesli w Warszawie, to sie dowiem, czy bedzie.

--
Axel

10 Data: Marzec 04 2007 02:01:10
Temat: Re: Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgielnych
Autor: Witold Romaniak 

Axel wrote:

Rozwiazaniem problemow jest modul skandynawski (+bezpiecznik) -
okolo 70 PLN za dorabiany.
Po przekreceniu kluczyka zapala pozycyjne, po odpaleniu silnika -
mijania, bez oswietlenia deski i tablicy rejestracyjnej.
Modul jest taki sam w wiekszosci Opli.
Skad wziac taki modul do Astry2?

Jesli w Warszawie, to sie dowiem, czy bedzie.

tak, dc, dziekuje i polecam sie.

p.

11 Data: Marzec 04 2007 18:42:38
Temat: Re: Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgielnych
Autor: blackbird 

Skad wziac taki modul do Astry2?

W ASO jest promocja. Na Karkonoskiej we Wroclawiu wolaja 180 zl wraz z
montarzem.

12 Data: Marzec 04 2007 18:44:33
Temat: Re: Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgielnych
Autor: blackbird 

W ASO jest promocja. Na Karkonoskiej we Wroclawiu wolaja 180 zl wraz z
montarzem.

Ale nie jestem przekonany czy jest to dokladnie to samo o co chodzi. Warto
jednak zapytac, bo cena w sumie rozsadna dla kogos kto sam tego sobie nie
zamontuje.

13 Data: Marzec 05 2007 10:26:28
Temat: Re: Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgielnych
Autor: Axel 

"blackbird"  wrote in message

W ASO jest promocja. Na Karkonoskiej we Wroclawiu wolaja 180 zl wraz z
montarzem.
Ale nie jestem przekonany czy jest to dokladnie to samo o co chodzi.
Warto  jednak zapytac, bo cena w sumie rozsadna dla kogos kto sam tego
sobie nie  zamontuje.

Na 90% to samo. Oryginalny modul po  prostu jest dosyc drogi. ZTCW to
zalozenie modulu w wiekszosci modeli nie powinno zajac wiecej, niz 15
minut - oczywiscie dla osoby, ktora wie, gdzie w poszczegolnych modelach
jest zlacze do modulu (u mnie jest za tablica z bezpiecznikami).

--
Axel

14 Data: Marzec 03 2007 15:14:34
Temat: Re: Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgielnych
Autor: Tomasz Nowicki 

Marcin powiada w dniu 2007-03-03 09:25:

Dnia Sat, 03 Mar 2007 03:19:17 +0100, camel  napisał:

 Czy można je przerobić tak, by świeciły prosto w słońce a jednocześnie nie powodowały przygasania kontrolek kokpitu? W dzień, przy zapalonych przymusowo reflektorach, zobaczenie czegokolwiek na komputerze czy sterowaniu klimatyzacji jest prawie niemożliwe. A to już boli.

Mysle ze gdzies masz regulacje jasnosci swiecenia podswietlenia, i teraz jest ustawione na minimum ;)

No niestety, w Megance I jest tak właśnie, jak pisze przedpiśca - włączasz światła, decha przygasa i g... widać w słońcu.
W Toyocie też jest regulacja i też przygasa, ale widać wszystko jak należy.

T.

15 Data: Marzec 03 2007 09:36:02
Temat: Re: Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgielnych
Autor: Boombastic 

sterowaniu klimatyzacji jest prawie niemożliwe. A to już boli. Jak tam
było z tymi światłami? Muszą być pół metra nad ziemią i dwa i pół metra od
siebie czy jakoś tak? Można wypirzyć te żółte lampki i wsadzić tam trochę
białych diodek?

A czym ty jeździsz? Autobusem lotniskowym, że masz szerokość ponad dwa i pół
metra?

Pytanie o możliwość przeróbki przeciwmgielnych



Grupy dyskusyjne